Inderdaad en zo'n dagelijkse show is voor hem wat teveel gevraagdquote:Op zondag 29 juni 2014 14:57 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb wel medelijden met hem. Alsof een leuke bankrekening hem gelukkig maakt. Het is echt duidelijk dat hij niet goed in zijn vel zit. Hij komt wel leuk, luchtig en gezellig over, maar ik geloof echt niet dat hij het leven zo prachtig vindt.
Redelijk debiel dus ook dat VI hem daar dagelijks neerzet als ze dus weten dat het én de kwaliteit van de show niet ten goede komt, én Gijps gezondheid waarschijnlijk ook niet.quote:Op zondag 29 juni 2014 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad en zo'n dagelijkse show is voor hem wat teveel gevraagd
Dat is een misvatting. Ze zien zichzelf niet als analist.quote:Op zondag 29 juni 2014 15:23 schreef Breekfast het volgende:
Tja, het is inderdaad gewoon best wel triest als je als betaalde voetbalanalist geen enkele speler van Mexico kan opnoemen.
huh? gijp is bipolair?quote:Op zondag 29 juni 2014 13:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ja, na de uitzending kwartiertje gepraat.
Hij gaf aan dat het niet zo goed gaat met Gijp ivm zijn manische depressiviteit. Slikt meer medicijnen dan normaal en dat maakt hem anders op tv dan voorheen. Drukker en wat minder samenhangend aldus de snor.
Jup.quote:
Door Johan Derksen. Vind ik een betrouwbare bronquote:Op zondag 29 juni 2014 15:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
en dat is bevestigd door zijn management oid?
dat vind ik eigenlijk opmerkelijkerquote:Op zondag 29 juni 2014 15:42 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Door Johan Derksen. Vind ik een betrouwbare bron
Wat bedoel je?quote:
dat hij daar uitspraken over doet tegenover jouquote:
Is geen publiek geheim. Het is al heel vaak in het nieuws geweest in de tijd dat hij afwezig was bij VI.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat hij daar uitspraken over doet tegenover jou
die bipolaire stoornis is natuurlijk publiek geheim, maar vind t wel bijzonder dat johan zo makkelijk over praat met andere mensen
Tegen een keurige leraar uit Nijmegen zou ik ook alles vertellen hoor, zeker als hij de voorzitter was van mijn fanclubquote:Op zondag 29 juni 2014 16:02 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat hij daar uitspraken over doet tegenover jou
die bipolaire stoornis is natuurlijk publiek geheim, maar vind t wel bijzonder dat johan daar zo makkelijk over praat met andere mensen
Niet gezien.quote:
nou ja, dat over zijn medicijngebruik had hij anders ook achterwege kunnen latenquote:Op zondag 29 juni 2014 16:04 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Is geen publiek geheim. Het is al heel vaak in het nieuws geweest in de tijd dat hij afwezig was bij VI.
Alleen dat het nu wat slechter gaat was nog niet in het nieuws geweest, denk ik.
Waarom doet hij het dan? Zit hij aan zo'n wurgcontract vast ofzo? Voor het geld hoeft hij het niet meer te doen lijkt me, dus hij zou ook kunnen denken 'flikker op, met dit weer kijk ik thuis wel in de jacuzzi'.quote:Op zondag 29 juni 2014 16:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik denk dat Gijp het verschrikkelijk vindt om elke dag 'vroeg' op te staan voor de krantjes en dan de hele dag met allemaal mensen op de foto gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |