Ja. Zonder met de ogen te knipperenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:39 schreef Yreal het volgende:
dat de thalys buiten de regeltjes staat is wel een hele sterke
al vind ik het wel mooi dat ze dat doen. Tja, als mensen het kopen is het wel heel erg communisme het te gaan verbiedenquote:Op maandag 30 juni 2014 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Zonder met de ogen te knipperenEn maar huilen dat mensen klaar zijn met de politiek
Alleen denk ik niet dat Mono werkt vanuit een bezemkastquote:Op maandag 30 juni 2014 19:53 schreef Viezze het volgende:
[..]
Jij bent zeker net zo'n natuurliefhebber als Sierd de Vos
Beveiligingsautomaat, m.a.w. even uit- en weer aanzetten.quote:
Elektrische schakelaar. Eigenlijk gewoon het internetsysteem uitzetten en weer opnieuw op laten startenquote:
Daar is het verkoopsysteem van SNCF geloof ik niet op ingericht, als er een stoel is verkocht voor Rotterdam - Antwerpen blijft deze leeg tussen Amsterdam en Rotterdam en tussen Antwerpen en Parijs. Handig om ondercapaciteit op te vangen (mensen met semi-Flex/full-Flex/last minute die toch nog mee willen), maar minder ideaal voor de prijs.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ietsje goedkoper naar Brussel en je kunt dezelfde stoel tweemaal verkopen
Waarschijnlijk iemand die van trein is veranderdquote:Op maandag 30 juni 2014 20:41 schreef Regenjas het volgende:
Dat is toch niet mijn ervaring met Thalys, al meerdere keren tijdens een reis Amsterdam - Parijs een andere reiziger naast mij gekregen in Brussel.
ik heb een kaartje van 9 euro Lille-Amsterdam en een plek in rijtuig 16, terwijl me dat toch echt no flex lijktquote:Op maandag 30 juni 2014 20:41 schreef Regenjas het volgende:
Thalys heeft wel een soort rassenscheiding in de tweede klas:, no-flex komt in rijtuig 5/15/25 en 8/18/28, mid-flex in rijtuig 6/16/26 en 7/17/27.
dat valt wel op ja, sommige stukken afgeladen vol, andere zo goed als leegquote:Op maandag 30 juni 2014 20:41 schreef Regenjas het volgende:
Dat is toch niet mijn ervaring met Thalys, al meerdere keren tijdens een reis Amsterdam - Parijs een andere reiziger naast mij gekregen in Brussel. Thalys heeft wel een soort rassenscheiding in de tweede klas:, no-flex komt in rijtuig 5/15/25 en 8/18/28, mid-flex in rijtuig 6/16/26 en 7/17/27.
Er is altijd ruimte voor afwijkingen natuurlijk, zeker als je een flink pakket goedkope tickets op de markt gooit.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:55 schreef dennistd het volgende:
[..]
ik heb een kaartje van 9 euro Lille-Amsterdam en een plek in rijtuig 16, terwijl me dat toch echt no flex lijkt
Ehm, er zijn nieuwe sprinters?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:21 schreef robin007bond het volgende:
Die WC's in de nieuwe sprinters zijn trouwens echt super modern. Wat vinden jullie ervan?
Er zitten geen WC's in de nieuwe sprinters? Waar heb jij je bruine baby in gebaardquote:Op maandag 30 juni 2014 21:21 schreef robin007bond het volgende:
Die WC's in de nieuwe sprinters zijn trouwens echt super modern. Wat vinden jullie ervan?
quote:Op maandag 30 juni 2014 21:26 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Er zitten geen WC's in de nieuwe sprinters? Waar heb jij je bruine baby in gebaard?
oh, je bedoelt die gemoderniseerde dubbeldekkers. Dat zijn nu intercity's geworden die nog regelmatig in de stoptreindiensten ingezet wordenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben nog veel te treinnoob zie ik al. Ze zien er in ieder geval erg modern uit en op de glazen scheidingen zit een patroon met allemaal vliegjes.
Hij rijdt vaak van Utrecht naar de Bible Belt.
twitter:StationschefBMO twitterde op maandag 30-06-2014 om 21:25:57Getuigenis uit A’pen Centraal over sabotage treinen, blokkeren sporen en intimideren personeel.Foto via @jantograaf http://t.co/eN6HnCTASg reageer retweet
Die bedoel ik dan denk ik!quote:Op maandag 30 juni 2014 21:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
oh, je bedoelt die gemoderniseerde dubbeldekkers. Dat zijn nu intercity's geworden die nog regelmatig in de stoptreindiensten ingezet worden
Jemig, dat is toch geen staken meer te noemenquote:Op maandag 30 juni 2014 21:32 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:StationschefBMO twitterde op maandag 30-06-2014 om 21:25:57Getuigenis uit A’pen Centraal over sabotage treinen, blokkeren sporen en intimideren personeel.Foto via @jantograaf http://t.co/eN6HnCTASg reageer retweet
Nee, dat is sabotage.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:41 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Jemig, dat is toch geen staken meer te noemen
En dan zo'n zoiets gevolgd door het volgende nieuwsbericht:quote:Op maandag 30 juni 2014 21:32 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:StationschefBMO twitterde op maandag 30-06-2014 om 21:25:57Getuigenis uit A’pen Centraal over sabotage treinen, blokkeren sporen en intimideren personeel.Foto via @jantograaf http://t.co/eN6HnCTASg reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |