abonnement Unibet Coolblue
pi_141483651
Hallo,

Al heel lang heb ik een interesse voor het dragen van luiers (luierfetisj dus, maar dat vind ik zo'n rotwoord). Ook om luiers bij anderen te zien (bij voorkeur meiden/vrouwen) vind ik mooi. Het heeft iets heel moois en "onschuldig" schattigs. Ik merk dat dit voor de meeste mensen iets is dat moeilijk te begrijpen is, of te accepteren.

Ik zou het alleen wel heel graag met iemand kunnen delen, of op zijn minst iemand vinden die dit zou kunnen accepteren.

Hoe zien jullie dit in bijvoorbeeld een vriendschap en of relatie. Zou je het kunnen accepteren, of is het voor jullie een onacceptabel is. Of ben je zelf misschien ook wel nieuwsgierig?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 11:37:11 #2
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_141483663
Ik snap niet waarom je het doet maar zolang je er niemand kwaad mee doet is het prima toch? Als mijn partner zo`n fetish zou hebben zou ik er niet aan mee doen, maar das mijn persoonlijke mening. Het zou geen dealbreaker zijn in de relatie.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_141483732
Moet je zelf weten alleen in een relatie zou je wel iemand moeten vinden die er ook wat mee heeft of in ieder geval bereidt is om regelmatig in een luier voor volwassenen rond te lopen.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 24 juni 2014 @ 11:42:27 #4
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_141483795
Ik zou wel een beetje gek opkijken als m'n vriendin ineens met een luier aan in bed komt gekropen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_141483803
Uhm.. Ja, dat is best vreemd. Wijkt namelijk af van de norm. Maar dat hoeft niet echt een probleem te zijn. Wat Scorpie zegt ben ik het wel mee eens. Ik zou er niet aan mee doen, maar als mijn partner het fijn vindt af en toe een luier te dragen moet ze dat doen. Als ze ook haar behoefte er in wil doen vind ik dat weer wel een probleem denk ik.
pi_141483958
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 11:42 schreef Tja..1986 het volgende:
Uhm.. Ja, dat is best vreemd. Wijkt namelijk af van de norm. Maar dat hoeft niet echt een probleem te zijn. Wat Scorpie zegt ben ik het wel mee eens. Ik zou er niet aan mee doen, maar als mijn partner het fijn vindt af en toe een luier te dragen moet ze dat doen. Als ze ook haar behoefte er in wil doen vind ik dat weer wel een probleem denk ik.
Dit ja..
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_141484630
Wil je dat ding alleen dragen dan of ook je behoefte erin doen?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_141484674
..er in plassen kan nog.... De nummer 2 gaat mij ook te ver...
  FOK!mycroftheld dinsdag 24 juni 2014 @ 12:17:04 #9
128465 verified  bondage
niet meer aanwezig op FOK!
pi_141484768
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 11:37 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap niet waarom je het doet maar zolang je er niemand kwaad mee doet is het prima toch? Als mijn partner zo`n fetish zou hebben zou ik er niet aan mee doen, maar das mijn persoonlijke mening. Het zou geen dealbreaker zijn in de relatie.
Ik zie het probleem ook niet, als TS dat lekker vind moet hij het gewoon doen. Ik snap de verontwaardigde reacties in dit topic ook niet, imo is dit niet zo'n heel erg onbekende fetisj.
  FOK!mycroftheld dinsdag 24 juni 2014 @ 12:20:35 #10
128465 verified  bondage
niet meer aanwezig op FOK!
pi_141484880
Overigens ben ik op Fetlife ook al mensen tegengekomen met deze fetisj. Mocht de TS zich daar nog niet hebben geregistreerd dan lijkt me het een goed begin om met mensen in contact te komen/af te spreken.
pi_141484932
Gaan jullie nou serieus zo begrijpend en meelevend doen? :D.

Bedoel, stel je voor eh. Komt je vriendin - lekker setje appeltieten en subtiel bollend kontje - naar je toe, pronte tietjes met harde tepels die jouw kant opwijzen... Kijk je langzaam van top tot teen; mooi gezicht, subtiele make-up (rondom de ogen, klein beetje op lippen) [beginnende boner], heerlijke ogen, sappige lippen, lieve glimlach [semi-stijf], tieten, tieten, tieten, tepels, strakke buik [raging boner]... en dan een luier.

:{.

Mijn brein denkt dan aan kleine kinderen en dat in combinatie met neuken levert me toch wel een instant slappe op zeg. :{.
  FOK!mycroftheld dinsdag 24 juni 2014 @ 12:25:32 #12
128465 verified  bondage
niet meer aanwezig op FOK!
pi_141485009
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:22 schreef zarGon het volgende:
Gaan jullie nou serieus zo begrijpend en meelevend doen? :D.

Bedoel, stel je voor eh. Komt je vriendin - lekker setje appeltieten en subtiel bollend kontje - naar je toe, pronte tietjes met harde tepels die jouw kant opwijzen... Kijk je langzaam van top tot teen; mooi gezicht, subtiele make-up (rondom de ogen, klein beetje op lippen) [beginnende boner], heerlijke ogen, sappige lippen, lieve glimlach [semi-stijf], tieten, tieten, tieten, tepels, strakke buik [raging boner]... en dan een luier.

:{.

Mijn brein denkt dan aan kleine kinderen en dat in combinatie met neuken levert me toch wel een instant slappe op zeg. :{.
http://en.wikipedia.org/wiki/Paraphilic_infantilism

En deze natuurlijk: http://en.wikipedia.org/wiki/Diaper_fetishism
pi_141485016
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:20 schreef bondage het volgende:
Overigens ben ik op Fetlife ook al mensen tegengekomen met deze fetisj. Mocht de TS zich daar nog niet hebben geregistreerd dan lijkt me het een goed begin om met mensen in contact te komen/af te spreken.
Ik heb ook al eens op Fetlife gekeken. Ik vind daar echter ook niet echt aansluiting. Je beland dan tussen de "extremen" en in de zogenaamde "adult-baby's". Dat is dan weer niet mijn ding. En hoewel dat hun goed recht is, vind ik dat op mijn beurt weer een beetje raar..
pi_141485041
quote:
Hm... Je moet er maar van houden. Ik wil er best begrip voor hebben, maar ik hoef er echt niet mee in aanraking te komen.
  FOK!mycroftheld dinsdag 24 juni 2014 @ 12:32:35 #15
128465 verified  bondage
niet meer aanwezig op FOK!
pi_141485258
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:25 schreef MarioDL het volgende:

[..]

Ik heb ook al eens op Fetlife gekeken. Ik vind daar echter ook niet echt aansluiting. Je beland dan tussen de "extremen" en in de zogenaamde "adult-baby's". Dat is dan weer niet mijn ding. En hoewel dat hun goed recht is, vind ik dat op mijn beurt weer een beetje raar..
Ah, het gaat je dus puur om de luiers en niet om het 'adult-baby' gebeuren. En eens, er zitten inderdaad extremen tussen, echter al je goed zoekt kom je vast wel mensen tegen die deze fetisj met je delen.

Ik heb er zelf helemaal niets mee, echter als ik iemand tegen zou komen die dit wel heeft dan zal ik haar wel helpen de fetisj zo goed mogelijk ten uitvoer te kunnen brengen. Bovendien vind ik dit niet eens zo'n extreme fetisj vergeleken met andere zaken die je soms tegenkomt.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 12:57:48 #16
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_141486056
quote:
11s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 12:22 schreef zarGon het volgende:
Gaan jullie nou serieus zo begrijpend en meelevend doen? :D.

Bedoel, stel je voor eh. Komt je vriendin - lekker setje appeltieten en subtiel bollend kontje - naar je toe, pronte tietjes met harde tepels die jouw kant opwijzen... Kijk je langzaam van top tot teen; mooi gezicht, subtiele make-up (rondom de ogen, klein beetje op lippen) [beginnende boner], heerlijke ogen, sappige lippen, lieve glimlach [semi-stijf], tieten, tieten, tieten, tepels, strakke buik [raging boner]... en dan een luier.

:{.

Mijn brein denkt dan aan kleine kinderen en dat in combinatie met neuken levert me toch wel een instant slappe op zeg. :{.
qft. Ik vind het ook maar een raar iets.
Maargoed, op ieder potje past een dekseltje.
pi_141486729
quote:
je kan overal wel een verklaring en of fanclub van vinden. Maar persoonlijk vind ik het niet helemaal normaal en ligt er ergens traumatische (positief of negatief) aan ten gronde. Het is niet natuurlijk om geyl te worden van luiers. Maar verders prima je bent er niemand mee tot last dus zal mij een zorg zijn. Begrijpen doe ik het echter totaal niet
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  FOK!mycroftheld dinsdag 24 juni 2014 @ 13:28:09 #18
128465 verified  bondage
niet meer aanwezig op FOK!
pi_141487099
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:16 schreef Pavement het volgende:

[..]

je kan overal wel een verklaring en of fanclub van vinden. Maar persoonlijk vind ik het niet helemaal normaal en ligt er ergens traumatische (positief of negatief) aan ten gronde. Het is niet natuurlijk om geyl te worden van luiers. Maar verders prima je bent er niemand mee tot last dus zal mij een zorg zijn. Begrijpen doe ik het echter totaal niet
Tja, ik hou ervan om vastgebonden te worden (of iemand anders vast te binden). Ik vind het zelf ook raar, heb geen idee waarom ik het lekker vind maar hou me er wel mee bezig omdat het gewoon goed voelt en belangrijk voor mij is. Overigens kan ik me niets herinneren betreft traumatische ervaringen die hiervan de oorzaak zouden kunnen zijn.
pi_141487585
Als mijn vriendin luiers zou gaan dragen omdat ze zich daar fijn in voelt en er ook nog eens in gaat zeiken dan gaat ze meteen de deur uit hoor.
Hoef niet met dat soort volk in aanraking te komen, te apart naar mijn zin.
pi_141492911
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:28 schreef bondage het volgende:

[..]

Overigens kan ik me niets herinneren betreft traumatische ervaringen die hiervan de oorzaak zouden kunnen zijn.
Ik kan me ook niet voorstellen dat dit uit een traumatische ervaring voort zou komen. Daar ben ik mij ook helemaal niet van bewust
  dinsdag 24 juni 2014 @ 18:05:42 #21
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_141496840
Dat zou echt een ontzettende afknapper voor mij zijn dus ik zal nooit een relatie met zo iemand hebben.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_141496918
Nou als ze dat echt zo geil vind doe ik toch een keer zo een ding aan boeiend.
Ik zwaai naar dieren.
pi_141497309
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 11:36 schreef MarioDL het volgende:
Hallo,

Al heel lang heb ik een interesse voor het dragen van luiers (luierfetisj dus, maar dat vind ik zo'n rotwoord). Ook om luiers bij anderen te zien (bij voorkeur meiden/vrouwen) vind ik mooi. Het heeft iets heel moois en "onschuldig" schattigs. Ik merk dat dit voor de meeste mensen iets is dat moeilijk te begrijpen is, of te accepteren.

Ik zou het alleen wel heel graag met iemand kunnen delen, of op zijn minst iemand vinden die dit zou kunnen accepteren.

Hoe zien jullie dit in bijvoorbeeld een vriendschap en of relatie. Zou je het kunnen accepteren, of is het voor jullie een onacceptabel is. Of ben je zelf misschien ook wel nieuwsgierig?
ik vond zo'n luier broekje wel schattig staan toen mijn zoon nog klein was,maar volwassenen met een luier doet mij denken aan incontinente bejaarden,ondanks dat je eerlijk en open bent over het onderwerp,en wat ik ook respecteer,kan ik er totaal niets mee....
pi_141557793
Nou ehm. Ik denk dat je zoiets best met je partner zou kunnen bespreken, maar als mijn vriendin met zo'n fetisj naar me toe zou komen, dan denk ik niet dat ik er in mee zou kunnen gaan. Ik heb namelijk toch echt helemaal niks met luiers.

Maar goed, je doet er niemand kwaad mee, dus have fun en ik hoop dat je een gelijkgestemde partner tegen zult komen :+
  donderdag 26 juni 2014 @ 07:58:52 #25
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_141564862
Indien onder de 4 is het begrijpelijk.

Oke je doet er niemand kwaad mee, en als je een hele begripvolle vriendin hebt kan je het proberen, persoonlijk heb ik er helemaal niets mee, vind het eerder goor dan opwindend (je zit er de hele dag in) en als ik dit bij een vrouw onder dr rokje zou aantreffen zou ik er ook wel meteen klaar mee zijn...
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')