Waar maak je je druk om johquote:Op maandag 30 juni 2014 18:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
kan die tering OP niet geupdate worden
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
Oké.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:13 schreef Lothiriel het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zag nog geen topic dus ik dacht dat het een goed idee was om hierover een topic aan te maken zodat de meningen over deze wedstrijd gepeild kunnen worden. Frankrijk speelt tegen Nigeria.
Zeg het maar.
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:13 schreef Lothiriel het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zag nog geen topic dus ik dacht dat het een goed idee was om hierover een topic aan te maken zodat de meningen over deze wedstrijd gepeild kunnen worden. Frankrijk speelt tegen Nigeria.
Zeg het maar.
Zeker, wantquote:Op maandag 30 juni 2014 18:12 schreef wdn het volgende:
FRA lijkt last te hebben van wat NLD vaak last van heeft: goede eerste ronde en dan kloten in de knock-out fase. Als ze niet snel gaan voetballen gaan ze het zeer lastig krijgen.
Kloptquote:
Een mooie taak voor GGMM.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
blessaquote:Op maandag 30 juni 2014 18:15 schreef essnhills het volgende:
Ik zag net iemand afgevoerd worden met een brancard, wat was er aan de hand?
Had voor de gelegenheid even zin in gezonde hollandse kost, bijna de hele nacht aan het werk geweest. Dus stamppot snijbonen, gewoon omdat ik dat al 10 jaar niet meer gehad heb.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ter ere van Onazi heet ik vandaag nasi.
Je meent hetquote:
Dat niet wetenquote:Op maandag 30 juni 2014 18:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Iemand die weet waar Algerije ligt?
quote:Op maandag 30 juni 2014 18:16 schreef Belladonna80 het volgende:
Jezus zeg, die aanname van Musa. Godver, wat lekker om naar te kijken.
Ga maar terug naar het VMBO.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Helemaal niks, gezien het feit dat hij alweer terug is.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:15 schreef essnhills het volgende:
Ik zag net iemand afgevoerd worden met een brancard, wat was er aan de hand?
NW-Africaquote:Op maandag 30 juni 2014 18:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Not sure if...quote:Op maandag 30 juni 2014 18:16 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Het ligt blijkbaar niet in Afrika...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |