Dat onderstreept zijn punt dan toch juist.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:13 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jij post nooit foto's, dus niet lullen.
Mensen die niet aanhanger zijn van de alfa/beta-man theorie.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet niet of ik het eens ben met die hele alfa/beta-man dichotomie, maar een hoop sneue taferelen altijd in die topics, dat wel.
Wat stalk je mij.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:13 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jij post nooit foto's, dus niet lullen.
quote:Op zondag 29 juni 2014 15:22 schreef Zaktabak het volgende:
Bondscoach Bradder van Gaal heeft er vertrouwen in voor vanavond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij hangt een theorie aan waarin je aan het kortste eind trekt?quote:Op zondag 29 juni 2014 15:22 schreef chroestjov het volgende:
Mensen die niet aanhanger zijn van de alfa/beta-man theorie.
Ik heb vandaag al 3x in de richting van Hilversum gebeden voor een goed resultaat.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:22 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
Pseudo-wetenschappelijke theorieën overtuigend vindenquote:Op zondag 29 juni 2014 15:22 schreef chroestjov het volgende:
Mensen die niet aanhanger zijn van de alfa/beta-man theorie.
Hoe hoger de alfa man klimt hoe meer je van z'n kont ziet.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Pseudo-wetenschappelijke theorieën overtuigend vinden
quote:Op zondag 29 juni 2014 15:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij hangt een theorie aan waarin je aan het kortste eind trekt?
Door het Huub Stapel debacle ben ik mijn vertrouwen in de ''wetenschap'' definitief verloren, de wetenschap kan wat mij betreft de prullenbak in.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Pseudo-wetenschappelijke theorieën overtuigend vinden
OOOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op zondag 29 juni 2014 15:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij hangt een theorie aan waarin je aan het kortste eind trekt?
Zo toont de alfa man dominantie. Bij het vrouwtje roept dit verlangens op om met het alfa mannetje in kwestie te paren.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe hoger de alfa man klimt hoe meer je van z'n kont ziet.
Haha, ik bedoelde natuurlijk Diederik Stapel.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Door het Huub Stapel debacle ben ik mijn vertrouwen in de ''wetenschap'' definitief verloren, de wetenschap kan wat mij betreft de prullenbak in.
Dit je je manier om aan te tonen dat je alfa bent? Alpha as fuck bro, alpha as fuck.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 15:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee, maar heb wel eens geprobeerd zijn redditaccount te vinden.
Je hele vertrouwen in de wetenschap verliezen door het gedrag van één sociaal-wetenschapper, maar wel vertrouwen hebben in vage hersenspinsels die met name populair zijn in de PUA-subcultuurquote:Op zondag 29 juni 2014 15:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Haha, ik bedoelde natuurlijk Diederik Stapel.
Huub Stapel wtf.
Deel uw kennis.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:42 schreef Mortaxx het volgende:
Ik herken best wel dingen uit het alpha-beta gedoe wat klopt hoorJe moet het niet als de waarheid zien natuurlijk maar veel mannen kunnen er iets van leren
Mag in dm.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet hier hoor. Kan niet zo goed tegen die's altijd
Cool.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Hey! Gister hebben we de knoop doorgehakt en een man gevonden voor onze trio waarmee het klikt. Thanks dat je een berichtje stuurde, hoop dat je nog wel blijft genieten van mijn posts
Moest dit niet in DM?quote:Op zondag 29 juni 2014 15:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Hey! Gister hebben we de knoop doorgehakt en een man gevonden voor onze trio waarmee het klikt. Thanks dat je een berichtje stuurde, hoop dat je nog wel blijft genieten van mijn posts
Nah is alweer tijdje geleden.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vermoed dat 'ie dat juist ontvangen heeft, maar wie ben ik.
lol typical scared beta pussyquote:Op zondag 29 juni 2014 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk niet dat het satire is, bepaalde delen van de Amerikaanse bevolking kunnen deze gedachtegang volledig volgen.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:54 schreef Mortaxx het volgende:
Nee dit moet satire zijn. Dat stukje over het metrisch stelsel
Misschien is het een troost voor je. Het viel best wel tegen. Die vriendin van haar heeft bijna alleen maar zitten toekijkenquote:
Doe dan, ben wel benieuwd.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat überhaupt aan moeten tonen?quote:Op zondag 29 juni 2014 15:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit je je manier om aan te tonen dat je alfa bent? Alpha as fuck bro, alpha as fuck.
Is dat niet een beetje de essentie van alfa/beta?quote:Op zondag 29 juni 2014 15:55 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat überhaupt aan moeten tonen?
Ja.quote:En waarom zo fel? Ben je woedend? Voer je soms een persoonlijke kruistocht jegens de alfa/beta-man theorie en neem je het daarom zo persoonlijk op?
R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #8quote:Op zondag 29 juni 2014 15:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doe dan, ben wel benieuwd.
Sowieso, wat voor lompe gladiool ben je als je de essentie wat men met die PUA-ongein wilt bereiken (denk ik althans, nooit in verdiept natuurlijk) niet gewoon als common sense beschouwt?
Snap het echt niet. Is die PUA-materie voor sociaal zwakkeren en meer van die awkward penguins?
Was ik wel, nog steeds wel soms af en toe vaakquote:Op zondag 29 juni 2014 15:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doe dan, ben wel benieuwd.
Sowieso, wat voor lompe gladiool ben je als je de essentie wat men met die PUA-ongein wilt bereiken (denk ik althans, nooit in verdiept natuurlijk) niet gewoon als common sense beschouwt?
Snap het echt niet. Is die PUA-materie voor sociaal zwakkeren en meer van die awkward penguins?
Eerder op reddit denk ik.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt weer zo'n niche die je alleen tegenkomt via FOK!, ongekend.
quote:Op zondag 29 juni 2014 15:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt weer zo'n niche die je alleen tegenkomt via FOK!, ongekend.
Ik doe dit al jaren onbewust.quote:NEG
•Betekenis: Een ambigue bewering of schijnbaar toevallige belediging aan het adres van een mooie vrouw die een versierkunstenaar net heeft ontmoet, met de bedoeling om haar (of haar vrienden) actief een gebrek aan interesse voor haar te tonen. Bijvoorbeeld:˜Dat zijn leuke nagels; zijn ze echt? Neggen: actief een gebrek aan interesse voor een mooie vrouw tonen door een ambigue bewering te doen, haar te beledigen op een manier die toevallig lijkt, of opbouwende kritiek te leveren.
Dat was m'n vraag niet, betajong.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Was ik wel, nog steeds wel soms af en toe vaak![]()
Maar ik ga parkpopje jongens
Ik bedoel dat ik nog nooit van dit soort gebieden van de mensheid was gestuit zonder FOK!quote:
Ja dat heet plagen onder normale mensen.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Ik doe dit al jaren onbewust.
Ja, maar dan zijn er van die koekenbakkers die hele theorieën gaan uittypen en er een pseudowetenschap van makenquote:Op zondag 29 juni 2014 16:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Ik doe dit al jaren onbewust.
quote:Op zondag 29 juni 2014 15:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |