Hoeft ook niet je kunt het hier neer zetten en je goed voelen, zodat je met een goed gevoel verder kan met je dag want je hebt je de moeite gedaan en geprobeerd.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:13 schreef voederbietel het volgende:
Dit wordt 'em niet, een klb meet lijkt al niet eens van de grond te komen, laat staan een klb demonstratie.
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:13 schreef voederbietel het volgende:
Dit wordt 'em niet, een klb meet lijkt al niet eens van de grond te komen, laat staan een klb demonstratie.
Iets serieus nemen op FOK!quote:Op maandag 30 juni 2014 22:18 schreef Rezania het volgende:
Tevens, geloof je echt dat die gozer in het gevang zit? Wedden dat hij gewoon op vakantie is.
quote:
Waarom zou je dat willen? Lekker met alleen maar gasten die niet interessant zijn in het echte leven op terrasje en over andere fokkers roddelen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:13 schreef voederbietel het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:13 schreef voederbietel het volgende:
Bij gebrek om iemand IRL serieus te nemen moet het maar.quote:
Ik zou ook niet met jou willen meeten inderdaad.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:21 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Lekker met alleen maar gasten die niet interessant zijn in het echte leven op terrasje en over andere fokkers roddelen.
Terecht. Denk niet dat wij goed met elkaar kunnen opschieten. Tenzij we gewoon volledig onszelf onder tafel zuipen, dan wordt het wellicht nog wat, maar dat doe ik liever met andere mensen dan klb'rs.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou ook niet met jou willen meeten inderdaad.
Komt goed boyquote:Op maandag 30 juni 2014 22:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bij gebrek om iemand IRL serieus te nemen moet het maar.
Ik drink niet, dit wordt 'em dus inderdaad niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:23 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Terecht. Denk niet dat wij goed met elkaar kunnen opschieten. Tenzij we gewoon volledig onszelf onder tafel zuipen, dan wordt het wellicht nog wat, maar dat doe ik liever met andere mensen dan klb'rs.
Ohjee, daar gaan we al.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik drink niet, dit wordt 'em dus inderdaad niet.
U wot m8?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
quote:
Ik drink sporadisch alcohol. Als ik twee keer in de maand een glas wodka drink is het veel.quote:
Nou snap ik waarom je zoveel in KLB zit.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik drink sporadisch alcohol. Als ik twee keer in de maand een glas wodka drink is het veel.
Niet iedere avond AH Basic biertjes klappen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik drink sporadisch alcohol. Als ik twee keer in de maand een glas wodka drink is het veel.
Jij studeerde in Delft toch?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet iedere avond AH Basic biertjes klappen.
[ afbeelding ]
Misschien wel, misschien niet. Mag ik weten waarom je dit vraagt?quote:
Omdat ik dat zelf doe en ik geloof dat ik je dat eerder heb zien zeggen. Wil niet meeten hoor. Verre van.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Mag ik weten waarom je dit vraagt?
Die nieuwe verpakking ziet er overigens best aardig uit, misschien toch maar eens proberen dan.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee man vorige was veel beterquote:Op maandag 30 juni 2014 22:30 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Die nieuwe verpakking ziet er overigens best aardig uit, misschien toch maar eens proberen dan.
Denken dat ik homo ben.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:30 schreef deadprez het volgende:
haha kutmanager probeert rez te hosselen
SES / Het grote bèta-studenten topic! #26 Nog een paar sommetjesquote:Op maandag 30 juni 2014 22:30 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Omdat ik dat zelf doe en ik geloof dat ik je dat eerder heb zien zeggen. Wil niet meeten hoor. Verre van.
Idk, drink het niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:30 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Die nieuwe verpakking ziet er overigens best aardig uit, misschien toch maar eens proberen dan.
Iedereen weet dat je enkel de zin: "Hoi, neuken?" nodig hebt om Rez te hosselen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:30 schreef deadprez het volgende:
haha kutmanager probeert rez te hosselen
maakt niet uit hoor, je hoeft je niet te schamenquote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:31 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je enkel de zin: "Hoi, neuken?" nodig hebt om Rez te hosselen.
Jou is het anders nog niet gelukt.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:31 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je enkel de zin: "Hoi, neuken?" nodig hebt om Rez te hosselen.
Verraderquote:Op maandag 30 juni 2014 22:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor, je hoeft je niet te schamen
Ahh, een halve Leienaar.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
SES / Het grote bèta-studenten topic! #26 Nog een paar sommetjes
Veel plezier.
[..]
Idk, drink het niet.
ja wat als die boi flikker wil zijn moet hij dat toch zelf wetenquote:
Is haram dit sahbiquote:Op maandag 30 juni 2014 22:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja wat als die boi flikker wil zijn moet hij dat toch zelf weten
alleen allah kan oordelenquote:
La Chouffe, Karmeliet, Bernardus Tripel, Hertog Jan Grand Prestige en pils.quote:
Scherp.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom misschien wel, misschien niet.
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:33 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog nooit die twee magische woorden gebruikt schat.
Lol, nope, bedankt maar nee.quote:
Ik wou nou juist weten welk pils je dronk, of bestaat het grootste gedeelte van je bierconsumptie uit die eerstgenoemde merken?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
La Chouffe, Karmeliet, Bernardus Tripel, Hertog Jan Grand Prestige en pils.
Ja. Pils is meestal Hertog Jan. Maar boeit niet zo, smaakt toch allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:34 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik wou nou juist weten welk pils je dronk, of bestaat het grootste gedeelte van je bierconsumptie uit die eerstgenoemde merken?
Wat een leven.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja. Pils is meestal Hertog Jan. Maar boeit niet zo, smaakt toch allemaal hetzelfde.
Daar moet een t.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:35 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je speelt hard to get, dat betekend dat je me echt graag wil.
Maar de mensheid zijn de ogen en handen van Allah. Wij mogen zijn werk niet kapotmaken door dit soort onreindheid tussen ons te accepteren. Jouw moeder, tanta of een andere zuster zou er maar eens mee geconfronteerd moeten worden.quote:
Zal het bestuur er even over inlichten, represailles zullen volgen jongeman.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:34 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Scherp.
Nog een keer een papier maché geit gejat op een feestje van life in Leiden ooit.mooie tijden.
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar de mensheid zijn de ogen en handen van Allah. Wij mogen zijn werk niet kapotmaken door dit soort onreindheid tussen ons te accepteren. Jouw moeder, tanta of een andere zuster zou er maar eens mee geconfronteerd moeten worden.
Je mist een punt.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:36 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Hier knap ik toch echt een beetje op af hoor, spellingfoutjes verbeteren
Zijn moeder was anders wel lekker nat.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:36 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Maar de mensheid zijn de ogen en handen van Allah. Wij mogen zijn werk niet kapotmaken door dit soort onreindheid tussen ons te accepteren. Jouw moeder, tanta of een andere zuster zou er maar eens mee geconfronteerd moeten worden.
Ja succes. Die geit is met oud en nieuw ritueel verbrand.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zal het bestuur er even over inlichten, represailles zullen volgen jongeman.
Corpsball roleplayquote:Op maandag 30 juni 2014 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zal het bestuur er even over inlichten, represailles zullen volgen jongeman.
25 zweepslagen en 10 jaar celquote:Op maandag 30 juni 2014 22:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zal dp vrijdag snitchen bij de Imam.
'Een bestuur' , studentenzelfbestuur, ik zeg het je.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:39 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Denken dat studieverenigingen iets met het corps te maken hebben.
Lol, nope. Dragqueenbingo, kom nou.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:39 schreef Kutmanager het volgende:
Rezania zit jij dan bij outside of dat niet?
Rezania zit meestal inside het hele corps.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:39 schreef Kutmanager het volgende:
Rezania zit jij dan bij outside of dat niet?
inb4 'hbo is geen studeren'quote:Op maandag 30 juni 2014 22:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben net klaar, als het goed is.
Met mbo bloemschikken? Ben trots op je.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Hoe moeten we je voortaan noemen? Dr. voederbietel, of misschien Ir. Voederbietel?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
DSCquote:Op maandag 30 juni 2014 22:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Rezania zit meestal inside het hele corps.
Ing.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:40 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Hoe moeten we je voortaan noemen? Dr. voederbietel, of misschien Ir. Voederbietel?
Ik krijg echt zin om je stokslagen te geven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik krijg echt zin om je stokslagen te geven.
Je mist een hoofdletter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Zo sterk deze grap.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met mbo bloemschikken? Ben trots op je.
Die bingo is echt hilarisch man.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lol, nope. Dragqueenbingo, kom nou.!
Waarom?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat wordt ook mijn titel aangezien ik van de TU afgeschopt ben.
Die tattoo'squote:Op maandag 30 juni 2014 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo sterk als mijn liefde voor jouw vooroordelen.quote:
Je bent er bekend mee?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:42 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Die bingo is echt hilarisch man.Zo awkward voor degene die wint.
![]()
Niks mis mee. Ik heb er naar het atheneum eigenlijk bewust gekozen om niet naar de uni te gaan, leek me niet goed bij me passen, ik denk ook dat ik daar wel gelijk in heb gehad.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Lekker voor je.quote:
Jongen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:41 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje broeder.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo sterk als mijn liefde voor jouw vooroordelen.
Oh, nou ja, boeit me verder ook niet zo heel veel.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)of-gepromoveerd.html
Volgens mij is die wet er nog niet doorheen.quote:
Ja is een evenement waar je ook als hetero bij moet zijn geweest in de ontvangstweek.quote:
Had ik achteraf gezien ook moeten doen, al heb ik natuurlijk geen atheneum gedaan, maar gymnasium. Ik bedoel, kom nou.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik heb er naar het atheneum eigenlijk bewust gekozen om niet naar de uni te gaan, leek me niet goed bij me passen, ik denk ook dat ik daar wel gelijk in heb gehad.
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen.En dan bekritiseren dat ik voor de helft Leids ben.
Is dat niet voor nieuwe studenten?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)of-gepromoveerd.html
Ik kan me wel voorstellen dat jij zoiets onzinnigs als een taal die niet meer bestaat te leren ja.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:45 schreef Kutmanager het volgende:
Had ik achteraf gezien ook moeten doen, al heb ik natuurlijk geen atheneum gedaan, maar gymnasium. Ik bedoel, kom nou.
Niet Prof. Dr. Ir. Mr. deadprez MSc BSc willen heten.quote:
Niet de titels maar de man.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet Prof. Dr. Ir. Mr. deadprez MSc BSc willen heten.
Er staat voor september 2002, dat is allang geweest.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:45 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Is dat niet voor nieuwe studenten?
Eigenlijk ben ik gewoon jelly.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet drie diploma's hebben.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:46 schreef deadprez het volgende:
Mensen met een middelbare school-diploma
watquote:
Dit is niet eens zo moelijk. 2 studies naast elkaar doen (een beta en een crap alfa studie) en dan promoveren dan ben je er al.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Toch lukte het jou zelfs met één studie niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:48 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dit is niet eens zo moelijk. 2 studies naast elkaar doen (een beta en een crap alfa studie) en dan promoveren dan ben je er al.
Je moet Rechten studeren voor Mr., een bètastudie voor BSc, MSc en Ir., dan nog promoveren voor Dr. en ten slotte ook nog professor worden voor Prof. Heel makkelijk ja, kind kan de was doen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:48 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dit is niet eens zo moelijk. 2 studies naast elkaar doen (een beta en een crap alfa studie) en dan promoveren dan ben je er al.
Dadjokes niet kennen.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Toch lukte het jou zelfs met één studie niet. [ afbeelding ]
Taal die niet meer bestaat? Het is geen voertaal meer maar het latijn en Grieks in mindere mate heeft gewoon veel invloed (gehad) op de moderne talen en als je die begrijpt gaat het je onder andere een stuk makkelijker af om andere moderne talen meester te worden.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat jij zoiets onzinnigs als een taal die niet meer bestaat te leren ja.
apply water to burned areaquote:Op maandag 30 juni 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is je niet gelukt wel?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Taal die niet meer bestaat? Het is geen voertaal meer maar het latijn en Grieks in mindere mate heeft gewoon veel invloed (gehad) op de moderne talen en als je die begrijpt gaat het je onder andere een stuk makkelijker af om andere moderne talen meester te worden.
Geil.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat ik andere dingen leuker vind dan studeren. Nogal een verschil. Daarnaast zie ik er de meerwaarde niet echt van in.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja zou ik ook zeggen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:51 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Omdat ik andere dingen leuker vind dan studeren. Nogal een verschil. Daarnaast zie ik er de meerwaarde niet echt van in.
Jawel. Ik spreek die talen niet maar ik kan ze in mindere mate wel verstaan. Vooral Grieks wat dat betreft is goed te doen.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:51 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Omdat ik andere dingen leuker vind dan studeren. Nogal een verschil. Daarnaast zie ik er de meerwaarde niet echt van in.
Voor sommige mensen is de praktijk een betere leerschool dan het jarenlang in de schoolbanken zitten en studeren.quote:
Met zo'n achternaam word je hier in Nederland toch nergens aangenomenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:55 schreef Rezania het volgende:
Nou, ik zal blij zijn als ik mijzelf Dr. Ir. Rezania mag noemen hoor.
Alsof Paardlants zou chillen met een bitchboi als jij.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef DieselTank het volgende:
Samen lekker met paardlants op de beach jeweet laat die fokkers lekker denken dat hij zit te brommen, maar ehm in het dagboek heeft hij bij dag 1 staan dat hij de eerste club al heeft gevonden.
Groetjes uit spanje.
Die mensen starten doorgaans niet een studie om vervolgens te stellen dat ze bewust er voor gekozen hebben het een en ander niet te halen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is de praktijk een betere leerschool dan het jarenlang in de schoolbanken zitten en studeren.
Maar kudo's voor je kortzichtigheid
Ben jij echt zo achterlijk?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:57 schreef Kutmanager het volgende:
Zou hij eigenlijk op internet mogen in de bajes?
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:57 schreef Kutmanager het volgende:
Voor sommige mensen is dat inderdaad zo maar voor hem nietquote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is de praktijk een betere leerschool dan het jarenlang in de schoolbanken zitten en studeren.
Maar kudo's voor je kortzichtigheid
Nou ja, kan op zich natuurlijk wel dat hij daar pas achter kwam toen hij met de studie bezig was.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die mensen starten doorgaans niet een studie om vervolgens te stellen dat ze bewust er voor gekozen hebben het een en ander niet te halen.
Gewoon de wifi van de buren gebruikenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:57 schreef Kutmanager het volgende:
Wel in Nottingham of Chicago. En da's mooi, ben toch niet van plan om in Nederland te blijven na mijn studie.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Met zo'n achternaam word je hier in Nederland toch nergens aangenomen
Nee ik blijf nog wel even eigenlijkquote:
Die vraag was meer in de categorie van: gevangenissen in NL schijnen wel chill te zijn. Misschien krijgen ze af en toe beperkte internettijd, en dan gewoon bewaakt of iets dergelijks. Ik heb geen idee.quote:
Dan was 'ie wel bewust gestopt i.p.v. gedwongen omdat 'ie niet genoeg cijfers had.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, kan op zich natuurlijk wel dat hij daar pas achter kwam toen hij met de studie bezig was.
Dat is waar inderdaad.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan was 'ie wel bewust gestopt i.p.v. gedwongen omdat 'ie niet genoeg cijfers had.
Beetje hier teren op de belastingbetaler en dan weggaanquote:Op maandag 30 juni 2014 22:58 schreef Rezania het volgende:
ben toch niet van plan om in Nederland te blijven na mijn studie.
Daar heb jij dan weer een punt. Maar het ging me dan ook meer om de "gemiddelde mens" die niet op school functioneert, niet om de mensen die uiteindelijk bij de sociale werkplaats terecht komen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die mensen starten doorgaans niet een studie om vervolgens te stellen dat ze bewust er voor gekozen hebben het een en ander niet te halen.
het is gewoon een slap excuus na de burn van deadprezquote:Op maandag 30 juni 2014 22:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan was 'ie wel bewust gestopt i.p.v. gedwongen omdat 'ie niet genoeg cijfers had.
Zeg je dat ook tegen ouderen? 'Beetje teren op de WAO en dan doodgaan!quote:Op maandag 30 juni 2014 22:59 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Beetje hier teren op de belastingbetaler en dan weggaan
quote:
Evengoed maakt het niks uit hoor, het is inderdaad zo dat niet iedereen geschikt is om op een willekeurig moment te beginnen met een studie, op welk niveau dan ook. Dat is ook exact de reden geweest dat ik niet naar de uni gegaan ben, ik had dat niet getrokken omdat het volgens mij veel te veel gebonden is aan al die zeik dingen als titels en weet ik het allemaal wat.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:59 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Daar heb jij dan weer een punt. Maar het ging me dan ook meer om de "gemiddelde mens" die niet op school functioneert, niet om de mensen die uiteindelijk bij de sociale werkplaats terecht komen.
Ga alsjeblieft niet dit soort conclusies trekken. Ik heb het niet gehaald omdat het me niet lag waardoor ik er niks voor deed. Dat is nu wel anders, terwijl ik dezelfde studie doe maar dan op hbo niveau.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die hebben doorgaans al hun hele leven gewerkt.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen ouderen? 'Beetje teren op de WAO en dan doodgaan!#DatDitKanInNederland '
Hommoquote:Op maandag 30 juni 2014 22:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja hebben ze zelf niet voor gewerkt enzoquote:Op maandag 30 juni 2014 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen ouderen? 'Beetje teren op de WAO en dan doodgaan!#DatDitKanInNederland '
Da's gewoon een andere variant van 'de-neger-omdat-het-moet'quote:Op maandag 30 juni 2014 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel in Nottingham of Chicago. En da's mooi, ben toch niet van plan om in Nederland te blijven na mijn studie.
http://www.nottingham.ac.(...)ple/mohammad.rezania
http://www.uchospitals.edu/physicians/kourosh-rezania.html
Waarom heb je dan gewacht totdat de school die beslissing voor je maakte?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:00 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft niet dit soort conclusies trekken. Ik heb het niet gehaald omdat het me niet lag waardoor ik er niks voor deed. Dat is nu wel anders, terwijl ik dezelfde studie doe maar dan op hbo niveau.
En ik vind het best prima dat het zo is gegaan want anders was ik er wellicht mee doorgegaan en had ik daar nu nog steeds lopen aankutten zonder te weten dat er naast de deur een opleiding was die beter bij me past.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:01 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja hebben ze zelf niet voor gewerkt enzo
Ja, vooral al die huisvrouwen. Die hebben geld in het systeem gestoken joh, echt gewoon miljoenen per persoon.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:01 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Die hebben doorgaans al hun hele leven gewerkt.
Maak je grapjes of ben je echt dom??quote:Op maandag 30 juni 2014 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, vooral al die huisvrouwen. Die hebben geld in het systeem gestoken joh, echt gewoon miljoenen per persoon.
Eerder het 'Wees hier Jelly omdat iemand het zinkend schip op tijd verlaat'-topic.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:02 schreef Rezania het volgende:
Ach, fuck jullie. Het is mijn leven, niet die van jullie.
True, het Nederlandse onderwijs is totaal verzot op status en de inhoud is al jaren geleden wegbezuinigd.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Evengoed maakt het niks uit hoor, het is inderdaad zo dat niet iedereen geschikt is om op een willekeurig moment te beginnen met een studie, op welk niveau dan ook. Dat is ook exact de reden geweest dat ik niet naar de uni gegaan ben, ik had dat niet getrokken omdat het volgens mij veel te veel gebonden is aan al die zeik dingen als titels en weet ik het allemaal wat.
Kom je nog wel met mij op de barricades staan?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eerder het 'Wees hier Jelly omdat iemand het zinkend schip op tijd verlaat'-topic.
Die hebben tenminste niet op staatskosten lopen studeren, arrogante kwalquote:Op maandag 30 juni 2014 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, vooral al die huisvrouwen. Die hebben geld in het systeem gestoken joh, echt gewoon miljoenen per persoon.
Ik constateer een feit. Genoeg bejaarde vrouwen die nu WAO ontvangen en nog nooit in hun leven hebben gewerkt, tenminste, niet werk waarbij ze loonbelasting en dergelijke moesten afdragen.quote:
Genoeg huisvrouwen die eerst gaan studeren om vervolgens niks meer met die studie te doen hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:03 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Die hebben tenminste niet op staatskosten lopen studeren, arrogante kwal
Kunnen we dan Titantic naspelen?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kom je nog wel met mij op de barricades staan?
Gast, ga huilen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:03 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Die hebben tenminste niet op staatskosten lopen studeren, arrogante kwal
Het was mijn eerste jaar en ik dacht dat mijn motivatiedrop daarvandaan kwam. Dat ik net uit huis was en geen stok meer achter de deur had enzo. Toen ik op mijn nieuwe opleiding zat ging het ineens vanzelf en toen kwam ik erachter dat het toch niet zo slecht was dat ik eraf getrapt was.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom heb je dan gewacht totdat de school die beslissing voor je maakt?.
Ken je de begrippen netto en bruto? En werkgeversdeel?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik constateer een feit. Genoeg bejaarde vrouwen die nu WAO ontvangen en nog nooit in hun leven hebben gewerkt, tenminste, niet werk waarbij ze loonbelasting en dergelijke moesten afdragen.
Betast jij mij of andersom?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kunnen we dan Titantic naspelen?
[..]
Gast, ga huilen.
Dit is wel een iets minder stoer verhaal heh?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Het was mijn eerste jaar en ik dacht dat mijn motivatiedrop daarvandaan kwam. Dat ik net uit huis was en geen stok meer achter de deur had enzo. Toen ik op mijn nieuwe opleiding zat ging het ineens vanzelf en toen kwam ik erachter dat het toch niet zo slecht was dat ik eraf getrapt was.
Dat zal wel meevallen denk ik zo.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Genoeg huisvrouwen die eerst gaan studeren om vervolgens niks meer met die studie te doen hoor.
Nou, die bejaarde vrouwen van nu waren 50 jaar geleden moeder van 6 kleine kinderen, terwijl de zevende onderweg was. Kinderopvang bestond niet en je man deed geen klote in het huishouden. De huisvrouw van toen is niet de huisvrouw van nuquote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik constateer een feit. Genoeg bejaarde vrouwen die nu WAO ontvangen en nog nooit in hun leven hebben gewerkt, tenminste, niet werk waarbij ze loonbelasting en dergelijke moesten afdragen.
Serieus broer?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb ooit economie gehad ja.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ken je de begrippen netto en bruto? En werkgeversdeel?
/care. Sjezus man, het is elf uur 's avonds.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nou, die bejaarde vrouwen van nu waren 50 jaar geleden moeder van 6 kleine kinderen, terwijl de zevende onderweg was. Kinderopvang bestond niet en je man deed geen klote in het huishouden. De huisvrouw van toen is niet de huisvrouw van nu
Wat heeft WAO overigens met bejaarde vrouwen en loonbelasting te maken?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen bron of cijfers bij, maar het merendeel zal sowieso wel een mbo-opleiding gevolgd hebben, wat dus ook gewoon door de overheid wordt betaald voor een groot deel.quote:
Je kan nu ook gaan, waarom zou je het uitstellen? Als je echt weg wil was je al lang gegaan.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef Kutmanager het volgende:
Ik geef je groot gelijk hoor rezania. Ben hier weg zodra ik mijn studieschuld heb afbetaald.
De huishoudschool wellicht.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen bron of cijfers bij, maar het merendeel zal sowieso wel een mbo-opleiding gevolgd hebben, wat dus ook gewoon door de overheid wordt betaald voor een groot deel.
90% van de studenten zegt naar het buitenland te gaan, zulke uitspraken staan goed bij een holle titel namelijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:07 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Je kan nu ook gaan, waarom zou je het uitstellen? Als je echt weg wil was je al lang gegaan.
Kun je het niet hebben dat mensen je niet zo tof vinden als jij jezelf?quote:
Nu naar een ander land verhuizen, nog een paar keer verhuizen en dan vindt DUO je niet zo makkelijk meer en kun je waarschijnlijk wel onder die betalingen uitkomen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef Kutmanager het volgende:
Ik geef je groot gelijk hoor rezania. Ben hier weg zodra ik mijn studieschuld heb afbetaald.
Uhm. Ik zie niet in hoe dit een ander verhaal is?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit is wel een iets minder stoer verhaal heh?
Tja, ik had toch meer verwacht van de dr./ing./etc./quote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
/care. Sjezus man, het is elf uur 's avonds.
Met die verscherpte controle door die ISIS toestanden op Schiphol wordt je dan wel opgepakt aan de grens bij een familiebezoekjequote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nu verhuizen, nog een paar keer verhuizen en dan vindt DUO je niet zo makkelijk meer en kun je waarschijnlijk wel onder die betalingen uitkomen.
Kom vechten, battieboii.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ga weg dan, als het je niet aanstaat
'Omdat ik andere dingen leuker vind dan studeren. Nogal een verschil. Daarnaast zie ik er de meerwaarde niet echt van in. 'quote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Uhm. Ik zie niet in hoe dit een ander verhaal is?
Omdat ik wel zodra ik vertrek een chille levensstijl erop na wil kunnen houden, waarbij het hebben van een papiertje absoluut helpt bij het vinden van een leuke baan met leuk salaris.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:07 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Je kan nu ook gaan, waarom zou je het uitstellen? Als je echt weg wil was je al lang gegaan.
Ik kan het niet hebben dat alles wat men doet constant wordt bekritiseert door anderen. Typisch Nederland weer, altijd maar klagen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kun je het niet hebben dat mensen je niet zo tof vinden als jij jezelf?
Gek hè, in KLB.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan het niet hebben dat alles wat men doet constant wordt bekritiseert door anderen. Typisch Nederland weer, altijd maar klagen.
Doe jij dat ook niet zeg maar, eh, altijd?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan het niet hebben dat alles wat men doet constant wordt bekritiseert door anderen. Typisch Nederland weer, altijd maar klagen.
Ik wou eerst neuken, maar dat vond je ook niet goedquote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij komt steeds met ongenuanceerde bullshit en als mensen je dat proberen duidelijk te maken ga je ineens heel raar doenquote:
Ja, erg verrassend. Opvallend gewoon.quote:
Moet jij geen bloemen gaan schikken?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doe jij dat ook niet zeg maar, eh, altijd?
Dat heb je nooit gevraagd.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:10 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik wou eerst neuken, maar dat vond je ook niet goed
Wat denk je dat ik aan het doen was in dat eerste jaar?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'Omdat ik andere dingen leuker vind dan studeren. Nogal een verschil. Daarnaast zie ik er de meerwaarde niet echt van in. '
'Het lukte me niet.'
Nou, beter toch.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik aan het doen was in dat eerste jaar?Precies, leukere dingen. Nu bij deze studie kan ik ze beide doen, aangezien ik de studie ook leuker vind waardoor het vanzelf gaat.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, erg verrassend. Opvallend gewoon.
[..]
Moet jij geen bloemen gaan schikken?
[..]
Dat heb je nooit gevraagd.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat heeft WAO overigens met bejaarde vrouwen en loonbelasting te maken?
Is goed man, je bent cool.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik aan het doen was in dat eerste jaar?Precies, leukere dingen. Nu bij deze studie kan ik ze beide doen, aangezien ik de studie ook leuker vind waardoor het vanzelf gaat.
Ja precies. Daarom snap ik ook niet echt hoe voederbietel het nou zo weer probeert krom te praten.quote:
Doe niet zo gaar man.quote:
quote:
Gast, je bent zelf ook een hoopje ongenuanceerde bullshit als het op discussies aankomt, zoals half KLB btw, en het is 11 uur 's avond. Denk je nou echt dat ik nu zin heb in een uitgebreide discussie over wie wat bijdraagt aan de fucking maatschappij met een stelletjes uitkeringstrekkende zolderkamerautisten?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:10 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jij komt steeds met ongenuanceerde bullshit en als mensen je dat proberen duidelijk te maken ga je ineens heel raar doen
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, je bent zelf ook een hoopje ongenuanceerde bullshit als het op discussies aankomt, zoals half KLB btw, en het is 11 uur 's avond. Denk je nou echt dat ik nu zin heb in een uitgebreide discussie over wie wat bijdraagt aan de fucking maatschappij met een stelletjes uitkeringstrekkende zolderkamerautisten?Voor de rest loop jij altijd keihard te zuigen op mijn posts omdat je me niet mag, en je vindt het dan vreemd dat ik de discussie vroegtijdig afkap? Leer eens nadenken joh.
Sowieso discussies in KLB.
Ach het zijn er zo veel man, die halen uni niet omdat het te moeilijk is, maken er een stoer verhaal van met stappen, wijven en een chille levensstijl om maar vooral niet naar zichzelf toe te hoeven toegeven dat ze het gewoon qua niveau niet haalde. Daarna gaan ze hbo doen, en daar aarden ze wel. Het is mij allemaal om het even hoor, maar dat stoere gedoe, kom nou, we zijn geen 12 meer.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, je bent zelf ook een hoopje ongenuanceerde bullshit als het op discussies aankomt, zoals half KLB btw, en het is 11 uur 's avond. Denk je nou echt dat ik nu zin heb in een uitgebreide discussie over wie wat bijdraagt aan de fucking maatschappij met een stelletjes uitkeringstrekkende zolderkamerautisten?Voor de rest loop jij altijd keihard te zuigen op mijn posts omdat je me niet mag, en je vindt het dan vreemd dat ik de discussie vroegtijdig afkap? Leer eens nadenken joh.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat heeft WAO overigens met bejaarde vrouwen en loonbelasting te maken?
Als je het zo graag wil weten.quote:
Hmm, dat zijn gewoon smoesjes(maar dat weet je zelf ook). Als je nog niet durft/wil gaan mag je dat best zeggen hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:09 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Omdat ik wel zodra ik vertrek een chille levensstijl erop na wil kunnen houden, waarbij het hebben van een papiertje absoluut helpt bij het vinden van een leuke baan met leuk salaris.
Waarvan ik het geld dan weer kan gebruiken om die chille levensstijl te houden.
Boeie, iedereen hier doet stoer.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ach het zijn er zo veel man, die halen uni niet omdat het te moeilijk is, maken er een stoer verhaal van met stappen, wijven en een chille levensstijl om maar vooral niet naar zichzelf toe te hoeven toegeven dat ze het gewoon qua niveau niet haalde. Daarna gaan ze hbo doen, en daar aarden ze wel. Het is mij allemaal om het even hoor, maar dat stoere gedoe, kom nou, we zijn geen 12 meer.
Oh, je zei eerst WAO, daarom de verwarring.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je het zo graag wil weten.Het ging erom dat je in balans moet leven of zo. Je mag evenveel teren op de maatschappij als je bijdraagt. Loonbelasting is zo'n beetje de meeste belasting die je over je leven gaat betalen, samen met inkomstenbelasting. Daarom heeft het een verband met de AOW.
Oh, zo. Dat is fout ja, sorry.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, je zei eerst WAO, daarom de verwarring.
Iedereen heeft hier dan toch ook gewoon 2 PhD's, een jaarsalaris van 3 ton en een pik van 30 cm of niet?quote:
Ja jouw houding staat me niet aan. Hoe ik het lees is "kijk mij uni doen en slim zijn". Terwijl je gewoon goed kan leren, en verder gewoon dom bent. Ik ben benieuwd wat jij gaat doen na die universiteit. Ik kan er ook helemaal naast zitten en verkeerd lezen zo via het internet maar ik betwijfel het. Dat is inderdaad de reden dat ik op jou in ga ja, zoals ook op veel andere mensen trouwens. Je kan ook gewoon een keer zeggen dat iemand gelijk heeft in plaats van iets te zeggen als "KLB op zijn bestquote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Precies.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier dan toch ook gewoon 2 PhD's, een jaarsalaris van 3 ton en een pik van 30 cm of niet?
Ik durf wel te gaan maar ik denk dat ik er meer van geniet als ik dat stukje zekerheid op zak heb. Dus het is wat dat betreft een bewuste keuze. Ik ben over 1.5 jaar ook klaar. Als het weet ik het, zeg 10 jaar ofzo, had geduurd had ik er ook schijt aan gehad en was ik allang weg geweest.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:15 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Hmm, dat zijn gewoon smoesjes(maar dat weet je zelf ook). Als je nog niet durft/wil gaan mag je dat best zeggen hoor.
En tegelijkertijd is iedereen een maagdelijke zolderkamerautist met een Wajong. Wat gek.quote:
Kan prima in Nederland. Als het zo doorgaat is wajong straks 3 ton per jaar.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
En tegelijkertijd is iedereen een maagdelijke zolderkamerautist met een Wajong. Wat gek.
Zo rollen wij hier gewoon jatogquote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
En tegelijkertijd is iedereen een maagdelijke zolderkamerautist met een Wajong. Wat gek.
Echte avonturier dus.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:17 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik durf wel te gaan maar ik denk dat ik er meer van geniet als ik dat stukje zekerheid op zak heb. Dus het is wat dat betreft een bewuste keuze. Ik ben over 1.5 jaar ook klaar. Als het weet ik het, zeg 10 jaar ofzo, had geduurd had ik er ook schijt aan gehad en was ik allang weg geweest.
Iedereen gelijk, iedereen rijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:18 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Kan prima in Nederland. Als het zo doorgaat is wajong straks 3 ton per jaar.
geen gezeik iedereen rijkquote:Op maandag 30 juni 2014 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen gelijk, iedereen rijk.
Eigenlijk arm dan, maar ja.
Sowieso: mensen die dat niet doenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:20 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik bevaar zeker ook wel de rode zee ja.
Iewl.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso: mensen die dat niet doen.
Terechte klacht.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso: mensen die dat niet doen.
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, in poep roeren, dat is fris.
Je moet het eerst uitspoelen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ga ik meteen doen ja.quote:
Is niet gewoon bloed, is gewoon een hele freaking wand van cellen die zich even los maakt. Like the vagina sheds its skin.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En dat kan niet met 2 druppels bloed of wat?
Vertaling: Ik wil als luxepaardje in de zon wonen en ben eigenlijk te bang voor echte avonturen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:17 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik durf wel te gaan maar ik denk dat ik er meer van geniet als ik dat stukje zekerheid op zak heb. Dus het is wat dat betreft een bewuste keuze. Ik ben over 1.5 jaar ook klaar. Als het weet ik het, zeg 10 jaar ofzo, had geduurd had ik er ook schijt aan gehad en was ik allang weg geweest.
Verkeerde tabblad?quote:
quote:
Daarom moet je ook mooie vrouwen neuken, die poepen niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Fair enough. Maar niet meteen, ik wil wel eerst gewoon een aantal jaar gewoon overal heen en wat langer blijven op plekken die ik tof vind voordat ik inderdaad in zo'n situatie ergens eindig.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:23 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Vertaling: Ik wil als luxepaardje in de zon wonen en ben eigenlijk te bang voor echte avonturen.
quote:
Van kansloze zolderautisten?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:25 schreef deadprez het volgende:
cool, ik sta al op #435 in de top500 hier.
ja daar komt het wel op neerquote:
Dat dacht ik alquote:Op maandag 30 juni 2014 23:24 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Fair enough. Maar niet meteen, ik wil wel eerst gewoon een aantal jaar gewoon overal heen en wat langer blijven op plekken die ik tof vind voordat ik inderdaad in zo'n situatie ergens eindig.
Niet meteen gaan of niet meteen settlen?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:26 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat dacht ik alMaar waarom niet meteen?
Je realiseert je toch wel dat al die mensen die na hun hbo een kantoorbaan aannemen dit in het hoofd hadden als toekomst heh?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:24 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Fair enough. Maar niet meteen, ik wil wel eerst gewoon een aantal jaar gewoon overal heen en wat langer blijven op plekken die ik tof vind voordat ik inderdaad in zo'n situatie ergens eindig.
Het eerstequote:Op maandag 30 juni 2014 23:27 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Niet meteen gaan of niet meteen settlen?
Heb je toch nog ergens zwart op wit staan dat je er veel tijd aan besteed hebt.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:25 schreef deadprez het volgende:
cool, ik sta al op #435 in de top500 hier.
Nou verklap je het einde, lul! Ik wilde hem mooi zelf tot die conclusie laten komen, dan leert die jongen nog eens wat.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je realiseert je toch wel dat al die mensen die na hun hbo een kantoorbaan aannemen dit in het hoofd hadden als toekomst heh?
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je toch nog ergens zwart op wit staan dat je er veel tijd aan besteed hebt.
Ik heb net vernomen dat ik een illusie ben toen ik mezelf ging sherlocken.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik durf niet eens meer te sherlocken, veel te confronterend.
Je punt?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je realiseert je toch wel dat al die mensen die na hun hbo een kantoorbaan aannemen dit in het hoofd hadden als toekomst heh?
Eh?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb net vernomen dat ik een illusie ben toen ik mezelf ging sherlocken.
Wie?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Iemand zegt dat ik een illusie ben. [ afbeelding ]
dat heb ik al verteld.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:28 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nou verklap je het einde, lul! Ik wilde hem mooi zelf tot die conclusie laten komen, dan leert die jongen nog eens wat.
Ik ben benieuwd waar je uitkomt.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:34 schreef Kutmanager het volgende:
Ik weet ook wel dat het geen "origineel" plan is. Maar dat wil niet zeggen dat ik net zo eindig als dat soort lui. Nederland heb ik al gezien, dus nu wil ik de rest zien en dat is alles wat erover te zeggen is. Ik heb alleen mezelf de verplichting gesteld dat ik niet ga voor ik dat papiertje heb.
Succes, maar ik ga ervan uit dat je over een jaar of 10 in een "stad" als Almere woont met 2.4 lelijke kinderen en het monster wat ze gebaard heeft.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:34 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
dat heb ik al verteld.
[..]
[..]Ik weet ook wel dat het geen "origineel" plan is. Maar dat wil niet zeggen dat ik net zo eindig als dat soort lui. Nederland heb ik al gezien, dus nu wil ik de rest zien en dat is alles wat erover te zeggen is. Ik heb alleen mezelf de verplichting gesteld dat ik niet ga voor ik dat papiertje heb, en dat is helemaal geen probleem want ik geniet van studeren en mijn studie.
Honten.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:38 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Succes, maar ik ga ervan uit dat je over een jaar of 10 in een "stad" als Almere woont met 2.4 lelijke kinderen en het monster wat ze gebaard heeft.
Oh en de hont.
Sowieso een kad dan. Honten.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:38 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Succes, maar ik ga ervan uit dat je over een jaar of 10 in een "stad" als Almere woont met 2.4 lelijke kinderen en het monster wat ze gebaard heeft.
Oh en de hont.
Inderdaad, heb je in ieder geval toch iets om te neuken.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 23:40 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Inderdaad, heb je in ieder geval toch iets om te neuken.
Tegen die tijd heeft Monsanto vast een genetisch gemodificeerde kadhont die broccoli uitpoept, dus dan is kiezen niet eens nodig meer.quote:
Monsantoquote:Op maandag 30 juni 2014 23:41 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Tegen die tijd heeft Monsanto vast een genetisch gemodificeerde kadhont die broccoli uitpoept, dus dan is kiezen niet eens nodig meer.
Ik ook. Als het ergens in Nederland is hadden jullie wellicht gelijk, maar ik zou er niet vanuit gaan. Behalve mijn ouders en vrienden heb ik niets in Nederland waar ik waarde aan hecht. Nieuwe vrienden heb je zo gemaakt en mijn ouders komen maar langs. Zijn toch al met pensioen en op hun zak babyboomgeld aan het zitten dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar je uitkomt.
Ik weet dat je er tegenin zal gaan met loze argumenten en dat ik, wederom, geen zin heb in een discussie. grgrquote:Op maandag 30 juni 2014 23:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je weet dat ik hier tegen in moet gaan.
* Triptamine2 pakt popcornquote:Op maandag 30 juni 2014 23:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haten op genetische modificatie.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat ben je toch een arrogante kwast met oogkleppen op, dat maakt je een slecht academicus, realiseer je je dat?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet dat je er tegenin zal gaan met loze argumenten en dat ik, wederom, geen zin heb in een discussie. grgr
Hij is ook nog geen academicus.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat ben je toch een arrogante kwast met oogkleppen op, dat maakt je een slecht academicus, realiseer je je dat?
Wat ben je toch een paranoïde tokkie die enkel slecht in de wereld ziet, dat je maakt je geen waardige discussiepartner, realiseer je je dat?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat ben je toch een arrogante kwast met oogkleppen op, dat maakt je een slecht academicus, realiseer je je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |