werkt niet op alle buslijnen, want sommigen hebben een hoger instaptarief vanwege de langere afstanden die afgelegd worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:25 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Bij de NS automaat kan je er 1 euro opzetten. met een 1 cent erop kan je inchecken bij de bus.
Ja, dat is ook net iets van 2 wekenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
werkt niet op alle buslijnen, want sommigen hebben een hoger instaptarief vanwege de langere afstanden die afgelegd worden.
Jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:34 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja, dat is ook net iets van 2 weken![]()
Jij moet ook altijd al mijn Theorieren verstieren he
Ik kon vorige week zelfs met ¤ 0,00 inchecken bij HTM.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:25 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Bij de NS automaat kan je er 1 euro opzetten. met een 1 cent erop kan je inchecken bij de bus.
En als dat nou niet had gelukt Willem Jan Diederik?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik kon vorige week zelfs met ¤ 0,00 inchecken bij HTM.
Nee, daar heb ik iets te weinig plek voor in mn lange weekend koffer. Ik moest vorige keer al een ventilator rechtvouwenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja
Heb je die strijkijzertest nou ook al eens in Nederlandse treinen gedaan?
Dan was ik bij de volgende halte weer uitgestapt en verder gaan lopen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
En als dat nou niet had gelukt Willem Jan Diederik?
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dan was ik bij de volgende halte weer uitgestapt en verder gaan lopen.
Het kwam afgelopen weekend toevallig weer bij me boven toen het in een gesprek met een aantal anderen op strijken kwam. Uiteraard jouw actie niet besproken, maar hier nu welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:47 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik iets te weinig plek voor in mn lange weekend koffer. Ik moest vorige keer al een ventilator rechtvouwen![]()
Dat je dat nog weet trouwens
Eh hallo?quote:Beste Duck,
Hartelijk dank voor je bestelling op de NS Spoordeelwinkel. De bestelde producten worden op dit moment samengesteld en binnen 24 uur [b]per e-mail aan je verzonden[/b]. Alle tickets hebben een beperkte geldigheid. Controleer deze dus goed. Je ontvangt na deze bevestiging nog 1 e-mail(s).
Een e-mail met de toegangsbewijzen[b] voor het uitje*[/b] en/of de ticket(s) voor de 1e klas upgrade, de NS fietsenstalling of het OV-fietsabonnement.
* Met het uitje wordt het park, museum, horecagelegenheid, show of evenement dat je gaat bezoeken bedoeld.
Moet ik nu een 3D printer aanschaffen ofzoquote:Beste klant,
Hierbij ontvang je de tickets voor het uitje. De tickets zijn als bijlage toegevoegd aan dit bericht, controleer of je de tickets kunt openen.
Klik op onderstaande link om de voorwaarden van je uitje te kunnen lezen:
Voorwaarden Anonieme OV Chipkaart
BELANGRIJKE INFORMATIE
• De tickets zijn in de bijlage van deze e-mail toegevoegd (tip: print de tickets direct uit);
• Deze tickets zijn alleen geldig als toegangsbewijs voor het uitje of als bon voor de horecagelegenheid;
• Dit zijn geen vervoersbewijzen voor de trein, deze worden in een aparte mail toegezonden;
• Neem zowel deze tickets als de NS-vervoersbewijzen mee tijdens je dagje uit;
• Zorg dat de tekst en de streepjescodes op de tickets goed leesbaar zijn.
Tickets kunnen met Adobe Reader geopend en geprint worden. Nog geen Adobe Reader? Download en installeer deze gratis van: http://get.adobe.com/nl/reader/
Met vragen kan je contact met ons opnemen.
Klantenservice Spoordeelwinkel
Bel ons op 0900-1100012 (voor dit informatienummer betaal je je gebruikelijke belkosten) Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 22:00 uur, op zaterdag 09:00 tot 17:00 uur en op zondag van 09:00 tot 12:00 uur. Op feestdagen gesloten.
E-mails kunnen verzonden worden naar info@spoordeelwinkel.nl . E-mails worden binnen 48 uur beantwoord. Vermeld in je e-mail het ordernummer, die staat bovenin deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
De Spoordeelwinkel
Wegwerpchipkaarten dus.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:49 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Maar wat versta ik onder 'losse kaartjes en alles voor de OV Chipkaart' bij een automaat als bij de ander 'Saldo en bestellingen staat', wat mist daar dan
serieus, dat is het enige? Zo een omslachtige omschrijving?quote:
Hahahaha, de anonieme kaarten zijn aangemerkt als uitjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:54 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Serieus, ik heb zojuist 3 anonieme chipkaarten bestelt. Om weg te geven of uit te lenen aan Franse collegas als ze Nederland bezoeken.
Krijg ik de volgende emails
[..]
Eh hallo?![]()
Maar dan komt de volgende binnen
[..]
Moet ik nu een 3D printer aanschaffen ofzo![]()
Wat is dit voor teringshit
quote:Voorwaarden aanbieding Anonieme OV-Chipkaart
De Spoordeelwinkel
Gedurende de actie kan de levertijd oplopen tot meer dan 3 maanden.
quote:
Wel voor de kwestie die VBOV aanvecht..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat maakt voor de reiziger uiteindelijk niets uit hè.
De ICd-reiziger krijgt keer op keer te maken met een wanprestatie van formaat. De trein rijdt veel te laat of geheel niet, en er is een reële kans dat je je eindbestemming niet eens haalt door de zoveelste technische storing.quote:
Nee, volledig spoordeelwinkel, maar wel als 'uitje'quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:01 schreef James1988 het volgende:
[..]
Hahahaha, de anonieme kaarten zijn aangemerkt als uitje
Je zult wel een paar kortingscodes krijgen ofzo, zodat je op www.ov-chipkaart.nl weer verder kunt met bestellen?
Nee. Dit is de definitieve situatie vanaf 9 juli.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:17 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar dit is toch een tijdelijke situatie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |