Proost !quote:Op dinsdag 1 juli 2014 05:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is een naar begin van de dag. Ik drink een biertje, vrij van alle trein(ellende) voor de komende 17 uur.
De zoveelste.. En geen reisadvies natuurlijkquote:Mogelijk extra reistijd rond Schiphol
Oorzaak
Rond Schiphol rijden minder treinen door een sein- en wisselstoring.
Verwachting
De verstoring is naar verwachting rond 8:30 uur verholpen.
Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min.
Reisadvies
Mja, er rijden minder treinen i.p.v. geen treinen, dus er is weinig ander reisadvies anders dan "pak de eerstvolgende trein naar Schiphol" gok ikquote:Op dinsdag 1 juli 2014 07:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De zoveelste.. En geen reisadvies natuurlijk
Ik heb wel kaartautomaten gezien waarbij de lichtbak is veranderd naar "OV-chipkaarthouders" en waarbij de kartonnen plaat is weggehaald. Ik gok dat dit niet in één nacht bij alle kaartautomaten te veranderen is, dus die kartonnen dingen zullen wel ter overbrugging zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:39 schreef James1988 het volgende:
Die grote kartonnen platen met pijlen bovenop die automaten zijn ook een toppunt van sneuheid. Zet het dan gewoon meteen op die verlichte tekst boven het scherm. Of zorg er gewoon voor dat alle automaten hetzelfde kunnen doen...
ja wel hoor, maar gewoon, de nonchalance. "Ooh hier gaan we niks aan doen lalala".quote:Op dinsdag 1 juli 2014 07:21 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Mja, er rijden minder treinen i.p.v. geen treinen, dus er is weinig ander reisadvies anders dan "pak de eerstvolgende trein naar Schiphol" gok ik
Zeker interessant, en ik denk dat tarief differentiatie zeker kan helpen daar. Laten we beginnen met het saneren van de tweede machinist die halverwege zit. Zal wel stakingen tot gevolg hebben maar goed..quote:Op maandag 30 juni 2014 22:07 schreef James1988 het volgende:
Interessant leesvoer over inkomsten bij TfL: 5 Lessons U.S. Transit Systems Should Learn from London.
Is dat met of zonder correctie 'Schuld van NSH of niet?'quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:02 schreef DriekOplopers het volgende:
De betrouwbaarheid van IC-Direct is in het tweede kwartaal fors verslechterd. Dat is te wijten aan een forse stijging van het percentage uitgevallen ritten.
http://www.voorbeterov.nl/140317.php
Dat maakt voor de reiziger uiteindelijk niets uit hè.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:02 schreef b2py het volgende:
[..]
Is dat met of zonder correctie 'Schuld van NSH of niet?'
Ze waren al vernummerdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 03:34 schreef Monopoly het volgende:
Vandaag gaan er 3 GTW's van Arriva in het noorden naar Polen toe.
De 247, 248 en 249 gaan naar Polen (en niet om vernietigd te worden), om verlengd te worden. Ze krijgen er een tussenbak bij, en komen terug (datum is mij onbekend) als de 347, 348 en de 349
DDZ is leuk, maar om 3 uur in te zitten?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:07 schreef Duvel het volgende:
Komt wel overeen met mijn gevoel. Altijd als ik op Rotterdam C aankom, is er wel eentje uitgevallen.
Er zit trouwens een DDZ6 in de ic Rtd - Lw die om 7:35 vertrok. Het normale materieel had +12 en is de tuin in gedirigeerd.
Bijna geen enkele trein is leuk om drie uur in te zitten. Alleen de rode fransman is te doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
DDZ is leuk, maar om 3 uur in te zitten?
Hoewel je wel lekker op die banken kan tukken...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bijna geen enkele trein is leuk om drie uur in te zitten. Alleen de rode fransman is te doen.
Thalys bedoel je? Zo ruim is de beenruimte daar nou ook weer nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bijna geen enkele trein is leuk om drie uur in te zitten. Alleen de rode fransman is te doen.
wel voetsteunen en een goede stoel.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Thalys bedoel je? Zo ruim is de beenruimte daar nou ook weer niet
Maar in die 7,50 zit gewoon die 4 euro die je onder de 0 kan verwerkt. Dat kan bijna niet anders, daar betaal je gewoon voor.Iemand die dagelijks een ritje van 5 euro met de bus doet, koopt anders een chipkaart voor 2 euro, doet er 1 euro op en verreist 5 euro en smijt m weg....quote:Op zondag 29 juni 2014 01:07 schreef AIex het volgende:
2,50¤ is natuurlijk wel correcter dan die schandalige 7,50¤.
Dat gelukkig wel, maar als je wat langer bent dan zit je bijvoorbeeld bij het opstaan bijna het plafond aan. Gelukkig zelf geen last van, maar een kameraad van mij welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wel voetsteunen en een goede stoel.
Ik heb weleens een trein eerder/later genomen. Een keer ene klapstoeltje op het balkon, best ok, alleen bij het remmen een enorme warmte die daar ergens vandaan kwamquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wel voetsteunen en een goede stoel.
dat kan zowiezo niet, minimum is toch 5 of zelfs 10 euro?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
doet er 1 euro op en verreist 5 euro en smijt m weg....
Bij de NS automaat kan je er 1 euro opzetten. met een 1 cent erop kan je inchecken bij de bus.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:24 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan zowiezo niet, minimum is toch 5 of zelfs 10 euro?
werkt niet op alle buslijnen, want sommigen hebben een hoger instaptarief vanwege de langere afstanden die afgelegd worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:25 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Bij de NS automaat kan je er 1 euro opzetten. met een 1 cent erop kan je inchecken bij de bus.
Ja, dat is ook net iets van 2 wekenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
werkt niet op alle buslijnen, want sommigen hebben een hoger instaptarief vanwege de langere afstanden die afgelegd worden.
Jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:34 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja, dat is ook net iets van 2 weken![]()
Jij moet ook altijd al mijn Theorieren verstieren he
Ik kon vorige week zelfs met ¤ 0,00 inchecken bij HTM.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:25 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Bij de NS automaat kan je er 1 euro opzetten. met een 1 cent erop kan je inchecken bij de bus.
En als dat nou niet had gelukt Willem Jan Diederik?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:45 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik kon vorige week zelfs met ¤ 0,00 inchecken bij HTM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |