Waar maak je je druk om johquote:Op maandag 30 juni 2014 18:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
kan die tering OP niet geupdate worden
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
Oké.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:13 schreef Lothiriel het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zag nog geen topic dus ik dacht dat het een goed idee was om hierover een topic aan te maken zodat de meningen over deze wedstrijd gepeild kunnen worden. Frankrijk speelt tegen Nigeria.
Zeg het maar.
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:13 schreef Lothiriel het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zag nog geen topic dus ik dacht dat het een goed idee was om hierover een topic aan te maken zodat de meningen over deze wedstrijd gepeild kunnen worden. Frankrijk speelt tegen Nigeria.
Zeg het maar.
Zeker, wantquote:Op maandag 30 juni 2014 18:12 schreef wdn het volgende:
FRA lijkt last te hebben van wat NLD vaak last van heeft: goede eerste ronde en dan kloten in de knock-out fase. Als ze niet snel gaan voetballen gaan ze het zeer lastig krijgen.
Kloptquote:
Een mooie taak voor GGMM.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
blessaquote:Op maandag 30 juni 2014 18:15 schreef essnhills het volgende:
Ik zag net iemand afgevoerd worden met een brancard, wat was er aan de hand?
Had voor de gelegenheid even zin in gezonde hollandse kost, bijna de hele nacht aan het werk geweest. Dus stamppot snijbonen, gewoon omdat ik dat al 10 jaar niet meer gehad heb.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ter ere van Onazi heet ik vandaag nasi.
Je meent hetquote:
Dat niet wetenquote:Op maandag 30 juni 2014 18:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Iemand die weet waar Algerije ligt?
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:16 schreef Belladonna80 het volgende:
Jezus zeg, die aanname van Musa. Godver, wat lekker om naar te kijken.
Ga maar terug naar het VMBO.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Helemaal niks, gezien het feit dat hij alweer terug is.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:15 schreef essnhills het volgende:
Ik zag net iemand afgevoerd worden met een brancard, wat was er aan de hand?
NW-Africaquote:Op maandag 30 juni 2014 18:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Not sure if...quote:Op maandag 30 juni 2014 18:16 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Het ligt blijkbaar niet in Afrika...
Bij de Noordpool in de buurt, dat 'Noord' zegt het hem.quote:
Die eikel denk in "arabisch" en "niet-arabisch"quote:Op maandag 30 juni 2014 18:16 schreef Belladonna80 het volgende:
NOord-Afrika is een andere wereld. Rot godverdomme nou een keer op Snoeks.
nee, na deze rondequote:Op maandag 30 juni 2014 18:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kaarten worden na de kwartfinale geschrapt?
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:16 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Het ligt blijkbaar niet in Afrika...
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Amerikaanse scheids telde in voet in plaats van meter.
Echte Geiger teller he.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Amerikaanse scheids telde in voet in plaats van meter.
Ja, klopt.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:17 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kaarten worden na de kwartfinale geschrapt?
quote:
Onzin, Nigeriaanse voet stond duidelijk meer naar voren.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:18 schreef Cavaliers het volgende:
Is geen buitenspel. Gelijke hoogte, dus aanvallende ploeg voordeel.
Ik vond het wel op buitenspel lijkenquote:Op maandag 30 juni 2014 18:19 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Hij vlagt fokkin laat, twijfelt en de beelden wijzen uit; geen buitenspel.
Heb geen buitenlandse zenders.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:19 schreef Smoofie het volgende:
KIJK GEWOON BBC ALS JE SNOEKS ZO KUT VINDT.
Idd. sommige mensen hier snappen het niet helemaal.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:18 schreef Cavaliers het volgende:
Is geen buitenspel. Gelijke hoogte, dus aanvallende ploeg voordeel.
Even erg als regels laten maken.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:19 schreef Dagoduck het volgende:
Amerika en Canada een voetbalwedstrijd laten leiden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn er mensen die hem goed vinden dan?quote:
Platini, Platina, Platini, Platina, het gaat niet uit mijn kopquote:
Mwha, dan krijgen we kut wedstijden voorgeschoteld hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:20 schreef Symphonic het volgende:
van mij mogen ze dat hele buitenspel afschaffen
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:20 schreef Symphonic het volgende:
Dan krijg je basketbaluitslagenquote:Op maandag 30 juni 2014 18:20 schreef Symphonic het volgende:
Niet perse.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:21 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Mwha, dan krijgen we kut wedstijden voorgeschoteld hoor.
hebben ze in het hockey ook gedaan, is veel leuker.(alleen is het veld daar wat kleiner uiteraard)quote:Op maandag 30 juni 2014 18:20 schreef Symphonic het volgende:
jaquote:Op maandag 30 juni 2014 18:22 schreef essnhills het volgende:
Proef ik hier een lichte voorkeur voor een overwinning van Nigeria?
Dat riepen ze bij het hockey ook.quote:
En je mag niet scoren buiten de cirkel...quote:Op maandag 30 juni 2014 18:22 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
hebben ze in het hockey ook gedaan, is veel leuker.(alleen is het veld daar wat kleiner uiteraard)
Huh? Ik snap het echt niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:21 schreef Momo... het volgende:
[..]
Doe nou niet zo politiek correct. De officiële afkorting is ook NGA volgens mij,.
Underdog hè, altijd leuker als die winnen.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:22 schreef essnhills het volgende:
Ik had te weinig rijst in huis.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:15 schreef Cavaliers het volgende:
Nigeria mist ook een type Ajilore.
Johannes is het hiermee eens.
Maar bij hockey is er een cirkel waar je alleen uit mag scorenquote:Op maandag 30 juni 2014 18:22 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
hebben ze in het hockey ook gedaan, is veel leuker.(alleen is het veld daar wat kleiner uiteraard)
Hockeyveld is ook beduidend kleiner hequote:
Nee. Geen lichte.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:22 schreef essnhills het volgende:
Tuurlijk, want sterke landen zijn altijd slecht en gemeen. Zo denkt men in het buitenland ook over Nederland.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:22 schreef essnhills het volgende:
quote:
Afkorting Nigeria: NIG, Afkorting Duitsland: GERquote:
Want als buitenspel wordt afgeschaft krijg je afstandsschoten van 30 meter en dat is jammer?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:22 schreef wdn het volgende:
[..]
En je mag niet scoren buiten de cirkel...
Maakt een heel groot verschil
Oh.quote:
GER van Germanenland?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:23 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Afkorting Nigeria: NIG, Afkorting Duitsland: GER
NIG-GER krijg je dan
quote:
xdquote:Op maandag 30 juni 2014 18:25 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Niet bij de NOS hoor. Gewoon DUI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |