Die hebben we niet meerquote:Op maandag 30 juni 2014 12:39 schreef very het volgende:
Jezelf gewoon laten ontslaan door elke dildo te gebruiken
Schrijf zelf een ontslagbrief en zet je handtekening eronder. Net zo rechtsgeldig.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:52 schreef mapima het volgende:
[..]
1mnd opzegtermijn. dat moet je ondertekenen en je boss faxt het naar het hoofskantoor. maar ja mn boss wil het formulier niet uitprinten.
quote:Op zondag 29 juni 2014 15:27 schreef KaBuf het volgende:
[..]
De naam van je werkgever niet eens fatsoenlijk kunnen spellen
Zou dat een reden voor ontslag kunnen zijn?quote:Op zondag 29 juni 2014 15:27 schreef KaBuf het volgende:
[..]
De naam van je werkgever niet eens fatsoenlijk kunnen spellen
je in dat frauderegister detailhandel zetten of zoquote:Op woensdag 20 augustus 2014 13:52 schreef niels0 het volgende:
lol. Wat willen ze dan tegen je beginnen? Je ontslaan ofzo?
Echt nog nooit van gehoord. Ikzelf heb bevelen op te volgen. Dat niet doen is insubordinatie en daar staat ontslag op staande voet op en rechtsvervolging. Ook al zo fijn geregeld.quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:14 schreef mapima het volgende:
[..]
je in dat frauderegister detailhandel zetten of zo
rechtsvervolging?quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Echt nog nooit van gehoord. Ikzelf heb bevelen op te volgen. Dat niet doen is insubordinatie en daar staat ontslag op staande voet op en rechtsvervolging. Ook al zo fijn geregeld.
dat komt omdat het allemaal slipjes snuivers zijn die een dildo van de zaak willen ne daar misbruik van makenquote:Op zondag 29 juni 2014 15:48 schreef mapima het volgende:
[..]
Bij ons hebben ze onlangs 20 mensen aangenomen maar in een week zijn er al 15 van ontslagen.Geen grap. En zo gaat het al een jaar lang meeste personeel sneuvelt in de proeftijd.
Ja. En is die werkweigering met meer dan 1 persoon dan is het muiterij. Staan strenge straffen op.quote:
ja dan ligt daar ineens een 15-jarige met een dildo in haar kut open en bloot midden op het speelgoedpad -___-quote:Op woensdag 20 augustus 2014 14:20 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
dat komt omdat het allemaal slipjes snuivers zijn die een dildo van de zaak willen ne daar misbruik van maken
Ik werk bij de Nationale Nederlandem sinds een paar wekenquote:Op woensdag 20 augustus 2014 15:08 schreef PriesterB het volgende:
TS is een kaolo vetklep die werkt voor de Action.
ik wilde Mrsalazar een topic laten zien dus ik ging googelen en ik vond dit topicquote:Op donderdag 20 oktober 2016 14:04 schreef Azpilicueta het volgende:
Je eigen topic na 2 jaar kicken___!
Treurnis
dat hangt er vanaf of er een paragraaf over tussentijdse opzegging is opgenomen icm een opzegtermijn en eventueel voorwaarden voor tussentijds opzeggen.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:26 schreef ZarB het volgende:
Ja als je een bepaalde tijd contract hebt mogen ze het weigeren ja![]()
helder licht..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |