Ah ok. Als het kan met werk blijf ik altijd wakker tot suhur. Maar dat komt ook omdat ik sowieso nooit voor 1 uur s'nachts slaap (nachtmens). Beetje documentaires/programma's online (terug)kijken, lezen, muziek luisteren etc. Chillmode.quote:
leuk om te horenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:27 schreef Peunage het volgende:
Voor de meeste sjiitische moslims in Europa is het maandag btw.
Vanzelfsprekend houden de (meeste) Turken zich aan kalenders van Turkse instanties, zoals Diyanet, dus beginnen ze op zaterdag.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:24 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
dat geldt toch alleen als je in turkije bent?
Opgezwollen voeten? Niet bij de Turkse moskee hoor. Binnen een half uur klaar.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:18 schreef Aloulou het volgende:
Nog mensen hier die weleens tarawih-gebed in de Moskee gaan bidden in Ramadan?
Vanavond is het in dat geval met opgezwolle voeten thuiskomen
Er zijn bepaalde leefregels binnen de islam. Maar zoals ik al zei: uiteindelijk is het tussen jou en God.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:09 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Is het voor jou eigenlijk 'niet mogen' of echt 'niet willen'?
Er wordt namelijk veel gezegd 'ik mag dit niet, dat niet, zus niet, zo niet', maar bij ergens in geloven hoort toch ook dat je gelooft dat bepaalde zaken niet goed zijn, en geloof is (in ieder geval voor mij) geen regels die je jezelf oplegt, maar gewoon je levenswijze aanpassen aan wat je gelooft.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:27 schreef Peunage het volgende:
Voor de meeste sjiitische moslims in Europa is het maandag btw.
Mijn buurman switchte zijn diensten altijd zodat ie nacht had die slimmerd. Vond ie beter met Ramadan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:31 schreef Bortecinem het volgende:
Wel fijn dat ik nachtdienst heb deze week.
Klinker sjiieten doen dit toch ook niet. Toen ik vastte en zo verbood oma dit altijd. Na 12u 's nachts werd er niet gegeten.quote:
oh... nou misschien weet ik daarom niet wat ik nu moet gaan eten. Het is gewoon voor mij al bepaaldquote:Op zondag 29 juni 2014 00:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Klinker sjiieten doen dit toch ook niet. Toen ik vastte en zo verbood oma dit altijd. Na 12u 's nachts werd er niet gegeten.
Pita met hummus en watermeloen er na zou ik doenquote:Op zondag 29 juni 2014 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh... nou misschien weet ik daarom niet wat ik nu moet gaan eten. Het is gewoon voor mij al bepaaldgetekend voor het leven
Dat is toch flauw en krom?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn buurman switchte zijn diensten altijd zodat ie nacht had die slimmerd. Vond ie beter met Ramadan.
humus is opquote:Op zondag 29 juni 2014 00:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Pita met hummus en watermeloen er na zou ik doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |