Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Van mij mag je wel.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:30 schreef Keskin58 het volgende:
Mag je met listerine ( mondwater ) je mond spoelen?
Ik vind het heel irritant dat ik met een vieze mondsmaak rond loop en tegen andere mensen ga praten bijvoorbeeld
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat soort informatie zet ik liever niet openbaar, ik stuur je wel even een DM.
Ja mag, alleen natuurlijk niet doorslikkenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:30 schreef Keskin58 het volgende:
Mag je met listerine ( mondwater ) je mond spoelen?
Ik vind het heel irritant dat ik met een vieze mondsmaak rond loop en tegen andere mensen ga praten bijvoorbeeld
Dudequote:Op maandag 30 juni 2014 19:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
stuur mij ook eensquote:Op maandag 30 juni 2014 19:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Me too.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:52 schreef Stimorol- het volgende:
Rode linzen curry maken voor vastende. Zelf wel even proeven.
Het leven is goed. En lekker.
hormonenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Estagfurallah! !!!
Je bent aan het vasten, jongeman! Houd je hormonen in bedwang.
Mietje! Ik ben aan het werk sinds 14:15 uur en moet nog door tot een half uur na iftartijd. En dat de hele week.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wilde hem niet pakken.
ik wil niet zeuren maar ik heb het wel echt moeilijk nu.
Erg Turks dit..quote:Op maandag 30 juni 2014 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mietje! Ik ben aan het werk sinds 14:15 uur en moet nog door tot een half uur na iftartijd. En dat de hele week.
/liefdagboek
Misschien heb ik een 8-5 baan en daarna nog werk te doen? How would you know?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mietje! Ik ben aan het werk sinds 14:15 uur en moet nog door tot een half uur na iftartijd. En dat de hele week.
/liefdagboek
Niet doen?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben van plan om volgende keer als niet-moslim mee te doen uit sympathie. iemand tips?
Waarom de volgende keer pas?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben van plan om volgende keer als niet-moslim mee te doen uit sympathie. iemand tips?
omdat het te laat is?quote:
Probeer eerst eens 10 dagen ofzoquote:
Wat is de volgende keer? Volgende ramadan?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat heb jij met mijn hormonenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Estagfurallah! !!!
Je bent aan het vasten, jongeman! Houd je hormonen in bedwang.
Wel flink oefenen,want 1 maand vasten is niet prettig.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tot laat series kijken. Een uur, of wat meer, later opstaan en dan even wat drinken met vooral dadels.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe doen jullie dat met suhur zo na een maaltijd? Ik kan namelijk niks meer oppppp.
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Erg Turks dit..
Wat jij hebt valt mee. Wat ik heb is erger.
Hap hap...quote:Op maandag 30 juni 2014 21:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Misschien heb ik een 8-5 baan en daarna nog werk te doen? How would you know?
hoezo? wat is daar mis mee?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom heb ik elke keer de lapo dan pf.
ezanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:58 schreef darkmond het volgende:
Potver.... Brandalarm dit meen je toch nietecht verschrikkelijk hard...
Waarom awkward... contactgestoord jijquote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:22 schreef Bortecinem het volgende:
Momenteel doe ik pauze eerder houden vanwege sahur met nog een andere moslim collega, die helemaal aan de andere kant van de kantine is gaan zitten toen hij mij zag zitten.Awkward. Dus even doen of ik überhaupt niet de tijd heb om het door te hebben want te druk met freunden.
Nou dat hij zomaar aan de andere kant gaat zitten misschien ? Beetje ongemakkelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom awkward... contactgestoord jij
Weetniet of het daardoor komt. Of verkeerd gelegen. Maar fijn voelt het niet.quote:
Hoe is je vit d niveau?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weetniet of het daardoor komt. Of verkeerd gelegen. Maar fijn voelt het niet.
Heb sowieso altikd pijn
Zal jou eens metenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:01 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ja moeten we allemaal kunnen meten
Ben ook altijd moe en veel spierpijn. Komt door tekort aan vit dquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Slik een keer in de week een capsule. Merk wel dat ik te weinig calcium inname heb gehad ja.
Vit D heeft calcium nodig en andersom. Mn D inname is voldoende, calcium echter..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben ook altijd moe en veel spierpijn. Komt door tekort aan vit d
Meten is weten
Zeker als je zo'n labiel lichaam hebt als mijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:08 schreef theunderdog het volgende:
De Ramadan is eigenlijk echt slecht voor je gezondheid..
Eet gewoon Noten of fruit.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vit D heeft calcium nodig en andersom. Mn D inname is voldoende, calcium echter..
Heb je het gemeten?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vit D heeft calcium nodig en andersom. Mn D inname is voldoende, calcium echter..
Als je van jezelf al een zwakkeling bent wel ja.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:08 schreef theunderdog het volgende:
Ok man, ok.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als je van jezelf al een zwakkeling bent wel ja.
Ik heb gisteren ook gewoon een uur gesport, nét, voor het eten. Voel me gewoon goed, geen klachten, niks.
Maar je weet toch, vrouwen zijn het zwaklere ras...
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook gewoon een uur gesport, nét, voor het eten. Voel me gewoon goed, geen klachten, niks.
Hoe meet je zoiets dan? Huisarts?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jezus man, ja een tijd geleden en het was belachelijk laag, net als alle andere waarden.
Ik geef toe dat ik zwak ben. Misschien zelfs hypochonder. Wat wil je eraan doen dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Omdat mn wulpse lichaam iets te vet is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:21 schreef Bami-Powner het volgende:
sporten waarom wil iedereen nu ineens zo sportief zijn.
Omdat als je een maand lang niet sport en niet regelmatig eet je spiermassa verliest en een slappeling wordt. Ik tenminste. En ik heb al bijna geen spieren.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:21 schreef Bami-Powner het volgende:
sporten waarom wil iedereen nu ineens zo sportief zijn.
Bloedprikken ja. Sowieso bloedarmoede.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe meet je zoiets dan? Huisarts?
Klinkt als bloedarmoede btw.
Bloedonderzoek mennnnnnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe meet je zoiets dan? Huisarts?
Klinkt als bloedarmoede btw.
Jouw lichaamquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat mn wulpse lichaam iets te vet is.
En omdat ik toch niet vast.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat mn wulpse lichaam iets te vet is.
En omdat ik toch niet vast.
check aanvullingquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Omdat als je een maand lang niet sport en niet regelmatig eet je spiermassa verliest en een slappeling wordt. Ik tenminste. En ik heb al bijna geen spieren.
Ja bloedarmoede heb ik dus ook. Krijg je er geen ijzertabletten voor?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bloedprikken ja. Sowieso bloedarmoede.
geen melkproducten etenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stimooo alleen vit d slikke is leuk en aardig maar zonder genoeg calcium is het waardeloos dus wat focus je alleen op die vit d
nee, soms slik ik die van mn moeder. Maar nare tabletten zijn dat hoor. Pff.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja bloedarmoede heb ik dus ook. Krijg je er geen ijzertabletten voor?
Waar zeg ik dat ze werken? Ik benoem juist hoe belangrijk de calcium inname is. Waar ik niet aan voldoe atm.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:25 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
geen melkproducten eten
pillen slikken en erin geloven dat ze werken![]()
Die kleine bruinachtige? Gewoon een tijdje blijven gebruiken, heeft voor mij wel gewerkt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee, soms slik ik die van mn moeder. Maar nare tabletten zijn dat hoor. Pff.
waarom slik je dan die pillenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ze werken? Ik benoem juist hoe belangrijk de calcium inname is. Waar ik niet aan voldoe atm.
Pfff ik word chagrijnig
ja die bruine iddquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die kleine bruinachtige? Gewoon een tijdje blijven gebruiken, heeft voor mij wel gewerkt.
Ik heb ook ooit een soort drankje er voor moeten kopen, met tomatensap en allerlei andere zooi. Smaakte naar roest
omg wat heb jij?quote:
Ik wou gewoon zeggen dat die pillen slecht zijn en dat je beter melkproducten en groenten kan eten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja die bruine idd
Huh, apart. Ken ik niet, en mn pa is huisarts en schrijft altijd vam alles voor.
[..]
omg wat heb jij?Wat wil je dat ik zeg nu
welke pillen? Vit D capsules zijn een geschenk uit de hemel. Hoezo noem je me lui? Op basis van wat ik hier geplaatst heb? Ok dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:32 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Ik wou gewoon zeggen dat die pillen slecht zijn en dat je beter melkproducten en groenten kan eten.
Wees niet zo lui
Is ook geen medicijn of zo, gewoon in de supermarkt te koop.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja die bruine idd
Huh, apart. Ken ik niet, en mn pa is huisarts en schrijft altijd vam alles voor.
Waarom gaan mensen altijd voor die chemische troep?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
welke pillen? Vit D capsules zijn een geschenk uit de hemel. Hoezo noem je me lui? Op basis van wat ik hier geplaatst heb? Ok dan.
Soms is dat het beste alternatief. Als je dringend vitamine 'zus-en-zo' nodig hebt kun je beter een pilletje nemen dan in 1 dag 20Kg aan vruchten eten of zo iets.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:35 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Waarom gaan mensen altijd voor die chemische troep?
liever die vruchten, zijn nog lekker ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Soms is dat het beste alternatief. Als je dringend vitamine 'zus-en-zo' nodig hebt kun je beter een pilletje nemen dan in 1 dag 20Kg aan vruchten eten of zo iets.
Jah hehe, niemand slikt die pillen omdat ze lekker zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:37 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
liever die vruchten, zijn nog lekker ook
dus men slikt pillen omdat men er smaakstoffen bij toevoegt?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jah hehe, niemand slikt die pillen omdat ze lekker zijn
Nee, niemand slikt ze omdat ze lekker zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:44 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dus men slikt pillen omdat men er smaakstoffen bij toevoegt?
Wanneer je deze kant op komt?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wanneer kreeg ik de Rotterdam-tour inclusief hapje, drankje?
Ik heb al twee oudere zusters. Een 3e hoeft er niet bijquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
September
[..]
Beetje respect voor je oudere zuster.
Ik twee weken in London... Daar heb je nogal wat Libanezen dus gewoon samen op de grond in een moskee etenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:54 schreef ntm het volgende:
Moet werken van half 3 tot 8, hopelijk gaat de tijd snelBen toch wel blij dat ik de laatste 2 weken in Tunesië vast
Ook om de sfeer, met heel de familie vasten verbreken en daarna heb je nog tijd om gezellig naar stad te gaan of soapseries te kijken. Heb geen familie hier in Nederland dus mis dat wel beetje, weet niet hoe jullie dat ervaren
Hoe oud, broeder?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:55 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik heb al twee oudere zusters. Een 3e hoeft er niet bij
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:01 schreef darkmond het volgende:
[..]
Altijd he
Rond de 21 beiden. No more questions SVP.
Ja. Mijn vit d pillen zijn super lekker hoor!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:44 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dus men slikt pillen omdat men er smaakstoffen bij toevoegt?
Klinkt ook wel leuk. Geen familie??quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:56 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik twee weken in London... Daar heb je nogal wat Libanezen dus gewoon samen op de grond in een moskee eten
Ik heb niet echt familie
Nee? Ik heb vakantie nu,quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je geen studie?
Jij en ik zijn even zwak. Je hebt zeker hoofdpijn nu?
Omg mens je bent nog een grotere zeikerd dadanm ikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee? Ik heb vakantie nu,mag ik!?
Nee heb geen hoofdpijn, maar pijn in m'n nek daar achterin m'n hoofd of zo.
???quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:08 schreef theunderdog het volgende:
Het niet eten van zonsopgang tot zonsondergang is niet per definitie slecht. Het probleem zit hem meer in dat mensen als de zon eenmaal onder gaat geen lijstje hebben van wat ze nu eigenlijk naar binnen moeten werken.quote:
Sowieso, vrouwen en zeiken...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omg mens je bent nog een grotere zeikerd dadanm ik
Je lichaam heeft als het goed is gewoon vitaminereserves die genoeg zijn (sommige reserves zijn genoeg voor een jaar). Het is gewoon dat mensen al ongezond aten voor de ramadan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het niet eten van zonsopgang tot zonsondergang is niet per definitie slecht. Het probleem zit hem meer in dat mensen als de zon eenmaal onder gaat geen lijstje hebben van wat ze nu eigenlijk naar binnen moeten werken.
Dit zorgt voor vitaminetekort. Verder is het niet drinken (vooral met warm weer) gewoon erg ongezond.
Ben je nu aan het zeiken dat zij meer zeikt dan jij?quote:
Als jij een maand lang geen vitamine D binnenkrijgt, door weinig buiten te zijn en verder ook niets te eten waar dat in zit. Dan ga je dat sowieso merken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je lichaam heeft als het goed is gewoon vitaminereserves die genoeg zijn (sommige reserves zijn genoeg voor een jaar). Het is gewoon dat mensen al ongezond aten voor de ramadan.
Ik zeik niet be adamquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:23 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ben je nu aan het zeiken dat zij meer zeikt dan jij?
Je doet ook echt alles om je titel te verdedigen
Ja, als je die houding ook voor ramadan had.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als jij een maand lang geen vitamine D binnenkrijgt, door weinig buiten te zijn en verder ook niets te eten waar dat in zit. Dan ga je dat sowieso merken.
Ok, blijf maar ontkennen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:25 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, als je die houding ook voor ramadan had.
Tis ongezond. Klaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:25 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, als je die houding ook voor ramadan had.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ok, blijf maar ontkennen.
Ramadan is gezond.
tatta herequote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]![]()
Je bent zelf bevoordeeld dat je dingen beweert zonder te verwijzen naar klinische testen.
Je bent zelf ongezondquote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]![]()
Je bent zelf bevoordeeld dat je dingen beweert zonder te verwijzen naar klinische testen.
"Algerije groen, Saoedi groen. Maar niet elke groen is groen".quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:30 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
wat is deze typisch lelijke en amateuristische paint?
8-0quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
"Algerije groen, Saoedi groen. Maar niet elke groen is groen".
Een paar jaar geleden had SA in het WK met 8-0 van Duitsland verloren.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat zit je te zeggen dat ik een grotere zeikerd ben dan jij Stimo, wowow. U didnt.![]()
Nee. Dunne mensen hebben t altijd koud.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:42 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
? moet ik dan buiten fokken of wat?
heb jij een vetlaag?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Dunne mensen hebben t altijd koud.
Pfff. Trut.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Durf jezelf te zijn, geef maar toe dat je een grote potvis bent.
dik (bijv.naamw.)quote:
Dik it is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:56 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dik (bijv.naamw.)
Uitspraak: [dɪk]
1) met een grotere omvang dan normaal
Voorbeelden: `een dik boek`,
`een dikke boom`,
`Als mensen te veel eten worden ze dik.`,
`een dikke jas tegen de kou`
Antoniem: dun
Jij moet eigenlijk echt research doen voordat je praatquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:08 schreef theunderdog het volgende:
Jaren geleden was er nog geen onderzoek gedaan voor het algemeen geval, wel voor het geval van zieke mensen. En ja, daar kwam dus uit dat ramadan schadelijk is voor zieke mensen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij moet eigenlijk echt research doen voordat je praat
Ik haat uit liefde.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
niet haten dan doe zelf ook lief :s
Zieke mensen hoeven dan ook niet mee te doen, dus dit is irrelevant.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:04 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Jaren geleden was er nog geen onderzoek gedaan voor het algemeen geval, wel voor het geval van zieke mensen. En ja, daar kwam dus uit dat ramadan schadelijk is voor zieke mensen.
Geen idee, hoe het landschap nu eruit ziet.
Sommgien doen per se toch mee.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zieke mensen hoeven dan ook niet mee te doen, dus dit is irrelevant.
bohhhquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:51 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zin in![]()
(goede) falafel machen is moeilijk
Laat me voor je maken mijn liefste. Je negeert me wel vandaag zegquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:51 schreef Che_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zin in![]()
(goede) falafel machen is moeilijk
Daaroem ish ooq niqs gewoerdenquote:
Gewoon trappen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Daaroem ish ooq niqs gewoerden
Op de terugweg zat ik wel bij de meest asociale en chagerijnige buschauffeur ooit. Bijna iemand aangereden die bij een halte stond te wachten, schreeuwen tegen ouderen en toeristen, de deur plotseling dicht doen, etc.
ik zou hem een mep verkopenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Daaroem ish ooq niqs gewoerden
Op de terugweg zat ik wel bij de meest asociale en chagerijnige buschauffeur ooit. Bijna iemand aangereden die bij een halte stond te wachten, schreeuwen tegen ouderen en toeristen, de deur plotseling dicht doen, etc.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom awkward... contactgestoord jij
Vroeger toen ik jong was was het leven heerlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:57 schreef Peunage het volgende:
Stelletje agressievelingenNee ik heb meteen de racisme kaart gespeeld.
Ja dat dus.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou dat hij zomaar aan de andere kant gaat zitten misschien ? Beetje ongemakkelijk
Volgende x rammen met dat ding.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]ajb zeg.
Ik ging aan de tafel zitten waar hij normaal gesproken zit, hij ging express ergens anders zitten om mij te ontwijken. Verder is het iemand die normaal gesproken wel altijd praat enzo, dus niet iemand waar ik verder geen contact mee heb ofzo.
Ik weet het niet hoor, ik vind het wel vaag wanneer iemand die altijd met je praat jou opeens gaat ontwijken door aan de andere kant van de kantine te gaan zitten om jou vervolgens de 'silent treatment' te geven. Voor de rest lig er niet wakker van. Ik vond het alleen raar op dat moment.
Dit zijn ook goede goede dingenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit is een retorische vraag neem ik aan
![]()
![]()
aangebrandquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit zijn ook goede goede dingen
[ afbeelding ]
hallo stop aubquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit zijn ook goede goede dingen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heee
Nee, mijn overnight oats smaakte te goed om er verder nog aan hem te denken
die ajuin is toch overdreven aangebrand aan 1 kantquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
la ha7wla wa la quwatta illah billah, deze jochie...
Che is Koerd toch. Alsof die smaak hebben.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:08 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
die ajuin is toch overdreven aangebrand aan 1 kant
iddquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Che is Koerd toch. Alsof die smaak hebben.
Deze boiquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit met dit
[ afbeelding ]
Nisk
doe dat gras weg en het is in ordequote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit met dit
[ afbeelding ]
Nisk
Havermoutquote:
Wollah is de enige manier om vlees te eten. Gegrilld/BBQ.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:11 schreef Stimorol- het volgende:
Aangebrande vlees voedsel noemen.
Gooi jezelf weg.
Heb je kanker?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wollah is de enige manier om vlees te eten. Gegrilld/BBQ.
Vlees in soepVlees in olie gebakken
quote:
Ik weet nog nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Che wat ga jij vanavond eten? Zoek inspiratie
Zo denk ik er ook precies over.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wollah is de enige manier om vlees te eten. Gegrilld/BBQ.
Vlees in soepVlees in olie gebakken
volgens mij ben ik de enige die het niet zo op fasulya heeftquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:17 schreef Che_ het volgende:
ik heb zin in rijst met fasulye en shirye en gebakken amandelen
Nope, ik vind het ook meh.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
volgens mij ben ik de enige die het niet zo op fasulya heeft
Ik eet het wel, daar niet van.
Je hebt 2 soorten hequote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
volgens mij ben ik de enige die het niet zo op fasulya heeft
Ik eet het wel, daar niet van.
de grote en kleine soort?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hebt 2 soorten he
Maak 3urk dan..
3urk![]()
![]()
Nope, internationaal. Zelfs de Grieken eten het.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar het is typisch iraaks gerechtjij ben geen iraqi
Rijst met Fasulye soep bedoel je toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:17 schreef Che_ het volgende:
ik heb zin in rijst met fasulye en shirye en gebakken amandelen
o naja ik word altijd voor gek verklaard door mensenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nope, internationaal. Zelfs de Grieken eten het.
bamya is pas lekkerrtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Rijst met Fasulye soep bedoel je toch?![]()
[ afbeelding ]
Ohohohohohohoh![]()
![]()
![]()
Enige 'marga' die ik echt lekker vind.
Is er nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
de grote en kleine soort?
3urk? Foto?
ken ikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is er niet![]()
gehakt met stukjes amandelen in rijst, vorm van een ei. Je moet het wel kennen
Jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Rijst met Fasulye soep bedoel je toch?![]()
[ afbeelding ]
Ohohohohohohoh![]()
![]()
![]()
Enige 'marga' die ik echt lekker vind.
als je okra van midden-oosten hebt is het lekker, van hier is niksquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
o naja ik word altijd voor gek verklaard door mensen![]()
Maar goed om tr wetem dat ik niet de enige ben
[..]
bamya is pas lekkerrt
Iewhhhhhh bamyaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
o naja ik word altijd voor gek verklaard door mensen![]()
Maar goed om tr wetem dat ik niet de enige ben
[..]
bamya is pas lekkerrt
zegt me niks?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is er niet![]()
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is er niet![]()
als de okra maar lekker isquote:
Sinds wanneer is over eten praten verboden tijdens het vasten?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:25 schreef Bami-Powner het volgende:
waarom praten we over eten als we moeten vasten?
....quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
als de okra maar lekker is
Die keiharde waar je de structuur van voelt en assgsfs. Boh mn mama maakt het zo lekkerrrrr.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zegt me niks?
Gevulde balletjes ofzo? Kuba noemen wij dat? Dnk ik?
nou ja, je moet vasten en je begint over eten te praten, gewoon een beetje ongepastquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sinds wanneer is over eten praten verboden tijdens het vasten?
doe normaalquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:25 schreef Peunage het volgende:
[..]Alsof je slak eet.
[..]
[ afbeelding ]
Maar in 3rook zit geen vlees dacht ik.
Gisten?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:26 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dus je zat bijna heel de dag te gisten onder je laken?
Dat is shfta tochquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:25 schreef Peunage het volgende:
[..]Alsof je slak eet.
[..]
[ afbeelding ]
Maar in 3rook zit geen vlees dacht ik.
wat zat je dan nog te doen na de s7or?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gisten?Ik weet niet wat jij allemaal doet onder de lakens..
Lag er overigens om 06:30 pas in.
Ga toch weg man. Is er iets in dit topic waar je het wel mee eens bent?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:27 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
nou ja, je moet vasten en je begint over eten te praten, gewoon een beetje ongepast
Werken.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:28 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
wat zat je dan nog to doon na de s7or?
bohhhh jaaquote:
niet op in gaannnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ga toch weg man. Is er iets in dit topic waar je het wel mee eens bent?
Wat is jouw afkomst eigk?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij haalt 3rook en Kubbah door elkaar. Kubbah = met vlees, 3rook zit geen vlees in
Wat leuk voor je! Maar het is wel geen saum als je de hele dag gaat slapen en nu pas wakker wordt.quote:
wat weet jij er nou van,quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:29 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Wat leuk voor je! Maar het is wel geen saum als je de hele dag gaat slapen en nu pas wakker wordt.
The fuck bemoei jij je met anderen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:29 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Wat leuk voor je! Maar het is wel geen saum als je de hele dag gaat slapen en nu pas wakker wordt.
veelquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat weet jij er nou van,aaaahh omg ik hap alsnog
Ja werk is echt leuk happy happy joy joyquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:29 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
bahquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:31 schreef Che_ het volgende:
Shaikh Mahshi.. damn dat heb ik lang niet gegeten.
Jup wij koken het bvquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:31 schreef Peunage het volgende:
Wisten jullie dat...
- er 50 soorten Kubbah/Kibbe bestaan?
saum= het vasten maar hoe kan je overdag slapen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja werk is echt leuk happy happy joy joy
Geen idee wat saum is maar volgens mij is 9 uur slaap niet zo heel overdreven, of wel?
- sommige varianten frituur je, andere in de soep garenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:31 schreef Peunage het volgende:
Wisten jullie dat...
- er 50 soorten Kubbah/Kibbe bestaan?
Ik zeg toch dat ik moest werken?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:33 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
saum= het vasten maar hoe kan je overdag slapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |