Het mag, maar wel in een Hoes...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik lees dat je op sommige TGVs je fiets zonder te demonteren mee mag nemen. Dit zou je op de franse treinplanner kunnen herkennen aan het fietsje. Echter, ik zie geen 1 trein met een fietsje![]()
Kan dit niet meer of zoek ik fout?
Hmm. Kak.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:22 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Het mag, maar wel in een Hoes...
Hangt er vanaf hoe sociaal jij je fiets neerzet...rij je Marseille voorbij, neem dan een slot meequote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm. Kak.
Is er wel genoeg ruimte om die hoezen een beetje veilig weg te zetten of worden daar bij t volgende stations gewoon weer andere koffers op gesmeten?
Dan heb je al bijna zoiets van voor wat hoort watquote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:40 schreef Deezertje het volgende:
Leuk die meereiskaarten van de Spoordeelweken iedere keer, maar ik reis altijd alleen... of nou ja, genoeg mensen in de trein natuurlijkmaar moet ik dan maar gewoon aan iemand vragen 'Hé psst.. als de conducteur langskomt ,wil je dan zeggen dat ik met je meereis?' Zie dat soms van die 'zakelijke' 30+'ers carrièremakers bij studenten nog eens proberen, alleen steeds meer reizigers kijken die gasten raar aan.
Schubbekutteveen CS?quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:02 schreef Jhovall het volgende:
Voor mensen die geinteresseerd zijn in het interieur van een Eurailscout trein:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |