In mij wordt nooit interesse getoond, zou ik altijd genegged worden?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Ik doe dit al jaren onbewust.
Vind je het geen open deur dan? Alleen met die omschrijving lijkt het ineens een 'techniek'.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Leuke, simpele uitleg, ben je zwakbegaafd?
Ik ben niet echt bekend met de PUA-subcultuur maar op basis van wat ik er van heb meegekregen zou ik willen concluderen dat mensen die PUA methoden praktiseren generieke ruggengraatloze aapjes zijn.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:41 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je hele vertrouwen in de wetenschap verliezen door het gedrag van één sociaal-wetenschapper, maar wel vertrouwen hebben in vage hersenspinsels die met name populair zijn in de PUA-subcultuur
Die ziekte heerst hier wel de laatste tijd ja.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zo typisch weer, van die losers die rond hun 20e naar de gym gaan en PUA-literatuur gaan lezen.
Probeer je nu het gesprek gaande te houden met alledaagse vragen? IOI gespot.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind je het geen open deur dan? Alleen met die omschrijving lijkt het ineens een 'techniek'.
Met Panzer en Yuri als pioniers.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die ziekte heerst hier wel de laatste tijd ja.
Hoop doet leven houses, hoop doet leven.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
In mij wordt nooit interesse getoond, zou ik altijd genegged worden?
Of je leest mijn paar posts daar eerst even, bloembolvretende heikneuter.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:03 schreef voederbietel het volgende:
Verbaast me niks dat Modus ook in die reeks mee lurkt.
Ja maar ga er nu niet helemaal over uit wijdenquote:Op zondag 29 juni 2014 16:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat was m'n vraag niet, betajong.
[..]
Ik bedoel dat ik nog nooit van dit soort gebieden van de mensheid was gestuit zonder FOK!.
En bedanktquote:Op zondag 29 juni 2014 16:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zo typisch weer, van die losers die rond hun 20e naar de gym gaan en PUA-literatuur gaan lezen.
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Of je leest mijn paar posts daar eerst even, bloembolvretende heikneuter.
Je probeert weer aardig de alpha man uit te hangen daar ouwe pick up artist van me.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:08 schreef Modus het volgende:
[..]
Of je leest mijn paar posts daar eerst even, bloembolvretende heikneuter.
quote:
Voor het plebs dusquote:Op zondag 29 juni 2014 16:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja maar ga er nu niet helemaal over uit wijdenWat ik bedoel is dat er wel dingen inzitten die kloppen. Dus als je in club een leuke chick ziet zegt pua je moet gelijk gaan praten, niet nadenken, 3 seconds rule, neggen, goocheltrucjes alles. Maar dat semi-wetenschappelijke slaat juist nergens op. Je moet haar gewoon aanspreken omdat je haar leuk vindt, klaar. Dus de essentie klopt wel maar er wordt veel meer van gemaakt dan het is
Ik ken alleen deze The Game?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En bedankten alsof jij The Game niet gelezen hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waarom moet je in een rol kruipen om contact te maken? Dat is het onderdeel wat ik daar nooit van begrijp.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja maar ga er nu niet helemaal over uit wijdenWat ik bedoel is dat er wel dingen inzitten die kloppen. Dus als je in club een leuke chick ziet zegt pua je moet gelijk gaan praten, niet nadenken, 3 seconds rule, neggen, goocheltrucjes alles. Maar dat semi-wetenschappelijke slaat juist nergens op. Je moet haar gewoon aanspreken omdat je haar leuk vindt, klaar. Dus de essentie klopt wel maar er wordt veel meer van gemaakt dan het is
Ik zou het niet weten, het lijkt mij juist dat een echte alfa zich niet zo druk maakt om wat anderen vinden en zijn eigen weg kiest.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje de essentie van alfa/beta?
[..]
Ja.
Waarom die persoonlijke kruistocht? Ben je ooit in het lokale subtropisch zwemparadijs in elkaar geslagen door een alfa? Gooide een alfa bier over je heen net op het moment dat je wilde afstappen op de liefde van je leven?quote:Lions don't know failure or shall concern themselves over the opinion of sheep.
Omdat ze zelf natuurlijk volledig incompetent zijn op dat gebied en het moeten hebben van andersmans kennisquote:Op zondag 29 juni 2014 16:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar waarom moet je in een rol kruipen om contact te maken?
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:13 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, het lijkt mij juist dat een echte alfa zich niet zo druk maakt om wat anderen vinden en zijn eigen weg kiest.
[..]
Waarom die persoonlijke kruistocht? Ben je ooit in het lokale subtropisch zwemparadijs in elkaar geslagen door een alfa? Gooide een alfa bier over je heen net op het moment dat je wilde afstappen op de liefde van je leven?
Vertel het mij, ben zeer geïnteresseerd.
Dus je bent wel beta?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:13 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, het lijkt mij juist dat een echte alfa zich niet zo druk maakt om wat anderen vinden en zijn eigen weg kiest.
Waarom reageer je niet op mijn vraag over waar de persoonlijke haat jegens de theorie vandaan komt?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op zondag 29 juni 2014 16:13 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[quote]
Dus je bent wel beta?
Ja, ik ook.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
Begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden jongens
Maar dat was dan ook gewoon een ontiegelijk spannende wedstrijd. Ik heb 2-0 staanquote:Op zondag 29 juni 2014 16:24 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Het kan over een paar uur ook zomaar helemaal over zijn, ik had gisteren tijdens Brazilië - Chili al plaatsvervangende zenuwen.
Denk dat het 2-1 wordt.
Waar haal je die persoonlijke haat vandaan?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op mijn vraag over waar de persoonlijke haat jegens de theorie vandaan komt?
Is het een beschamend verhaal?
Geen haat, ik vind het gewoon totaal niet overtuigend dat mannen op die manier gecategoriseerd kunnen worden. Het is zo zwart-wit. Verder wordt vaak gedaan alsof het een soort wetenschappelijke (of op de een of andere manier vanzelfsprekende) theorie is, omdat een onderzoeker dit gedragspatroon ooit bij andere dieren heeft geconstateerd. Ik begrijp niet zo goed wat dat met mensen te maken zou moeten hebben, omdat die link vooralsnog niet gelegd wordt door onderzoekers die verstand hebben van dit onderwerp.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:04 schreef chroestjov het volgende:
Ik ben niet echt bekend met de PUA-subcultuur maar op basis van wat ik er van heb meegekregen zou ik willen concluderen dat mensen die PUA methoden praktiseren generieke ruggengraatloze aapjes zijn.
Maar ik bespeur bij jou een lichte haat jegens de alfa/beta-man theorie, hoe komt dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:35 schreef Zaktabak het volgende:
Sterspeler Bradjan Robben spreekt van "gezonde spanning"
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]Ok danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op zondag 29 juni 2014 16:35 schreef Zaktabak het volgende:
Sterspeler Bradjan Robben spreekt van "gezonde spanning"
[ afbeelding ]Is het nou echt die inspanning en energie waard geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
5 minuten noem ik geen inspanning en energiequote:Op zondag 29 juni 2014 16:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Is het nou echt die inspanning en energie waard geweest?
Oh, je maakt ze zelfquote:Op zondag 29 juni 2014 16:40 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
5 minuten noem ik geen inspanning en energie
Dat is geen pua hoor.quote:
Uh nou ok bedankt.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, je maakt ze zelf? Dacht dat je ze kopieerde uit een KLB-topic oid. 6,75/10 voor de moeite dan
.
Achterin de bus all over.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik sta 520e in de FOK!poule. Van de 533![]()
![]()
.
twitter:CesariusJulius twitterde op zondag 29-06-2014 om 17:07:45Live view from the #nedmex Main Control Room ! #WorldCup2014 reageer retweet
Er is foebal op tv, 4bEe pls.quote:Op zondag 29 juni 2014 18:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
SEX / Dragen van luiers... vreemd of acceptabel?
Volledig acceptabel hoor
Gr. Gr. De open deurencommissie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |