Dat heeft altijd voorrang natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:01 schreef Zipportal het volgende:
Boskamp en Gijp die afgekapt worden, [b]omdat Sneijder en Yo weer belachelijk gemaakt moeten worden. [/b]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Frank Evenblij schijnt hem goed na te kunnen doen.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:34 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dat Bas van Toor een keer te gast moet zijn, in clownspak.
18, ja het kost geld en alle uitzendingen zijn inmiddels uitverkocht.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:55 schreef Fokker101 het volgende:
Kost dat eigenlijk geld om daar bij aanwezig te zijn en hoe oud moet je daar voor zijn.
Hij schijnt ook een keurige Ma Tokkie in huis te hebben.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Frank Evenblij schijnt hem goed na te kunnen doen.
Hij heeft in haar karretje gereden.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij schijnt ook een keurige Ma Tokkie in huis te hebben.
Ik dacht dat ik de enige was die daar om moest lachen.quote:
Reguliere uitzendingen bijwonen kost geen geld, je moet alleen geluk hebben en er vroeg bij zijn. Toen ik er was moest je zestien zijn, maar stiekem was ik pas over een paar maanden zestien toen ik erbij was jaren geleden. Dat stonden ze toen oogluikend toe. Mocht alleen geen bier natuurlijk. Goede oude tijd.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:55 schreef Fokker101 het volgende:
Kost dat eigenlijk geld om daar bij aanwezig te zijn en hoe oud moet je daar voor zijn.
Nou jongens en meisjes, dit is niet zo leuk.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Frank Evenblij schijnt hem goed na te kunnen doen.
Ze hebben er wel verstand van maar Johan is teveel doordrenkt van haat tegen Van Gaal en is het point of no return allang gepasseerd wat dat betreft. Hij wacht gewoon tot het misgaat om al zijn getrol eindelijk te kunnen omzetten in zijn gelijk. Hopelijk duurt die lijdensweg nog even.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:12 schreef Morendo het volgende:
Volgens Gijp was Colombia een elftalletje dat de poule overleeft maar dan gelijk uitgeschakeld wordt. Los hiervan hebben Johan en Gijp echt de kloten verstand van voetbal. Je kunt toch minimaal vijf spelers van Mexico opnoemen? En Johan die de transfer van Herrera nog niet heeft meegekregen maar achter in zijn grijze koppie heeft hij de kennis dat Man Utd met Hernandez een Mexicaan heeft rondlopen. Herrera en Hernandez lijkt natuurlijk ook nog op elkaar... Tsjonge, tsjonge. Al die valse Songfestivalnichten halen het niveau genadeloos omlaag zeg.
eens, derksen heeft veel verstand van het binnenlandse voetbal. En dan met name van bestuurszaken van de clubs. Zodra hij over de grens moet analyseren is hij geen merwaarde meer. Ik verbaas me er soms over hoe weinig spelers hij kent.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:12 schreef Morendo het volgende:
Volgens Gijp was Colombia een elftalletje dat de poule overleeft maar dan gelijk uitgeschakeld wordt. Los hiervan hebben Johan en Gijp echt de kloten verstand van voetbal. Je kunt toch minimaal vijf spelers van Mexico opnoemen? En Johan die de transfer van Herrera nog niet heeft meegekregen maar achter in zijn grijze koppie heeft hij de kennis dat Man Utd met Hernandez een Mexicaan heeft rondlopen. Herrera en Hernandez lijkt natuurlijk ook nog op elkaar... Tsjonge, tsjonge. Al die valse Songfestivalnichten halen het niveau genadeloos omlaag zeg.
quote:
quote:Op zondag 29 juni 2014 00:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die daar om moest lachen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |