abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 juni 2014 @ 11:26:02 #251
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_141675528
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 23:12 schreef Morendo het volgende:
Volgens Gijp was Colombia een elftalletje dat de poule overleeft maar dan gelijk uitgeschakeld wordt. Los hiervan hebben Johan en Gijp echt de kloten verstand van voetbal. Je kunt toch minimaal vijf spelers van Mexico opnoemen? En Johan die de transfer van Herrera nog niet heeft meegekregen maar achter in zijn grijze koppie heeft hij de kennis dat Man Utd met Hernandez een Mexicaan heeft rondlopen. Herrera en Hernandez lijkt natuurlijk ook nog op elkaar... Tsjonge, tsjonge. Al die valse Songfestivalnichten halen het niveau genadeloos omlaag zeg.
Eens. Derksen kan alleen maar passievol praten over Louis van Gaal. :')
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_141676725
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 10:22 schreef bechirti het volgende:

[..]

eens, derksen heeft veel verstand van het binnenlandse voetbal. En dan met name van bestuurszaken van de clubs. Zodra hij over de grens moet analyseren is hij geen merwaarde meer. Ik verbaas me er soms over hoe weinig spelers hij kent.
Dat viel mij ook al op. Je zou toch spelers moeten kennen van zo'n voetballand.
  zondag 29 juni 2014 @ 12:43:01 #253
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_141677081
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 12:25 schreef Deckard het volgende:

[..]

Dat viel mij ook al op. Je zou toch spelers moeten kennen van zo'n voetballand.
Het is verwaterd tot het puur drijven op routine.
Derksen ziet een wedstrijd. Onthoudt een paar namen en voor de rest lullen vd Gijp en Genee er wel een punt aan.
Je ziet wel dat het Genee irriteert. Af en toe geeft hij een steek onder water als Derksen weer eens precies het tegenovergestelde beweert dan een week geleden.
Wie dit leest is gek
pi_141677300
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 23:12 schreef Morendo het volgende:
Volgens Gijp was Colombia een elftalletje dat de poule overleeft maar dan gelijk uitgeschakeld wordt. Los hiervan hebben Johan en Gijp echt de kloten verstand van voetbal. Je kunt toch minimaal vijf spelers van Mexico opnoemen? En Johan die de transfer van Herrera nog niet heeft meegekregen maar achter in zijn grijze koppie heeft hij de kennis dat Man Utd met Hernandez een Mexicaan heeft rondlopen. Herrera en Hernandez lijkt natuurlijk ook nog op elkaar... Tsjonge, tsjonge. Al die valse Songfestivalnichten halen het niveau genadeloos omlaag zeg.
Zo gaat dat als je over voetbal praat zoals in het dorpscafe. Al die teringaapies lijken op elkaar dus dan kan je ze nog wel eens niet uit elkaar houden.

Bij een studio voetbal wordt er een half uur gerepeteerd. Dan weet iedereen de namen wel maar is alle spontaniteit weg! Eigenlijk zitten daar louter floormanagers aan tafel
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_141677371
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 12:52 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Zo gaat dat als je over voetbal praat zoals in het dorpscafe. Al die teringaapies lijken op elkaar dus dan kan je ze nog wel eens niet uit elkaar houden.

Bij een studio voetbal wordt er een half uur gerepeteerd. Dan weet iedereen de namen wel maar is alle spontaniteit weg! Eigenlijk zitten daar louter floormanagers aan tafel
Daar krijgen ze volgens mij ook allemaal zo een handout met opstellingen/selectie. Je ziet ze in ieder geval regelmatig naar beneden gluren 'Oh ehh ja die nummer 10 was goed, ehhh dinges'.

Desalniettemin vind ik Gijpie niet echt in vorm, het begint ook onwijs storend te worden hoe hij vrijwel ALTIJD antwoord geeft als Genee iets aan een andere gast vraagt :') Verder is dat hele gehaat op Oranje beetje misplaats, en zwaar overdreven. Nee het is geen technisch swingend 4-3-3 voetbal, maar als je het meest scoort in de poulefase kan je ook niet doen alsof de bus voor de goal staat en we 3x met een krappe 1-0 hebben gewonnen
pi_141677411
Scorebordjournalistiek.
pi_141677429
Loze oneliners
  zondag 29 juni 2014 @ 12:59:32 #258
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_141677447
Lekker wokken. Alles in één grote pan flikkeren.
pi_141677518
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 10:58 schreef -J-D- het volgende:
Crazy Pianos was lachen. Wat een wanhopige vrouwen daar :D
Nog met Johan gesproken?
pi_141677903
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 13:03 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Nog met Johan gesproken?
Ja, na de uitzending kwartiertje gepraat.
Hij gaf aan dat het niet zo goed gaat met Gijp ivm zijn manische depressiviteit. Slikt meer medicijnen dan normaal en dat maakt hem anders op tv dan voorheen. Drukker en wat minder samenhangend aldus de snor.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_141678019
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 13:18 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Hij gaf aan dat het niet zo goed gaat met Gijp ivm zijn manische depressiviteit. Slikt meer medicijnen dan normaal en dat maakt hem anders op tv dan voorheen. Drukker en wat minder samenhangend aldus de snor.
Ah, dat verklaart dus waarom hij het nodig vindt op iedere vraag te antwoorden zo'n beetje. Snap niet zo goed dat als VI dit weet dat ze hem er dan niet gewoon wat minder neerzet, om de dag ofzo. Moet toch prima op te vangen zijn met Kieft/Hansie/Bossie/Been.
pi_141678033
whoo de fuk is thomas dekker?
pi_141678495
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 10:58 schreef -J-D- het volgende:
Crazy Pianos was lachen. Wat een wanhopige vrouwen daar :D
Was mevrouw Derksen niet blij mee zeker toen je met 3 extra vrouwvolk thuis kwam?
pi_141678569
http://nos.nl/wk2014/video/668097-de-tranen-van-willem.html

Daar hebben we Kees Jansma en zijn kapsel. Al gepost? :P
pi_141678574
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 13:43 schreef zeebeschuit het volgende:

[..]

Was mevrouw Derksen niet blij mee zeker toen je met 3 extra vrouwvolk thuis kwam?
We hadden een hotel daar ;) Vrouwlief gewoon thuis.
pi_141678924
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 13:18 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Wel te merken idd
pi_141678931

We hadden mooie plekken, direct achter Johan. Altijd fijn als we gereserveerde plekken hebben.

Het eten vonden we eigenlijk best wel meevallen. Na de verhalen hier dacht ik dat het niet super zou zijn, maar het was smakelijk. Tweede keer of derde keer opscheppen was geen probleem.

Beetje saaie uitzending met een nietszeggende Thomas Dekker, een hyperactieve Gijp en een saaie Derksen. Maar goed, dat is hier al uitgesproken... de chemie is wat minder en dat weten ze zelf ook.

Naderhand dus met Derksen bijgepraat over de fanclub en ik ben geïnterviewd door een knakker van VI. Misschien dat ze nog iets met de fanclub in het tijdschrift willen gaan doen. Ik hoor het wel.

Kortom, leuk avondje uit. Zeker een aanrader. Al zei Derksen dat het al helemaal uitverkocht is tot het einde van het WK.
  zondag 29 juni 2014 @ 14:00:31 #268
198365 Morendo
The Real Deal
pi_141679060
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 13:56 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Het eten vonden we eigenlijk best wel meevallen. Na de verhalen hier dacht ik dat het niet super zou zijn, maar het was smakelijk. Tweede keer of derde keer opscheppen was geen probleem.
Wanneer je Boskamp hebt rondlopen dan zal dat inderdaad geen probleem zijn.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_141679085
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 14:00 schreef Morendo het volgende:

[..]

Wanneer je Boskamp hebt rondlopen dan zal dat inderdaad geen probleem zijn.
Boskamp en de andere heren eten niet mee van dit buffet hoor.
  zondag 29 juni 2014 @ 14:02:27 #270
198365 Morendo
The Real Deal
pi_141679120
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 14:01 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Boskamp en de andere heren eten niet mee van dit buffet hoor.
Dat vermoedde ik al. Die komen natuurlijk ook binnen via de artiesteningang.
Die Lebenslust bringt dich um.
  zondag 29 juni 2014 @ 14:05:34 #271
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_141679217
Ik vond het al apart hoe Gijp na de 5-1 tegen Spanje helemaal lyrisch was over het Nederlands Elftal en het hem een week later geen reet uitmaakt wat Nederland doet als ze maar mooi voetbal spelen. De ene keer kan Jan Maat er geen klote van en de andere keer is hij beter dan Liechtensteinert.
Het antwoorden als er iets aan een andere gast gevraagd wordt viel mij ook al op. Beetje vreemd. Gelukkig zitten vanavond Bossie en Kieft naast hem dus zal hij zich wel op z'n gemak voelen.
Ik ben inmiddels overleden.
  zondag 29 juni 2014 @ 14:13:50 #272
131800 Tarado
capô de fusca
pi_141679433
Mensen die dit programma serieus nemen :') , 2 keer in de week is het al moeilijk maken, iedere dag onmogelijk voor die gasten, daar hebben ze te weinig inhoud voor.
  zondag 29 juni 2014 @ 14:23:35 #273
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_141679722
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2014 12:52 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Dit begint zo langzamerhand ook wel een beetje een dooddoener te worden zeg :')
pi_141679991
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2014 14:23 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Dit begint zo langzamerhand ook wel een beetje een dooddoener te worden zeg :')
Koffietijd voor mannen
  zondag 29 juni 2014 @ 14:51:20 #275
64521 SuperHarregarre
Semipositief.
pi_141680553
Het vervelende is wel dat het bijna een beetje zielig wordt voor Gijpie. Bij sommige gasten krijg je plaatsvervangende schaamte of medelijden, dat zou bij vaste tafelgasten niet het geval moeten zijn. Hoe weinig Derksen ook weet van het buitenlandse voetbal, hij wekt geen medelijden op. Bij Gijp krijg ik dat langzaamaan wel...
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')