Ja zou ik ook zeggen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:51 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Omdat ik andere dingen leuker vind dan studeren. Nogal een verschil. Daarnaast zie ik er de meerwaarde niet echt van in.
Jawel. Ik spreek die talen niet maar ik kan ze in mindere mate wel verstaan. Vooral Grieks wat dat betreft is goed te doen.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:51 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Omdat ik andere dingen leuker vind dan studeren. Nogal een verschil. Daarnaast zie ik er de meerwaarde niet echt van in.
Voor sommige mensen is de praktijk een betere leerschool dan het jarenlang in de schoolbanken zitten en studeren.quote:
Met zo'n achternaam word je hier in Nederland toch nergens aangenomenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:55 schreef Rezania het volgende:
Nou, ik zal blij zijn als ik mijzelf Dr. Ir. Rezania mag noemen hoor.
Alsof Paardlants zou chillen met een bitchboi als jij.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef DieselTank het volgende:
Samen lekker met paardlants op de beach jeweet laat die fokkers lekker denken dat hij zit te brommen, maar ehm in het dagboek heeft hij bij dag 1 staan dat hij de eerste club al heeft gevonden.
Groetjes uit spanje.
Die mensen starten doorgaans niet een studie om vervolgens te stellen dat ze bewust er voor gekozen hebben het een en ander niet te halen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is de praktijk een betere leerschool dan het jarenlang in de schoolbanken zitten en studeren.
Maar kudo's voor je kortzichtigheid
Ben jij echt zo achterlijk?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:57 schreef Kutmanager het volgende:
Zou hij eigenlijk op internet mogen in de bajes?
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:57 schreef Kutmanager het volgende:
Voor sommige mensen is dat inderdaad zo maar voor hem nietquote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is de praktijk een betere leerschool dan het jarenlang in de schoolbanken zitten en studeren.
Maar kudo's voor je kortzichtigheid
Nou ja, kan op zich natuurlijk wel dat hij daar pas achter kwam toen hij met de studie bezig was.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die mensen starten doorgaans niet een studie om vervolgens te stellen dat ze bewust er voor gekozen hebben het een en ander niet te halen.
Gewoon de wifi van de buren gebruikenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:57 schreef Kutmanager het volgende:
Wel in Nottingham of Chicago. En da's mooi, ben toch niet van plan om in Nederland te blijven na mijn studie.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Met zo'n achternaam word je hier in Nederland toch nergens aangenomen
Nee ik blijf nog wel even eigenlijkquote:
Die vraag was meer in de categorie van: gevangenissen in NL schijnen wel chill te zijn. Misschien krijgen ze af en toe beperkte internettijd, en dan gewoon bewaakt of iets dergelijks. Ik heb geen idee.quote:
Dan was 'ie wel bewust gestopt i.p.v. gedwongen omdat 'ie niet genoeg cijfers had.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, kan op zich natuurlijk wel dat hij daar pas achter kwam toen hij met de studie bezig was.
Dat is waar inderdaad.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan was 'ie wel bewust gestopt i.p.v. gedwongen omdat 'ie niet genoeg cijfers had.
Beetje hier teren op de belastingbetaler en dan weggaanquote:Op maandag 30 juni 2014 22:58 schreef Rezania het volgende:
ben toch niet van plan om in Nederland te blijven na mijn studie.
Daar heb jij dan weer een punt. Maar het ging me dan ook meer om de "gemiddelde mens" die niet op school functioneert, niet om de mensen die uiteindelijk bij de sociale werkplaats terecht komen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die mensen starten doorgaans niet een studie om vervolgens te stellen dat ze bewust er voor gekozen hebben het een en ander niet te halen.
het is gewoon een slap excuus na de burn van deadprezquote:Op maandag 30 juni 2014 22:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan was 'ie wel bewust gestopt i.p.v. gedwongen omdat 'ie niet genoeg cijfers had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |