Dit denkenquote:Op maandag 30 juni 2014 16:18 schreef terrorsjaak het volgende:
Niintendo 3DS is ook voor kinderen van 5
Kijk die video dan, shit was intensquote:Op maandag 30 juni 2014 16:20 schreef superdrufus het volgende:
Tegenwoordig zijn alle games makkelijk.
Er na een kwartier achter komen dat je je kaken al die tijd op elkaar geperst hebt gehouden is ook geen pretje als je nét twee verstandskiezen getrokken hebt, kan ik je verzekerenquote:Op maandag 30 juni 2014 16:30 schreef Scuidward het volgende:
Nondeju, dat filmpje is zeer intens. Ik zou van spanning op de wc niet eens aan poepen toekomen.
Houtje gebruiken dan maar.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:34 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Er na een kwartier achter komen dat je je kaken al die tijd op elkaar geperst hebt gehouden is ook geen pretje als je nét twee verstandskiezen getrokken hebt, kan ik je verzekeren
Veel succes met The Witcher 2 op insane mode dan, moet een eitje voor je zijn als ik het zo hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:20 schreef superdrufus het volgende:
Tegenwoordig zijn alle games makkelijk.
Ja precies dat soort dingenquote:Op maandag 30 juni 2014 18:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij de 3DS remake van de ultieme Zelda-klassieker Ocarina of Time flikten ze ook zoiets. Je kunt blijkbaar in stenen kruipen om visoenen te krijgen van wat je moet doen, als je zelf niet meer weet hoe verder te geraken. De uitdaging van Zelda-spellen ligt nou juist in dat soort zaken. Blijven puzzelen en proberen tot je iets vindt.
Niet eens nodig gehadquote:Op maandag 30 juni 2014 18:22 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja precies dat soort dingenDe laatste (A Link between Worlds) heeft ook zo'n lame systeem, 100% genegeerd gewoon omdat het te erg als opgeven voelt maar het is zó zuur dat ze zo'n retardmode inbouwen
Wtf.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij de 3DS remake van de ultieme Zelda-klassieker Ocarina of Time flikten ze ook zoiets. Je kunt blijkbaar in stenen kruipen om visoenen te krijgen van wat je moet doen, als je zelf niet meer weet hoe verder te geraken. De uitdaging van Zelda-spellen ligt nou juist in dat soort zaken. Blijven puzzelen en proberen tot je iets vindt.
Ik heb het een keer getest om te zien wat het wasquote:Op maandag 30 juni 2014 19:11 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Niet eens nodig gehadMaar gelukkig kunnen wij het gewoon negeren als we willen.
Vroeguh belde je gewoon de Nintendo lijn als je het niet meer wist. Dit is gewoon sneu.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij de 3DS remake van de ultieme Zelda-klassieker Ocarina of Time flikten ze ook zoiets. Je kunt blijkbaar in stenen kruipen om visoenen te krijgen van wat je moet doen, als je zelf niet meer weet hoe verder te geraken. De uitdaging van Zelda-spellen ligt nou juist in dat soort zaken. Blijven puzzelen en proberen tot je iets vindt.
Ik bij mario galaxy, maar het ging echt nergens over, kan me trouwens ook niet herinneren of je wel door kon naar het volgende level met retard mode.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:17 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik heb het een keer getest om te zien wat het was
Ik heb gehoord dat je op de Wii-u niet eens een woord als "asshole" bij je naam kan invullen?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:22 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja precies dat soort dingenDe laatste (A Link between Worlds) heeft ook zo'n lame systeem, 100% genegeerd gewoon omdat het te erg als opgeven voelt maar het is zó zuur dat ze zo'n retardmode inbouwen
Ze zijn nogal strict qua namen ja, in Pokémon X/Y kun je je mons ook geen vieze woorden als naam geven enzo maar stiekem is dat ook te kinderachtig voor woordenquote:Op maandag 30 juni 2014 22:24 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je op de Wii-u niet eens een woord als "asshole" bij je naam kan invullen?
Ook fijn dat Nintendo per definitie al aanneemt dat de kinderen die hun games spelen te dom zijn om te poepen, in plaats van ze uit te dagen. "Vroegah" kreeg je een NES met de onmogelijk moeilijke game Ghosts 'n Goblins en werd je op een wel heel sadistische manier "veel plezier" gewenst
Gedaan tegen dit soort geintjesquote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ze zijn nogal strict qua namen ja, in Pokémon X/Y kun je je mons ook geen vieze woorden als naam geven enzo maar stiekem is dat ook te kinderachtig voor woorden
Snap ik, sowieso dat soort grappen twaalf jaar na dato nog leuk vindenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gedaan tegen dit soort geintjes
[ afbeelding ]
Ik moest een beetje gniffelenquote:Op maandag 30 juni 2014 23:11 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Snap ik, sowieso dat soort grappen twaalf jaar na dato nog leuk vinden
Lol, echt?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:08 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ze zijn nogal strict qua namen ja, in Pokémon X/Y kun je je mons ook geen vieze woorden als naam geven enzo maar stiekem is dat ook te kinderachtig voor woorden
Dat sowieso natuurlijk. Moet je toch lekker zelf weten.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Lol, echt?Tering..
Oh en ik realiseer me inderdaad dat het extreem kinderachtig is, maar het is ook meer het principe erachter. Dat ik in een offline single player game niet eens meer een "vies" woord mag invoeren. Als ik kinderachtig wil zijn dan moet ik daar gewoon de keuze toe hebben wat mij betreft.
Geen idee of het offline wel kan eigenlijkquote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Lol, echt?Tering..
Oh en ik realiseer me inderdaad dat het extreem kinderachtig is, maar het is ook meer het principe erachter. Dat ik in een offline single player game niet eens meer een "vies" woord mag invoeren. Als ik kinderachtig wil zijn dan moet ik daar gewoon de keuze toe hebben wat mij betreft.
Kennelijk niet meer, dus. Maar goed, die game industrie is toch al hard op weg naar een 2e crash en ik snap steeds beter hoe dat komt. De hele industrie is overgenomen door managers en word nu, door die managers, op zeer kundige wijze naar de oud-hollandsche kloote geholpen.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk. Moet je toch lekker zelf weten.
Oh, kan pokemon tegenwoordig ook online?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:19 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Geen idee of het offline wel kan eigenlijk
]quote:Op maandag 30 juni 2014 16:16 schreef Nikmans het volgende:
Hartelijk gegroet, kaakpersers, koekbaarden en ander gespuis. Het is Nikmans met een terechte klacht vers uit de jungle van DK Island.
Ik was vroeger best wel een gamer, zeg maar in de NES/SNES dagen. Goede herinneringen heb ik aan games als Donkey Kong Country, Super Mario World, noem ze maar op. Tegenwoordig beperkt mijn gametijd zich tot een paar potjes Dota per dag en af en toe een handheld game op de plee, als ik geen zin heb om te lezen.
Vandaag, toen ik door Heerlen () liep op de bonnefooi maar eens een Game Mania binnengegaan om te kijken of er nog iets leuks voor mijn 3DS te scoren was. Mijn oog viel op Donkey Kong Country Returns 3D, meegenomen, de plee op en spelen maar!
Wat me helaas opvalt bij de meeste nieuwe Nintendogames is dat als je een paar keer dood bent gegaan, je de optie krijgt jostimode aan te zetten. Meestal verschijnt er - na vijf sterfgevallen binnen één level - een optie om het hele level bijvoorbeeld onkwetsbaar te zijn. Nu ben ik geen kind van vijf en snap ik natuurlijk dat op die manier het spel uitdagend gehouden kan worden zonder de mindere spelers onder ons kansloos af te schrikken, maar het voelt echt als zo'n witte-vlag-momentAlsof de game je probeert te zeggen dat je qua skills toch écht op het niveau van een kind van vijf zit, zodra die optie verschijnt.
Met name tijdens bloedverziekend moeilijke levels zoals in deze vid is het gewoon onredelijk om te verwachten dat je na vijf keer proberen perfect er doorheen komt en dan is zo'n witte vlag gewoon een trap na, precies op het moment waarop je dat niet wil.
Klacht: games die je uitlachen als je niet goed genoeg bent.
Antiklacht: eindelijk weer eens een taaie game spelen na al die zaaddodend makkelijke platformers de laatste tijd
Mweh. Je hoeft dan niet eens zelf het level meer te spelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:47 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb die uit Donkey Kong Country net eens geprobeerd maar dan krijg je dus een filmpje te zien hoe een witte DK door het level gaat en daarna is het gewoon uitgespeeld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |