Hoe meet je zoiets dan? Huisarts?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jezus man, ja een tijd geleden en het was belachelijk laag, net als alle andere waarden.
Ik geef toe dat ik zwak ben. Misschien zelfs hypochonder. Wat wil je eraan doen dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als je van jezelf al een zwakkeling bent wel ja.
Ik heb gisteren ook gewoon een uur gesport, nét, voor het eten. Voel me gewoon goed, geen klachten, niks.
Maar je weet toch, vrouwen zijn het zwaklere ras...
Omdat mn wulpse lichaam iets te vet is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:21 schreef Bami-Powner het volgende:
sporten waarom wil iedereen nu ineens zo sportief zijn.
Omdat als je een maand lang niet sport en niet regelmatig eet je spiermassa verliest en een slappeling wordt. Ik tenminste. En ik heb al bijna geen spieren.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:21 schreef Bami-Powner het volgende:
sporten waarom wil iedereen nu ineens zo sportief zijn.
Bloedprikken ja. Sowieso bloedarmoede.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe meet je zoiets dan? Huisarts?
Klinkt als bloedarmoede btw.
Bloedonderzoek mennnnnnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:22 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hoe meet je zoiets dan? Huisarts?
Klinkt als bloedarmoede btw.
Jouw lichaamquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat mn wulpse lichaam iets te vet is.
En omdat ik toch niet vast.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat mn wulpse lichaam iets te vet is.
En omdat ik toch niet vast.
check aanvullingquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Omdat als je een maand lang niet sport en niet regelmatig eet je spiermassa verliest en een slappeling wordt. Ik tenminste. En ik heb al bijna geen spieren.
Ja bloedarmoede heb ik dus ook. Krijg je er geen ijzertabletten voor?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bloedprikken ja. Sowieso bloedarmoede.
geen melkproducten etenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Stimooo alleen vit d slikke is leuk en aardig maar zonder genoeg calcium is het waardeloos dus wat focus je alleen op die vit d
nee, soms slik ik die van mn moeder. Maar nare tabletten zijn dat hoor. Pff.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja bloedarmoede heb ik dus ook. Krijg je er geen ijzertabletten voor?
Waar zeg ik dat ze werken? Ik benoem juist hoe belangrijk de calcium inname is. Waar ik niet aan voldoe atm.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:25 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
geen melkproducten eten
pillen slikken en erin geloven dat ze werken![]()
Die kleine bruinachtige? Gewoon een tijdje blijven gebruiken, heeft voor mij wel gewerkt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee, soms slik ik die van mn moeder. Maar nare tabletten zijn dat hoor. Pff.
waarom slik je dan die pillenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ze werken? Ik benoem juist hoe belangrijk de calcium inname is. Waar ik niet aan voldoe atm.
Pfff ik word chagrijnig
ja die bruine iddquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die kleine bruinachtige? Gewoon een tijdje blijven gebruiken, heeft voor mij wel gewerkt.
Ik heb ook ooit een soort drankje er voor moeten kopen, met tomatensap en allerlei andere zooi. Smaakte naar roest
omg wat heb jij?quote:
Ik wou gewoon zeggen dat die pillen slecht zijn en dat je beter melkproducten en groenten kan eten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja die bruine idd
Huh, apart. Ken ik niet, en mn pa is huisarts en schrijft altijd vam alles voor.
[..]
omg wat heb jij?Wat wil je dat ik zeg nu
welke pillen? Vit D capsules zijn een geschenk uit de hemel. Hoezo noem je me lui? Op basis van wat ik hier geplaatst heb? Ok dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:32 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Ik wou gewoon zeggen dat die pillen slecht zijn en dat je beter melkproducten en groenten kan eten.
Wees niet zo lui
Is ook geen medicijn of zo, gewoon in de supermarkt te koop.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja die bruine idd
Huh, apart. Ken ik niet, en mn pa is huisarts en schrijft altijd vam alles voor.
Waarom gaan mensen altijd voor die chemische troep?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
welke pillen? Vit D capsules zijn een geschenk uit de hemel. Hoezo noem je me lui? Op basis van wat ik hier geplaatst heb? Ok dan.
Soms is dat het beste alternatief. Als je dringend vitamine 'zus-en-zo' nodig hebt kun je beter een pilletje nemen dan in 1 dag 20Kg aan vruchten eten of zo iets.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:35 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Waarom gaan mensen altijd voor die chemische troep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |