quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Vroeg klaar vandaag. Klantgesprek in Sloterdijk gehad, prima. En nu mooi de Pimpel in naar huis
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Langzaam rijden. Crailo. Nog 2 worstjes over.
quote:
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bijna he
Sportpark Aansluiting of weet ik hoe het heet. Tweede pint
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Worsten waren lekker. Ik had ze met Brötchen ipv kartoffelsalat. Plaatsvervangend lunch
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Soest, in de verte. Eindelijk weer signaal. Kankerbos.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Keurig op tijd weg uit Amersfoort. Nog geen conducteur gezien. Tweede pint is over de helft
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoevelaken. Daar is de conducteurderde pint op komst. Weer moeizaam signaal
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Barneveld. Bermuda driehoek is niet ver meer. Proost
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Apeldoorn. Win-tip: de Nürnberger worstjes met kartoffelsalat zijn 7,90, maar met Brötchen ipv kartoffelsalat slechts 5,30
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Hengelo. Weer een mooie kerel ontmoetPimpel terug is +55 dus hier houdt de mazzel wel op.17:24 gaat er weer wat naar Deventer town.
Dat was weer een leuk middagjequote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer onderweg naar huis. Optimaal gebruik maken van de mogelijkheden van de OV Chipkaart. Op dag 1.
I love myself
Wat de fuck is daar zo moeilijk aan. Trek die 2 IC's Amsterdam - Dordrecht gewoon door naar Breda.quote:
Not to mention de kwartierlijkse sprinters Dordt - Den Haag.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:29 schreef Ireyon het volgende:
Extra materieel kan prima uit de randstad worden gehaald waar overdag constant lege treinen tussen Utrecht en Den Haag / Rotterdam pendelen![]()
RIKUS!! DOE WAT AAN DAT WALGELIJKE RANDSTADFAVORITISME
Drama die slt's. Ik ging vorig jaar elke dag van Den Haag Moerwijk naar Schiedam. Een hel kan ik je zeggen. Die slt's zijn niet gemaakt voor Nederlanders.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Not to mention de kwartierlijkse sprinters Dordt - Den Haag.
Iedere passagier die in de hoge vis-a-vis tegenover iemand heeft gezeten kan dat beamen. Lekker met je knie in het kruis van de persoon tegenover je.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Drama die slt's. Ik ging vorig jaar elke dag van Den Haag Moerwijk naar Schiedam. Een hel kan ik je zeggen. Die slt's zijn niet gemaakt voor Nederlanders.
Nederland stopt toch voorbij Amersfoort?:+quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:29 schreef Ireyon het volgende:
Extra materieel kan prima uit de randstad worden gehaald waar overdag constant lege treinen tussen Utrecht en Den Haag / Rotterdam pendelen![]()
RIKUS!! DOE WAT AAN DAT WALGELIJKE RANDSTADFAVORITISME
Als het nou een wulpse dame is met een rokje en een nat slipje, maar meestal is het drama wat er tegenover je zit. (als je al uberhaupt kan zitten).quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:37 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Iedere passagier die in de hoge vis-a-vis tegenover iemand heeft gezeten kan dat beamen. Lekker met je knie in het kruis van de persoon tegenover je.
Nee klopt. Er rijdt dan ook 98 % SGM, 1 % DDZ en 1 % SLTquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Drama die slt's. Ik ging vorig jaar elke dag van Den Haag Moerwijk naar Schiedam. Een hel kan ik je zeggen. Die slt's zijn niet gemaakt voor Nederlanders.
Tegenwoordig wel, vorig jaar was het integraal SLT.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee klopt. Er rijdt dan ook 98 % SGM, 1 % DDZ en 1 % SLT
Die hoge vis-a-vis is idd een ramp. Ik heb dan ook nog vrienden die daar vrijwillig gingen zitten, was gezellig met z'n vieren.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:37 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Iedere passagier die in de hoge vis-a-vis tegenover iemand heeft gezeten kan dat beamen. Lekker met je knie in het kruis van de persoon tegenover je.
Je bent in Brussel geweest?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb vandaag in SGM, ICM, VIRM en FBMZ gezeten
FBMZ?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb vandaag in SGM, ICM, VIRM en FBMZ gezeten
En nog wat afwijking. Hier de hele samenstellingquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:44 schreef GlennQuagmire het volgende:
Pimpelrestauratie is WRmz, tweede klassen is Bpmz
Ja, had geen zin om dat allemaal te postenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:46 schreef James1988 het volgende:
[..]
En nog wat afwijking. Hier de hele samenstelling
Ik wel, maar wilde jullie kennis testen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie wisten ook wel dat ik met VIRM, ICM en SGM nooit in FBMZ terecht kon komen
Echt welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Jullie wisten ook wel dat ik met VIRM, ICM en SGM nooit in FBMZ terecht kon komen
Kankerbosquote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat was weer een leuk middagje
Geveerde stoelen, heb ik iemand ooit horen vertellen?quote:
Dat soort mensen moeten dood.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:59 schreef J.B. het volgende:
Godverdomme, gestrand in Visé (of all places) omdat een of andere mongool het een goed idee vond om voor de trein te springen
Boeien, ik zat in die vertraagde.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
DDZ is leuk, maar om 3 uur in te zitten?
Rijdt die niet ergens in Argentinië ofzo tegenwoordig?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
Die foto is ook zo mooi actueel: http://www.lc.nl/frieslan(...)reinen-17323313.html
Nee, daar staan ze stil, net als in een groot deel van Polen. In Roemenië rijden ze nog wel volop.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:45 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Rijdt die niet ergens in Argentinië ofzo tegenwoordig?
Ik hoef geen blaadjes op de railsquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand interesse in de bladen op de rails van 2011 2012 en 2013?
Ongetwijfeld niet voor er weer zes perronsporen beschikbaar zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:58 schreef Darkwing_Duck het volgende:
En vanaf wanneer gaat de Brusselaar rijden via Breda?
Op de Rails is anders een heel interessant bladquote:
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:58 schreef Darkwing_Duck het volgende:
2 Vraagjes, is er nog een vervolg gekomen, op het REWE aanbod? voor de DB? iets anders leuks?
December 2016quote:En vanaf wanneer gaat de Brusselaar rijden via Breda?
voor wat?quote:Op woensdag 2 juli 2014 00:49 schreef Pino112 het volgende:
Iemand toevallig nog een couponcode voor de Spoordeelwinkel?
Twee nachten Den Haag, staat onder de bestelling dat je een couponcode of kortingscode kan invoeren.quote:
ah, die heb ik nietquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Twee nachten Den Haag, staat onder de bestelling dat je een couponcode of kortingscode kan invoeren.
Jawel man, in het nachtleven. Den Haag heeft heel veel kroegjes die 'verstopt' zitten. Of dat je er langs loopt en nooit naar binnen gaat. Die kroegjes zijn echt heel tof. Ik heb de beste tijd gehad toen ik in Den Haag woondequote:Op woensdag 2 juli 2014 01:01 schreef James1988 het volgende:
Ik kom al dagelijks in Den Haag. Hoef er echt niet 2 nachten door te brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |