twitter:FIFAWorldCup twitterde op maandag 30-06-2014 om 20:46:59#GER LINE-UP: Neuer, Howedes, Schweinsteiger, Ozil, Muller, Lahm (c), Mertesacker, Kroos, Gotze, Boateng, Mustafi #GERALG #WorldCup #joinin reageer retweet
twitter:FIFAWorldCup twitterde op maandag 30-06-2014 om 20:47:20#ALG LINE-UP: Mbolhi, Ghoulam, Belkalem, Halliche (c), Lacen, Feghouli, Slimani, Soudani, Taider, Mandi, Mostefa #GERALG #WorldCup #joinin reageer retweet
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef Cavaliers het volgende:
Özil is een overschat, matig spelertje.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef Cavaliers het volgende:
Daar is Gijp het niet mee eensquote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef Cavaliers het volgende:
Eerste prijs voor Arsenal in 10 jaar, geen toeval hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef Cavaliers het volgende:
Volgensmij kun je die regel zo ombuigen dat de algarijen 'op reis' zijn en dan mogen ze gewoon eten.quote:Reizen is niet verboden tijdens de maand Ramadan. Echter, het wordt wel afgeraden om te reizen, waarbij je het vasten moet verbreken.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik thuis ben doe ik nog eens een slotje zetten en wat posts aanpassen ja.
Zijn toch echt verschillende kleuren.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Door de oranje tags kan je niet zien wie mod is en wie niet, vandaar de vraag.
Jawel hoorquote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sowieso. Die gaat een club trainen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef Vasion het volgende:
Als Duitsland geen finalist wordt, dan exit voor Low denk ik.
En er staat bij Typisch Groene Haas Elite en niet moderator.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De mods voeren toch geen flikker uit.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je aan het reizen bent ja, deze spelers zijn al lang en breed in Brazilië dus die regel gaat niet op. Sommige trekken de regels dan weer breder zodat ook werkende mensen uitgezonderd worden, maar dat klopt volgens mij ook niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
voor zover ik het weet mag je als je op reis bent gewoon eten tijdens de rammadan.
quote:
FC Pulkjequote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sowieso. Die gaat een club trainen.
crewbashquote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De mods voeren toch geen flikker uit.
Lekker Klopp als bondscoach.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sowieso. Die gaat een club trainen.
Er worden wel vaker fouten gemaakt in het mod-selectieproces.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze zijn lui.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Slapend rijk worden inderdaad.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
incognitoquote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Algerije is gewoon goedquote:Op maandag 30 juni 2014 23:12 schreef Raptor1985 het volgende:
Ik zag Duitsland echt als favoriet. Maar als je het al moeite hebt tegen zo'n matig ploegje als Algerije....
Fouten op dit niveau is cruciaal.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er worden wel vaker fouten gemaakt in het mod-selectieproces.
Nog steeds triest dat jij het niet bent en andere mensen wel die toch niets doen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Precies. Zo ben ik nog steeds geen mod.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas, andere tintquote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zijn toch echt verschillende kleuren.
Eens.quote:
Buitenspel.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar fluit die idioot toch allemaal voor
Dat komt omdat ze niet de eckte sterspeler hebben.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:12 schreef Caland het volgende:
Die Duitsers zijn altijd heel onopvallend aanwezig in Brazilie.
Ja, maar ja, misschien maakt dit ze wel NOG sterker in hun hoofd dat ze de WK gaan winnen. Slecht spelen bij Duitsland zegt weinig over hoe ze het gaan doen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:12 schreef Raptor1985 het volgende:
Ik zag Duitsland echt als favoriet. Maar als je het al moeite hebt tegen zo'n matig ploegje als Algerije....
Terechte opmerkingquote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nog steeds triest dat jij het niet bent en andere mensen wel die toch niets doen.
Ik had het eigenlijk over mezelf, maar ik gun jou ook een functie, collegaquote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies. Zo ben ik nog steeds geen mod.
Het algarije van afrikaquote:
Isis van het WK.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |