Dat onderstreept zijn punt dan toch juist.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:13 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jij post nooit foto's, dus niet lullen.
Mensen die niet aanhanger zijn van de alfa/beta-man theorie.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Weet niet of ik het eens ben met die hele alfa/beta-man dichotomie, maar een hoop sneue taferelen altijd in die topics, dat wel.
Wat stalk je mij.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:13 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jij post nooit foto's, dus niet lullen.
quote:Op zondag 29 juni 2014 15:22 schreef Zaktabak het volgende:
Bondscoach Bradder van Gaal heeft er vertrouwen in voor vanavond:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij hangt een theorie aan waarin je aan het kortste eind trekt?quote:Op zondag 29 juni 2014 15:22 schreef chroestjov het volgende:
Mensen die niet aanhanger zijn van de alfa/beta-man theorie.
Ik heb vandaag al 3x in de richting van Hilversum gebeden voor een goed resultaat.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:22 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
Pseudo-wetenschappelijke theorieën overtuigend vindenquote:Op zondag 29 juni 2014 15:22 schreef chroestjov het volgende:
Mensen die niet aanhanger zijn van de alfa/beta-man theorie.
Hoe hoger de alfa man klimt hoe meer je van z'n kont ziet.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Pseudo-wetenschappelijke theorieën overtuigend vinden
quote:Op zondag 29 juni 2014 15:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij hangt een theorie aan waarin je aan het kortste eind trekt?
Door het Huub Stapel debacle ben ik mijn vertrouwen in de ''wetenschap'' definitief verloren, de wetenschap kan wat mij betreft de prullenbak in.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Pseudo-wetenschappelijke theorieën overtuigend vinden
OOOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op zondag 29 juni 2014 15:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij hangt een theorie aan waarin je aan het kortste eind trekt?
Zo toont de alfa man dominantie. Bij het vrouwtje roept dit verlangens op om met het alfa mannetje in kwestie te paren.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe hoger de alfa man klimt hoe meer je van z'n kont ziet.
Haha, ik bedoelde natuurlijk Diederik Stapel.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Door het Huub Stapel debacle ben ik mijn vertrouwen in de ''wetenschap'' definitief verloren, de wetenschap kan wat mij betreft de prullenbak in.
Dit je je manier om aan te tonen dat je alfa bent? Alpha as fuck bro, alpha as fuck.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 15:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee, maar heb wel eens geprobeerd zijn redditaccount te vinden.
Je hele vertrouwen in de wetenschap verliezen door het gedrag van één sociaal-wetenschapper, maar wel vertrouwen hebben in vage hersenspinsels die met name populair zijn in de PUA-subcultuurquote:Op zondag 29 juni 2014 15:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Haha, ik bedoelde natuurlijk Diederik Stapel.
Huub Stapel wtf.
Deel uw kennis.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:42 schreef Mortaxx het volgende:
Ik herken best wel dingen uit het alpha-beta gedoe wat klopt hoorJe moet het niet als de waarheid zien natuurlijk maar veel mannen kunnen er iets van leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |