Dan word je schadeplichtig.quote:
Als zij geen zin meer heeft gaat ze gewoon langzamer werken of minder vriendelijk zijn of zoiets, wilt hij een rechtszaak aanspannen omdat ze langzaam werkt?quote:
Dat is een kwestie van een dossier opbouwen. Dat kan prima.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Als zij geen zin meer heeft gaat ze gewoon langzamer werken of minder vriendelijk zijn of zoiets, wilt hij een rechtszaak aanspannen omdat ze langzaam werkt?
Ik heb een nieuwe koelkast gekocht.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:35 schreef mapima het volgende:
[..]
klopt ook dingen als 7up kinderbueno en dingen van de blokker
Hoeveel liter?quote:
Kan ik 5 liter lenen van je diepvries? Ik heb nog wat groentes.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:17 schreef Werkman het volgende:
[..]
Netto-inhoud vriezer: 98 L
Netto-inhoud koelkast: 188 liter
Op papier heb je vast gelijk maar je kan toch niet ontkennen dat het in de praktijk heel anders gaat?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:14 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van een dossier opbouwen. Dat kan prima.
Waarom je je als een eikel zou moeten gedragen omdat je het werk niet leuk vindt, begrijp ik echt niet.
Ik heb al het één en ander meegemaakt op dat gebied. in de praktijk gaat dat ook gewoon zo. Er zijn ook zat werkgevers die direct een werknemer wegsturen.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
Op papier heb je vast gelijk maar je kan toch niet ontkennen dat het in de praktijk heel anders gaat?
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:18 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Kan ik 5 liter lenen van je diepvries? Ik heb nog wat groentes.
Bedankt baas ik kom zo wat selderij brengen.quote:
Wel voor de wedstrijd hè?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bedankt baas ik kom zo wat selderij brengen.
Komt goed kampioentje! Denk je dat ik bij je kan blijven slapen, natuurlijk niet in hetzelfde bed, de grond of bank is prima voor mij.quote:
Je mag bij mijn zus in het logeer bed, op voorwaarde dat je der meeneemt.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Komt goed kampioentje! Denk je dat ik bij je kan blijven slapen, natuurlijk niet in hetzelfde bed, de grond of bank is prima voor mij.
Kan ze goed koken?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:32 schreef Werkman het volgende:
[..]
Je mag bij mijn zus in het logeer bed, op voorwaarde dat je der meeneemt.
Prima man ik neem haar wel mee.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:33 schreef Werkman het volgende:
[..]
Als je van Italiaans houd zit je gebeiteld.
Wel slim dat je daar over na denkt jaquote:Op zondag 29 juni 2014 17:07 schreef mapima het volgende:
Ik kan niet nu slecht gaan werken want ik moet referenties hebben en dezw werkgever is mijn enige referentie
De AH en Action dan?quote:Op zondag 29 juni 2014 17:07 schreef mapima het volgende:
Ik kan niet nu slecht gaan werken want ik moet referenties hebben en dezw werkgever is mijn enige referentie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |