SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:30 schreef Disana het volgende:
Dit is geen mop maar een wetenschappelijk feit:
Wat krijg je als je een koe buskruit voert?ah... bij het kwoten zie ik wat er onder de spoiler staan, ik wilde zeggen Bullshit, maar slaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook nergens op![]()
Bullshit reken ik ook goed.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... bij het kwoten zie ik wat er onder de spoiler staan, ik wilde zeggen Bullshit, maar slaat
ook nergens op
Goeie.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:33 schreef FANN het volgende:
Nog eentje!
Jan en Marietje zijn 40 jaar getrouwd. Marietje tegen Jan: "Zullen we een kip slachten?" Waarop Marietje zegt: "Hoezo die kan er toch niks aan doen?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die komen vanzelf wel weer terug....quote:Op zondag 29 juni 2014 16:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Goeie.
Ik geloof dat we iedereen hebben weggejaagd.
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:34 schreef FANN het volgende:
O nee, deze is wel geinig![]()
Hoe noem je een teek die danst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat staat er op het graf van een non?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:37 schreef Disana het volgende:
[..]![]()
Wat staat er op het graf van een non?ah.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat zei mijn vader altijd over zijn Tante en ik dacht dat hij die zelf had verzonnen
![]()
Fruitmoppen hmmmmmmmmmmquote:Op zondag 29 juni 2014 16:38 schreef chufi het volgende:
Ik heb ooit 1 avond gehad dat ik ze spontaan (zelfbedachte) uit mijn mouw schudde... Fruitmoppen... Maar het meeste ben ik inmiddels vergeten
Misschien komt ie dan wel van hem, je weet het niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:38 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.......dat zei mijn vader altijd over zijn Tante en ik dacht dat hij die zelf had verzonnen
Neh... zal ie wel ergens een keer gehoord hebben dan, of gelezen, maar heeft ie er nooit bijverteldquote:Op zondag 29 juni 2014 16:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien komt ie dan wel van hem, je weet het niet.
Er bestaan serieus fruitmoppen, ik heb erop gegoogeld.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:38 schreef chufi het volgende:
Ik heb ooit 1 avond gehad dat ik ze spontaan (zelfbedachte) uit mijn mouw schudde... Fruitmoppen... Maar het meeste ben ik inmiddels vergeten
Ja, maar dat shirtje is ooit bij de kringloop beland...quote:Op zondag 29 juni 2014 16:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Fruitmoppen hmmmmmmmmmmen die had je in je mouw?
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Er bestaan serieus fruitmoppen, ik heb erop gegoogeld.
Het is groen en vliegt door de kerkDie kende ik al, ik ken er ook eentje met de kleur geel, maar die ben ik effe vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar ook in een kerk geloof ik![]()
Dan kan Treehut die weer verkopen voor weinig...quote:Op zondag 29 juni 2014 16:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, maar dat shirtje is ooit bij de kringloop beland...
Nee, want dan is het niet leuk meer. Papa is een held en dat moet zo blijven.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... zal ie wel ergens een keer gehoord hebben dan, of gelezen, maar heeft ie er nooit bijverteld
natuurlijk...
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Er bestaan serieus fruitmoppen, ik heb erop gegoogeld.
Het is groen en vliegt door de kerkIk had meer iets van een banaan en een tros druiven...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neh.. het was geen heldquote:Op zondag 29 juni 2014 16:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, want dan is het niet leuk meer. Papa is een held en dat moet zo blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Gepast heeft ie hem blijkbaar nietquote:Op zondag 29 juni 2014 16:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan kan Treehut die weer verkopen voor weinig...
Dan zou ik effe langs de dokter gaan Chuf, dat klinkt niet bestquote:Op zondag 29 juni 2014 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had meer iets van een banaan en een tros druiven...
Ik hoop dat je een goede jeugd hebt gehad. Natuurlijk is geen ouder perfect, dat is alleen in liedjes zo.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh.. het was geen heldmaar een beste man... moeilijk ook, dat dan weer wel...
Zoek dan eens op fruitmoppen, misschien staat ie wel ergens tussen.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had meer iets van een banaan en een tros druiven...
Zit Spinvis te bestuderenquote:Op zondag 29 juni 2014 16:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan kan Treehut die weer verkopen voor weinig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:44 schreef Deisyy het volgende:
#%$%^
Auto in de prak
Ik trapte er nog in ook en dacht dat jullie in woede over het schoonfamiliebezoek iemand aangereden hadden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:44 schreef Deisyy het volgende:
#%$%^
Auto in de prak
godsamme, ik dacht even dat je het meendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:47 schreef Deisyy het volgende:
Kennen jullie die mop van die Fokster die naar een verjaardag moesten?Héél goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zou je ook? Klonk écht als een drama...
Kennen jullie die mop van die Fokster die naar een verjaardag moest?Hoe heb je het opgelost?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je straks geen boze zus aan de foon?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik werd er al chagrijnig van wakker en toen had ik het er met mijn dochter over, want die was hier vannacht onverwachts gestrand en zij vond het ook onzin dat we naar een verjaardag gaan waar we geen zin in hebben. Dat was het laatste duwtje
Kennen jullie die mop van die Fokster die naar een verjaardag moest?Krijg nou eens lefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit jij me nu bang te maken?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Krijg je straks geen boze zus aan de foon?
Hebben jullie afgebeld of zijn jullie gewoon niet gegaan.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:49 schreef Deisyy het volgende:
Ik werd er al chagrijnig van wakker en toen had ik het er met mijn dochter over, want die was hier vannacht onverwachts gestrand en zij vond het ook onzin dat we naar een verjaardag gaan waar we geen zin in hebben. Dat was het laatste duwtje
Ik vind het al aardig wat lef hebben dat ik niet gegaan ben.quote:
Ik heb een whatsappje gestuurd.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Hebben jullie afgebeld of zijn jullie gewoon niet gegaan.
Daar heb je lang mee gewacht om het hier te melden ...quote:Op zondag 29 juni 2014 16:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het al aardig wat lef hebben dat ik niet gegaan ben.
Sorryquote:Op zondag 29 juni 2014 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je lang mee gewacht om het hier te melden ...
Doen ze knap bij de kringloopwinkelquote:Op zondag 29 juni 2014 17:08 schreef Treehut362 het volgende:
Er is een ezeltje geboren
[ afbeelding ]
Kiboehoevequote:
Nee, en ik zie nu pas dat ze haar whatsapp nog niet gelezen heeft, tja daar kan ik niet aan doen.quote:
Wat liefquote:Op zondag 29 juni 2014 17:08 schreef Treehut362 het volgende:
Er is een ezeltje geboren
[ afbeelding ]
Dan ben je er voorgoed vanaf...quote:Op zondag 29 juni 2014 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, en ik zie nu pas dat ze haar whatsapp nog niet gelezen heeft, tja daar kan ik niet aan doen.
Ai. Ik vermoed dat dat muisje nog wel een staartje gaat krijgen.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, en ik zie nu pas dat ze haar whatsapp nog niet gelezen heeft, tja daar kan ik niet aan doen.
quote:Op zondag 29 juni 2014 17:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Ik heb er 5, 5 zussen geen ezeltjes
Het ging toch om de zus van Donald... Dan is hij verantwoordelijk... Eigenlijk had hij af moeten melden.. Maar meestal nemen de vrouwen die taak op zich ...quote:Op zondag 29 juni 2014 17:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ai. Ik vermoed dat dat muisje nog wel een staartje gaat krijgen.
Misschien, maar mij gaat het erom dat ze nu een reden hebben om te bellen aangezien ze niets gehoord hebben. Ze kunnen zeggen dat ze dachten dat er iets mis was.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ging toch om de zus van Donald... Dan is hij verantwoordelijk... Eigenlijk had hij af moeten melden.. Maar meestal nemen de vrouwen die taak op zich ...
Laten wij ons er iig niet te druk om maken ...quote:Op zondag 29 juni 2014 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien, maar mij gaat het erom dat ze nu een reden hebben om te bellen aangezien ze niets gehoord hebben. Ze kunnen zeggen dat ze dachten dat er iets mis was.
Wie zegt dat ik me druk maak?quote:Op zondag 29 juni 2014 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Laten wij ons er iig niet te druk om maken ...
Dat bedoel ikquote:Op zondag 29 juni 2014 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach ja. Afijn, we horen het wel als Dees door een boze schoonzus is uitgefoeterd.
Nee, tuurlijk zit ik je niet bang te maken, maar het zou kunnen toch?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit jij me nu bang te maken?![]()
Nee, ik geloof niet dat zij daar boos over op gaat bellen en mocht ze dat wel doen dan heb ik nummerweergave
nee ik kan me dat niet herinneren ik zit gewoon naar Spinvis te luisterenquote:
tijdgenoot ... Geniet ze ... Hier gaat het licht zo op Oranjequote:Op zondag 29 juni 2014 17:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee ik kan me dat niet herinneren ik zit gewoon naar Spinvis te luisteren
Iemand zong net ongelofelijk vals bij het Volksliedquote:Op zondag 29 juni 2014 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
tijdgenoot ... Geniet ze ... Hier gaat het licht zo op Oranje
Zou jij toch ook doenquote:Op zondag 29 juni 2014 17:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Iemand zong net ongelofelijk vals bij het Volkslied
Hij deed het niet expres denk ikquote:
Zeker bij leuke volksliederen is het leuk... Nederlanse TV is een ster in het missen van dat soort momenten ...quote:Op zondag 29 juni 2014 17:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij deed het niet expres denk ik![]()
Het Volkslied vin ik altijd het leukste van het hele voetbal, nu kan ie weer op een ander net
Misschien is het nou wel leukquote:Op zondag 29 juni 2014 17:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij deed het niet expres denk ik![]()
Het Volkslied vin ik altijd het leukste van het hele voetbal, nu kan ie weer op een ander net
Hoi ik ben er!quote:
Trendyquote:Op zondag 29 juni 2014 19:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoi ik ben er!
Ik was even aan het guerillagardenen
Ja erg eigenlijk, zou er ook een minder trendy woord voor zijn?quote:
meer groen moet het doenquote:Op zondag 29 juni 2014 19:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja erg eigenlijk, zou er ook een minder trendy woord voor zijn?
Ik hou meer van breien en hou dat liever zelf, maar had wat teveel frambozenstekjes en ook niemand wilde ze in de tuin. Dan maar op wat plekjes planten waar weinig aan gedaan is en waar het prima past.quote:Op zondag 29 juni 2014 19:51 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik wou zeggen guerillabreien/haken is ook leuk
Ik kreeg een aardig berichtje dat ze het begreep, no problemo dusquote:Op zondag 29 juni 2014 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien, maar mij gaat het erom dat ze nu een reden hebben om te bellen aangezien ze niets gehoord hebben. Ze kunnen zeggen dat ze dachten dat er iets mis was.
Wow. Eind goed, al goed.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg een aardig berichtje dat ze het begreep, no problemo dus
Mooi , natuurlijk wel afhankelijk van wat er in je whatsapp stond natuurlijk .. Boeien Nee .. Nog een week Dees Tis niet andersquote:Op zondag 29 juni 2014 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg een aardig berichtje dat ze het begreep, no problemo dus
Wat is er over een week?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi , natuurlijk wel afhankelijk van wat er in je whatsapp stond natuurlijk .. Boeien Nee .. Nog een week Dees Tis niet anders
eh... zonder te googelen denk ik dat het iets met tuinieren te maken heeft?quote:Op zondag 29 juni 2014 19:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoi ik ben er!
Ik was even aan het guerillagardenen
Neu....quote:
Echt?! Ik niet hoor, ik vond de vorige 3 wedstrijden veel leuker om naar te kijken, want de eerste helft ging het gewoon niet lekker, ze begonnen pas goed te spelen nadat Memphis Lapay erin kwam.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:21 schreef Soury het volgende:
Wat een wedstrijd [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb serieus genoten.
Planten in perkjes neerzetten die niet van jezelf zijn, vaak om het wat mooier te maken.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:17 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... zonder te googelen denk ik dat het iets met tuinieren te maken heeft?
[..]
Neu....hij heeft even gekeken maar is in slaap gesukkeld
![]()
Maar ik heb een zooi lawaai buiten gehoord dus Nederland zal wel winnen?
Die heb ik niet gezien, ik kijk pas als het interessanter gaat worden.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Ik niet hoor, ik vond de vorige 3 wedstrijden veel leuker om naar te kijken, want de eerste helft ging het gewoon niet lekker, ze begonnen pas goed te spelen nadat Memphis Lapay erin kwam.
Maar die penalty, zo koelbloedig genomen.
ah... tuinieren dusquote:Op zondag 29 juni 2014 20:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Planten in perkjes neerzetten die niet van jezelf zijn, vaak om het wat mooier te maken.
Ik heb op 2 plaatsen een frambozenstekje neergezet, het was er kaal, toch een beetje verscholen tussen boom en andere struik en volgend jaar kan ik en andere mensen en ook vogels al van de vruchten genieten
Ja maar dan waar het eigenlijk niet officieel mag.quote:
Jij zit normaal altijd in deze SC toch? TV / [FMT SLOWCHAT] #2222 - Door naar de volgende ronde!quote:Op zondag 29 juni 2014 20:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar dan waar het eigenlijk niet officieel mag.
Daarom de stek ook wat dichtbij de boom/struik gezet dat plantsoenmedewerkers niet zomaar hem wegschoffelen.
Ook gezocht waar die kans sowieso wat kleiner was(geen plekken die vol onkruid staan)
Die gaat veel te snel, is niks voor ouwelui zoals wij Fann.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:47 schreef FANN het volgende:
ah... ik heb al gespiekt, gaat gewoon over van alles dus...
Over van alles, van zielige vrijgezelle kluizenaars tot voetbal. Maar het komt toch ook altijd wel weer terug op films daar.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:47 schreef FANN het volgende:
ah... ik heb al gespiekt, gaat gewoon over van alles dus...
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Die gaat veel te snel, is niks voor ouwelui zoals wij Fann.
quote:Op zondag 29 juni 2014 20:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Over van alles, van zielige vrijgezelle kluizenaars tot voetbal. Maar het komt toch ook altijd wel weer terug op films daar.
Het is een SC die niet razendsnel gaat, maar het is dan ook geen gewone SC maar 1 die is ontstaan bij dit topic; Topicreeks: FOK! Movie Trivia
Oh het is die andere.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Over van alles, van zielige vrijgezelle kluizenaars tot voetbal. Maar het komt toch ook altijd wel weer terug op films daar.
Het is een SC die niet razendsnel gaat, maar het is dan ook geen gewone SC maar 1 die is ontstaan bij dit topic; Topicreeks: FOK! Movie Trivia
O je zag al dat het die andere was.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh het is die andere.
Guerillagardening vind ik toch zo leuk. Prima dat je dat doet
Nah... een beetje hetzelfde als hier heb ik de indruk ...quote:Op zondag 29 juni 2014 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Die gaat veel te snel, is niks voor ouwelui zoals wij Fann.
ah... ik ga eens spieken in die topicreeks..quote:Op zondag 29 juni 2014 20:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen dat er wel wat moed voor nodig is.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:53 schreef drakin het volgende:
[..]
O je zag al dat het die andere was.
Ja, maar ik durfde nooit, je wordt altijd zo aangekeken.
Dat heb ik ook als ik aan het wildplukken ben, dus heb ik even een moment uitgezocht dat toch niemand naar buiten kijkt
Wat er maar te vinden is, genoeg van is, ik tijd heb om het te eten/te verwerken.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen dat er wel wat moed voor nodig is.
Wat pluk je? Er is ergens een site die in je eigen buurt aangeeft welke eetbare planten er zijn, maar ik weet zo gauw niet meer welke.
Ja het is een spel, een filmquiz.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat een spel ofzo? Ik snap er geen hol van daaro...
dat kwam die Nigel de Jong blesseerde zich na een kwartierquote:Op zondag 29 juni 2014 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Ik niet hoor, ik vond de vorige 3 wedstrijden veel leuker om naar te kijken, want de eerste helft ging het gewoon niet lekker, ze begonnen pas goed te spelen nadat Memphis Lapay erin kwam.
Maar die penalty, zo koelbloedig genomen.
Weet jij die site nog te vinden? Ik zocht tevergeefs.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat er maar te vinden is, genoeg van is, ik tijd heb om het te eten/te verwerken.
Die site geeft niet alles aan, maar intussen weet ik al aardig wat ik waar moet vinden en leer ik ook steeds nieuwe dingen bij.
op fb is er bijvoorbeeld een groep die kruidje heet en 1 die eetbare wilde planten heet. Daar leer je een hoop.
ah.. oké ik zal het een volgen daar, heb je daar je vriendje opgeduikeldquote:Op zondag 29 juni 2014 20:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja het is een spel, een filmquiz.
Ik weet ook maar af en toe een vraag, maar het is wel leuk om mee te lezen.
En een gokje, ook een fout gokje mag altijd.
Ik dacht dat deze wel tussen mijn bladwijzers zou staan, maar gelukkig, google helpt ookquote:Op zondag 29 juni 2014 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet jij die site nog te vinden? Ik zocht tevergeefs.
Nee hoor, Memphis Depay kwam er in de 2e helft pas in voor Verhaegh, Nigel de Jong raakte na 10 minuten al geblesseerd en werd vervangen door Martins Indi.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:00 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
dat kwam die ene blesseerde zich na een kwartier
Hij mijquote:Op zondag 29 juni 2014 21:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.. oké ik zal het een volgen daar, heb je daar je vriendje opgeduikeld
dan weet u het nog beter als ikquote:Op zondag 29 juni 2014 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee hoor, Memphis Depay kwam er in de 2e helft pas in voor Verhaegh, Nigel de Jong raakte na 10 minuten al geblesseerd en werd vervangen door Martins Indi.
Dat is 'm. Dank, ik heb 'm gelijk gebookmarked.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht dat deze wel tussen mijn bladwijzers zou staan, maar gelukkig, google helpt ook
wildplukwijzer.nl
gaat vanzelfquote:
Nee, wel op een datum dat ik een meet had voorgesteld. via pm zijn we samen toen een dagje weggeweest.quote:
nee, gewoonquote:
dat gaat vanzelfquote:
Ah......... dus het was niet ''op het eerste gezicht'' zoals bij Chufi en mijquote:Op zondag 29 juni 2014 21:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, wel op een datum dat ik een meet had voorgesteld. via pm zijn we samen toen een dagje weggeweest.
Maar pas 2 maanden daarna en een paar ontmoetingen later vonden we mekaar toch wel erg leuk.
Maar volgens mij ben jij ouder dan ik, dus zou ik u tegen jou moeten zeggen. Heb je liever dat ik u tegen jou zeg?quote:
Ik moest echt minstens 3 keer goed kijkenquote:Op zondag 29 juni 2014 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah......... dus het was niet ''op het eerste gezicht'' zoals bij Chufi en mij
Ik moet er nog steeds aan wennen dat ik steeds vaker U wordt genoemdquote:Op zondag 29 juni 2014 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar volgens mij ben jij ouder dan ik, dus zou ik u tegen jou moeten zeggen. Heb je liever dat ik u tegen jou zeg?
Ik ben er inmiddels mee gestopt om tegen jongeren te zeggen dat ze geen u hoeven te zeggenquote:Op zondag 29 juni 2014 21:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moet er nog steeds aan wennen dat ik steeds vaker U wordt genoemd
Februari..... hmmmm... da's nog pril, wel leukquote:Op zondag 29 juni 2014 21:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moest echt minstens 3 keer goed kijken
Op FMT hebben ze ons van begin af aan proberen te koppelen(Sas en ik zijn daar de enige 40 plussers), maar pas in februari hebben we verteld op een FMT meet dat we dus allang mekaar hadden gevonden
Mevrouw... is helemaal ergquote:Op zondag 29 juni 2014 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels mee gestopt om tegen jongeren te zeggen dat ze geen u hoeven te zeggen
dat maakt mij nietquote:Op zondag 29 juni 2014 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar volgens mij ben jij ouder dan ik, dus zou ik u tegen jou moeten zeggen. Heb je liever dat ik u tegen jou zeg?
Nee begin november, zolang dus niet tegen andere Fokkers iets gezegdquote:Op zondag 29 juni 2014 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Februari..... hmmmm... da's nog pril, wel leuk
ow....... in het geheim, nog leukerquote:Op zondag 29 juni 2014 21:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee begin november, zolang dus niet tegen andere Fokkers iets gezegd
geen vieze woordenquote:
Trouwens dat Treehut was vanwege het feit dat ik 4-hoog op de vierde verdieping vertoef.quote:
Vind dit niet echt volwassen overkomen...quote:Op zondag 29 juni 2014 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Is geen vies woordHutjekutje zou iets anders zijn, maar Huttetrutje is een koosnaampje
eh........ en wat is het verband dan?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Trouwens dat Treehut was vanwege het feit dat ik 4-hoog op de vierde verdieping vertoef.
Dat is ook niet de bedoelingquote:Op zondag 29 juni 2014 21:18 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Vind dit niet echt volwassen overkomen...
Ja en nu is het geen geheim meer, eigenlijk best saai nu.quote:
Big footquote:Op zondag 29 juni 2014 21:20 schreef sasquatsch het volgende:
Er wordt weer over mij geroddeld zie ik.
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:20 schreef sasquatsch het volgende:
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:20 schreef sasquatsch het volgende:
Ja maak het even weer spannend, nu is er zelfs voor jou niks geheim te houdenquote:Op zondag 29 juni 2014 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja en nu is het geen geheim meer, eigenlijk best saai nu.
Ow ik heb per ongeluk een punt bij die filmquiz, hmm even een vraag bedenken...
Ja ik wacht. Heb nu weer tijd om een vraag te beantwoorden.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja en nu is het geen geheim meer, eigenlijk best saai nu.
Ow ik heb per ongeluk een punt bij die filmquiz, hmm even een vraag bedenken...
Nu al saai?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:20 schreef drakin het volgende:
en nu is het geen geheim meer, eigenlijk best saai nu.
Ja dit weekend welquote:
Fann zegt hutjekutje en jij komt aanhollenquote:Op zondag 29 juni 2014 21:20 schreef sasquatsch het volgende:
Dat was toch tegen Treehut?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann zegt hutjekutje en jij komt aanhollen
Theekut , volgt alles wat je zegt .. Dus plaats een topic en je kunt rekenen op een reactie... Zelfs in MENquote:
Dat wel, maar als ik mijn zwarte kat roept luistert mijn rode ook.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Theekut , volgt alles wat je zegt .. Dus plaats een topic en je kunt rekenen op een reactie... Zelfs in MEN
De vraag staat er al lang hoor.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja ik wacht. Heb nu weer tijd om een vraag te beantwoorden.
nou "treehut" is Engels voor "boomhut".quote:
Volgende ronde misschien Nederland tegen Griekenland....daar doelde ik op met je huwelijkscrisis.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:17 schreef FANN het volgende:
Neu....hij heeft even gekeken maar is in slaap gesukkeld
![]()
griekenland daar krijgen we nog geld vanquote:Op zondag 29 juni 2014 21:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgende ronde misschien Nederland tegen Griekenland....daar doelde ik op met je huwelijkscrisis.
Wij Kingstown niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:49 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
griekenland daar krijgen we nog geld van
Ik wil de fiets van mijn opa ook nog terug.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:49 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
griekenland daar krijgen we nog geld van
Hihiquote:Op zondag 29 juni 2014 21:51 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Ik wil de fiets van mijn opa ook nog terug.
Afgelopen week mn Griekse collega over de uitspraak van al die Griekse namen .. Hij lachte zich dood en noemde nog een paar achternamen waarvan niemand hier oooit gehoord heeft.. en ik kan ze ook niet herhalen omdat het moeilijke namen zijnquote:Op zondag 29 juni 2014 22:42 schreef kraakschandaal het volgende:
*btw Fann die Griek heeft die ook populos in zijn achternaam?
Fijn, en nu?quote:Op zondag 29 juni 2014 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Afgelopen week mn Griekse collega over de uitspraak van al die Griekse namen .. Hij lachte zich dood en noemde nog een paar achternamen waarvan niemand hier oooit gehoord heeft.. en ik kan ze ook niet herhalen omdat het moeilijke namen zijn
Houdt ie zn bek.. En ga ik mn Costaricaanse dames ondersteunig bieden tot aan voor de wedstrijdquote:
ah... niks van gezien, wie heeft er gewonnen?quote:Op zondag 29 juni 2014 21:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgende ronde misschien Nederland tegen Griekenland....daar doelde ik op met je huwelijkscrisis.
Nee, gelukkig nietquote:Op zondag 29 juni 2014 22:42 schreef kraakschandaal het volgende:
*btw Fann die Griek heeft die ook populos in zijn achternaam?
Ze zijn nog bezig....ze gaan zo strafschoppen nemen.quote:Op maandag 30 juni 2014 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... niks van gezien, wie heeft er gewonnen?
Kom op nou!quote:Op maandag 30 juni 2014 01:01 schreef kraakschandaal het volgende:
Langzaam begint het vermoeiend te worden dat WK.
Beetje sneu als je het mij vraagt. Wat is er nou mooi of bijzonder aan.quote:Op maandag 30 juni 2014 15:39 schreef Kingstown het volgende:
Dat we een smakeloos landje zijn is geen geheim, maar dat we carbid schieten als cultureel erfgoed gaan betitelen is toch wel weer een nieuw dieptepuntje.
heb je die lijst gezien? dat zou je je bij elk onderdeel toch af kunnen vragen en dat wordt een eindeloze discussie...quote:Op maandag 30 juni 2014 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje sneu als je het mij vraagt. Wat is er nou mooi of bijzonder aan.
Goed plan Er lopen hier wat Mastodonten rondquote:Op maandag 30 juni 2014 17:38 schreef sacha het volgende:
[..]
heb je die lijst gezien? dat zou je je bij elk onderdeel toch af kunnen vragen en dat wordt een eindeloze discussie...![]()
ik ga Fok voordragen
Wat is er over een week?quote:Op zondag 29 juni 2014 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi , natuurlijk wel afhankelijk van wat er in je whatsapp stond natuurlijk .. Boeien Nee .. Nog een week Dees Tis niet anders
Morgen komt mijn lading wijn binnen Tussen 16:30 en 20:30. Dat is mooi want ik werk morgen.quote:
Neuh, het heeft niet mijn bovenmatige interessequote:Op maandag 30 juni 2014 17:38 schreef sacha het volgende:
[..]
heb je die lijst gezien? dat zou je je bij elk onderdeel toch af kunnen vragen en dat wordt een eindeloze discussie...![]()
ik ga Fok voordragen
Is dat ontbehangen ... ?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:27 schreef Soury het volgende:
Morgen mijn behang doop in een bewoonde woning. Dus alles afdekken en afplakken.
Ja ontbehangen, Er is geen peil op te trekken ik ben blij met twee dagen per week. Ik heb verleden week donderdag en vrijdag gewerkt. Vandaag en morgen. Dat gaat even lekker nu en het stroomt ineens binnen. Ik heb ook wel eens een week niks. En ook wel eens 4 dagen per week.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat ontbehangen ... ?
BTW: Hoeveel uur doe je zo gemiddeld in de week ?
Ja dat is het risico met dat fysieke werk... Goede werkhouding is een vereiste, maar soms is dat niet makkelijk te realiseren ... Een afwisseling van buro en fysiek werk zou ideaal zijn... (had ik in mn laatste 2 jobs) Nu zit ik 8 uur achter 2 grote beeldschermen in een muffe kantoorzaal..quote:Op maandag 30 juni 2014 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ontbehangen, Er is geen peil op te trekken ik ben blij met twee dagen per week. Ik heb verleden week donderdag en vrijdag gewerkt. Vandaag en morgen. Dat gaat even lekker nu en het stroomt ineens binnen. Ik heb ook wel eens een week niks. En ook wel eens 4 dagen per week.
Héél eerlijk vind ik dat te veel. Ik ben echt kapot dan, maar ik weiger niks.
Mijn rug is sinds een week of twee niet zo aardig voor meDat is wat minder.
Oei, ben je overmorgen wel thuis?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen komt mijn lading wijn binnen Tussen 16:30 en 20:30. Dat is mooi want ik werk morgen.
[ afbeelding ]
Nou het schoot in mijn rug toen ik achter de PC zat.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat is het risico met dat fysieke werk... Goede werkhouding is een vereiste, maar soms is dat niet makkelijk te realiseren ... Een afwisseling van buro en fysiek werk zou ideaal zijn... (had ik in mn laatste 2 jobs) Nu zit ik 8 uur achter 2 grote beeldschermen in een muffe kantoorzaal..
Nee morgenavond komt de bezorging en dan ben ik zeker al thuis.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oei, ben je overmorgen wel thuis?
Ik krijg vanmiddag een mail dat de rosé pas eind volgende week geleverd kan worden, over de witte heb ik nog geen afleverdatum gehoord.
Balen is dat, probeer toch een beetje in beweging te blijven.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het schoot in mijn rug toen ik achter de PC zat.
Kijk maar uit voor je rugquote:Op maandag 30 juni 2014 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee morgenavond komt de bezorging en dan ben ik zeker al thuis.
Ik heb geen mail gehad dat ze iets niet op voorraad hebben dus ik neem aan 18 flessen
Het schiet je altijd in de rug van de gekste bewegingen... Heeft vaak niets met je werk te maken. Juist gaat het vaak om net iets anders dan wat je dagelijks op je werk belast...quote:Op maandag 30 juni 2014 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het schoot in mijn rug toen ik achter de PC zat.
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Balen is dat, probeer toch een beetje in beweging te blijven.
Ja klopt, ik heb eerder spit gehad maar dat was 10 keer erger. Ik had toen wel zware pillen. Zo erg is het niet en 's morgens voel ik het en later op de dag is het het weg.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Balen is dat, probeer toch een beetje in beweging te blijven.
Ja gelukkig is er een liftquote:
Kan ook spanning of drukte zijn ja. Er was ook geen enkele aanleiding voor dat het ploink er zomaar inschoot. Ik was even een paar minuten aan het adem happen. Het blijft wel lang een zwakke plek.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Het schiet je altijd in de rug van de gekste bewegingen... Heeft vaak niets met je werk te maken. Juist gaat het vaak om net iets anders dan wat je dagelijks op je werk belast...
Tis mij gisteren in mn nek geschoten... zijwaarts kijken is pijnlijk
Nee dat doe ik zelf welquote:Op maandag 30 juni 2014 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die arme mannetjes van Post.nl tot de voordeur afleveren
Nee dat hoeft niet en we hebben ook liever niet dat b.v. pizza bezorgers het pand in komen Er werd wel eens in de liftdeur gekrast, waarschijnlijk kreeg hij geen fooi. AH wel destijds maar toen was ik ook invalide die zetten alles op het aanrecht en ik gaf altijd 2 euro aan die gasten.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Leveren bij jouw nooit of op je verdieping?
Zo had ik het nog niet bekeken.. Wij doen of we camera bewaking hebben... Op mijn verdieping is dat ook zo trouwens .. Buurman werkt in de beveiliging en heeft bijna een gepantserde voordeur ... en een buitencamera op zn eigen deur dan..quote:Op maandag 30 juni 2014 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet en we hebben ook liever niet dat b.v. pizza bezorgers het pand in komen Er werd wel eens in de liftdeur gekrast, waarschijnlijk kreeg hij geen fooi. AH wel destijds maar toen was ik ook invalide die zetten alles op het aanrecht en ik gaf altijd 2 euro aan die gasten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.frankrijk 1-0andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Veel mensen hier zijn niet echt voetfan... En het gaat niet eens over Nederland... Doe ze dan achter een spoiler..quote:Op maandag 30 juni 2014 19:39 schreef Treehut362 het volgende:
[ [url=]afbeelding[/url] ]
frankrijk 1-0
Beterschap!quote:Op maandag 30 juni 2014 19:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Het schiet je altijd in de rug van de gekste bewegingen... Heeft vaak niets met je werk te maken. Juist gaat het vaak om net iets anders dan wat je dagelijks op je werk belast...
Tis mij gisteren in mn nek geschoten... zijwaarts kijken is pijnlijk
mijn godquote:Op maandag 30 juni 2014 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel mensen hier zijn niet echt voetfan... En het gaat niet eens over Nederland... Doe ze dan achter een spoiler..
Mij maakt het niet veel uit, zo'n enkele voetbalpost. Je ontkomt er sowieso al nergens aan.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel mensen hier zijn niet echt voetfan... En het gaat niet eens over Nederland... Doe ze dan achter een spoiler..
quote:Op maandag 30 juni 2014 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij maakt het niet veel uit, zo'n enkele voetbalpost. Je ontkomt er sowieso al nergens aan.
Nee en ik begin het leuk te vinden.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij maakt het niet veel uit, zo'n enkele voetbalpost. Je ontkomt er sowieso al nergens aan.
Hier is het niet versierd, maar ik moest gisteren zo lachen. Er kwam brandweer voor de overburen, zo'n twintig minuten na de wedstrijd. Toen kwamen uit allerlei deuren mensen in het oranje naar buiten. T-shirts, boa's, hoedjes, de hele mikmak. Die zitten dus gewoon thuis verkleed te zitten.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee en ik begin het leuk te vinden.Het hele Suriname Plein is oranje.
Heb je bijgelezen. Ik had voetbalruzie vanwege die penalty.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met jouw POL-achtergrond verbaasd me dat niet.
Nope. Niets van meegekregen. In de POL-sc?quote:Op maandag 30 juni 2014 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je bijgelezen. Ik had voetbalruzie vanwege die penalty.
Ja. Was gewoon wat aan het posten over die penalty. Werd er een kwaad.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope. Niets van meegekregen. In de POL-sc?
Gelukkig geen ambulance dat is helemaal kut, sta je dan met je voetbal hoedjequote:Op maandag 30 juni 2014 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier is het niet versierd, maar ik moest gisteren zo lachen. Er kwam brandweer voor de overburen, zo'n twintig minuten na de wedstrijd. Toen kwamen uit allerlei deuren mensen in het oranje naar buiten. T-shirts, boa's, hoedjes, de hele mikmak. Die zitten dus gewoon thuis verkleed te zitten.
Nah, een ambulance voor je deur is niet leuk.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelukkig geen ambulance dat is helemaal kut, sta je dan met je voetbal hoedje
Daar lees ik al heel lang niet meer mee en als het om voetbal gaat, dan zijn er altijd mensen die erg emotioneel kunnen worden.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Was gewoon wat aan het posten over die penalty. Werd er een kwaad.
Mensen zijn aan vakantie toe ofzo, ik had heibel in dat wijn topicquote:Op maandag 30 juni 2014 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Was gewoon wat aan het posten over die penalty. Werd er een kwaad.
Ja, dat klopt. Ik schrok ervan.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar lees ik al heel lang niet meer mee en als het om voetbal gaat, dan zijn er altijd mensen die erg emotioneel kunnen worden.
Of zou het door de opwinding van het voetbal komen.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Mensen zijn aan vakantie toe ofzo, ik had heibel in dat wijn topicin FHF nota benen
Ze winnen nog steeds, dus ik dan snap ik het niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Of zou het door de opwinding van het voetbal komen.
Nou ja, ik opper maar wat. Ik zal daar eens even lezen.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze winnen nog steeds, dus ik dan snap ik het niet.
Is het ook. Wat het wel leuk maakt is als je op het WK-forum Nederland gaat zitten bashen.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en met voetbal heb je ook zo'n massabeweging. Dat vind ik ook eng.
Ik geloof je meteen, maar mij niet gezien. Ik zeg geen woord meer over voetbal.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is het ook. Wat het wel leuk maakt is als je op het WK-forum Nederland gaat zitten bashen.
Schuimbekkende reacties gegarandeerd.
Niet zo heel gek als er zelfs in 40+ een user is die denkt te bepalen wat er onder een spoiler moetquote:Op maandag 30 juni 2014 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Mensen zijn aan vakantie toe ofzo, ik had heibel in dat wijn topicin FHF nota benen
Die snap ik even niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet zo heel gek als er zelfs in 40+ een user is die denkt te bepalen wat er onder een spoiler moet
Och....het boeit me nooit zo wat anderen vinden, laat staan dat ik mijn reacties daardoor achterwege zou laten. Of gewoon op z'n FOK's reageren....: "Je bent zelf een ....."quote:Op maandag 30 juni 2014 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen, maar mij niet gezien. Ik zeg geen woord meer over voetbal.
Je bent zelf een 40+ user.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet zo heel gek als er zelfs in 40+ een user is die denkt te bepalen wat er onder een spoiler moet
Moet dat dan in een spoilerquote:
Dat laatste maakte het alleen maar erger. Sommige mensen sporen gewoon niet tijdens voetbal. Niets aan te doen.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Och....het boeit me nooit zo wat anderen vinden, laat staan dat ik mijn reacties daardoor achterwege zou laten. Of gewoon op z'n FOK's reageren....: "Je bent zelf een ....."
quote:
Dat vind ik dan wel weer leuk.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat laatste maakte het alleen maar erger. Sommige mensen sporen gewoon niet tijdens voetbal. Niets aan te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Maar ik bepaal nietquote:
Ja, daar ga ik me rot door voelen. En dan trek ik me terug.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer leuk.![]()
Ik heb het idee dat jij het ongemakkelijk vindt als mensen boos gaan reageren.
Als je je ergens unhappy bij voelt, dan is weggaan de beste optie.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik me rot door voelen. En dan trek ik me terug.
quote:Op maandag 30 juni 2014 20:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]Ik zag een filmpje van Peter Faber zijn trouwdag en mijn vriendin (ex vrouw van hem) zag ik ook, maar mijn god wat een groeven in haar gezicht. Ik dank god op mijn knietjes dat ik de genen van mijn moeder heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Zoiets overvalt me gewoon.quote:Op maandag 30 juni 2014 20:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als je je ergens unhappy bij voelt, dan is weggaan de beste optie.
Het is alleen jammer dat je je rot gaat voelen door opmerkingen van internetgebruikers.
Peter Faber....die naam heb ik ook een jaartje of 30 niet meer gehoord. Leeft die nog?quote:Op maandag 30 juni 2014 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje van Peter Faber zijn trouwdag en mijn vriendin (ex vrouw van hem) zag ik ook, maar mijn god wat een groeven in haar gezicht. Ik dank god op mijn knietjes dat ik de genen van mijn moeder heb.
Ja leuke man, laatst weer in de boot gestapt dus. Nummer 5quote:Op maandag 30 juni 2014 20:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Peter Faber....die naam heb ik ook een jaartje of 30 niet meer gehoord. Leeft die nog?
Hé, daar is 'tie weer....quote:Op maandag 30 juni 2014 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje van Peter Faber zijn trouwdag en mijn vriendin (ex vrouw van hem) zag ik ook, maar mijn god wat een groeven in haar gezicht. Ik dank god op mijn knietjes dat ik de genen van mijn moeder heb.
Vijfde huwelijk?quote:Op maandag 30 juni 2014 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja leuke man, laatst weer in de boot gestapt dus. Nummer 5
Dit zal denk ik de laatste zijn. De dame is ook geen groen blaadjequote:
Breek me de bek niet open. Daar kreeg ik dus voor op mijn donder.quote:Op maandag 30 juni 2014 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Over voetbal gesproken:
[ afbeelding ]
Deze afbeelding brengt bij sommige mensen het schuim op de lippen...
Heb je deze al op het WK-forum gepost?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Over voetbal gesproken:
[ afbeelding ]
Deze afbeelding brengt bij sommige mensen het schuim op de lippen...
Nee, waar kan die het beste?quote:Op maandag 30 juni 2014 21:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je deze al op het WK-forum gepost?
dat vroeg ik me ook af zal ik een nieuwe topic ervoor doenquote:
WK / De schwalbe van Robbenquote:
Gecrosspost, laat maar komen...quote:Op maandag 30 juni 2014 21:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
WK / De schwalbe van Robben
WK / Funny WK pics verzamel topic #3
In het tweede topic zal men er mss nog om kunnen lachen, dus ik raad je het eerste topic aan.
Daar zijn ze ietsje serieuzer in hun reacties.
Moet dit niet achter een spoiler?quote:Op maandag 30 juni 2014 22:23 schreef chufi het volgende:
Duitsland nu bezig en had al met 3 goals achter kunnen staan tegen Algerije ..
Als iets over Duitsland gaat is dat altijd in ons nationaal belang ... Die Fransozen boeien hier echt niet ...quote:Op maandag 30 juni 2014 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ook dit gaat niet over Nederland...
Ben jij ook niet door de Polen bevrijd ??quote:Op maandag 30 juni 2014 22:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik moest maar oprotten, omdat ik de sfeer verpeste en een landverrader ben.
Wie zijn er door de Polen bevrijd? Die geschiedenis ken ik niet.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben jij ook niet door de Polen bevrijd ??
Je dorp in WIIquote:Op maandag 30 juni 2014 23:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wie zijn er door de Polen bevrijd? Die geschiedenis ken ik niet.
Ook niet door Baghwan? Maytreia? Mormonen?quote:Op maandag 30 juni 2014 23:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik was nog niet geboren in WO II, dus nee....ik ben niet bevrijd door wie dan ook.
Osho.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook niet door Baghwan? Maytreia? Mormonen?
Niet generaliseren.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Als iets over Duitsland gaat is dat altijd in ons nationaal belang ... Die Fransozen boeien hier echt niet ...
Ivoorkust is het niet met je eens.quote:Op maandag 30 juni 2014 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
In oranje lopen voor iemand anders kan niet ...
Moet je aan die klapmongolen vandaag de dag vertellen...quote:Op maandag 30 juni 2014 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
In oranje lopen voor iemand anders kan niet ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |