eens, behalve over belgie en messi.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:55 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Idd. prachtig so far, dikke spektakel en zieke goals.
Rodriquezquote:
idem.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:54 schreef habitue het volgende:
Mooiste toernooi die ik heb gezien. (Vanaf 1994)
Eens.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:44 schreef pokkerdepok het volgende:
het is geweldig. daarstraks brazillie- chili, wat een wedstrijd.
inderdaad leukste zolang als ik me kan herinneren.
Want elders hadden we compleet andere wedstrijden gezien?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:53 schreef Tukker87 het volgende:
Eens, Brazilië weet hoe het moet. Vaker daar laten organiseren.
Correct - andere invloeden andere wedstrijden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:56 schreef DO2 het volgende:
[..]
Want elders hadden we compleet andere wedstrijden gezien?
En in welk opzicht is het aantrekkelijke voetbal en de vele verrassingen die we zien een verdienste van de organisatie?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:08 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Correct - andere invloeden andere wedstrijden.
Ik kijk sinds 1974 en vind dit toernooi na 1982 het leukste wat ik heb gezien. Word elke dag weer verrast met spanning,goed voetbal en/of wereldgoals.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:42 schreef tong80 het volgende:
Net weer een werelddoelpunt van Rodriquez voor Colombia, na een thriller van Brazilië-Chili.
Ik weet het niet zeker maar er wordt denk ik gemiddeld meer gescoord dan op vorige WK's. Zelden zoveel toplanden gesneuveld in de eerste ronde. En kleine landen die boven komen.
Alles kan op dit WK. En dan beginnen we net met de tweede ronde. Ik geniet al 2 weken. Terwijl je ook voetbalmoe kunt zijn na die tijd. Ik kijk uit naar de andere wedstrijden. Zelfs Costa Rica wordt eerste in een poule met Engeland, Italië en Urugaij. En dan ook nog eens met aanvallend voetbal. België hoort bij de favorieten. Nederland werd van outsider favoriet. We mogen genieten van Duitsland. En Messi is zijn heldenstatus aan het bevestigen.
Helden toernooi.
Sfeerquote:Op zondag 29 juni 2014 00:12 schreef DO2 het volgende:
[..]
En in welk opzicht is het aantrekkelijke voetbal en de vele verrassingen die we zien een verdienste van de organisatie?
Ben dan toch wel heel benieuwd naar je uitleg.
Colombia kan zomaar Brazilië gaan kloppen in de kwartfinale!quote:Op zondag 29 juni 2014 00:35 schreef El_Matador het volgende:
Daarom zeg ik; vanaf nu elke 4 jaar in Zuid-Amerika, dat WK.
En dat gaat ook gebeuren wat Nederland en Colombia staan in de finale tegenover elkaar.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Colombia kan zomaar Brazilië gaan kloppen in de kwartfinale!
Ik hoop zo erg op Colombia hè. Wat een heerlijke ploeg hebben die.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat gaat ook gebeuren wat Nederland en Colombia staan in de finale tegenover elkaar.
Brazil wordt toch niet zoveel geholpen door de FIFA als ik gedacht had getuige de penaltyserie met Chili en dus heb ik alle vertrouwen in Papa Pekerman en zijn familie.
Echt, de droomfinale aller finales, die goed en mooi voetbal beloont is Nederland-Colombia.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopen dat Brazilië eruit gaat en dat Colombia maar wereldkampioen moge worden.
Ik zou Duitsland ook niet uitvlakken hoorquote:Op zondag 29 juni 2014 01:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt, de droomfinale aller finales, die goed en mooi voetbal beloont is Nederland-Colombia.
Ik zie alleen Frankrijk er ons vanaf houdenmaar het voetbal verdient dit na alle Blatterige schandalen en corrupte kutbrazilianen. Om over venijnige vampiers nog maar te zwijgen...
De dag erna gaan we op vakantie.
Dat doe ik dus ook. Als tegenstander.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou Duitsland ook niet uitvlakken hoor
Maar om nou te zeggen dat Nederland een team is die goed en mooi voetbal speelt ... Dan kan je aan onze kant van het schema nog beter hopen op Costa Rica
Nederland gaat eruit tegen Mexico, geloof mij maar.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook. Als tegenstander.
De goals waren prachtig en we domineerden op een klein kwartiertje tegen Australie.
2014 tot nu toe:quote:Op zondag 29 juni 2014 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoeveel goals zijn er nu meer gemaakt dan in Zuid-Afrika op dit punt?
5-0 winnen en we zijn er alquote:Op zondag 29 juni 2014 10:46 schreef wdn het volgende:
[..]
2014 tot nu toe:
Total number of goals scored: 140
Average goals per match: 2.80
Total number of hat-tricks: 2
Total number of penalty kicks awarded: 10
Total number of penalty kicks scored: 9
Own goals scored: 4
2010 totaal:
Total number of goals scored: 145
Average goals per match: 2.27
Total number of hat-tricks: 1
Total number of penalty kicks awarded: 15
Own goals scored: 2
---
We zitten dus RUIM boven 2010: nog 5 goals en we zitten aan het aantal van 2010. S I C K.
Volgens mij hoop je het zelfs.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland gaat eruit tegen Mexico, geloof mij maar.
quote:Op zondag 29 juni 2014 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het alleen jammer vinden omdat Robben er dan uitgaat. Voor de rest mis ik er niet veel aan.quote:
Van Persie en Depay ook niet?quote:Op zondag 29 juni 2014 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het alleen jammer vinden omdat Robben er dan uitgaat. Voor de rest mis ik er niet veel aan.
Depay vind ik wel een groot talent, maar die zal nog wel vaker te zien zijn op eindrondes.quote:
Waarom ben je geen fan van van Persie ? Of waarom zou je hem niet missen ?quote:Op zondag 29 juni 2014 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van Persie ben ik nooit echt fan van geweest en zal ik ook niet echt missen.
Hij heeft te vaak niet thuis gegeven op de beslissende momenten en ik vind soms wat vreemde trekjes hebben (Vorige EK nooit met de pers praten, samenklieken met Afellay).quote:Op zondag 29 juni 2014 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom ben je geen fan van van Persie ? Of waarom zou je hem niet missen ?
cuppie van 9 kilo.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:31 schreef Belladonna80 het volgende:
[..]
Ja, daarna nog 3 wedstrijdjes en we staan met dat cuppie in de handen.
Pff, en zweten.quote:
Je zat er weer naast.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juni 2014 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ok en nu ?quote:Op zondag 29 juni 2014 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Genot.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ditquote:Op maandag 30 juni 2014 14:36 schreef wdn het volgende:
Zelfs al zou Nederland er uit gaan voor de finale dan kan het niet meer stuk qua vermaak.
Dat komt allemaal natuurlijk omdat al die spelers ons Oranje het Spaanse team hebben zien inblikken op spectaculaire wijzequote:Op maandag 30 juni 2014 13:47 schreef Dos37 het volgende:
Absoluut tof WK, normaal kijk je niet uit naar de groepsfase omdat dat zo berekenend wordt gevoetbald maar daar was deze editie niets van te merken.
Mooiere kwartfinales dan in 2010.. toen was alleen HOL - BRA mooi.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:43 schreef Joeri. het volgende:
Wat een droom kwartfinales![]()
BRA - COL
FRA - DEU
NED - CRC
BEL - ARG
Ik zie colombia dit toernooi nog winnen ookquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:43 schreef Joeri. het volgende:
BRA - COL
FRA - DEU
NED - CRC
BEL - ARG
Brazilië - Colombia wordt echt geweldig.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:43 schreef Joeri. het volgende:
BRA - COL
FRA - DEU
NED - CRC
BEL - ARG
Zonde van FRA-DEUquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:43 schreef Joeri. het volgende:
BRA - COL
FRA - DEU
NED - CRC
BEL - ARG
En met nog 2 wedstrijden in Salvador gaat dat zeker goed komenquote:Op zondag 29 juni 2014 10:46 schreef wdn het volgende:
[..]
2014 tot nu toe:
Total number of goals scored: 140
Average goals per match: 2.80
Total number of hat-tricks: 2
Total number of penalty kicks awarded: 10
Own goals scored: 4
2010 totaal:
Total number of goals scored: 145
Average goals per match: 2.27
Total number of hat-tricks: 1
Total number of penalty kicks awarded: 15
Own goals scored: 2
---
We zitten dus RUIM boven 2010: nog 5 goals en we zitten aan het aantal van 2010. S I C K.
Ik heb niet zoveel met Fransen en hoewel ik altijd wel een zwak heb voor Brazilië mogen ze er van mij wel uitvliegen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Zonde van FRA-DEU
Dit was pas leuk geweest:
DEU - COL
FRA - BRA
NED - CRC
BEL - ARG
je hebt de verkeerde gequotequote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:30 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
En met nog 2 wedstrijden in Salvador gaat dat zeker goed komen
Misschien heb je wel gelijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:48 schreef Morendo het volgende:
Het is een leuk WK. Maar misschien is het een goed idee om voor het volgende WK een tuchtcommissie in te stellen zodat elleboogstoten en benenbrekende tackles niet meer onbestraft blijven?
98 misschien.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:26 schreef TLC het volgende:
Heeft Nederland ooit weleens zoveel verschillende doelpuntmakers gehad op een WK ? ik kan het me haast niet voorstellen
TRRRRRINGquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:46 schreef tong80 het volgende:
Net voetbalvriend aan de lijn. De toplanden zijn te verslaan net als de topclubs in de eredivisie. Nivelering maar komt de spanning wel tegoed.
'Dikke deur hier.'quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:56 schreef DO2 het volgende:
[..]
TRRRRRING
TRRRRRING
'Hallo, met wie?'
- 'Ha, tong, met voetbalvriend!'
'Voetbalvriend? Welke voetbalvriend?'
- 'Open Deur!'
Niet dat ze het dan beseffen. Maar de vermoeidheid slaat dan toe, spelers minder geconcentreerd, maken meer fouten, teams gaan met meer risico spelen om penaties te vermijden.quote:Op woensdag 2 juli 2014 09:12 schreef zarGon het volgende:
30 juni 22.00 uur - Duitsland - Algerije 1-0 - 92'
30 juni 22.00 uur - Duitsland - Algerije 2-0 - 120'
30 juni 22.00 uur - Duitsland - Algerije 2-1 - 120+1'
1 juli 18.00 uur - Argentinië - Zwitserland 1-0 - 118'
1 juli 22.00 uur - België - VS - 1-0 - 93'
1 juli 22.00 uur - België - VS - 2-0 - 105'
1 juli 22.00 uur - België - VS - 2-1 - 107'
Gewoon 7 achtereenvolgende doelpunten in de verlenging. Alsof ze pas na 90 minuten beseffen dat ze moeten scoren... Damn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |