Huntelaar was anders goed uitgerust toen hij inviel. Degenen met de verstte benen rent het hardst.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:54 schreef Loekie1 het volgende:
Huntelaar Held. Het is oorlog en Huntelaar Doet Het. Daar gaat als vrouw je hart sneller van kloppen.
Natuurlijk, het is ook helemaal niets tegen Robben. Dat is ook een held.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:11 schreef WTrang het volgende:
[..]
Huntelaar was anders goed uitgerust toen hij inviel. Degenen met de verstte benen rent het hardst.
Dat kan ik begrijpen.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:54 schreef Loekie1 het volgende:
Huntelaar Held. Het is oorlog en Huntelaar Doet Het. Daar gaat als vrouw je hart sneller van kloppen.
overigens heb ik me ook verbaasd over die spelers van sevilla, finale tegen benficaquote:Op zondag 29 juni 2014 22:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zou het niet gedurfd hebben.. Huntelaar is een held. De enige die ik mij herinner die zo ijskoud een pingel kon nemen was Pi-air.
Ja, dit.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:13 schreef Groby het volgende:
Huntelaar en Sneijder die scoren - perfect scenario. Die twee waren hun imago een beetje aan het kwijtraken.
Dat makkelijke treffertje van Sneijder doet 3 enorme teringwedstrijden en ook vandaag de ene na de andere fout inderdaad vergeten.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:13 schreef Groby het volgende:
Huntelaar en Sneijder die scoren - perfect scenario. Die twee waren hun imago een beetje aan het kwijtraken.
Eerste balcontact:quote:Op zondag 29 juni 2014 22:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zou het niet gedurfd hebben.. Huntelaar is een held. De enige die ik mij herinner die zo ijskoud een pingel kon nemen was Pi-air.
Zo kijken de meeste mensen dus wel ergo het imago stijgt.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat makkelijke treffertje van Sneijder doet 3 enorme teringwedstrijden en ook vandaag de ene na de andere fout inderdaad vergeten.
O. Wacht.
Tja. Imago. Boeiend.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:31 schreef Groby het volgende:
[..]
Zo kijken de meeste mensen dus wel ergo het imago stijgt.
Ja. Of vonden de meesten ze voor deze wedstrijd ook nog wereldspelers?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voetballertjes die een imagoboost nodig hebben?
Ga. Weg.
Als je dat nu alsnog vindt wegens een penalty en een makkelijk schotje, heb je een schedelbreuk.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:34 schreef Groby het volgende:
[..]
Ja. Of vonden de meesten ze voor deze wedstrijd ook nog wereldspelers?
Lees even terug - dat is nou eenmaal wel hoe de meerderheid denkt. Scorebordjournalistiek.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je dat nu alsnog vindt wegens een penalty en een makkelijk schotje, heb je een schedelbreuk.
Tja. Die mensen zijn niet zo rullevant.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:37 schreef Groby het volgende:
[..]
Lees even terug - dat is nou eenmaal wel hoe de meerderheid denkt. Scorebordjournalistiek.
Waarom was Huntelaar zijn imago dan aan het kwijtraken?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:13 schreef Groby het volgende:
Daarom juistquote:Op zondag 29 juni 2014 22:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom was Huntelaar zijn imago dan aan het kwijtraken?
Had voor vandaag nog geen enkele kans gehad dit WK
Omdat hij bij het nietige Schalke speelt en zelfs daar gewoon 'maar' een Huntelaartje is?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom was Huntelaar zijn imago dan aan het kwijtraken?
"Klaas" van Nico Dijkshoorn. Gaat niet over dat konijn in de spits die een makkelijk penaltietje erin knikkerde.quote:
Ik ben blij dat jij er zo over denkt.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:45 schreef renwan het volgende:
Kap gewoon even met de Eredivisie (nu en verleden) discussies. Op dit moment zeg ik als Feyenoorder dat het me allemaal geen reet kan schelen. Tuurlijk wil ik onze jongens zsm terug maar een succes door Nederland gun ik iedereen. En wat mij betreft gaat het daarom, samenkomen, met z'n allen voor een Land zijn. Voor ajax of voor Feyenoord het zal me nu een worst wezen.
Als we als land winnen zijn we allemaal samen, dat is voor mij belangrijker dan die onzin tussen clubs.
Deze manquote:Op zondag 29 juni 2014 22:45 schreef renwan het volgende:
Kap gewoon even met de Eredivisie (nu en verleden) discussies. Op dit moment zeg ik als Feyenoorder dat het me allemaal geen reet kan schelen. Tuurlijk wil ik onze jongens zsm terug maar een succes door Nederland gun ik iedereen. En wat mij betreft gaat het daarom, samenkomen, met z'n allen voor een Land zijn. Voor ajax of voor Feyenoord het zal me nu een worst wezen.
Als we als land winnen zijn we allemaal samen, dat is voor mij belangrijker dan die onzin tussen clubs.
Hou je bek es man, je kraamt alleen onzin uitquote:Op zondag 29 juni 2014 22:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij er zo over denkt.
Het interesseert me echter geen kut dat jij er zo over denkt.
Ik wil 'mijn' jongens zien shinen. Transfersommen pakken, miljoenen wegproppen en dat is het hem.
Daarnaast kan ik best wel genieten van Memphis of Robben. Maar daar gaat het niet echt om. Ik vind Nederland vooral tof omdat mijn vriendin het leuk vindt en ik blij ben haar in aantrekkelijke jurkies te zien. Daarnaast ook leuk dat ze altijd mee gaat naar de mooiste club ter wereld, maar daar gaat ze aanmerkelijk minder bloot naar buiten.
Leuk voor je dat jij een andere mening hebt. Ik kan je nu al tien namen geven van mensen die er hetzelfde over denken als ik.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hou je bek es man, je kraamt alleen onzin uit
Dat wil ik absoluut ook. Maar laten we godverdomme eens een keer als een land samen zijn. Een land dat één prestatie wil. Oranje kampioen. Dat zorgt ervoor dat het het hele land achter alle oranje spelers staat. Oranje staat voor ons allemaal en ik mag hopen dat jij er enigszins hetzelfde over denkt.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik wil 'mijn' jongens zien shinen. Transfersommen pakken, miljoenen wegproppen en dat is het hem.
Daarnaast kan ik best wel genieten van Memphis of Robben. Maar daar gaat het niet echt om. Ik vind Nederland vooral tof omdat mijn vriendin het leuk vindt en ik blij ben haar in aantrekkelijke jurkies te zien. Daarnaast ook leuk dat ze altijd mee gaat naar de mooiste club ter wereld, maar daar gaat ze aanmerkelijk minder bloot naar buiten.
Dát is dan ook het echte voordeel van het WK. Samen met transfersommetjes alles.
Als alle clubsupporters zo waren zou het Nederlandse voetbal een stuk leuker zijn en ajax-feyenoord weer met publiek gespeeld worden.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:45 schreef renwan het volgende:
Mooi.quote:
Ik sta in de Biergarten, maar ik gaat van mijn levensdagen niet op een Museumplein staan hoor. Dus daar ga je al.quote:Maar laten we godverdomme eens een keer als een land samen zijn.
Nu blijkt dat Rutten onze spelers mag gebruiken zonder dat ze op vakantie gaan: eens, laat maar kampioen worden. Goed voor de transfersommen.quote:Een land dat één prestatie wil. Oranje kampioen.
Alle? Nee hoor. Per definitie Clasie > Blind wat mij betreft. Dat betekent dus dat ik voorkeuren heb. En dus sta ik niet achter alle Oranjespelers.quote:Dat zorgt ervoor dat het het hele land achter alle oranje spelers staat.
Oranje is een kutkleur en ik heb Blind niet nodig om 'voor mij te staan'.quote:Oranje staat voor ons allemaal en ik mag hopen dat jij er enigszins hetzelfde over denkt.
Uh, oké.quote:Schop je haat voor 020 nu eens een keer aan de kant
Doe ik, is goed voor de economie, de hoeveelheid bier in mijn lijf en de transferwaarde van de Feijenoorders.quote:en ga hopen op een winst van Oranje.
uhh, wat?quote:Want hoe erg jij er ook tegen mag zijn hoe langer je de uit en thuis wedstrijden van ons Feyenoord in de weg zit.
Feijenoorders zijn er overal en altijd. Dat die Ajacieden niet naar ons komen omdat hunnie een beetje bangig zijn... Tja. Zegt wat over de club.quote:Want zeg nou zelf, een klassieker thuis zonder publiek uit 020 is compleet sfeerloos. Zelfde geldt voor een uit wedstrijd zonder ons publiek.
Nee, het zou rijk zijn aan clowns. You're not footballsupporters, you're clowns.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:00 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Als alle clubsupporters zo waren zou het Nederlandse voetbal een stuk leuker zijn
Laat die stadionslopers lekker wegblijven.quote:en ajax-feyenoord weer met publiek gespeeld worden.
Ja leuk voor je, maar de meeste mensen interesseert je gebrabbel geen reet.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leuk voor je dat jij een andere mening hebt. Ik kan je nu al tien namen geven van mensen die er hetzelfde over denken als ik.
Dit. Hun miljoenen krijgen ze toch wel. Jeetje.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voetballertjes die een imagoboost nodig hebben?
Ga. Weg.
Ik nuanceer toch vriend? Niets mis mee. Ik ben alleen een andere mening toebedeeld. Dat geeft niet. Ik ben hartstikke blij voor jou dat je blij bent om met een kaas op je kop in een Oranjemenigte rond te wandelen.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:03 schreef renwan het volgende:
HMF, ik respecteer je enorm als Feyenoorder maar enige nuance kan echt geen kwaad
Ik zou HMF nooit als brabbelaar omschrijven, deze man weet veel maar het zou ons Feyenoorders af en toe sieren om de haat tegen 020 te nuanceren.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja leuk voor je, maar de meeste mensen interesseert je gebrabbel geen reet.
Het zou je verbazen schat.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:04 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja leuk voor je, maar de meeste mensen interesseert je gebrabbel geen reet.
Ik ben nooit zo bezig met hun. Serieus waar. Ik kan me alleen niet zo vinden in het "Oranjegevoel", ondanks het hele zooitje Feyenoorders wat er nu rondloopt.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik zou HMF nooit als brabbelaar omschrijven, deze man weet veel maar het zou ons Feyenoorders af en toe sieren om de haat tegen 020 te nuanceren.
Zijn hier beelden van?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:26 schreef Loekie1 het volgende:
Zoals Huntelaar die bal van Robben aanneemt, die vraagt of hij de penalty wil nemen. Hij zegt niet eens ja, hij pakt de bal, op een manier van: 'dat doe ik voor je'.
Ik ben het wat dat betreft absoluut met je eens. Als Oranje wint heb ik zwaar de neiging om over straat te lopen en te vragen of anderen ook uit Rotterdam komen.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo bezig met hun. Serieus waar. Ik kan me alleen niet zo vinden in het "Oranjegevoel", ondanks het hele zooitje Feyenoorders wat er nu rondloopt.
Zoals Muto terecht zei: de 5-0 tegen NEC vind ik heerlijker dan de 2-1 van Nederland tegen (... Mexico dacht ik?) in de laatste minuut.
Dat heb ik nou eigenlijk totaal weer niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben het wat dat betreft absoluut met je eens. Als Oranje wint heb ik zwaar de neiging om over straat te lopen en te vragen of anderen ook uit Rotterdam komen.
Mja, nogmaals: ik vind het echt super dat jij daar van kan genieten. Maar dat werkt gewoon niet voor mij. Ik kan niet voor iets anders 'zijn' dan mijn Feijenoord.quote:Maar uiteindelijk zijn we allemaal samen en daar gaat het mij om. Gewoon een keer met z'n allen achter een team staan.
Mensen zoals jij zijn de reden dat het voetbal in dit land geen goede spelers meer heeft en de clubs nauwelijks meer wat voorstellen. Gewone mensen willen amper nog in een stadion zitten met mongolen als jij. Sta je daar als vader met je zoon, word je half doodgeslagen vanwege een sjaaltje..quote:Op zondag 29 juni 2014 23:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, het zou rijk zijn aan clowns. You're not footballsupporters, you're clowns.
[..]
Laat die stadionslopers lekker wegblijven.
Wow! Ik ben doodbenieuwd naar de redenatie hierachter. Even verder lezen.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:14 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zijn de reden dat het voetbal in dit land geen goede spelers meer heeft en de clubs nauwelijks meer wat voorstellen.
Het aantal bezoekers is nog nooit zo hoog geweest als de afgelopen jaren. Het aantal uitgaven in de Eredivisie stijgt elk jaar. De televisieinkomsten voortkomend uit de Foxdeal zijn groter dan ooit. Merchandisingverkoop blijft omhoog schieten.quote:Gewone mensen willen amper nog in een stadion zitten met mongolen als jij. Sta je daar als vader met je zoon, word je half doodgeslagen vanwege een sjaaltje..
Feijenoord is een groot deel. Verder heb ik mijn partner, verscheidene opleidingen en prijzen op mijn naam en een aantal BV's die het goed doen. Daar bestaat het wel uit. Wil je verdere details, zou ik rustig een keer met je op stap gaan hoor. Lekker dagje in Rotterdam?quote:Wat een treurigheid. Heb je niks belangrijks in je leven, dat je echt alleen kan leven met 'brood en spelen'? Niet naar amsterdam gaan omdat daar toevallig een club speelt waar jij niet voor bent?
Bijzonder dat je dit zegt. Dit is het soort ongenuanceerd gedrag wat je verwacht bij de "hooligans".quote:Ongelooflijk zwakzinnig en triest. Wat mij betreft gooien ze komend jaar op alle vakken hooligans een napalmbommetje of twee, zowel bij feyenoord, als ajax en de andere clubs. Scheelt Nederland een hoop schade, uitkeringen, criminelen en het IQ gaat gemiddeld direct omhoog.
Renwan lijkt mij dan ook een betere maatstaf voor mensen met een hoog IQ dan jij, goede vriend.quote:Ik snap niet dat een jongen als renwan jou 'respecteert', wat mij betreft zijn mensen zoals jij samen verantwoordelijk voor heel die teringzooi in het voetbal.
Ja man, kale koppuh niet te stoppuh, dood aan de joduh.quote:En mensen als renwan zijn de echte supporters, met enige vorm van beschaving in hun lijf.
Wil je echt beelden van vechtende Oranjesupporters met mensen uit Chili, of geloof je dat ook daar een teringzooi aan de orde van de dag is?quote:Dat is het mooie van oranje, dat het feest is in plaats van oorlog.
En dan reageert niemand op je post waar je een aantal uur in hebt gestoken, pijnlijk is dat he?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wow! Ik ben doodbenieuwd naar de redenatie hierachter. Even verder lezen.
[..]
Het aantal bezoekers is nog nooit zo hoog geweest als de afgelopen jaren. Het aantal uitgaven in de Eredivisie stijgt elk jaar. De televisieinkomsten voortkomend uit de Foxdeal zijn groter dan ooit. Merchandisingverkoop blijft omhoog schieten.
Vreemd, als mensen zich niet meer met clubs willen identificeren.
Ik denk, maar dat is een persoonlijke overtuiging, dat andere zaken meespelen. Zoals het feit dat absolute toptalenten op vroege leeftijd uit Nederland verdwijnen. Dat gaat niet alleen om jongens van 23 (Persie), maar inmiddels om jongens van 16 (Rodney Kongolo), Aké, Rekik). Dit stagneert de ontwikkeling van dit soort jongens enorm, als gevolg waarvan vele falen.
Een tweede reden kan het financiële overwicht van de absolute top in de wereld zijn. Mijn club gaat haast failliet met 'maar' 40 miljoen schuld: Real madrid heeft een vijftienvoud hiervan en blijft vrolijk doorgaan met het kopen van spelers die 100 miljoen kosten.
Een derde reden is het gebrek aan concurrentie binnen de landsgrenzen, iets wat eindelijk een beetje begint toe te nemen met clubs die actief willen voetballen (PEC, Cambuur, GAE) in plaats van achterover hangen en hopen op een gelijkspel (Graafschap, Willem II).
En dan heb je in Nederland nog altijd de afhankelijkheid van jonge doorstromende talenten, iets wat in een stad als Rotterdam goed gaat omdat de kinderen op straat spelen. Zie Varkenoord, waar een Boëtius rondloopt. Een jongen met wie ik dagelijks voetbalde op het Henegouwerplein. Dit is nergens zo extreem aanwezig als in Rotterdam, zie ook Ajax waar vele talenten van over de grens moeten komen.
Al ben ik blij dat zij op 'eigen jeugd' in zijn gaan zetten. Dat het ze niet allemaal lukt... Tja. Ach. Niet iedereen kan aan varkenoord tippen, waar ondanks krankzinnig slechte faciliteiten wereldse resultaten geboekt worden. Iets wat met een nieuwe kuip vanzelf opgelost wordt.
[..]
Feijenoord is een groot deel. Verder heb ik mijn partner, verscheidene opleidingen en prijzen op mijn naam en een aantal BV's die het goed doen. Daar bestaat het wel uit. Wil je verdere details, zou ik rustig een keer met je op stap gaan hoor. Lekker dagje in Rotterdam?
Buiten dat clubje in Amsterdam, doet de stad zelf me ook gewoon absoluut geen reet. Saaie bedoening en als ik naar de hoeren wil zoek ik je zussen wel op.
[..]
Bijzonder dat je dit zegt. Dit is het soort ongenuanceerd gedrag wat je verwacht bij de "hooligans".
Binnen de club Feijenoord zijn overigens vele jongens van de Harde Kern actief. Zij doen dit voorbeeldig en helpen de organisatie met sprongen vooruit. Onze Harde Kern heeft zelfs ruim een jaar gezorgd voor het voorkomen van onrust. Iets wat je had geweten als je niet zo'n dommige Geenstijl/Telegraafroeptoeter was, maar je even goed in zou lezen.
Overigens lopen in die harde kern talloze artsen, advocaten en andersoortige mensen met aanzien rond. Of mensen uit de voetballerij. Ooit gehoord van Paul Bosvelt?
[..]
Renwan lijkt mij dan ook een betere maatstaf voor mensen met een hoog IQ dan jij, goede vriend.
[..]
Ja man, kale koppuh niet te stoppuh, dood aan de joduh.
[..]
Wil je echt beelden van vechtende Oranjesupporters met mensen uit Chili, of geloof je dat ook daar een teringzooi aan de orde van de dag is?.
. Kusje op je wonden.
You just got owned.
quote:Feijenoord is een groot deel. Verder heb ik mijn partner, verscheidene opleidingen en prijzen op mijn naam en een aantal BV's die het goed doen
quote:Zie Varkenoord, waar een Boëtius rondloopt. Een jongen met wie ik dagelijks voetbalde op het Henegouwerplein.
gvdquote:Ik geniet van de Rotterdamse jongens die ik ken die het nu top doen in de Major League.
Vergeet je nou het deel waar je 6 documentaires hebt gemaakt, Rotterdam heb gesticht, nauwe contacten onderhoudt met de halve eredivisie, nog 4 masters ga doen, en en en...?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feijenoord is een groot deel. Verder heb ik mijn partner, verscheidene opleidingen en prijzen op mijn naam en een aantal BV's die het goed doen. Daar bestaat het wel uit. Wil je verdere details, zou ik rustig een keer met je op stap gaan hoor. Lekker dagje in Rotterdam?
Misschien zou je je eerst eens goed moeten verdiepen in de eredivisie, voordat je dit soort domme dingen gaat zeggen.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:14 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zijn de reden dat het voetbal in dit land geen goede spelers meer heeft en de clubs nauwelijks meer wat voorstellen. Gewone mensen willen amper nog in een stadion zitten met mongolen als jij. Sta je daar als vader met je zoon, word je half doodgeslagen vanwege een sjaaltje.
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vergeet je nou het deel waar je 6 documentaires hebt gemaakt, Rotterdam heb gesticht, nauwe contacten onderhoudt met de halve eredivisie, nog 4 masters ga doen, en en en...?
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vergeet je nou het deel waar je 6 documentaires hebt gemaakt, Rotterdam heb gesticht, nauwe contacten onderhoudt met de halve eredivisie, nog 4 masters ga doen, en en en...?
Dat lachen vergaat je wel als je hoort dat 1 van die en's op het einde er voor stond dat hij je moeder heeft gebatst. En je zusje. En de chick van Pellequote:
Deze keyboardwarriorquote:Op zondag 29 juni 2014 23:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat lachen vergaat je wel als je hoort dat 1 van die en's op het einde er voor stond dat hij je moeder heeft gebatst. En je zusje. En de chick van Pelle
Nee die helpmefok is gewoon gestoordquote:Op zondag 29 juni 2014 23:37 schreef De_Pel het volgende:
Verder heeft hij overigens wel goeddeels gelijk, wat een pannenkoek die spanky
Nee, Spanky slaat de plank mis.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Nee die helpmefok is gewoon gestoord
Is hier een boekje van? Is dit van die tweets die hij stuurt(/stuurde)?quote:
Een bossie witte en een bossie rooie radijssies op je knar hangen ja?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:00 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Als alle clubsupporters zo waren zou het Nederlandse voetbal een stuk leuker zijn
Haha, oeps.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En dan reageert niemand op je post waar je een aantal uur in hebt gestoken, pijnlijk is dat he?
Verdiepen in de Eredivisie. Alleen als je echt, écht niets meer te doen hebt.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien zou je je eerst eens goed moeten verdiepen in de eredivisie, voordat je dit soort domme dingen gaat zeggen.
Thanks, had dit nog niet gezien. Mooi!quote:Op zondag 29 juni 2014 23:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/vide(...)r-de-strafschop.html
Zeker. Voor welke club dan ook. Alles beter dan dat achterlijke gerel en 020, 010, 030 en 070 gelul. Dat is echt iets voor mensen die verder niets hebben in hun leven.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Een bossie witte en een bossie rooie radijssies op je knar hangen ja?
Wat een slap zwart-wit gelul, zeg. Kom je uberhaupt wel eens in een Eredivisiestadion of Oranje achterna gereisd voor een WK/EK?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:49 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Zeker. Voor welke club dan ook. Alles beter dan dat achterlijke gerel en 020, 010, 030 en 070 gelul. Dat is echt iets voor mensen die verder niets hebben in hun leven.
Dat je voetbal mooi vindt: snap ik. Dat je een club leuk vindt: snap ik. Maar dat je een ander op zijn bek slaat omdat hij voor een andere club is? Lijkt gvd syrie wel dat voetbal.
Brengt me op een idee. Gewoon verplaatsen naar de zandbak die hele klerezooi.Niet at je daar kunt voetballen in de 45 graden... oh wacht..
Nee joh schattebout. Ik typ sneller dan het licht.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En dan reageert niemand op je post waar je een aantal uur in hebt gestoken, pijnlijk is dat he?
Je moet bescheiden blijven, Pel.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Toegegeven; er zat wel een hoop gezwets tussen, HMF. Je overdreef een tandje.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee joh schattebout. Ik typ sneller dan het licht.
Misschien een héél klein beetje dan.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toegegeven; er zat wel een hoop gezwets tussen, HMF. Je overdreef een tandje.
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:49 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Zeker. Voor welke club dan ook. Alles beter dan dat achterlijke gerel en 020, 010, 030 en 070 gelul. Dat is echt iets voor mensen die verder niets hebben in hun leven.
Dat je voetbal mooi vindt: snap ik. Dat je een club leuk vindt: snap ik. Maar dat je een ander op zijn bek slaat omdat hij voor een andere club is? Lijkt gvd syrie wel dat voetbal.
Brengt me op een idee. Gewoon verplaatsen naar de zandbak die hele klerezooi.Niet at je daar kunt voetballen in de 45 graden... oh wacht..
Het valt me nog alleszins mee sinds je afwezigheid. Ik dacht dat je echt als een bezetene zou gaan in je eerste weken bij terugkomst, maar je bent opvallend kalm.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Misschien een héél klein beetje dan.
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het valt me nog alleszins mee sinds je afwezigheid. Ik dacht dat je echt als een bezetene zou gaan in je eerste weken bij terugkomst, maar je bent opvallend kalm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op zondag 29 juni 2014 23:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tof filmpje. Enige wat ik dan een beetje gemaakt vind is het zij-tegen-wij wat altijd naar voren komt. Heeft men in Amsterdam en Den Haag bijvoorbeeld ook. Heb je niet nodig.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mensen die dit gevoel niet snappen, kúnnen Rotterdammers niet snappen.
Jullie zijn in eerste instantie Nederlander en vervolgens Lutjekutter.
Veel van ons zijn Rotterdammer, helaas ook Nederlander.
Dát is het verschil.Dit, dus.
God, god wat een treurnis.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:57 schreef hottentot het volgende:
zelfs twee tranen in de ogen van ontroering over hoe geweldig dit gebaar wel niet was.
Hoe lam moet je dan zijnquote:Op zondag 29 juni 2014 23:57 schreef hottentot het volgende:
daar hadden er later bij de onderlinge nabespreking zelfs twee tranen in de ogen van ontroering over hoe geweldig dit gebaar wel niet was.
Dronken, dan krijg je dat soort dingen.quote:
Dat vond ik dus ook het enige jammere. Je maakt je weer kleiner dan nodig isquote:Op zondag 29 juni 2014 23:59 schreef Buitendam het volgende:
Tof filmpje. Enige wat ik dan een beetje gemaakt vind is het zij-tegen-wij wat altijd naar voren komt. Heeft men in Amsterdam en Den Haag bijvoorbeeld ook. Heb je niet nodig.
Ja, dan moet je echt kruipend-over-de-grond en half-je-eigen-broek-volzeikend katjelam zijn.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:02 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dronken, dan krijg je dat soort dingen.
(en niet dronken als in aangeschoten, nee dronken als in we bellen wel een taxi want zelfs lopen word niets meer)
Wel grappig om te zien, gelukkig hebben mijn vrienden een zeer vrolijke dronk
Robben durfde hem zelf niet te nemen dus die tranen waren een beetje overdreven..quote:Op zondag 29 juni 2014 23:57 schreef hottentot het volgende:
Kom net bij een stel vrienden weg, iedereen dronken natuurlijk (behalve ik, want storingsdienst), daar hadden er later bij de onderlinge nabespreking zelfs twee tranen in de ogen van ontroering over hoe geweldig dit gebaar wel niet was.
Ja, precies. Verder vind ik het niet echt drang ademen om jezelf te bewijzen tegenover andere steden. Gewoon trots op waar je je hele hebben en houden hebt. Vind ik tof.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook het enige jammere. Je maakt je weer kleiner dan nodig is
Gebeurd somsquote:Op maandag 30 juni 2014 00:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dan moet je echt kruipend-over-de-grond en half-je-eigen-broek-volzeikend katjelam zijn.
In hun beleving was het omdat twee goede vrienden die allebeide in de bundesliga spelen elkaar het beste gunden, en dat Robben blij was dat zijn vriend eindelijk minuten kreeg, en hoopt dat hij kon laten zien hoe goed hij nog steeds is en blablablablabladronkenblablablaquote:Op maandag 30 juni 2014 00:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Robben durfde hem zelf niet te nemen dus die tranen waren een beetje overdreven..
Dat zou heel mooi zijn maar Robben en Huntelaar hebben beiden een iets te groot ego om zo te denken. Het is logischer dat Robben hem eigenlijk wel wilde nemen, maar niet durfde omdat hij al vaker heeft gefaald op belangrijke momenten.. en dan kan hij een nieuwe misser niet gebruiken. Achteraf een prima beslissing natuurlijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:07 schreef hottentot het volgende:
[..]
In hun beleving was het omdat twee goede vrienden die allebeide in de bundesliga spelen elkaar het beste gunden, en dat Robben blij was dat zijn vriend eindelijk minuten kreeg, en hoopt dat hij kon laten zien hoe goed hij nog steeds is en blablablablabladronkenblablabla
Klopt, klopt.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat zou heel mooi zijn maar Robben en Huntelaar hebben beiden een iets te groot ego om zo te denken. Het is logischer dat Robben hem eigenlijk wel wilde nemen, maar niet durfde omdat hij al vaker heeft gefaald op belangrijke momenten.. en dan kan hij een nieuwe misser niet gebruiken. Achteraf een prima beslissing natuurlijk.
Ik begrijp dit juist heel goed. Maar daarom snap ik juist niet zo goed waar jij afgeeft op het oranje gevoel..quote:Op zondag 29 juni 2014 23:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mensen die dit gevoel niet snappen, kúnnen Rotterdammers niet snappen.
Jullie zijn in eerste instantie Nederlander en vervolgens Lutjekutter.
Veel van ons zijn Rotterdammer, helaas ook Nederlander.
Dát is het verschil.
Welk hebben en houden?quote:Op maandag 30 juni 2014 00:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, precies. Verder vind ik het niet echt drang ademen om jezelf te bewijzen tegenover andere steden. Gewoon trots op waar je je hele hebben en houden hebt. Vind ik tof.
Ik geef er niet op af, piemelaar. Als je opgelet had, zeg ik juist dat ik hartstikke blij ben voor mensen die dit gevoel wél ervaren.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik begrijp dit juist heel goed. Maar daarom snap ik juist niet zo goed waar jij afgeeft op het oranje gevoel..
Want in principe komt het op hetzelfde neer. Jij voelt je alleen meer Rotterdammer dan Nederlander.
Ok, maar is het echt compleet afwezig?quote:Op maandag 30 juni 2014 00:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik geef er niet op af, piemelaar. Als je opgelet had, zeg ik juist dat ik hartstikke blij ben voor mensen die dit gevoel wél ervaren.
Vrienden, familie, werk, hobby's, sport, voetbalclub.quote:
Jeugd, herinneringen, partner, eerste keer dat je je vriendin op haar bek pakte in een regenachtig New York Hotel, de jochies die je om je heen hebt zien opgroeien tot echte kerels die de stadseer verdedigen in vele sporten....quote:
Het "Nederlander" voelen? Ik kots echt op de Nederlanderclichés die bestaan in het buitenland ja. Allemaal wegens dat open riool 70 kilometer noordelijk t.o.v. mijn woonplaats.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ok, maar is het echt compleet afwezig?
Als de Feijenoorders voornamelijk hadden gespeeld in België, had het voor mij de voorkeur gehad dat zij kampioen werden met dank aan de jongens van Varkenoord.quote:Want ik neem aan dat je je altijd nog meer Nederlander voelt, dan Nigeriaan ofzo. Je had geen moment van "yes" nu Nederland weer een ronde verder is?
Maar wat heeft dat met je stad of land te maken?quote:Op maandag 30 juni 2014 00:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vrienden, familie, werk, hobby's, sport, voetbalclub.
Waar je leven voor 80% uit bestaat, zeg maar.
Je land maakt toch tot wie je bent.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het "Nederlander" voelen? Ik kots echt op de Nederlanderclichés die bestaan in het buitenland ja. Allemaal wegens dat open riool 70 kilometer noordelijk t.o.v. mijn woonplaats.
[..]
Als de Feijenoorders voornamelijk hadden gespeeld in België, had het voor mij de voorkeur gehad dat zij kampioen werden met dank aan de jongens van Varkenoord.
Ik voel mij Rotterdammer en ben verder Nederlander. Had ik een nationaliteit mogen kiezen, was ik waarschijnlijk Schot of Ier geweest o.i.d. Of Zweed, want lekkere wijven. Of Italiaan, met het uiterlijk van De Pel
Maar dat doet er verder niet toe.
Als je uit Urk komt en altijd buiten je stad moet zijn voor wat leuks, geen reet.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met je stad of land te maken?
Klein rotplaatsje?quote:Zo houd ik van mijn dierbare, vrienden en hobby.s Maar ik zou dit niet direct linken aan de stad / land waar ik geboren ben.
Ik ben allesbehalve een nationalist. Ik ben Rotterdammert.quote:Maar goed, ik heb zaken als Nationalisme nooit goed begrepen.
Je voelt je ergens thuis. En sommige creatievelingen vinden het leuk om dat om te zetten in een filmpje met beelden uit de stad en daarbij een voice-over. Veel meer dan dat is het niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met je stad of land te maken?
Zo houd ik van mijn dierbare, vrienden en hobby.s Maar ik zou dit niet direct linken aan de stad / land waar ik geboren ben.
Maar goed, ik heb zaken als Nationalisme nooit goed begrepen.
Mijn stad maakt me wie ik ben. Je kan mij niet vergelijken met een Maastrichtenaar.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je land maakt toch tot wie je bent.
Nein nein nein nein. Tegen afzetten.quote:Zelfs een anti-Nationalist als ik moet er toch aan ontgelden.
In principe is het houden van je stad of land hetzelfde he..quote:Op maandag 30 juni 2014 00:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je uit Urk komt en altijd buiten je stad moet zijn voor wat leuks, geen reet.
Als je uit de wereldstad Rotterdam komt en als klein joch wekelijks weer een ander deel zag van deze stad waar je niet op uitgekeken raakt, samen met die dierbaren.... De hobbies uitoefenend die je hebt in die gebieden... Affijn.
[..]
Klein rotplaatsje?
[..]
Ik ben allesbehalve een nationalist. Ik ben Rotterdammert.
Haha, nee. Tenminste. Ik denk niet dat er Nederlanders zijn die zo houden van hun land, zoals ik houd van mijn stad.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In principe is het houden van je stad of land hetzelfde he..
Het is maar een stukje grond hoor..quote:Op maandag 30 juni 2014 00:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Haha, nee. Tenminste. Ik denk niet dat er Nederlanders zijn die zo houden van hun land, zoals ik houd van mijn stad.
Maar mocht dat kunnen, ben ik heel blij voor ze want het is een fantastisch gevoel, zo'n diepe connectie alles
Ik denk niet dat het een kwestie van durven is. Robben beseft gewoon dat dit een van de (weinige) dingen is waar Huntelaar beter in is. Een echte spits doet dat gewoon al heeft hij er een paar gemist.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:04 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Robben durfde hem zelf niet te nemen dus die tranen waren een beetje overdreven..
Oké man.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is maar een stukje grond hoor..
Hij heeft net na anderhalf uur voetbal een sprint getrokken van veertig meter in 39 graden.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:24 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een kwestie van durven is. Robben beseft gewoon dat dit een van de (weinige) dingen is waar Huntelaar beter in is. Een echte spits doet dat gewoon al heeft hij er een paar gemist.
Het heeft niets met sociaal zijn van doen. Als dat zo was dan zou Robben een slechte prof zijn, want op zo'n moment laat je iemand niet een penalty nemen omdat je het hem wel gunt.
Ja klopt ook wel.. hij zal wel gevoeld hebben dat Huntelaar op dat moment beter in staat was om die penalty te nemen.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:24 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een kwestie van durven is. Robben beseft gewoon dat dit een van de (weinige) dingen is waar Huntelaar beter in is. Een echte spits doet dat gewoon al heeft hij er een paar gemist.
Het heeft niets met sociaal zijn van doen. Als dat zo was dan zou Robben een slechte prof zijn, want op zo'n moment laat je iemand niet een penalty nemen omdat je het hem wel gunt.
Als het het directe belang van de stad dient en niemand anders die rol op zich kan nemen: ja hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kom op, het lijkt bijna of je je leven zou geven voor je stad.
Haha, trololololquote:Op maandag 30 juni 2014 00:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als het het directe belang van de stad dient en niemand anders die rol op zich kan nemen: ja hoor.
Vrijwillig brandweerlid represent..
En jij bent een ongelooflijke mongool, hoepel zelf op.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja schattig man.
Je bent dertien, hoepel op.
maar daarna wel weer onzin voor de clubs toch?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:45 schreef renwan het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op maandag 30 juni 2014 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie hier waarom ik niet samen ga juichen met debielen zoals jij omdat we toevallig uit hetzelfde landje komen.
lolquote:
Dit. Wat een geouwehoer.quote:Op maandag 30 juni 2014 08:04 schreef Degodvader het volgende:
Oh. Bedankt voor het vertiefen van het topic met dit kansloze 'Rotterdammert' gezever.
Wat begrijp je niet aan "in Nederland" ?quote:Op maandag 30 juni 2014 09:00 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Grote stad![]()
Moet je eens in Londen zeggen! hahaha
Rotterdam een grote stad noemen
Dan nóg is het geen grote stadquote:Op maandag 30 juni 2014 09:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan "in Nederland" ?
Voor Nederlandse begrippen is het een grote stad.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:08 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dan nóg is het geen grote stadHet is een veredeld dorpje. Zeg dan gewoon mooiste stad van Nederland (ook een goede
waard trouwens)
Defineer grootquote:Op maandag 30 juni 2014 09:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor Nederlandse begrippen is het een grote stad.
Ja, zo kan ik ook wel een naampje ergens op plakken.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/G4_(Nederland)
Jawel, op het Nederlandse perspectief. Zie o.a. die link.quote:Op maandag 30 juni 2014 09:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik ook wel een naampje ergens op plakken.
Amsterdam -> Grootste toeristenstad
Rotterdam -> Grootste havenstad
Eindhoven -> Grootste technologiestad
Het "groot" in de link die je gaf is nergens op gebaseerd
Idd, en dat is iets voor rotterdammersquote:
Tijdens het EK 2012 gedroeg hij zich wel zo, toch?quote:Op maandag 30 juni 2014 09:23 schreef Re het volgende:
ik wist niet dat huntelaar een rotterdammer was
quote:Op maandag 30 juni 2014 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, en dat is iets voor rotterdammers.
jaaaaaqaaa herquuuuuuquote:Op maandag 30 juni 2014 10:02 schreef Herqules het volgende:
hey hmf alles goed?
jij bent wel echt een stoere boi he
quote:Op maandag 30 juni 2014 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin, jullie zijn de k*ankerende harde werkers uit de haven. wij zijn de arrogante gelduitgevers.quote:Op maandag 30 juni 2014 10:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar staan Amsterdammers nou juist om bekend.
Hard geworden.quote:Op maandag 30 juni 2014 10:12 schreef Chai het volgende:
Geboren en getogen Rotterdammert hier. Net klaargekomen met mijn stadje in gedachten.![]()
quote:Op zondag 29 juni 2014 22:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Eerste balcontact:
Overigens nooit een pingel zien missen. Keek altijd wat de keeper ging doen en plaatste hem rustig in de andere hoek. Als de keeper bleef staan dan plaatste hij hem wat harder (maar niet ver, dus zonder risico van een misser) in de hoek.
Guiltyquote:Op maandag 30 juni 2014 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bosvelt, DE legendarische Paul Bosvelt een kneusje noemen.quote:Op maandag 30 juni 2014 10:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mooie serie dit ookAlleen Bosvelt is wel een kneusje als je dat zo ziet
Ken je klassiekers HMFquote:Op maandag 30 juni 2014 10:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar staan Amsterdammers nou juist om bekend.
Ben jij penningmeester?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dát is dan ook het echte voordeel van het WK. Samen met transfersommetjes alles.
Laatste 3 heb ik zelfs ergens gelezen. Geen idee of dat op waarheid berust.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:14 schreef elplato het volgende:
Zeker knap als je bedenk dat Huntelaar zn laatste pingel had gemist. Held.
Mooi man.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/vide(...)r-de-strafschop.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |