Huntelaar was anders goed uitgerust toen hij inviel. Degenen met de verstte benen rent het hardst.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:54 schreef Loekie1 het volgende:
Huntelaar Held. Het is oorlog en Huntelaar Doet Het. Daar gaat als vrouw je hart sneller van kloppen.
Natuurlijk, het is ook helemaal niets tegen Robben. Dat is ook een held.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:11 schreef WTrang het volgende:
[..]
Huntelaar was anders goed uitgerust toen hij inviel. Degenen met de verstte benen rent het hardst.
Dat kan ik begrijpen.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:54 schreef Loekie1 het volgende:
Huntelaar Held. Het is oorlog en Huntelaar Doet Het. Daar gaat als vrouw je hart sneller van kloppen.
overigens heb ik me ook verbaasd over die spelers van sevilla, finale tegen benficaquote:Op zondag 29 juni 2014 22:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zou het niet gedurfd hebben.. Huntelaar is een held. De enige die ik mij herinner die zo ijskoud een pingel kon nemen was Pi-air.
Ja, dit.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:13 schreef Groby het volgende:
Huntelaar en Sneijder die scoren - perfect scenario. Die twee waren hun imago een beetje aan het kwijtraken.
Dat makkelijke treffertje van Sneijder doet 3 enorme teringwedstrijden en ook vandaag de ene na de andere fout inderdaad vergeten.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:13 schreef Groby het volgende:
Huntelaar en Sneijder die scoren - perfect scenario. Die twee waren hun imago een beetje aan het kwijtraken.
Eerste balcontact:quote:Op zondag 29 juni 2014 22:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zou het niet gedurfd hebben.. Huntelaar is een held. De enige die ik mij herinner die zo ijskoud een pingel kon nemen was Pi-air.
Zo kijken de meeste mensen dus wel ergo het imago stijgt.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat makkelijke treffertje van Sneijder doet 3 enorme teringwedstrijden en ook vandaag de ene na de andere fout inderdaad vergeten.
O. Wacht.
Tja. Imago. Boeiend.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:31 schreef Groby het volgende:
[..]
Zo kijken de meeste mensen dus wel ergo het imago stijgt.
Ja. Of vonden de meesten ze voor deze wedstrijd ook nog wereldspelers?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voetballertjes die een imagoboost nodig hebben?
Ga. Weg.
Als je dat nu alsnog vindt wegens een penalty en een makkelijk schotje, heb je een schedelbreuk.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:34 schreef Groby het volgende:
[..]
Ja. Of vonden de meesten ze voor deze wedstrijd ook nog wereldspelers?
Lees even terug - dat is nou eenmaal wel hoe de meerderheid denkt. Scorebordjournalistiek.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je dat nu alsnog vindt wegens een penalty en een makkelijk schotje, heb je een schedelbreuk.
Tja. Die mensen zijn niet zo rullevant.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:37 schreef Groby het volgende:
[..]
Lees even terug - dat is nou eenmaal wel hoe de meerderheid denkt. Scorebordjournalistiek.
Waarom was Huntelaar zijn imago dan aan het kwijtraken?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:13 schreef Groby het volgende:
Daarom juistquote:Op zondag 29 juni 2014 22:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom was Huntelaar zijn imago dan aan het kwijtraken?
Had voor vandaag nog geen enkele kans gehad dit WK
Omdat hij bij het nietige Schalke speelt en zelfs daar gewoon 'maar' een Huntelaartje is?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:38 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Waarom was Huntelaar zijn imago dan aan het kwijtraken?
"Klaas" van Nico Dijkshoorn. Gaat niet over dat konijn in de spits die een makkelijk penaltietje erin knikkerde.quote:
Ik ben blij dat jij er zo over denkt.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:45 schreef renwan het volgende:
Kap gewoon even met de Eredivisie (nu en verleden) discussies. Op dit moment zeg ik als Feyenoorder dat het me allemaal geen reet kan schelen. Tuurlijk wil ik onze jongens zsm terug maar een succes door Nederland gun ik iedereen. En wat mij betreft gaat het daarom, samenkomen, met z'n allen voor een Land zijn. Voor ajax of voor Feyenoord het zal me nu een worst wezen.
Als we als land winnen zijn we allemaal samen, dat is voor mij belangrijker dan die onzin tussen clubs.
Deze manquote:Op zondag 29 juni 2014 22:45 schreef renwan het volgende:
Kap gewoon even met de Eredivisie (nu en verleden) discussies. Op dit moment zeg ik als Feyenoorder dat het me allemaal geen reet kan schelen. Tuurlijk wil ik onze jongens zsm terug maar een succes door Nederland gun ik iedereen. En wat mij betreft gaat het daarom, samenkomen, met z'n allen voor een Land zijn. Voor ajax of voor Feyenoord het zal me nu een worst wezen.
Als we als land winnen zijn we allemaal samen, dat is voor mij belangrijker dan die onzin tussen clubs.
Hou je bek es man, je kraamt alleen onzin uitquote:Op zondag 29 juni 2014 22:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij er zo over denkt.
Het interesseert me echter geen kut dat jij er zo over denkt.
Ik wil 'mijn' jongens zien shinen. Transfersommen pakken, miljoenen wegproppen en dat is het hem.
Daarnaast kan ik best wel genieten van Memphis of Robben. Maar daar gaat het niet echt om. Ik vind Nederland vooral tof omdat mijn vriendin het leuk vindt en ik blij ben haar in aantrekkelijke jurkies te zien. Daarnaast ook leuk dat ze altijd mee gaat naar de mooiste club ter wereld, maar daar gaat ze aanmerkelijk minder bloot naar buiten.
Leuk voor je dat jij een andere mening hebt. Ik kan je nu al tien namen geven van mensen die er hetzelfde over denken als ik.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hou je bek es man, je kraamt alleen onzin uit
Dat wil ik absoluut ook. Maar laten we godverdomme eens een keer als een land samen zijn. Een land dat één prestatie wil. Oranje kampioen. Dat zorgt ervoor dat het het hele land achter alle oranje spelers staat. Oranje staat voor ons allemaal en ik mag hopen dat jij er enigszins hetzelfde over denkt.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij er zo over denkt.
Het interesseert me echter geen kut dat jij er zo over denkt.
Ik wil 'mijn' jongens zien shinen. Transfersommen pakken, miljoenen wegproppen en dat is het hem.
Daarnaast kan ik best wel genieten van Memphis of Robben. Maar daar gaat het niet echt om. Ik vind Nederland vooral tof omdat mijn vriendin het leuk vindt en ik blij ben haar in aantrekkelijke jurkies te zien. Daarnaast ook leuk dat ze altijd mee gaat naar de mooiste club ter wereld, maar daar gaat ze aanmerkelijk minder bloot naar buiten.
Dát is dan ook het echte voordeel van het WK. Samen met transfersommetjes alles.
Als alle clubsupporters zo waren zou het Nederlandse voetbal een stuk leuker zijn en ajax-feyenoord weer met publiek gespeeld worden.quote:Op zondag 29 juni 2014 22:45 schreef renwan het volgende:
Mooi.quote:
Ik sta in de Biergarten, maar ik gaat van mijn levensdagen niet op een Museumplein staan hoor. Dus daar ga je al.quote:Maar laten we godverdomme eens een keer als een land samen zijn.
Nu blijkt dat Rutten onze spelers mag gebruiken zonder dat ze op vakantie gaan: eens, laat maar kampioen worden. Goed voor de transfersommen.quote:Een land dat één prestatie wil. Oranje kampioen.
Alle? Nee hoor. Per definitie Clasie > Blind wat mij betreft. Dat betekent dus dat ik voorkeuren heb. En dus sta ik niet achter alle Oranjespelers.quote:Dat zorgt ervoor dat het het hele land achter alle oranje spelers staat.
Oranje is een kutkleur en ik heb Blind niet nodig om 'voor mij te staan'.quote:Oranje staat voor ons allemaal en ik mag hopen dat jij er enigszins hetzelfde over denkt.
Uh, oké.quote:Schop je haat voor 020 nu eens een keer aan de kant
Doe ik, is goed voor de economie, de hoeveelheid bier in mijn lijf en de transferwaarde van de Feijenoorders.quote:en ga hopen op een winst van Oranje.
uhh, wat?quote:Want hoe erg jij er ook tegen mag zijn hoe langer je de uit en thuis wedstrijden van ons Feyenoord in de weg zit.
Feijenoorders zijn er overal en altijd. Dat die Ajacieden niet naar ons komen omdat hunnie een beetje bangig zijn... Tja. Zegt wat over de club.quote:Want zeg nou zelf, een klassieker thuis zonder publiek uit 020 is compleet sfeerloos. Zelfde geldt voor een uit wedstrijd zonder ons publiek.
Nee, het zou rijk zijn aan clowns. You're not footballsupporters, you're clowns.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:00 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Als alle clubsupporters zo waren zou het Nederlandse voetbal een stuk leuker zijn
Laat die stadionslopers lekker wegblijven.quote:en ajax-feyenoord weer met publiek gespeeld worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |