Dit denkenquote:Op maandag 30 juni 2014 16:18 schreef terrorsjaak het volgende:
Niintendo 3DS is ook voor kinderen van 5
Kijk die video dan, shit was intensquote:Op maandag 30 juni 2014 16:20 schreef superdrufus het volgende:
Tegenwoordig zijn alle games makkelijk.
Er na een kwartier achter komen dat je je kaken al die tijd op elkaar geperst hebt gehouden is ook geen pretje als je nét twee verstandskiezen getrokken hebt, kan ik je verzekerenquote:Op maandag 30 juni 2014 16:30 schreef Scuidward het volgende:
Nondeju, dat filmpje is zeer intens. Ik zou van spanning op de wc niet eens aan poepen toekomen.
Houtje gebruiken dan maar.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:34 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Er na een kwartier achter komen dat je je kaken al die tijd op elkaar geperst hebt gehouden is ook geen pretje als je nét twee verstandskiezen getrokken hebt, kan ik je verzekeren
Veel succes met The Witcher 2 op insane mode dan, moet een eitje voor je zijn als ik het zo hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:20 schreef superdrufus het volgende:
Tegenwoordig zijn alle games makkelijk.
Ja precies dat soort dingenquote:Op maandag 30 juni 2014 18:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij de 3DS remake van de ultieme Zelda-klassieker Ocarina of Time flikten ze ook zoiets. Je kunt blijkbaar in stenen kruipen om visoenen te krijgen van wat je moet doen, als je zelf niet meer weet hoe verder te geraken. De uitdaging van Zelda-spellen ligt nou juist in dat soort zaken. Blijven puzzelen en proberen tot je iets vindt.
Niet eens nodig gehadquote:Op maandag 30 juni 2014 18:22 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja precies dat soort dingenDe laatste (A Link between Worlds) heeft ook zo'n lame systeem, 100% genegeerd gewoon omdat het te erg als opgeven voelt maar het is zó zuur dat ze zo'n retardmode inbouwen
Wtf.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij de 3DS remake van de ultieme Zelda-klassieker Ocarina of Time flikten ze ook zoiets. Je kunt blijkbaar in stenen kruipen om visoenen te krijgen van wat je moet doen, als je zelf niet meer weet hoe verder te geraken. De uitdaging van Zelda-spellen ligt nou juist in dat soort zaken. Blijven puzzelen en proberen tot je iets vindt.
Ik heb het een keer getest om te zien wat het wasquote:Op maandag 30 juni 2014 19:11 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Niet eens nodig gehadMaar gelukkig kunnen wij het gewoon negeren als we willen.
Vroeguh belde je gewoon de Nintendo lijn als je het niet meer wist. Dit is gewoon sneu.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij de 3DS remake van de ultieme Zelda-klassieker Ocarina of Time flikten ze ook zoiets. Je kunt blijkbaar in stenen kruipen om visoenen te krijgen van wat je moet doen, als je zelf niet meer weet hoe verder te geraken. De uitdaging van Zelda-spellen ligt nou juist in dat soort zaken. Blijven puzzelen en proberen tot je iets vindt.
Ik bij mario galaxy, maar het ging echt nergens over, kan me trouwens ook niet herinneren of je wel door kon naar het volgende level met retard mode.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:17 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik heb het een keer getest om te zien wat het was
Ik heb gehoord dat je op de Wii-u niet eens een woord als "asshole" bij je naam kan invullen?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:22 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja precies dat soort dingenDe laatste (A Link between Worlds) heeft ook zo'n lame systeem, 100% genegeerd gewoon omdat het te erg als opgeven voelt maar het is zó zuur dat ze zo'n retardmode inbouwen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |