Huntelaar was anders goed uitgerust toen hij inviel. Degenen met de verstte benen rent het hardst.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:54 schreef Loekie1 het volgende:
Huntelaar Held. Het is oorlog en Huntelaar Doet Het. Daar gaat als vrouw je hart sneller van kloppen.
Natuurlijk, het is ook helemaal niets tegen Robben. Dat is ook een held.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:11 schreef WTrang het volgende:
[..]
Huntelaar was anders goed uitgerust toen hij inviel. Degenen met de verstte benen rent het hardst.
Dat kan ik begrijpen.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:54 schreef Loekie1 het volgende:
Huntelaar Held. Het is oorlog en Huntelaar Doet Het. Daar gaat als vrouw je hart sneller van kloppen.
overigens heb ik me ook verbaasd over die spelers van sevilla, finale tegen benficaquote:Op zondag 29 juni 2014 22:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zou het niet gedurfd hebben.. Huntelaar is een held. De enige die ik mij herinner die zo ijskoud een pingel kon nemen was Pi-air.
Ja, dit.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:13 schreef Groby het volgende:
Huntelaar en Sneijder die scoren - perfect scenario. Die twee waren hun imago een beetje aan het kwijtraken.
Dat makkelijke treffertje van Sneijder doet 3 enorme teringwedstrijden en ook vandaag de ene na de andere fout inderdaad vergeten.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:13 schreef Groby het volgende:
Huntelaar en Sneijder die scoren - perfect scenario. Die twee waren hun imago een beetje aan het kwijtraken.
Eerste balcontact:quote:Op zondag 29 juni 2014 22:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zou het niet gedurfd hebben.. Huntelaar is een held. De enige die ik mij herinner die zo ijskoud een pingel kon nemen was Pi-air.
Zo kijken de meeste mensen dus wel ergo het imago stijgt.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat makkelijke treffertje van Sneijder doet 3 enorme teringwedstrijden en ook vandaag de ene na de andere fout inderdaad vergeten.
O. Wacht.
Tja. Imago. Boeiend.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:31 schreef Groby het volgende:
[..]
Zo kijken de meeste mensen dus wel ergo het imago stijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |