Stel jezelf eens niet zo veel voor, de enige die mij woedend kan krijgen is 2NutZ.quote:
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Stel jezelf eens niet zo veel voor, de enige die mij woedend kan krijgen is 2NutZ.
Eh?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:55 schreef spambot31 het volgende:
[..]
inb4 een diepgaande post van voederbietel als reactie op deze post.
lekker boeiendquote:Op maandag 30 juni 2014 21:55 schreef Chocolatebear het volgende:
zie ik sow ineens een comment van een fokster op een facebook pagina
KOM JE NOU KK STOER DOEN GEK IK EET JE OPquote:
Alles wat ik in Canada opgepikt hebt was met antibiotica te bestrijden.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:56 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Heb je day 'eh?' in Canada opgepikt?
Dat zei je moeder ook vannacht. Ze heeft nog steeds honger.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
KOM JE NOU KK STOER DOEN GEK IK EET JE OP
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook vannacht. Ze heeft nog steeds honger.
oohhwn damn boyyy not in my house waaaa
OEI OEI NOU GA JE TE VER GEK ZATERDAG IN SALVADOR KOM DAN IK POEP IN JE NAVELquote:Op maandag 30 juni 2014 21:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Z'n moeder heeft nog steeds honger omdat je nogal taai bent aangezien jij geen fatsoenlijke vetlaag hebtquote:Op maandag 30 juni 2014 21:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:59 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke, goed. Duitsland - Algerije, wie kijkt?
Nou en.quote:
Ik, het wordt 3-1.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:59 schreef BlauweTijger het volgende:
boelertjequote:
Barman-shank em.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
OEI OEI NOU GA JE TE VER GEK ZATERDAG IN SALVADOR KOM DAN IK POEP IN JE NAVEL
Gewoon op de beveiliging knop drukken en m weg laten slepen. Laat mn mooie, zachte handjes toch niet vuil worden.quote:
Als ik twee schermen had zou ik kijken.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:59 schreef BlauweTijger het volgende:
Kunnen ze kogels koppen?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gewoon op de beveiliging knop drukken en m weg laten slepen. Laat mn mooie, zachte handjes toch niet vuil worden.
kk wat ben jij een mongoolquote:
tjaquote:
kom dan geakquote:Op maandag 30 juni 2014 22:13 schreef TARDIS. het volgende:
Wat zitten jullie nou ruzie te maken. Ik stomp jullie allemaal om jullie van elkaar te verdedigen.
Net zo'n Sloveen die voor 200 euro naar Nederland komt om een MWA om te leggen.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:23 schreef deadprez het volgende:
behalve niels, die ziet er te gevaarlijk uit in zijn ui
Dat was het eerste grappige plaatje wat ik ooit gezien heb op internet.quote:
Graag gedaan.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat was het eerste grappige plaatje wat ik ooit gezien heb op internet.
Toen was je 5.quote:
Zeg dat dan gewoon. Ben je fucking Indiana Jones ofzo?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
6. Ik wou gewoon zeggen dat het een beetje oud plaatje is.
was grapje johquote:Op maandag 30 juni 2014 23:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
6. Ik wou gewoon zeggen dat het een beetje oud plaatje is.
Oberyn ging dood.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Algerije gaat een Nederland zetten. Net Oberyn tegen de Mountain.
Oh oke. Haha nee hij ging niet dood, was in een serie XD Xdquote:Op maandag 30 juni 2014 23:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omg spoilers wtf.
Algerije is dan ook de Mountain in dit verhaal.
;p ;pquote:Op maandag 30 juni 2014 23:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh oke. Haha nee hij ging niet dood, was in een serie XD Xd
huehuequote:Op maandag 30 juni 2014 23:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
;p ;p
Maar dat ze dus last minute even de boel omkeren.
Meer toepasselijk op de wedstrijd van gisteren
Beter niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
huehue
Ja ben benieuwd, heb 2-0 voor Duitsland in mijn poule, en volgens mijn toto moeten ze ook winnen dus beter schieten die moffies op.
Snap er toch geen fuck van.quote:
Ik kon geen fles Zubrowka meer krijgen en kreeg Grasovka mee van de slijter omdat die toch hetzelfde was, dat is 'ie niet, ik voel mij bedrogen.quote:
gewoon gall&gall huismerkquote:Op maandag 30 juni 2014 23:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kon geen fles Zubrowka meer krijgen en kreeg Grasovka mee van de slijter omdat die toch hetzelfde was, dat is 'ie niet, ik voel mij bedrogen.
Moet ik iemand bellen?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kon geen fles Zubrowka meer krijgen en kreeg Grasovka mee van de slijter omdat die toch hetzelfde was, dat is 'ie niet, ik voel mij bedrogen.
Daar zit niet zo'n leuke grasspriet in. Deze smaakt veel scherper, lang niet zo zacht. Rotzakken, allemaal.quote:
jij hebt echt t niveau van een 16 jarige hequote:Op maandag 30 juni 2014 23:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Indd, jij bent meer een rat
ohhhh eat that mofooooo
That's not what she said.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij hebt echt t niveau van een 16 jarige he
ja preciesquote:
Dan zal je voorspelling denk ik wel kloppen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Zijn nog bezig met verlenging, Duitsland staat 1-0 voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |