Stel jezelf eens niet zo veel voor, de enige die mij woedend kan krijgen is 2NutZ.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Stel jezelf eens niet zo veel voor, de enige die mij woedend kan krijgen is 2NutZ.
Eh?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:55 schreef spambot31 het volgende:
[..]
inb4 een diepgaande post van voederbietel als reactie op deze post.
lekker boeiendquote:Op maandag 30 juni 2014 21:55 schreef Chocolatebear het volgende:
zie ik sow ineens een comment van een fokster op een facebook pagina
KOM JE NOU KK STOER DOEN GEK IK EET JE OPquote:
Alles wat ik in Canada opgepikt hebt was met antibiotica te bestrijden.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Heb je day 'eh?' in Canada opgepikt?
Dat zei je moeder ook vannacht. Ze heeft nog steeds honger.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
KOM JE NOU KK STOER DOEN GEK IK EET JE OP
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook vannacht. Ze heeft nog steeds honger.
oohhwn damn boyyy not in my house waaaa
OEI OEI NOU GA JE TE VER GEK ZATERDAG IN SALVADOR KOM DAN IK POEP IN JE NAVELquote:Op maandag 30 juni 2014 21:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Z'n moeder heeft nog steeds honger omdat je nogal taai bent aangezien jij geen fatsoenlijke vetlaag hebtquote:Op maandag 30 juni 2014 21:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:59 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke, goed. Duitsland - Algerije, wie kijkt?
Nou en.quote:
Ik, het wordt 3-1.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:59 schreef BlauweTijger het volgende:
boelertjequote:
Barman-shank em.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
OEI OEI NOU GA JE TE VER GEK ZATERDAG IN SALVADOR KOM DAN IK POEP IN JE NAVEL
Gewoon op de beveiliging knop drukken en m weg laten slepen. Laat mn mooie, zachte handjes toch niet vuil worden.quote:
Als ik twee schermen had zou ik kijken.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:59 schreef BlauweTijger het volgende:
Kunnen ze kogels koppen?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gewoon op de beveiliging knop drukken en m weg laten slepen. Laat mn mooie, zachte handjes toch niet vuil worden.
kk wat ben jij een mongoolquote:
tjaquote:
kom dan geakquote:Op maandag 30 juni 2014 22:13 schreef TARDIS. het volgende:
Wat zitten jullie nou ruzie te maken. Ik stomp jullie allemaal om jullie van elkaar te verdedigen.
Net zo'n Sloveen die voor 200 euro naar Nederland komt om een MWA om te leggen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:23 schreef deadprez het volgende:
behalve niels, die ziet er te gevaarlijk uit in zijn ui
Dat was het eerste grappige plaatje wat ik ooit gezien heb op internet.quote:
Graag gedaan.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat was het eerste grappige plaatje wat ik ooit gezien heb op internet.
Toen was je 5.quote:
Zeg dat dan gewoon. Ben je fucking Indiana Jones ofzo?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
6. Ik wou gewoon zeggen dat het een beetje oud plaatje is.
was grapje johquote:Op maandag 30 juni 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
6. Ik wou gewoon zeggen dat het een beetje oud plaatje is.
Oberyn ging dood.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Algerije gaat een Nederland zetten. Net Oberyn tegen de Mountain.
Oh oke. Haha nee hij ging niet dood, was in een serie XD Xdquote:Op maandag 30 juni 2014 23:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omg spoilers wtf.
Algerije is dan ook de Mountain in dit verhaal.
;p ;pquote:Op maandag 30 juni 2014 23:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh oke. Haha nee hij ging niet dood, was in een serie XD Xd
huehuequote:Op maandag 30 juni 2014 23:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
;p ;p
Maar dat ze dus last minute even de boel omkeren.
Meer toepasselijk op de wedstrijd van gisteren
Beter niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
huehue
Ja ben benieuwd, heb 2-0 voor Duitsland in mijn poule, en volgens mijn toto moeten ze ook winnen dus beter schieten die moffies op.
Snap er toch geen fuck van.quote:
Ik kon geen fles Zubrowka meer krijgen en kreeg Grasovka mee van de slijter omdat die toch hetzelfde was, dat is 'ie niet, ik voel mij bedrogen.quote:
gewoon gall&gall huismerkquote:Op maandag 30 juni 2014 23:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kon geen fles Zubrowka meer krijgen en kreeg Grasovka mee van de slijter omdat die toch hetzelfde was, dat is 'ie niet, ik voel mij bedrogen.
Moet ik iemand bellen?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kon geen fles Zubrowka meer krijgen en kreeg Grasovka mee van de slijter omdat die toch hetzelfde was, dat is 'ie niet, ik voel mij bedrogen.
Daar zit niet zo'n leuke grasspriet in. Deze smaakt veel scherper, lang niet zo zacht. Rotzakken, allemaal.quote:
jij hebt echt t niveau van een 16 jarige hequote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Indd, jij bent meer een rat
ohhhh eat that mofooooo
That's not what she said.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij hebt echt t niveau van een 16 jarige he
ja preciesquote:
Dan zal je voorspelling denk ik wel kloppen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Zijn nog bezig met verlenging, Duitsland staat 1-0 voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
2-1quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan zal je voorspelling denk ik wel kloppen.
Ik zag het. Maar ach, was ook wel te verwachten zoals je al zei.quote:
Echt hequote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:35 schreef Zaktabak het volgende:
Als ze die laatste gescoord hadden![]()
Dat was zo mooi geweest
Ja klopt, had alleen niet verwacht dat Duitsland het zo moeilijk zou hebben met Algerije.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zag het. Maar ach, was ook wel te verwachten zoals je al zei.
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien, maar dat zal wel kloppen met 120 minuten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja klopt, had alleen niet verwacht dat Duitsland het zo moeilijk zou hebben met Algerije.
Tering.quote:
Waarom ook echt. Snap het niet.quote:
Proberen de auto te sturen en zo denk ik.quote:
Godtering.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Proberen de auto te sturen en zo denk ik.![]()
Heb ik in een fabriekshal eens zien gebeuren met iemands been. Hij reed op een heftruck en wilde zijn been neerleggen op een machine om te rusten. Die heftruck was nog niet klaar met rijden.
Nou ja, alles onder de knie ging de ene kant op, alles boven de knie ging mee met de heftruck.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Godtering.Been gebroken natuurlijk?
Kan dat zo slecht handelen eh.Een keer gezien dat iemand arm had gebroken en dat dat bot een beetje uit z'n arm stak. Bah.
Shiiiit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, alles onder de knie ging de ene kant op, alles boven de knie ging mee met de heftruck.![]()
Oh nu je het zegt, dit was ongeveer een maand nadat ik iemand zijn benen verbrijzeld heb zien worden door zo'n apparaat. Nooit zoveel bloed gezien.
Ik was er net twee weken of zo. "Woooow moet je komen kijken!"quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Shiiiit.![]()
Wat. The. Fuck.
Vertel het verhaal dan.
Haha fuck, zou echt helemaal gek worden als ik dat zou zien. Tering.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik was er net twee weken of zo. "Woooow moet je komen kijken!"
Dat verwachtte ik niet zo.Precies over beide knieën en alles.
Wow deze badboy.quote:
Goed verhaal, zou nog een keer lezen/10.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:36 schreef Id_do_her het volgende:
Oh het verhaal. Ik was gewoon aan het werk in een kantoortje wat aan een fabriekshal lag, maar omdat ik niet de flauwste ben hielp ik de gasten van de productie soms ook eens mee want dat was wel lachen en aardige mensen en alles.
Toen was ik een keer aan het rondlopen, komt een collega ineens naar me toe gerend met "ooooh fuck! gast wtf is dit, moet je daar eens gaan kijken!" Dus ik dacht dat het een geintje of zo was, ik haalde wat koffie, pakte mijn bekertje en ging eens kijken waar het om ging. Zie ik ineens iets van zeven man totaal in paniek en een andere gast zat keihard te huilen of iets wat erop leek in een hoekje. Een collega was veteraan dus deed zijn riem af en bond deze om zijn ene been, een andere collega gaf zijn riem voor het andere been.
Ik liet mijn koffie vallen en ging erop af om te vragen of ik iets kon doen, ik moest de laaddeur openmaken zodat de ambulance binnen kon komen. Ik denk dat het tien minuten geduurd heeft voor de ambulance binnenkwam, ik bood nog aan te helpen en ik moest de afdelingsleider waarschuwen die van niks wist op zijn kantoor. Ik ernaartoe gerend, gezegd wat er aan de hand was. Toen ik terug kwam was de ambulance al weg.
Pas later kwam ik erachter dat de rode voetstappen best wel verspreid waren door de hele hal. Die paniek zeg, en dat om half vier in de ochtend.
Zit nu in een rolstoel en hoeft niet meer te werken, is goed aangekomen bij het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed verhaal, zou nog een keer lezen/10.
Hoe is het afgelopen met die vent?
past bij m'n uiterlijkquote:
Is er een kans dat hij ooit weer kan lopen? Of is het echt einde verhaal en rip benen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zit nu in een rolstoel en hoeft niet meer te werken, is goed aangekomen bij het ziekenhuis.
Je chick heeft goede bips.quote:
Nou ja, knieën waren totaal aan gort, dus onder de knie zit niks meer bij hem.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is er een kans dat hij ooit weer kan lopen? Of is het echt einde verhaal en rip benen?
Ripquote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, knieën waren totaal aan gort, dus onder de knie zit niks meer bij hem.
Midden in de nacht zin hebben in chocola.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:46 schreef Chloroform het volgende:
Heb zin in chocola maar heb geen chocola in huis. Kutleven.
Sowieso zin hebben in chocola. Ik kan daar niet mee omgaan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Midden in de nacht zin hebben in chocola.
Ja, het is ongelooflijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:51 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Midden in de nacht zin hebben in chocola.
Ik ben geen fan van chocola.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:57 schreef Chloroform het volgende:
Sorry, wist niet dat jullie daar zo van slag raakten.
Ik vind het wel lekker maar ook niet meer dan een paar happen, als ik er meer van eet dan word ik al snel misselijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso zin hebben in chocola. Ik kan daar niet mee omgaan.
Geeft niet, alles onder controle.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:57 schreef Chloroform het volgende:
Sorry, wist niet dat jullie daar zo van slag raakten.
Ik wel. Behalve witte chocola, daar ben ik niet zo weg van.quote:
Ik vind het niet eens lekker.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:59 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker maar ook niet meer dan een paar happen, als ik er meer van eet dan word ik al snel misselijk.
Wow, dat is wel apart. In mijn omgeving heb je van die halfgare mensen die helemaal geil worden daarvan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 01:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wel. Behalve witte chocola, daar ben ik niet zo weg van.
Mij maak je blijer met melkchocolade met hazelnoten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wow, dat is wel apart. In mijn omgeving heb je van die halfgare mensen die helemaal geil worden daarvan.
Dat is wel een versie die ik nog enigszins kon waarderen. Maar dan nog, chocolade, doet me niks.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mij maak je blijer met melkchocolade met hazelnoten.
Just sayin', was geen hint ofzo.
Had ik met een klasgenoot.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:02 schreef Chloroform het volgende:
Of donuts. Ohh man, wat hou ik van donuts.
Mocht je ooit chocola krijgen (kerstpakket ofzo), dan kun je er altijd bij mij mee terecht. Zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is wel een versie die ik nog enigszins kon waarderen. Maar dan nog, chocolade, doet me niks.
Oh nee kerstpakket.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mocht je ooit chocola krijgen (kerstpakket ofzo), dan kun je er altijd bij mij mee terecht. Zo ben ik dan ook wel weer.
Hij hield niet van donuts? Of wat is de clou?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Had ik met een klasgenoot.Had ik donuts gehaald. Klasgenoot:
"EUH! Donuts!"
"Ja. Moet je er ook 1?"
"Nee.. Serieus?"
Hij hield zo enorm van donuts dat hij het niet kon geloven dat ik hem er één gratis aanbood.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij hield niet van donuts? Of wat is de clou?
Ik zal m'n adres even DM'en.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh nee kerstpakket.Sinds dat ik tyfusziek ben geworden van chocolade uit een kerstpakket stuur ik het graag naar je op.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij hield zo enorm van donuts dat hij het niet kon geloven dat ik hem er één gratis aanbood.
Ging ook een beetje moeizaam.quote:
Nu heb ik zin in donuts ook.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ging ook een beetje moeizaam.
"Nee, pak maar."![]()
Donuts vind ik wel erg lekker, heb ze alleen wel liever naturel dus zonder chocola en dergelijke er op.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:02 schreef Chloroform het volgende:
Of donuts. Ohh man, wat hou ik van donuts.
Ik heb ook een voorkeur voor witte chocola, word er alleen niet geil van.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wow, dat is wel apart. In mijn omgeving heb je van die halfgare mensen die helemaal geil worden daarvan.
Nou ja, ik heb vrouwen meegemaakt die klonken alsof ze zo stervenshard genomen werden terwijl ze over chocolade praatten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik heb ook een voorkeur voor witte chocola, word er alleen niet geil van.
Ik lik de chocola er wel af voor je.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:10 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Donuts vind ik wel erg lekker alleen heb ze wel liever naturel dus zonder chocola en dergelijke er op.
[..]
Ik heb ook een voorkeur voor witte chocola, word er alleen niet geil van.
Overdreven gedoe inderdaad.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb vrouwen meegemaakt die klonken alsof ze zo stervenshard genomen werden terwijl ze over chocolade praatten.
Deze inkoppen zou te makkelijk zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik lik de chocola er wel af voor je.
Geitenkaas is dan ook weer lekker.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:24 schreef Chloroform het volgende:
Ja jongens, weet je wat het is, ik kan gewoon altijd over eten praten. Zo vind ik knakworsten dan weer niks maar geitenkaas vind ik echt heel lekker.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:05 schreef ntm het volgende:
Of pannenkoeken met geitenkaas en stukjes appelAparte combi, wel lekker.
quote:
bijna weekend, bijna vakantie, positief blijvenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
bijna weekend, bijna vakantie, positief blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas in September op vakantie wssmissch daar voor nog wel paar daagjes praag ofzo
![]()
mijn vakantie is gelukkig wat dichter bij.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pas in September op vakantie wssmissch daar voor nog wel paar daagjes praag ofzo
waar ga je heen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn vakantie is gelukkig wat dichter bij.
misschien nog maar 2 dagen naar voren halen als nederland in de halve finale zou komen
op vakantie? 3 straten verderopquote:
I knowquote:
meh, pannenkoek met appel vind ik niet lekkerquote:
iets met geloofquote:
ik geloof er ook niet zo inquote:
Jammer dat je überhaupt wakker bent geworden.quote:
Lul niet, sletje.quote:
oeiquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jammer dat je überhaupt wakker bent geworden.
Oh ja, je bent chronisch ongesteld toch.quote:
Wow oke sorry dat we bestaanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jullie namen lijken in de eerste oogopslag te veel op elkaar. Irritant is dat.
ze is mijn zusquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jullie namen lijken in de eerste oogopslag te veel op elkaar. Irritant is dat.
Andere stroming.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, je bent chronisch ongesteld toch.
Rode vloed.quote:
En verbrijzelde benen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee iets over chocola en dan er geil van worden en het van elkaar aflikken ofzo.
hahahquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jammer dat je überhaupt wakker bent geworden.
Slapen is niet dood zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:34 schreef BlauweTijger het volgende:
Ohja, doodsverwensing vergeet ik toch bijna te TR'en..
jA DIE WERD NOG WAKKER TOCH OF NIET DAN!?! JEEZUS BEN JE KKR DOM OFZO.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Slapen is niet dood zijn.
Nooit gehoord van Doornroosje?
Niet uit zichzelf. Wakker gekust.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
jA DIE WERD NOG WAKKER TOCH OF NIET DAN!?! JEEZUS BEN JE KKR DOM OFZO.
Doe eens.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik snuif nog liever een ton Zyklon B.
jammerquote:
waarom?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik snuif nog liever een ton Zyklon B.
Jammer, had graag gezien dat je ogen uit je oogkas zouden smelten.quote:
romanticusquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jammer, had graag gezien dat je ogen uit je oogkas zouden smelten.
Zo ben ik.quote:
Vast wel, gewoon jezelf op de zolderkamer ppsluiten met een paar trays red bull en dan af en toe pizza bestellen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:54 schreef Stimorol- het volgende:
Hbo scriptie in 5 tot 7 weken. Zou dat lukken?
Oh nee. Ik werk daarnaast 40u pw.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:01 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Vast wel, gewoon jezelf op de zolderkamer ppsluiten met een paar trays red bull en dan af en toe pizza bestellen.
Oh ik dacht dat het een retorische vraag was. Tuurlijk kan jij dat niet.quote:
Sletjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een retorische vraag was. Tuurlijk kan jij dat niet.
Het kan overigens wel.
Snap je.
Als je een goede begeleider hebt die gelijk goede feedback geeft en op de hoogte is van de eisen voor het eindresultaat.quote:
goede begeleiders, bestaan die?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je een goede begeleider hebt die gelijk goede feedback geeft en op de hoogte is van de eisen voor het eindresultaat.
Niet zo een die pas na het sturen van de conceptversie pas met iets inhoudelijks komt.
Goede begeleider iddquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je een goede begeleider hebt die gelijk goede feedback geeft en op de hoogte is van de eisen voor het eindresultaat.
Niet zo een die pas na het sturen van de conceptversie pas met iets inhoudelijks komt.
ik vroeg je wat kk beunhaasquote:
schwalbekoning in actiequote:
quote:
Dat is mijn uitspraakquote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:54 schreef Stimorol- het volgende:
Hbo scriptie in 5 tot 7 weken. Zou dat lukken?
Nou ja zegquote:
Haha. Dit.quote:
Sinds ik jouw foto zag :$quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij uit de kast dan :$
Met kersen danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meh, pannenkoek met appel vind ik niet lekker
Dat zijn van die begeleiders die je een klap wilt verkopenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
zag deze niet aankomen hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja maar ik mocht het niet door vertellen van je moeder.
dat zou ik bij meerdere mensen wel kunnen doen jaquote:
Ik verberg de updates van die mensen altijd :$quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zou ik bij meerdere mensen wel kunnen doen ja
doe ik ook bij sommigen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik verberg de updates van die mensen altijd :$
Deed ik ook, maar volgens mij zijn er helemaal niet zoveel mensen meer die dat nog doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik verberg de updates van die mensen altijd :$
jouw cavia's ook?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen op FB hebben
Dieren hebben tegenwoordig ook een FB
Ik wil vrienden worden met jouw cavia's.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen op FB hebben
Dieren hebben tegenwoordig ook een FB
Nee, daar zijn ze te jong voor.quote:
net als hun baasjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil vrienden worden met jouw cavia's.
Die posten vast niet de hele tijd foto's van eten.![]()
Het leven van een cavia bestaat uit eten, elkaar irriteren en slapen, dus ik weet het nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wil vrienden worden met jouw cavia's.
Die posten vast niet de hele tijd foto's van eten.![]()
Okayquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou even langs de Bruna gaan en een mooi dagboek kopen en het daar in schrijven.
niks mis meequote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ziggoman komt tussen 12.00 - 18.00
Wat is dit voor shittijd?
6 uur marge .. Heel m'n middag naar de kakquote:
Leuk dat je het vraagt. Twee willen vanavond afspreken maar zou voetbal gaan kijken. Lastig lastigquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nog tinder-dates gedaan? ( letterlijk xd )
Voetbal dus. Tinderdaten kan jij op ieder moment van de dag.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt. Twee willen vanavond afspreken maar zou voetbal gaan kijken. Lastig lastig
Zoek uit welke van de 2 voetbal digged, samen kijken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt. Twee willen vanavond afspreken maar zou voetbal gaan kijken. Lastig lastig
Wanneer had hij dan volgens jou moeten komenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ziggoman komt tussen 12.00 - 18.00
Wat is dit voor shittijd?
Afspraak maken op tijdstip ipv verwacht tijdstip?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wanneer had hij dan volgens jou moeten komen
Ik weet niet of er dan veel van voetbal kijken terecht komtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zoek uit welke van de 2 voetbal digged, samen kijken.
had je iets beters te doen dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
6 uur marge .. Heel m'n middag naar de kak
In de rust zelf geen rust nemen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet niet of er dan veel van voetbal kijken terecht komt
Tussen 12.00 en 12.00quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wanneer had hij dan volgens jou moeten komen
Naar buitenquote:
Ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
LIF / Het Centrale Fit-Girl topic #1
Is dit serieus??
Ok, ff naar de chirurg brbquote:
wat gaat die verbouwen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |