Tot laat series kijken. Een uur, of wat meer, later opstaan en dan even wat drinken met vooral dadels.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe doen jullie dat met suhur zo na een maaltijd? Ik kan namelijk niks meer oppppp.
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Erg Turks dit..
Wat jij hebt valt mee. Wat ik heb is erger.
Hap hap...quote:Op maandag 30 juni 2014 21:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Misschien heb ik een 8-5 baan en daarna nog werk te doen? How would you know?
hoezo? wat is daar mis mee?quote:Op maandag 30 juni 2014 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom heb ik elke keer de lapo dan pf.
ezanquote:Op dinsdag 1 juli 2014 02:58 schreef darkmond het volgende:
Potver.... Brandalarm dit meen je toch nietecht verschrikkelijk hard...
Waarom awkward... contactgestoord jijquote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:22 schreef Bortecinem het volgende:
Momenteel doe ik pauze eerder houden vanwege sahur met nog een andere moslim collega, die helemaal aan de andere kant van de kantine is gaan zitten toen hij mij zag zitten.Awkward. Dus even doen of ik überhaupt niet de tijd heb om het door te hebben want te druk met freunden.
Nou dat hij zomaar aan de andere kant gaat zitten misschien ? Beetje ongemakkelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom awkward... contactgestoord jij
Weetniet of het daardoor komt. Of verkeerd gelegen. Maar fijn voelt het niet.quote:
Hoe is je vit d niveau?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weetniet of het daardoor komt. Of verkeerd gelegen. Maar fijn voelt het niet.
Heb sowieso altikd pijn
Zal jou eens metenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:01 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ja moeten we allemaal kunnen meten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |