En de lelijkstequote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/opmerkel(...)e-tiener-wereld.html
Turkse vrouwen, de grootste vrouwen
Man man man, jij met je Tayyip-gefap... Hoe kun je werkelijk zo blind zijn? Neyse...quote:Op zondag 13 juli 2014 21:50 schreef zarGon het volgende:
De oppositie in Turkije faalt echt op zoveel fronten.. Stelletje debielen.
In het land der blinden...quote:Op maandag 14 juli 2014 14:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Man man man, jij met je Tayyip-gefap... Hoe kun je werkelijk zo blind zijn? Neyse...
Smaken verschillen, Turkse vrouwen zijn iniedergeval wel de zedelijkste.quote:
Niet generaliseren!quote:Op maandag 14 juli 2014 15:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Smaken verschillen, Turkse vrouwen zijn iniedergeval wel de zedelijkste.
Een ongetrouwd exemplaar is als een gesloten mossel
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Smaken verschillen, Turkse vrouwen zijn iniedergeval wel de zedelijkste.
Een ongetrouwd exemplaar is als een gesloten mossel
Dat waren crypto-armenen, een groot probleem binnen de Turkse gemeenschap.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:41 schreef Eyip het volgende:
[..]![]()
Genoeg Turkse moslima vrouwen gehad en zuigen dat ze deden. Wat een onzin.
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat waren crypto-armenen, een groot probleem binnen de Turkse gemeenschap.
De meeste mensen trappen in hun listige manier van doen dus het is niet verwonderlijk dat jij daar eentje van bent.
Cool man.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:57 schreef Eyip het volgende:
[..]![]()
Tuurlijk kunnen dat geen turken zijn. Geloof mij, het waren turkse meiden. Gülcan, Emine
Geef hem eens ongelijk. zG is volgens mij niet pro-AKP, alleen is er geen beter alternatief, ze falen keer op keer en dat is wat zG aangeeft.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Man man man, jij met je Tayyip-gefap... Hoe kun je werkelijk zo blind zijn? Neyse...
Akp faalt ook x op x.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk. zG is volgens mij niet pro-AKP, alleen is er geen beter alternatief, ze falen keer op keer en dat is wat zG aangeeft.
Neuh, niet pro-AKP? Waarom praten jullie dan steeds precies Tayyip en de AKP na? ''O muhalefet yok mu, o muhalefet...''quote:Op maandag 14 juli 2014 16:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk. zG is volgens mij niet pro-AKP, alleen is er geen beter alternatief, ze falen keer op keer en dat is wat zG aangeeft.
Zeer slecht. Corrupt. Eens.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Akp faalt ook x op x.
Ze jatten, bewijzen zijn er en nog hoor ik je juichen.
Oh dit meen je niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zeer slecht. Corrupt. Eens.
Maar liever dat ze 5 miljoen stelen maar wel daadwerkelijk iets doen. Dan helemaal niks doen, niks investeren en ook nog eens het honderdvoudige stelen.
Ik heb sinds een tijdje geen tv meer, toen ik nog een tv had keek ik o.a. kanal d, star, show en ATV. Zo nu en dan trt, cnnturk en haberturk. Nee, geen zenders zoals ulusal oid.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Neuh, niet pro-AKP? Waarom praten jullie dan steeds precies Tayyip en de AKP na? ''O muhalefet yok mu, o muhalefet...''
Hebben jullie ooit een dag geluisterd naar wat Kiliçdaroglu zelf te zeggen heeft, wat de oppositie te zeggen heeft, wat critici van de regering te zeggen hebben? En dan bedoel ik dus niet uit de mond van de yandas medya en AKP'ers zelf. Wat voor democraat ben je als hoor en wederhoor voor je te veel gevraagd is?
Maar goed, ik heb geen zin meer in politieke discussies in dit topic.
Öyle diyen adama daha ne diyebilirsin.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh dit meen je niet.
Man man man.. yuh be. Laat maar.
Ik had het ook anders willen zien, maar als ik kijk naar de afgelopen 30 jaar is AKP toch het meest stabiele gebleken. Onder wie was het beter, serieuze vraag.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh dit meen je niet.
Man man man.. yuh be. Laat maar.
Oh, zowel de akp als de mhp hebben ons als shit behandeld. Hepiniz boksunuz.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik had het ook anders willen zien, maar als ik kijk naar de afgelopen 30 jaar is AKP toch het meest stabiele gebleken. Onder wie was het beter, serieuze vraag.
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 14 juli 2014 16:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh, zowel de akp als de mhp hebben ons als shit behandeld. Hepiniz boksunuz.
Dit is jullie argument. Er was geen beterequote:Op maandag 14 juli 2014 16:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraagGa ik niet krijgen ook, want er was geen betere en dat weet je heel erg goed.
Ik fap niet op Tayyip, maar als je van Tayyip wil winnen, moet je met iets beters komen dan Tayyip zelf.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit alles betekent maar niet dat akp beste optie is? Er is idd geen alternatief, maar moet deze josti dan maar blijven?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik fap niet op Tayyip, maar als je van Tayyip wil winnen, moet je met iets beters komen dan Tayyip zelf.
Ben je serieus van mening dat Ekmeleddin een goede keuze is geweest van de oppositie? Ben je serieus van mening dat iets zoals 'Ekmek İçin Ekmeleddin' een goede slogan is?
Ben je serieus dat de oppositie in Turkije sterk is of überhaupt iets voor elkaar kan krijgen? Nadat die çatı adayı bekend werd, was men het oneens binnen de oppositiepartijen zelf.. Dat geeft toch stof tot denken?
Ik snap de 1:1 vergelijking met AKP niet... CHP en MHP kunnen zich niet veroorloven om zich als AKP te gedragen of zichzelf te meten met AKP. Dat komt - hoe je het went of keert - AKP momenteel groter is, en sterker. Je moet dus nog sterker zijn wil je AKP verslaan.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Akp faalt ook x op x.
Ze jatten, bewijzen zijn er en nog hoor ik je juichen.
Ik geef al die mongolen de schuld. Anlamadin herhalde. Chp is exit na de toenadering tot MHP.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap de 1:1 vergelijking met AKP niet... CHP en MHP kunnen zich niet veroorloven om zich als AKP te gedragen of zichzelf te meten met AKP. Dat komt - hoe je het went of keert - AKP momenteel groter is, en sterker. Je moet dus nog sterker zijn wil je AKP verslaan.
AKP kan zich veroorloven om te falen, CHP en MHP niet. AKP zit al meer dan een decennia aan de macht, het lukt de oppositiepartijen godverdomme niet eens om één front te vormen.
Dit heeft niets met mijn gefap op het AKP te maken, maar puur mijn teleurstelling richting de oppositie. Hoe hard 'jullie' de AKP de schuld ook willen geven, ik zie de oppositie toch echt als de schuldige partij. En maar jammeren over de AKP, terwijl ze zelf gewoon weinig voorstellen.
Je hebt drie keuzes:quote:Op maandag 14 juli 2014 16:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit alles betekent maar niet dat akp beste optie is? Er is idd geen alternatief, maar moet deze josti dan maar blijven?
Het is een referendum met drie opties... CHP is exit, MHP is geen optie, BDP/HDP is geen optie voor rest van het land... Ja, wat wil je nou?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik geef al die mongolen de schuld. Anlamadin herhalde. Chp is exit na de toenadering tot MHP.
Dit geeft niet het recht om die ezel daar als baas te houden en om die man als Profeet te zien. Wat velen toch echt doen met hun: onu Allah gonderdi. Mal icin kendini satan cahiller iste. O bize yol yapti
Waarom blijft AKP over?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt drie keuzes:
- AKP
- CHP/MHP
- BDP/HDP
- BDP en HDP heeft raakvlakken in het oosten, maar geen raakvlakken met de rest van het land.
- CHP en MHP bewijzen keer op keer dat ze geen sterke oppositie kunnen vormen. Zelfs bij het vinden van een geschikte (lees: op z'n minst 'bekende') kandidaat falen ze. En dan komt die kandidaat ook nog eens met een dooddoener als 'met mij verhonger je niet'. Neger, serieus, in het Turkije van 2014 met zo'n zwakke slogan aan komen kakken....
- Blijft AKP over. En dat is echt te wijten aan de slappe oppositie.
Doe je weer precies hetzelfde... Wie zegt dat dit zijn slogan is? Is dit het enige wat hij heeft gezegd? Heb je even een uurtje geluisterd naar wat hij allemaal te zeggen heeft? Of heb je alleen maar over hem gehoord en gelezen uit de mond van Tayyip en de yandas medya? Precies...quote:Op maandag 14 juli 2014 16:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt drie keuzes:
- AKP
- CHP/MHP
- BDP/HDP
- BDP en HDP heeft raakvlakken in het oosten, maar geen raakvlakken met de rest van het land.
- CHP en MHP bewijzen keer op keer dat ze geen sterke oppositie kunnen vormen. Zelfs bij het vinden van een geschikte (lees: op z'n minst 'bekende') kandidaat falen ze. En dan komt die kandidaat ook nog eens met een dooddoener als 'met mij verhonger je niet'. Neger, serieus, in het Turkije van 2014 met zo'n zwakke slogan aan komen kakken....
- Blijft AKP over. En dat is echt te wijten aan de slappe oppositie.
Omdat ik persoonlijk geen vertrouwen heb in een kandidaat die de CHP en MHP gezamenlijk naar voren schuiven.quote:
Maak je een grap?quote:Op maandag 14 juli 2014 16:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doe je weer precies hetzelfde... Wie zegt dat dit zijn slogan is?
Kijkend naar deze argumenten mag jij je ook schamenquote:Op maandag 14 juli 2014 16:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat ik persoonlijk geen vertrouwen heb in een kandidaat die de CHP en MHP gezamenlijk naar voren schuiven.
Dat heeft een aantal redenen (mijns inziens):
- ik ken(de) die kandidaat niet voor zijn kandidaatstelling
- de slogan van de kandidaat
- binnen de partijen (CHP/MHP) is met het oneens dat men die kandidaat naar voren heeft geschoven
- CHP en MHP falen als oppositie
- geen vertrouwen in het capabel kunnen handelen van CHP en MHP (mochten ze aan de macht komen)
- hoe klote AKP ook is wat betreft een aantal punten (o.a. vrijheid van meningsuiting), ze hebben een track record
De CHP en MHP zouden zich moeten schamen. En de rest van de Turkse politiek ook, dat ze de AKP (gezamenlijk) niet klein krijgen.
Je maakt en aannames, en oordeel je mij daarop.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Of heb je alleen maar over hem gehoord en gelezen uit de mond van Tayyip en de yandas medya? Precies...
Ik had jou toch wat slimmer ingeschat en niet zo simplistisch.
Ja, deze bangmakerijen werken sinds 2002 niet meer.quote:En wanneer je Tayyip kiest, maak je borst maar nat voor een systeem zoals in de VS en zeg maar dag tegen de parlementaire democratie.
Vertel.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kijkend naar deze argumenten mag jij je ook schamen![]()
Ik ben niet pro-AKP. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen? Ik ben anti-oppositie.quote:Dit is jouw reden om pro AKP te zijn? Succes in dat verdorven land.
Bangmakerij. Gerizekali wilde Twitter verbiedenquote:Op maandag 14 juli 2014 17:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je maakt en aannames, en oordeel je mij daarop.
Briljant.
[..]
Ja, deze bangmakerijen werken sinds 2002 niet meer.
Het wordt eens tijd dat men met positieve verhalen van eigen kamp komt i.p.v. negatieve verhalen van de andere kamp. Zwak, gewoon zwak.
Lees ook even verder wat ik nog meer zeg. Is dit het enige wat hij te zeggen heeft? Wat houdt zijn slogan in? Heb je verder nog beluisterd en gelezen wat hij te zeggen heeft (in dat artikel en daarbuiten)? Hoe kun je het daarmee oneens zijn?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maak je een grap?
http://www.ntvmsnbc.com/id/25525675/.
En mocht het zo ver komen (met Tayyip kan dat zomaar gebeuren), moet je toch echt richting de oppositie kijken.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En wanneer je Tayyip kiest, maak je borst maar nat voor een systeem zoals in de VS en zeg maar dag tegen de parlementaire democratie.
Ah, we zijn het eens dat dat zijn slogan is.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lees ook even verder wat ik nog meer zeg. Is dit het enige wat hij te zeggen heeft? Wat houdt zijn slogan in? Heb je verder nog beluisterd en gelezen wat hij te zeggen heeft (in dat artikel en daarbuiten)? Hoe kun je het daarmee oneens zijn?
Zoals ik vaker heb aangegeven: ik ben het daar ook niet mee eens.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bangmakerij. Gerizekali wilde Twitter verbiedenLoopt op Social Media te vloeken. Zegt dat tapes gemanipuleerd zijn. En nog tig andere argumenten.
We hebben verschillende weegschalen... Wat bij mij veel weegt, kan bij jou weinig wegen, en vice versa.quote:Als jij ondanks alles nog akp liever als leider ziet:
Bangmakerij...quote:Op maandag 14 juli 2014 17:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je maakt en aannames, en oordeel je mij daarop.
Briljant.
[..]
Ja, deze bangmakerijen werken sinds 2002 niet meer.
Het wordt eens tijd dat men met positieve verhalen van eigen kamp komt i.p.v. negatieve verhalen van de andere kamp. Zwak, gewoon zwak.
Het is een referendum; het volk krijgt wat het wil.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bangmakerij...Hij heeft zelf dit onderwerp onder de aandacht gebracht en zijn wens hierop uitgesproken. Lees je eerst even in. Dit merk je ook aan de dingen die hij zegt te willen doen wanneer hij president wordt; dingen die eigenlijk de bevoegdheden van een president te boven gaan.
quote:Op maandag 14 juli 2014 17:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Hou je klep dan dicht als het lot van het land je verder niets boeit, oké? Ik kots op zogenaamd humanistische democraten als jij.
Dan ben je echt een druiloor als je tot vandaag niets hebt meegekregen over alles wat ik hierover heb gezegd en wat mijn kijk hierop is. Ik doe niet mee aan de verkiezingen om jou te willen overtuigen van iets. Ga jij maar vrolijk Tayyip steunen. Doei.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:22 schreef zarGon het volgende:
[..]. Hahahahaha.
Geen verschil met jou en die AKP'ers die je uitkotst.. Zij denken precies zo. Mijn manier beste manier.
Dank je wel man.. En vooral ook omdat je me niet eens probeert te overtuigen. En omdat je het binnen 10 posts voor de tweede keer persoonlijk maakt.
quote:Op maandag 14 juli 2014 17:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan ben je echt een druiloor als je tot vandaag niets hebt meegekregen over alles wat ik hierover heb gezegd en wat mijn kijk hierop is. Ik doe niet mee aan de verkiezingen om jou te willen overtuigen van iets. Ga jij maar vrolijk Tayyip steunen. Doei.
Goede post.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:29 schreef Stimorol- het volgende:
Ik walg srs van Turken.
Een partij die mensen achterstelt, steelt, demonstranten slaan, het neerknallen van andersdenkenden als -kan gebeuren- beschouwt, geld steelt, isis steunt, el nusra steunt krijgt steun. Want het gaat zoooo goed met de economie. Dat was idd te zien met gezi. Erg stabiel allemaal. Maar hey, als er maar meer met welvaart is.
Stel hoeren daar.
Mij niet in ieder geval. Ik kan me de tijden vóór akp herinneren. De armoedige omstandigheden waaronder mijn oma en opa leefden. Ze zijn nu dolgelukkig. Dictator of niet, wat voor mij telt is dat ze nu eindelijk op eervolle manier kunnen leven.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:16 schreef zarGon het volgende:
Waarom zou men eigenlijk voor de oppositie moeten kiezen? Kunnen jullie mij overtuigen met de daadkracht van de oppositie?
Stumperquote:Op maandag 14 juli 2014 22:30 schreef AMAR420 het volgende:
hee turke ik kijk soms turkse series op youtube zoals "ezel"
hebben jullie nog meer aanraders?
Mensen als jij...quote:Op maandag 14 juli 2014 20:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Mij niet in ieder geval. Ik kan me de tijden vóór akp herinneren. De armoedige omstandigheden waaronder mijn oma en opa leefden. Ze zijn nu dolgelukkig. Dictator of niet, wat voor mij telt is dat ze nu eindelijk op eervolle manier kunnen leven.
Eervol heeft natuurlijk niks met geld te maken hequote:Op maandag 14 juli 2014 20:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Mij niet in ieder geval. Ik kan me de tijden vóór akp herinneren. De armoedige omstandigheden waaronder mijn oma en opa leefden. Ze zijn nu dolgelukkig. Dictator of niet, wat voor mij telt is dat ze nu eindelijk op eervolle manier kunnen leven.
is een goeie serie hoor best wel gangster enzoquote:Op maandag 14 juli 2014 23:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
What's up? 'Ezel' is een Turks woord, en er is een serie die daadwerkelijk zo heet.
Ik denk dat ze meer doelt op 'menswaardig'.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eervol heeft natuurlijk niks met geld te maken he
Al geef ik je wel gelijk in dat de partijen ervoor bledder waren.
Bla, bagger, bezems, bastaarden, bonobo'squote:Op maandag 14 juli 2014 23:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer doelt op 'menswaardig'.
(Bledder?)
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hm, okay. ;P.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bla, bagger, bezems, bastaarden, bonobo's
Op wie zou jij stemmen (mocht je kunnen stemmen)?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bla, bagger, bezems, bastaarden, bonobo's
Herkes kendi sikiyle oynuyor. Ik zeg t wat grof, maar t valt me zo tegen dat mensen zeggen we zijn nu rijker . klopt dat ben je. En zo snoert Erdogan ied er s mind. Stem op mij en ik maak je rijk. Gerisini bosver abi.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer doelt op 'menswaardig'.
(Bledder?)
AKPquote:Op maandag 14 juli 2014 23:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op wie zou jij stemmen (mocht je kunnen stemmen)?
Het gaat niet om rijk zijn... Ik snap niet waarom je zo focust hierop. Over de algehele linie zijn er verbeteringen, hoe je het wendt of keert. En dat zal niet alleen aan de AKP gelegen hebben, maar zij zijn wel aan de leiding. Je kunt de AKP kleineren door de (negatieve) uitspattingen van Tayyip, maar dat doet niets af aan het feit dat er wel verbeteringen zijn doorgevoerd in het afgelopen decennium. En het waren broodnodige verbeteringen, iets waar jij makkelijk over doet met 'yol yaptı', om maar iets te noemen. Die wegen en de vliegvelden waar jij zo makkelijk over doet zijn nodig om een goede infrastructuur te hebben en goed bereikbaar te zijn, en dus investeringen (uit het buitenland) binnen te halen.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Herkes kendi sikiyle oynuyor. Ik zeg t wat grof, maar t valt me zo tegen dat mensen zeggen we zijn nu rijker . klopt dat ben je. En zo snoert Erdogan ied er s mind. Stem op mij en ik maak je rijk. Gerisini bosver abi.
Let niet op de tikfouten. Mn mobiel tript.
Sorry. Ka n olabilir, maar wetende wat voor spellen ze spelen en hoe ze spreken over aleviete en hoe ze die achterstellen: oprotten met akp.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat niet om rijk zijn... Ik snap niet waarom je er zo focust hierop. Over de algehele linie zijn er verbeteringen, hoe je het wendt of keert. En dat zal niet alleen aan de AKP gelegen hebben, maar zij zijn wel aan de leiding. Je kunt de AKP kleineren door de (negatieve) uitspattingen van Tayyip, maar dat doet niets af aan het feit dat er wel verbeteringen zijn doorgevoerd in de afgelopen decennium. En het waren broodnodige verbeteringen, iets waar jij makkelijk over doet met 'yol yaptı', om maar iets te noemen. Die wegen en de vliegvelden waar jij zo makkelijk over doet zijn nodig om een goede infrastructuur te hebben en goed bereikbaar te zijn, en dus investeringen (uit het buitenland) binnen te halen.
De levensstandaard is gestegen tijdens de AKP. Ik snap niet waarom je dat niet wil inzien... Dat is waar unlabeled ook op doelt. Men kankert nu ook overal op, maar als je even stilstaat om te bedenken hoe het vóór 2002 was, denk ik dat je je mag beseffen dat de AKP veel vooruitgang heeft gebracht. En daar doe o.a. jij zo makkelijk over. Turkije was een vervallen staat en heeft een renovatie doorgaan, de basis is gelegd; het wordt tijd om de 'luxe'problemen zoals vrijheid van meningsuiting aan te pakken (wat we hier in het westen gewend zijn).
Tel daarbij op dat de voorgangers van AKP liepen te slapen; als het zo makkelijk was konden zij het ook.
Niet representatief voor meerderheid, lijkt me.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom niet op de Koerdische kandidaat? (Selahattin Demirtaş.)
Akp wel dan? En dan minus de omgekochte/gedwongen/gestolen stemmen.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet representatief voor meerderheid, lijkt me.
Kijk, ik ben het geheel met je eens dat bepaalde groepen worden achtergesteld in Turkije. Het is nog lang niet op het niveau waar het zou moeten zijn...quote:Op maandag 14 juli 2014 23:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sorry. Ka n olabilir, maar wetende wat voor spellen ze spelen en hoe ze spreken over aleviete en hoe ze die achterstellen: oprotten met akp.
Jullie krijgen de banen en welvaart ja. Niet mijn neefje. Ja of hij moest even akp stemmen.
Ze hebben goeds gedaan, maar ook wel kapotgemaakt.
Jezus... Je blijft maar terugkaatsen richting de AKP...quote:Op maandag 14 juli 2014 23:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Akp wel dan? En dan minus de omgekochte/gedwongen/gestolen stemmen.
Ja.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Akp wel dan? En dan minus de omgekochte/gedwongen/gestolen stemmen.
Weetje wat het is zargon. Mensen die AKP stemmers cahil en verrader noemen hebben nooit honger geleden of op straat moeten leven. Tien jaar terug was dit echter orde van de dag voor velen in Turkije. Daarom niet gek dat men op AKP is gaan stemmen en nog steeds blijven stemmen. Zie die ramadan topicreeks for god sake. 24/7 gehuil omdat het nog lang geen iftar is en 9 van de 10 keer gaat het over eten. Tja, als je basisbehoeften niet zijn bevredigd is je keuze zo gemaakt.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:32 schreef zarGon het volgende:
[..]. Dit is dus de reden waarom ik een slogan als 'Ekmek için Ekmeleddin' een slechte vind. Alsof 'ekmek' het probleem is. Turkije is een halte verder, het gaat niet meer om 'ekmek' of overleven.
Je verbaast me af en toe wel, overigens. AKP spreekt meer de oudere generatie aan, de jongeren zijn eerer anti-AKP (omdat vrijheden op internet e.d.). Ik ben in ieder geval blij dat je de track record van AKP niet bagatelliseert.
Juist!quote:Op maandag 14 juli 2014 23:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gaat niet om rijk zijn... Ik snap niet waarom je er zo focust hierop. Over de algehele linie zijn er verbeteringen, hoe je het wendt of keert. En dat zal niet alleen aan de AKP gelegen hebben, maar zij zijn wel aan de leiding. Je kunt de AKP kleineren door de (negatieve) uitspattingen van Tayyip, maar dat doet niets af aan het feit dat er wel verbeteringen zijn doorgevoerd in de afgelopen decennium. En het waren broodnodige verbeteringen, iets waar jij makkelijk over doet met 'yol yaptı', om maar iets te noemen. Die wegen en de vliegvelden waar jij zo makkelijk over doet zijn nodig om een goede infrastructuur te hebben en goed bereikbaar te zijn, en dus investeringen (uit het buitenland) binnen te halen.
De levensstandaard is gestegen tijdens de AKP. Ik snap niet waarom je dat niet wil inzien... Dat is waar unlabeled ook op doelt. Men kankert nu ook overal op, maar als je even stilstaat om te bedenken hoe het vóór 2002 was, denk ik dat je je mag beseffen dat de AKP veel vooruitgang heeft gebracht. En daar doe o.a. jij zo makkelijk over. Turkije was een vervallen staat en heeft een renovatie doorgaan, de basis is gelegd; het wordt tijd om de 'luxe'problemen zoals vrijheid van meningsuiting aan te pakken (wat we hier in het westen gewend zijn).
Tel daarbij op dat de voorgangers van AKP liepen te slapen; als het zo makkelijk was konden zij het ook.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:13 schreef Unlabeled het volgende:
Fokkers die niet voor rede vatbaar zijn verwijs ik naar de piramide van Maslow.
Daar komt de aap uit de mouw. Dus eigenlijk is er geen enkele geschikte partij en moeten we blanco stemmen.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sorry. Ka n olabilir, maar wetende wat voor spellen ze spelen en hoe ze spreken over aleviete en hoe ze die achterstellen: oprotten met akp.
Jullie krijgen de banen en welvaart ja. Niet mijn neefje. Ja of hij moest even akp stemmen.
Ze hebben goeds gedaan, maar ook wel kapotgemaakt.
Iedereen is welkom.quote:
Deze bezem dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Daar komt de aap uit de mouw. Dus eigenlijk is er geen enkele geschikte partij en moeten we blanco stemmen.
Doe jij toxh ook.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jezus... Je blijft maar terugkaatsen richting de AKP...
Is CHP+MHP wel representatief voor de meerderheid?
Nee. En dat weet je. Mhp en Akp kunnen knuffelen op dat gebied. Toen was het alleen niet mogelijk dit alles ih openbaar te zeggen. Nu wel. Oh trouwens, Erbakan en co waren toen al bezig met hun haatspelletjes.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kijk, ik ben het geheel met je eens dat bepaalde groepen worden achtergesteld in Turkije. Het is nog lang niet op het niveau waar het zou moeten zijn...
Maar... Hoe was dat vóór de AKP? Was dat echt zoveel beter? Of was het juist slechter? Hadden de Alevieten het toen beter?
orospulara orospu gibi davranmak gerekiyor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 07:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Erkek givi davran oruspu gibi degil.
Etrafinda hep oruspu dolu herhalde hemen oruspu oldugumu anladin.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 07:28 schreef xaban06 het volgende:
[..]
orospulara orospu gibi davranmak gerekiyor.
Wat een lompe argumentquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:13 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Weetje wat het is zargon. Mensen die AKP stemmers cahil en verrader noemen hebben nooit honger geleden of op straat moeten leven. Tien jaar terug was dit echter orde van de dag voor velen in Turkije. Daarom niet gek dat men op AKP is gaan stemmen en nog steeds blijven stemmen. Zie die ramadan topicreeks for god sake. 24/7 gehuil omdat het nog lang geen iftar is en 9 van de 10 keer gaat het over eten. Tja, als je basisbehoeften niet zijn bevredigd is je keuze zo gemaakt.
Ik mag Erdoğan niet echt, met zijn dictatuur en vrijheidsbeperkende maatregelen. Het valt echter niet te ontkennen dat hij, afgezien van de eerdergenoemde punten, goed bezig is geweest. Hij had weliswaar de conjunctuur mee (wat een erfenis van de voorgaande regeringen geweest kan zijn) wat zijn werk makkelijker heeft gemaakt. Door goed beleid heeft hij daar goed gebruik van gemaakt, dat is wel iets wat je aan hem mag toeschrijven.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kijk, ik ben het geheel met je eens dat bepaalde groepen worden achtergesteld in Turkije. Het is nog lang niet op het niveau waar het zou moeten zijn...
Maar... Hoe was dat vóór de AKP? Was dat echt zoveel beter? Of was het juist slechter? Hadden de Alevieten het toen beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |