liever die vruchten, zijn nog lekker ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Soms is dat het beste alternatief. Als je dringend vitamine 'zus-en-zo' nodig hebt kun je beter een pilletje nemen dan in 1 dag 20Kg aan vruchten eten of zo iets.
Jah hehe, niemand slikt die pillen omdat ze lekker zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:37 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
liever die vruchten, zijn nog lekker ook
dus men slikt pillen omdat men er smaakstoffen bij toevoegt?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jah hehe, niemand slikt die pillen omdat ze lekker zijn
Nee, niemand slikt ze omdat ze lekker zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:44 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dus men slikt pillen omdat men er smaakstoffen bij toevoegt?
Wanneer je deze kant op komt?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wanneer kreeg ik de Rotterdam-tour inclusief hapje, drankje?
Ik heb al twee oudere zusters. Een 3e hoeft er niet bijquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
September
[..]
Beetje respect voor je oudere zuster.
Ik twee weken in London... Daar heb je nogal wat Libanezen dus gewoon samen op de grond in een moskee etenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:54 schreef ntm het volgende:
Moet werken van half 3 tot 8, hopelijk gaat de tijd snelBen toch wel blij dat ik de laatste 2 weken in Tunesië vast
Ook om de sfeer, met heel de familie vasten verbreken en daarna heb je nog tijd om gezellig naar stad te gaan of soapseries te kijken. Heb geen familie hier in Nederland dus mis dat wel beetje, weet niet hoe jullie dat ervaren
Hoe oud, broeder?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:55 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik heb al twee oudere zusters. Een 3e hoeft er niet bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |