abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141744728

Toen spelletjes nog voor echte eindbazen waren...
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_141745580
ik dacht toen ik de titel las dat het over de kleding van de personages zou gaan :')
mario in juichpak :+
-------
pi_141746525
quote:
10s.gif Op maandag 30 juni 2014 22:24 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat je op de Wii-u niet eens een woord als "asshole" bij je naam kan invullen? :')

Ook fijn dat Nintendo per definitie al aanneemt dat de kinderen die hun games spelen te dom zijn om te poepen, in plaats van ze uit te dagen. "Vroegah" kreeg je een NES met de onmogelijk moeilijke game Ghosts 'n Goblins en werd je op een wel heel sadistische manier "veel plezier" gewenst :P
Ze zijn nogal strict qua namen ja, in Pokémon X/Y kun je je mons ook geen vieze woorden als naam geven enzo maar stiekem is dat ook te kinderachtig voor woorden
Ga weg
pi_141746553
Geen idee trouwens of dat ook voor de Wii U geldt, dat ding heb ik niet, misschien zodra de nieuwe zelda ervoor uitkomt
Ga weg
  Donald Duck held maandag 30 juni 2014 @ 23:10:47 #30
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_141746651
quote:
10s.gif Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ze zijn nogal strict qua namen ja, in Pokémon X/Y kun je je mons ook geen vieze woorden als naam geven enzo maar stiekem is dat ook te kinderachtig voor woorden
Gedaan tegen dit soort geintjes
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_141746707
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 23:10 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Gedaan tegen dit soort geintjes
[ afbeelding ]
Snap ik, sowieso dat soort grappen twaalf jaar na dato nog leuk vinden :')
Ga weg
  Moderator maandag 30 juni 2014 @ 23:12:44 #32
9859 crew  Karina
Woman
pi_141746799
quote:
14s.gif Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Snap ik, sowieso dat soort grappen twaalf jaar na dato nog leuk vinden :')
Ik moest een beetje gniffelen :@
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 30 juni 2014 @ 23:13:13 #33
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_141746833
In Pokemon X/Y is er ook een pokemon die je handmatig niet kon invoeren op de GTS. Volgens mij is dat Skuntank :'). Kunt :')
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_141746876
quote:
10s.gif Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Lol, echt? :') Tering..

Oh en ik realiseer me inderdaad dat het extreem kinderachtig is, maar het is ook meer het principe erachter. Dat ik in een offline single player game niet eens meer een "vies" woord mag invoeren. Als ik kinderachtig wil zijn dan moet ik daar gewoon de keuze toe hebben wat mij betreft.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  Moderator maandag 30 juni 2014 @ 23:15:19 #35
9859 crew  Karina
Woman
pi_141746958
quote:
10s.gif Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Oh en ik realiseer me inderdaad dat het extreem kinderachtig is, maar het is ook meer het principe erachter. Dat ik in een offline single player game niet eens meer een "vies" woord mag invoeren. Als ik kinderachtig wil zijn dan moet ik daar gewoon de keuze toe hebben wat mij betreft.
Dat sowieso natuurlijk. Moet je toch lekker zelf weten.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_141747238
quote:
10s.gif Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Geen idee of het offline wel kan eigenlijk
Ga weg
pi_141747340
quote:
99s.gif Op maandag 30 juni 2014 23:15 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat sowieso natuurlijk. Moet je toch lekker zelf weten.
Kennelijk niet meer, dus. Maar goed, die game industrie is toch al hard op weg naar een 2e crash en ik snap steeds beter hoe dat komt. De hele industrie is overgenomen door managers en word nu, door die managers, op zeer kundige wijze naar de oud-hollandsche kloote geholpen.
pi_141747372
quote:
14s.gif Op maandag 30 juni 2014 23:19 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Geen idee of het offline wel kan eigenlijk
Oh, kan pokemon tegenwoordig ook online? :') I'm getting old.
  maandag 30 juni 2014 @ 23:22:29 #39
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_141747424
quote:
13s.gif Op maandag 30 juni 2014 16:16 schreef Nikmans het volgende:
Hartelijk gegroet, kaakpersers, koekbaarden en ander gespuis. Het is Nikmans met een terechte klacht vers uit de jungle van DK Island.

Ik was vroeger best wel een gamer, zeg maar in de NES/SNES dagen. Goede herinneringen heb ik aan games als Donkey Kong Country, Super Mario World, noem ze maar op. Tegenwoordig beperkt mijn gametijd zich tot een paar potjes Dota per dag en af en toe een handheld game op de plee, als ik geen zin heb om te lezen.

Vandaag, toen ik door Heerlen ( :') ) liep op de bonnefooi maar eens een Game Mania binnengegaan om te kijken of er nog iets leuks voor mijn 3DS te scoren was. Mijn oog viel op Donkey Kong Country Returns 3D, meegenomen, de plee op en spelen maar!

Wat me helaas opvalt bij de meeste nieuwe Nintendogames is dat als je een paar keer dood bent gegaan, je de optie krijgt jostimode aan te zetten. Meestal verschijnt er - na vijf sterfgevallen binnen één level - een optie om het hele level bijvoorbeeld onkwetsbaar te zijn. Nu ben ik geen kind van vijf en snap ik natuurlijk dat op die manier het spel uitdagend gehouden kan worden zonder de mindere spelers onder ons kansloos af te schrikken, maar het voelt echt als zo'n witte-vlag-moment ;( Alsof de game je probeert te zeggen dat je qua skills toch écht op het niveau van een kind van vijf zit, zodra die optie verschijnt.

Met name tijdens bloedverziekend moeilijke levels zoals in deze vid is het gewoon onredelijk om te verwachten dat je na vijf keer proberen perfect er doorheen komt en dan is zo'n witte vlag gewoon een trap na, precies op het moment waarop je dat niet wil.

Klacht: games die je uitlachen als je niet goed genoeg bent.
Antiklacht: eindelijk weer eens een taaie game spelen na al die zaaddodend makkelijke platformers de laatste tijd _O_
]
Heerlen :')
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_141748438
Door dit topic wel mijn gameboy uit de kast gehaald
  maandag 30 juni 2014 @ 23:39:49 #41
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_141748667
Kwam ik laatst ook achter, want de kinderen!
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_141754826
Hele terechte klacht Nikmans.

Sowieso spelmakers die het de gamers veel te makkelijk maken. :') Kom op man, gewoon doorzetten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2014 07:29:46 ]
pi_141767305
Ik heb die uit Donkey Kong Country net eens geprobeerd maar dan krijg je dus een filmpje te zien hoe een witte DK door het level gaat en daarna is het gewoon uitgespeeld :')
Ga weg
pi_141773946
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 juli 2014 15:47 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb die uit Donkey Kong Country net eens geprobeerd maar dan krijg je dus een filmpje te zien hoe een witte DK door het level gaat en daarna is het gewoon uitgespeeld :')
Mweh. Je hoeft dan niet eens zelf het level meer te spelen. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')