Vind ik wel meevallen.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mexico speelt juist een goed toernooi
Beter zo.quote:
Hij kan best goed commentaar geven. Heeft het regelmatig gedaan samen met Jack voor de radio.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
Grueter heeft wel echt de typische stem
1-0 doe ik het ook voorquote:Op zondag 29 juni 2014 17:32 schreef MakkieR het volgende:
binnen 10 minuten 3-0 voor Nederland dat zou wat zijn
Die gaat de aanvallende impulsen van De Jong neutraliserenquote:
En daar ga ik ook na het WK weer vrolijk meer verderquote:
Kan je weer onterecht PSV gaan hypen en doen alsof Ajax dankzij jouw jinx de 34e won.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En daar ga ik ook na het WK weer vrolijk meer verder
quote:Op zondag 29 juni 2014 17:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die gaat de aanvallende impulsen van De Jong neutraliseren
Kun je weer een act gaan opvoeren dat er 17 ploegen beter zijn dan Ajax, en vervolgens roepen dat het een jinx (quote:Op zondag 29 juni 2014 17:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En daar ga ik ook na het WK weer vrolijk meer verder
Heeft Cambuur al een nieuwe spelmaker, hans.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kun je weer een act gaan opvoeren dat er 17 ploegen beter zijn dan Ajax, en vervolgens roepen dat het een jinx () was. Debiel. Eencellig.
Ach, met de scheidsrechters van dit toernooi, krijg je daar nog geen eens geel voorquote:Op zondag 29 juni 2014 17:34 schreef badschaap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die aanvallende impulsen?
Heel af en toe komt het een beetje in de buurt, maar dan zitten ze meestal in de voorbereiding. Overigens is dat verhaal van Van Gaal en Ajax in Mexico niet te vergelijken met de huidige situatie. Na een maand zijn deze jongens de temperaturen in ieder geval al gewend. Die vochtigheidsgraad zal wel wennen zijn, hoewel Oranje dit WK niet bijzonder veel kilometers maakt. Tweede helft zullen ze toe moeten slaan als die Mexicanen steken laten liggen. Rodriguez en Marquez moet je na een uur kapot kunnen spelen.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:27 schreef MakkieR het volgende:
Maar wat ik niet begrijp is; De hitte is hier toch net zo vreselijk als het dik over de 30 graden is in de zomer. Volgens mij is het hier dan ook klam en broeierig.
Sandor v/d Heide.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft Cambuur al een nieuwe spelmaker, hans.
Was het maar zoals bij Haxballquote:Op zondag 29 juni 2014 17:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kun je weer een act gaan opvoeren dat er 17 ploegen beter zijn dan Ajax, en vervolgens roepen dat het een jinx () was. Debiel. Eencellig. Chromosoom teveel.
Zoiets jaquote:Op zondag 29 juni 2014 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je weer onterecht PSV gaan hypen en doen alsof Ajax dankzij jouw jinx de 34e won.
Genetica is duidelijk niet je sterkste punt.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kun je weer een act gaan opvoeren dat er 17 ploegen beter zijn dan Ajax, en vervolgens roepen dat het een jinx () was. Debiel. Eencellig. Chromosoom teveel.
Of het leeggekochte Feyenoord en het Tadicloze Twentequote:
Dat lijkt mij ook voor de hand liggen maar je weet het nooit met de Fifaquote:Op zondag 29 juni 2014 17:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Thuis, groepswinnaar... Of ik heb niet opgelet
Mariequote:Op zondag 29 juni 2014 17:40 schreef Marie30 het volgende:
¤ 5 op Mexico gewed. Maar voor jullie wil ik ze graag verliezen.![]()
Dat verlies kun je terug halen door geld op VS te zetten dinsdag.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:40 schreef Marie30 het volgende:
¤ 5 op Mexico gewed. Maar voor jullie wil ik ze graag verliezen.![]()
Hugoquote:Op zondag 29 juni 2014 17:41 schreef controlaltdelete het volgende:
Van wie is die teckel eigenlijk? Vind van Hanegem maar een vieze man, die is niet gracieus oud geworden.
Genot. Ik stond in de keuken om mijn pizzaatje te halen.quote:
Neen, daar zet ik tegen beter weten in ¤ 5 op onze Bels... Ik geloof er toch een klein beetje in hoor. Daar win ik de vijf euro terug die ik nu ga verliezen, want NL wint.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat verlies kun je terug halen door geld op VS te zetten dinsdag.
quote:
Goede televisie toch... Helemaal voor Maxquote:Op zondag 29 juni 2014 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Stel je voor dat er een kandidaat live in die uitzending overlijdt bij Andre van Duin.
Of André zelfquote:Op zondag 29 juni 2014 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Stel je voor dat er een kandidaat live in die uitzending overlijdt bij Andre van Duin.
Nopequote:
Hij was leuk in de jaren 80, maar je moet ook weten wanneer je moet stoppenquote:Op zondag 29 juni 2014 17:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Of André zelfzo leuk vind ik um niet.
Haten op Andrégodquote:Op zondag 29 juni 2014 17:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Of André zelfzo leuk vind ik um niet.
Zo moeilijk vind ik het tot nu toe nog niet... Gewoon blijven ademenquote:Op zondag 29 juni 2014 17:45 schreef MakkieR het volgende:
[..]
oud worden we allemaal, als je geluk hebt
liever dat, dan tussen zes plankjes liggenquote:Op zondag 29 juni 2014 17:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zo moeilijk vind ik het tot nu toe nog niet... Gewoon blijven ademen
Traject?quote:Op zondag 29 juni 2014 17:46 schreef RemcoW23 het volgende:
Ideale avonden om gewoon met de auto overal te hard te rijden. Controles zijn er toch niet (op de standaard palen na)
Ach, wel rustigquote:Op zondag 29 juni 2014 17:47 schreef MakkieR het volgende:
[..]
liever dat, dan tussen zes plankjes liggen
Dat gaat dan weer een beetje verquote:Op zondag 29 juni 2014 17:46 schreef controlaltdelete het volgende:
De teckel heet Messi lees ik en krijgt inmiddels fanmail
http://www.televizier.nl/(...)bergen.3587722.lynkx
Nja had het meer over de agentjes die weer ergens staan te controlerenquote:
Lekker.quote:
Je hart zo slecht dan?quote:Op zondag 29 juni 2014 17:48 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Na vanavond zullen we waarschijnlijk wel zeven keer sterven en hoop ik weer leven
Wanneer de tijd gekomen is dat de kijkers beseffen wat er gebeurde, zijn ze inmiddels al gestorven.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Goede televisie toch... Helemaal voor Max
Geweldigquote:
Lekkerquote:Op zondag 29 juni 2014 17:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij en ik gaan ooit samen genieten van een paar tapas.
Het gaat sneller als de ambulance broeders in de coulissen staan en snel reagerenquote:Op zondag 29 juni 2014 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer de tijd gekomen is dat de kijkers beseffen wat er gebeurde, zijn ze inmiddels al gestorven.
Zo af en toe 1-1, maar is ook wel logisch dat het bijna allemaal 2-1 of 1-1 is, verwachte walkovers daargelatenquote:
Zolang Messi niet speelt valt het meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit boeit echt niemand.
quote:Op zondag 29 juni 2014 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen speel ik FM.Dit boeit echt niemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit boeit echt niemand.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ondertussen speel ik FM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit boeit echt niemand.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Ondertussen speel ik FM.beste systeemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit boeit echt niemand.RED ONS HENNIEGOD
4-5-1 schieten van afstandquote:
Is die Alderweireld nog redelijk ?quote:Op zondag 29 juni 2014 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker spitsloos. Felipe Gutierrez als spelverdeler, genot.
Feyenoorders bewaar je voor als het echt moeilijk wordtquote:Op zondag 29 juni 2014 17:52 schreef affa het volgende:
inmiddels 1 feyenoorder in de basis en nog steeds 2 ajacieden
dankjewel hansquote:Op zondag 29 juni 2014 17:52 schreef Mani89 het volgende:
Als we deze wedstrijd winnen staan we in de kwartfinale.
inb4 aad.gifquote:Op zondag 29 juni 2014 17:52 schreef Zaktabak het volgende:
Zie Van Gaal dan als baas bovenaan de trap staan
Nee joh gekkie.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:53 schreef Cavaliers het volgende:
Ik voorspel dat de ploeg die de meeste doelpunten maakt, doorgaat.
quote:Op zondag 29 juni 2014 17:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is die Alderweireld nog redelijk ?
http://www.npo.nl/livequote:
Dat kan helemaal niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:53 schreef Cavaliers het volgende:
Ik voorspel dat de ploeg die de meeste doelpunten maakt, doorgaat.
Normaal spelen Mexicanen niet hard.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ben bang dat Robben een doodschop gaat krijgen
JAquote:
En ritme hebben ze al helemaal nietquote:
Mandekking doet het voor hem . zeker in deze tactiekquote:Op zondag 29 juni 2014 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Binnenkort maar eens vervangen. Heb nog wel wat juweeltjes op de bank.
Kuytquote:Op zondag 29 juni 2014 17:56 schreef Mani89 het volgende:
Wie is in godsnaam die linksback van Nederland?
Kuytquote:Op zondag 29 juni 2014 17:56 schreef Mani89 het volgende:
bmiquote:Op zondag 29 juni 2014 17:56 schreef Mani89 het volgende:
Het is dan ook een raar volkslied... We hebben het over Spanje, Duitsland, maar nergens over Nederlandquote:
Winnaar van de VI Oranje Selfie-actiequote:Op zondag 29 juni 2014 17:56 schreef Mani89 het volgende:
Mexicoooooo... MexiiiiiIIIIIIIIIIIIIIIcooooooooo!!!!!quote:Op zondag 29 juni 2014 17:55 schreef MakkieR het volgende:
mexico het land van al mijn dromen, met je gitaar muziek
Ik moest ook hard lachenquote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mandekking doet het voor hem . zeker in deze tactiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beide goeie vervangers
quote:Op zondag 29 juni 2014 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lijkt op een liedje uit Roller Coaster Tycoon
snel tevreden danquote:Op zondag 29 juni 2014 17:56 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik moest ook hard lachenMaar ze zingen tenminste!
![]()
Niet zoals Buffon, daar krijg ik bijna een orgasme van als die fratelli d'italia zingt.![]()
Van die draaimolen, ja toch?quote:
Sowieso. Op zijn Grieks alles.quote:
Neenee, Spanje wel, maar geen Duitsland.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het is dan ook een raar volkslied... We hebben het over Spanje, Duitsland, maar nergens over Nederland
~ 1/2 (in 2D) of ~ 3 (die in 3D)?quote:Op zondag 29 juni 2014 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lijkt op een liedje uit Roller Coaster Tycoon
quote:Op zondag 29 juni 2014 17:58 schreef RvLaak het volgende:
Lol, nog nooit een 1/8 finale op een zondag gewonnen... Welke autist graaft dit soort statistieken op???
1quote:
Ik vond het vooral leuk als ie dan helemaal flipte en dat liedje heel snel gingquote:
Diets is ook gewoon Duits. Toen Nederland nog Diets was, was het zo goed als Amersfoort aan zee. Maw; gewoon Duitsland.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Neenee, Spanje wel, maar geen Duitsland.
Is Dietschen bloed, betekent gewoon Nederlands. Zoals Dutch zeg maar.
Dat dat opgelost is.
Nog zo 1: we hebben nog nooit op 29 juni verloren...quote:Op zondag 29 juni 2014 17:58 schreef RvLaak het volgende:
Lol, nog nooit een 1/8 finale op een zondag gewonnen... Welke autist graaft dit soort statistieken op???
ah daar hebben we weer zo'n vervelende wk-kijker die niet weet of er lucht of zand in een bal zitquote:
Jups. Maar regie mag het wel uitzetten hoor.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:56 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik moest ook hard lachenMaar ze zingen tenminste!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |