Oh, nou ja, boeit me verder ook niet zo heel veel.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)of-gepromoveerd.html
Volgens mij is die wet er nog niet doorheen.quote:
Ja is een evenement waar je ook als hetero bij moet zijn geweest in de ontvangstweek.quote:
Had ik achteraf gezien ook moeten doen, al heb ik natuurlijk geen atheneum gedaan, maar gymnasium. Ik bedoel, kom nou.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik heb er naar het atheneum eigenlijk bewust gekozen om niet naar de uni te gaan, leek me niet goed bij me passen, ik denk ook dat ik daar wel gelijk in heb gehad.
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen.En dan bekritiseren dat ik voor de helft Leids ben.
Is dat niet voor nieuwe studenten?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)of-gepromoveerd.html
Ik kan me wel voorstellen dat jij zoiets onzinnigs als een taal die niet meer bestaat te leren ja.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:45 schreef Kutmanager het volgende:
Had ik achteraf gezien ook moeten doen, al heb ik natuurlijk geen atheneum gedaan, maar gymnasium. Ik bedoel, kom nou.
Niet Prof. Dr. Ir. Mr. deadprez MSc BSc willen heten.quote:
Niet de titels maar de man.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet Prof. Dr. Ir. Mr. deadprez MSc BSc willen heten.
Er staat voor september 2002, dat is allang geweest.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:45 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Is dat niet voor nieuwe studenten?
Eigenlijk ben ik gewoon jelly.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet drie diploma's hebben.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:46 schreef deadprez het volgende:
Mensen met een middelbare school-diploma
watquote:
Dit is niet eens zo moelijk. 2 studies naast elkaar doen (een beta en een crap alfa studie) en dan promoveren dan ben je er al.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Toch lukte het jou zelfs met één studie niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:48 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dit is niet eens zo moelijk. 2 studies naast elkaar doen (een beta en een crap alfa studie) en dan promoveren dan ben je er al.
Je moet Rechten studeren voor Mr., een bètastudie voor BSc, MSc en Ir., dan nog promoveren voor Dr. en ten slotte ook nog professor worden voor Prof. Heel makkelijk ja, kind kan de was doen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:48 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dit is niet eens zo moelijk. 2 studies naast elkaar doen (een beta en een crap alfa studie) en dan promoveren dan ben je er al.
Dadjokes niet kennen.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Toch lukte het jou zelfs met één studie niet. [ afbeelding ]
Taal die niet meer bestaat? Het is geen voertaal meer maar het latijn en Grieks in mindere mate heeft gewoon veel invloed (gehad) op de moderne talen en als je die begrijpt gaat het je onder andere een stuk makkelijker af om andere moderne talen meester te worden.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat jij zoiets onzinnigs als een taal die niet meer bestaat te leren ja.
apply water to burned areaquote:Op maandag 30 juni 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is je niet gelukt wel?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:50 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Taal die niet meer bestaat? Het is geen voertaal meer maar het latijn en Grieks in mindere mate heeft gewoon veel invloed (gehad) op de moderne talen en als je die begrijpt gaat het je onder andere een stuk makkelijker af om andere moderne talen meester te worden.
Geil.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat ik andere dingen leuker vind dan studeren. Nogal een verschil. Daarnaast zie ik er de meerwaarde niet echt van in.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |