Goede post.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:29 schreef Stimorol- het volgende:
Ik walg srs van Turken.
Een partij die mensen achterstelt, steelt, demonstranten slaan, het neerknallen van andersdenkenden als -kan gebeuren- beschouwt, geld steelt, isis steunt, el nusra steunt krijgt steun. Want het gaat zoooo goed met de economie. Dat was idd te zien met gezi. Erg stabiel allemaal. Maar hey, als er maar meer met welvaart is.
Stel hoeren daar.
Mij niet in ieder geval. Ik kan me de tijden vóór akp herinneren. De armoedige omstandigheden waaronder mijn oma en opa leefden. Ze zijn nu dolgelukkig. Dictator of niet, wat voor mij telt is dat ze nu eindelijk op eervolle manier kunnen leven.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:16 schreef zarGon het volgende:
Waarom zou men eigenlijk voor de oppositie moeten kiezen? Kunnen jullie mij overtuigen met de daadkracht van de oppositie?
Stumperquote:Op maandag 14 juli 2014 22:30 schreef AMAR420 het volgende:
hee turke ik kijk soms turkse series op youtube zoals "ezel"
hebben jullie nog meer aanraders?
Mensen als jij...quote:Op maandag 14 juli 2014 20:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Mij niet in ieder geval. Ik kan me de tijden vóór akp herinneren. De armoedige omstandigheden waaronder mijn oma en opa leefden. Ze zijn nu dolgelukkig. Dictator of niet, wat voor mij telt is dat ze nu eindelijk op eervolle manier kunnen leven.
Eervol heeft natuurlijk niks met geld te maken hequote:Op maandag 14 juli 2014 20:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Mij niet in ieder geval. Ik kan me de tijden vóór akp herinneren. De armoedige omstandigheden waaronder mijn oma en opa leefden. Ze zijn nu dolgelukkig. Dictator of niet, wat voor mij telt is dat ze nu eindelijk op eervolle manier kunnen leven.
is een goeie serie hoor best wel gangster enzoquote:Op maandag 14 juli 2014 23:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
What's up? 'Ezel' is een Turks woord, en er is een serie die daadwerkelijk zo heet.
Ik denk dat ze meer doelt op 'menswaardig'.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eervol heeft natuurlijk niks met geld te maken he
Al geef ik je wel gelijk in dat de partijen ervoor bledder waren.
Bla, bagger, bezems, bastaarden, bonobo'squote:Op maandag 14 juli 2014 23:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer doelt op 'menswaardig'.
(Bledder?)
quote:Op maandag 14 juli 2014 20:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hm, okay. ;P.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bla, bagger, bezems, bastaarden, bonobo's
Op wie zou jij stemmen (mocht je kunnen stemmen)?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bla, bagger, bezems, bastaarden, bonobo's
Herkes kendi sikiyle oynuyor. Ik zeg t wat grof, maar t valt me zo tegen dat mensen zeggen we zijn nu rijker . klopt dat ben je. En zo snoert Erdogan ied er s mind. Stem op mij en ik maak je rijk. Gerisini bosver abi.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer doelt op 'menswaardig'.
(Bledder?)
AKPquote:Op maandag 14 juli 2014 23:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Op wie zou jij stemmen (mocht je kunnen stemmen)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |