abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142282554
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:00 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/opmerkel(...)e-tiener-wereld.html

Turkse vrouwen, de grootste vrouwen :Y
En de lelijkste :r
pi_142282699
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:23 schreef Turquaz52 het volgende:
:@
Welcome back!
pi_142282733
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:23 schreef Turquaz52 het volgende:
:@
Zo'n beetje iedereen is verhuisd naar GC / Ramadan Slowchat 2014 tv kijken met pap&mam .
pi_142282824
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 21:50 schreef zarGon het volgende:
De oppositie in Turkije faalt echt op zoveel fronten. :{. Stelletje debielen.
Man man man, jij met je Tayyip-gefap... Hoe kun je werkelijk zo blind zijn? Neyse...
pi_142283124
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:34 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Man man man, jij met je Tayyip-gefap... Hoe kun je werkelijk zo blind zijn? Neyse...
In het land der blinden...
pi_142285620
quote:
10s.gif Op maandag 14 juli 2014 14:27 schreef Eyip het volgende:

[..]

En de lelijkste :r
Smaken verschillen, Turkse vrouwen zijn iniedergeval wel de zedelijkste.
Een ongetrouwd exemplaar is als een gesloten mossel :7
pi_142285712
quote:
6s.gif Op maandag 14 juli 2014 15:38 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Niet generaliseren! _O-
pi_142285725
quote:
6s.gif Op maandag 14 juli 2014 15:38 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

:')

Genoeg Turkse moslima vrouwen gehad en zuigen dat ze deden. Wat een onzin.
pi_142285761
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Scorpion_17 op 14-07-2014 19:02:28 ]
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_142286251
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 15:41 schreef Eyip het volgende:

[..]

Genoeg Turkse moslima vrouwen gehad en zuigen dat ze deden. Wat een onzin.
Dat waren crypto-armenen, een groot probleem binnen de Turkse gemeenschap.
De meeste mensen trappen in hun listige manier van doen dus het is niet verwonderlijk dat jij daar eentje van bent.
pi_142286414
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 15:53 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dat waren crypto-armenen, een groot probleem binnen de Turkse gemeenschap.
De meeste mensen trappen in hun listige manier van doen dus het is niet verwonderlijk dat jij daar eentje van bent.

Tuurlijk kunnen dat geen turken zijn. Geloof mij, het waren turkse meiden. Gülcan, Emine :9~
pi_142286520
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 15:57 schreef Eyip het volgende:

[..]

Tuurlijk kunnen dat geen turken zijn. Geloof mij, het waren turkse meiden. Gülcan, Emine :9~
Cool man.
pi_142286919
quote:

[..]

Geef hem eens ongelijk. zG is volgens mij niet pro-AKP, alleen is er geen beter alternatief, ze falen keer op keer en dat is wat zG aangeeft.
pi_142287019
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:07 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Geef hem eens ongelijk. zG is volgens mij niet pro-AKP, alleen is er geen beter alternatief, ze falen keer op keer en dat is wat zG aangeeft.
Akp faalt ook x op x.

Ze jatten, bewijzen zijn er en nog hoor ik je juichen.
pi_142287398
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:07 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Neuh, niet pro-AKP? Waarom praten jullie dan steeds precies Tayyip en de AKP na? ''O muhalefet yok mu, o muhalefet...''
Hebben jullie ooit een dag geluisterd naar wat Kiliçdaroglu zelf te zeggen heeft, wat de oppositie te zeggen heeft, wat critici van de regering te zeggen hebben? En dan bedoel ik dus niet uit de mond van de yandas medya en AKP'ers zelf. Wat voor democraat ben je als hoor en wederhoor voor je te veel gevraagd is?

Maar goed, ik heb geen zin meer in politieke discussies in dit topic.
pi_142287460
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:09 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Akp faalt ook x op x.

Zeer slecht. Corrupt. Eens.

Maar liever dat ze 5 miljoen stelen maar wel daadwerkelijk iets doen. Dan helemaal niks doen, niks investeren en ook nog eens het honderdvoudige stelen.
pi_142287562
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:20 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Zeer slecht. Corrupt. Eens.

Maar liever dat ze 5 miljoen stelen maar wel daadwerkelijk iets doen. Dan helemaal niks doen, niks investeren en ook nog eens het honderdvoudige stelen.
Oh dit meen je niet.

Man man man.. yuh be. Laat maar.
pi_142287571
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:19 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Neuh, niet pro-AKP? Waarom praten jullie dan steeds precies Tayyip en de AKP na? ''O muhalefet yok mu, o muhalefet...''
Hebben jullie ooit een dag geluisterd naar wat Kiliçdaroglu zelf te zeggen heeft, wat de oppositie te zeggen heeft, wat critici van de regering te zeggen hebben? En dan bedoel ik dus niet uit de mond van de yandas medya en AKP'ers zelf. Wat voor democraat ben je als hoor en wederhoor voor je te veel gevraagd is?

Maar goed, ik heb geen zin meer in politieke discussies in dit topic.
Ik heb sinds een tijdje geen tv meer, toen ik nog een tv had keek ik o.a. kanal d, star, show en ATV. Zo nu en dan trt, cnnturk en haberturk. Nee, geen zenders zoals ulusal oid.
pi_142287650
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:23 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Oh dit meen je niet.

Öyle diyen adama daha ne diyebilirsin.

celladına aşık olmuşsa bir millet
ister ezan ister çan dinlet
itiraz etmiyorsa sürü gibi illet
müstehaktır ona her türlü zillet
pi_142287755
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:23 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Oh dit meen je niet.

Ik had het ook anders willen zien, maar als ik kijk naar de afgelopen 30 jaar is AKP toch het meest stabiele gebleken. Onder wie was het beter, serieuze vraag.
pi_142287867
Ik walg srs van Turken.

Een partij die mensen achterstelt, steelt, demonstranten slaan, het neerknallen van andersdenkenden als -kan gebeuren- beschouwt, geld steelt, isis steunt, el nusra steunt krijgt steun. Want het gaat zoooo goed met de economie. Dat was idd te zien met gezi. Erg stabiel allemaal. Maar hey, als er maar meer met welvaart is.

Stel hoeren daar.
pi_142287909
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:27 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik had het ook anders willen zien, maar als ik kijk naar de afgelopen 30 jaar is AKP toch het meest stabiele gebleken. Onder wie was het beter, serieuze vraag.
Oh, zowel de akp als de mhp hebben ons als shit behandeld. Hepiniz boksunuz.
pi_142287940
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:30 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Oh, zowel de akp als de mhp hebben ons als shit behandeld. Hepiniz boksunuz.
Dat is geen antwoord op mijn vraag :) Ga ik niet krijgen ook, want er was geen betere en dat weet je heel erg goed.
pi_142288020
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:30 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag :) Ga ik niet krijgen ook, want er was geen betere en dat weet je heel erg goed.
Dit is jullie argument. Er was geen betere :') Dus dan maar AKP. Ipv op zoek te gaan naar iets beters blijven we bij die viezerikken. :r
pi_142288249
quote:

[..]

Ik fap niet op Tayyip, maar als je van Tayyip wil winnen, moet je met iets beters komen dan Tayyip zelf.

Ben je serieus van mening dat Ekmeleddin een goede keuze is geweest van de oppositie? Ben je serieus van mening dat iets zoals 'Ekmek İçin Ekmeleddin' een goede slogan is?

Ben je serieus dat de oppositie in Turkije sterk is of überhaupt iets voor elkaar kan krijgen? Nadat die çatı adayı bekend werd, was men het oneens binnen de oppositiepartijen zelf. :{. Dat geeft toch stof tot denken?
pi_142288363
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:39 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik fap niet op Tayyip, maar als je van Tayyip wil winnen, moet je met iets beters komen dan Tayyip zelf.

Ben je serieus van mening dat Ekmeleddin een goede keuze is geweest van de oppositie? Ben je serieus van mening dat iets zoals 'Ekmek İçin Ekmeleddin' een goede slogan is?

Ben je serieus dat de oppositie in Turkije sterk is of überhaupt iets voor elkaar kan krijgen? Nadat die çatı adayı bekend werd, was men het oneens binnen de oppositiepartijen zelf. :{. Dat geeft toch stof tot denken?
Dit alles betekent maar niet dat akp beste optie is? Er is idd geen alternatief, maar moet deze josti dan maar blijven?
pi_142288366
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:09 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Akp faalt ook x op x.

Ik snap de 1:1 vergelijking met AKP niet... CHP en MHP kunnen zich niet veroorloven om zich als AKP te gedragen of zichzelf te meten met AKP. Dat komt - hoe je het went of keert - AKP momenteel groter is, en sterker. Je moet dus nog sterker zijn wil je AKP verslaan.

AKP kan zich veroorloven om te falen, CHP en MHP niet. AKP zit al meer dan een decennia aan de macht, het lukt de oppositiepartijen godverdomme niet eens om één front te vormen.

Dit heeft niets met mijn gefap op het AKP te maken, maar puur mijn teleurstelling richting de oppositie. Hoe hard 'jullie' de AKP de schuld ook willen geven, ik zie de oppositie toch echt als de schuldige partij. En maar jammeren over de AKP, terwijl ze zelf gewoon weinig voorstellen.
pi_142288483
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik snap de 1:1 vergelijking met AKP niet... CHP en MHP kunnen zich niet veroorloven om zich als AKP te gedragen of zichzelf te meten met AKP. Dat komt - hoe je het went of keert - AKP momenteel groter is, en sterker. Je moet dus nog sterker zijn wil je AKP verslaan.

AKP kan zich veroorloven om te falen, CHP en MHP niet. AKP zit al meer dan een decennia aan de macht, het lukt de oppositiepartijen godverdomme niet eens om één front te vormen.

Dit heeft niets met mijn gefap op het AKP te maken, maar puur mijn teleurstelling richting de oppositie. Hoe hard 'jullie' de AKP de schuld ook willen geven, ik zie de oppositie toch echt als de schuldige partij. En maar jammeren over de AKP, terwijl ze zelf gewoon weinig voorstellen.
Ik geef al die mongolen de schuld. Anlamadin herhalde. Chp is exit na de toenadering tot MHP.

Dit geeft niet het recht om die ezel daar als baas te houden en om die man als Profeet te zien. Wat velen toch echt doen met hun: onu Allah gonderdi. Mal icin kendini satan cahiller iste. O bize yol yapti :')
pi_142288487
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:43 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dit alles betekent maar niet dat akp beste optie is? Er is idd geen alternatief, maar moet deze josti dan maar blijven?
Je hebt drie keuzes:
- AKP
- CHP/MHP
- BDP/HDP

- BDP en HDP heeft raakvlakken in het oosten, maar geen raakvlakken met de rest van het land.
- CHP en MHP bewijzen keer op keer dat ze geen sterke oppositie kunnen vormen. Zelfs bij het vinden van een geschikte (lees: op z'n minst 'bekende') kandidaat falen ze. En dan komt die kandidaat ook nog eens met een dooddoener als 'met mij verhonger je niet'. Neger, serieus, in het Turkije van 2014 met zo'n zwakke slogan aan komen kakken... :{.
- Blijft AKP over. En dat is echt te wijten aan de slappe oppositie.
pi_142288528
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:46 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik geef al die mongolen de schuld. Anlamadin herhalde. Chp is exit na de toenadering tot MHP.

Dit geeft niet het recht om die ezel daar als baas te houden en om die man als Profeet te zien. Wat velen toch echt doen met hun: onu Allah gonderdi. Mal icin kendini satan cahiller iste. O bize yol yapti :')
Het is een referendum met drie opties... CHP is exit, MHP is geen optie, BDP/HDP is geen optie voor rest van het land... Ja, wat wil je nou?
pi_142288650
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je hebt drie keuzes:
- AKP
- CHP/MHP
- BDP/HDP

- BDP en HDP heeft raakvlakken in het oosten, maar geen raakvlakken met de rest van het land.
- CHP en MHP bewijzen keer op keer dat ze geen sterke oppositie kunnen vormen. Zelfs bij het vinden van een geschikte (lees: op z'n minst 'bekende') kandidaat falen ze. En dan komt die kandidaat ook nog eens met een dooddoener als 'met mij verhonger je niet'. Neger, serieus, in het Turkije van 2014 met zo'n zwakke slogan aan komen kakken... :{.
Waarom blijft AKP over?
pi_142288959
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je hebt drie keuzes:
- AKP
- CHP/MHP
- BDP/HDP

Doe je weer precies hetzelfde... Wie zegt dat dit zijn slogan is? Is dit het enige wat hij heeft gezegd? Heb je even een uurtje geluisterd naar wat hij allemaal te zeggen heeft? Of heb je alleen maar over hem gehoord en gelezen uit de mond van Tayyip en de yandas medya? Precies...

Ik had jou toch wat slimmer ingeschat en niet zo simplistisch.

En wanneer je Tayyip kiest, maak je borst maar nat voor een systeem zoals in de VS en zeg maar dag tegen de parlementaire democratie.
pi_142288970
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:50 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Waarom blijft AKP over?
Omdat ik persoonlijk geen vertrouwen heb in een kandidaat die de CHP en MHP gezamenlijk naar voren schuiven.

Dat heeft een aantal redenen (mijns inziens):
- ik ken(de) die kandidaat niet voor zijn kandidaatstelling
- de slogan van de kandidaat
- binnen de partijen (CHP/MHP) is met het oneens dat men die kandidaat naar voren heeft geschoven
- CHP en MHP falen als oppositie
- geen vertrouwen in het capabel kunnen handelen van CHP en MHP (mochten ze aan de macht komen)
- hoe klote AKP ook is wat betreft een aantal punten (o.a. vrijheid van meningsuiting), ze hebben een track record

De CHP en MHP zouden zich moeten schamen. En de rest van de Turkse politiek ook, dat ze de AKP (gezamenlijk) niet klein krijgen.
pi_142288998
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:59 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Doe je weer precies hetzelfde... Wie zegt dat dit zijn slogan is?
Maak je een grap?

http://www.ntvmsnbc.com/id/25525675/.
pi_142289021
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 16:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Omdat ik persoonlijk geen vertrouwen heb in een kandidaat die de CHP en MHP gezamenlijk naar voren schuiven.

Dat heeft een aantal redenen (mijns inziens):
- ik ken(de) die kandidaat niet voor zijn kandidaatstelling
- de slogan van de kandidaat
- binnen de partijen (CHP/MHP) is met het oneens dat men die kandidaat naar voren heeft geschoven
- CHP en MHP falen als oppositie
- geen vertrouwen in het capabel kunnen handelen van CHP en MHP (mochten ze aan de macht komen)
- hoe klote AKP ook is wat betreft een aantal punten (o.a. vrijheid van meningsuiting), ze hebben een track record

De CHP en MHP zouden zich moeten schamen. En de rest van de Turkse politiek ook, dat ze de AKP (gezamenlijk) niet klein krijgen.
Kijkend naar deze argumenten mag jij je ook schamen :)

Dit is jouw reden om pro AKP te zijn? Succes in dat verdorven land.
pi_142289062
quote:

[..]

Of heb je alleen maar over hem gehoord en gelezen uit de mond van Tayyip en de yandas medya? Precies...

Ik had jou toch wat slimmer ingeschat en niet zo simplistisch.
Je maakt en aannames, en oordeel je mij daarop.

Briljant.

quote:
En wanneer je Tayyip kiest, maak je borst maar nat voor een systeem zoals in de VS en zeg maar dag tegen de parlementaire democratie.
Ja, deze bangmakerijen werken sinds 2002 niet meer.

Het wordt eens tijd dat men met positieve verhalen van eigen kamp komt i.p.v. negatieve verhalen van de andere kamp. Zwak, gewoon zwak.
pi_142289078
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:01 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Kijkend naar deze argumenten mag jij je ook schamen :)
Vertel.

quote:
Dit is jouw reden om pro AKP te zijn? Succes in dat verdorven land.
Ik ben niet pro-AKP. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen? Ik ben anti-oppositie.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2014 17:03:06 ]
pi_142289172
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

Briljant.

[..]

Het wordt eens tijd dat men met positieve verhalen van eigen kamp komt i.p.v. negatieve verhalen van de andere kamp. Zwak, gewoon zwak.
Bangmakerij. Gerizekali wilde Twitter verbieden :') Loopt op Social Media te vloeken. Zegt dat tapes gemanipuleerd zijn. En nog tig andere argumenten.

Als jij ondanks alles nog akp liever als leider ziet: :')
pi_142289186
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:00 schreef zarGon het volgende:

[..]

Maak je een grap?

http://www.ntvmsnbc.com/id/25525675/.
Lees ook even verder wat ik nog meer zeg. Is dit het enige wat hij te zeggen heeft? Wat houdt zijn slogan in? Heb je verder nog beluisterd en gelezen wat hij te zeggen heeft (in dat artikel en daarbuiten)? Hoe kun je het daarmee oneens zijn?
pi_142289198
quote:

[..]

En mocht het zo ver komen (met Tayyip kan dat zomaar gebeuren), moet je toch echt richting de oppositie kijken.

Zij mogen hun borst natmaken, want laten we eerlijk zijn: ik ga alleen op vakantie naar Turkije; ik heb er persoonlijk geen last van.
pi_142289283
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:06 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Lees ook even verder wat ik nog meer zeg. Is dit het enige wat hij te zeggen heeft? Wat houdt zijn slogan in? Heb je verder nog beluisterd en gelezen wat hij te zeggen heeft (in dat artikel en daarbuiten)? Hoe kun je het daarmee oneens zijn?
Ah, we zijn het eens dat dat zijn slogan is.

Kun je mij vertellen wat voor macht hij als President kan uitoefenen als het kabinet geleid wordt door AKP? Behalve wetten niet ondertekenen... Krijg je iets zoals Sezer vs. AKP.
pi_142289345
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:05 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Bangmakerij. Gerizekali wilde Twitter verbieden :') Loopt op Social Media te vloeken. Zegt dat tapes gemanipuleerd zijn. En nog tig andere argumenten.
Zoals ik vaker heb aangegeven: ik ben het daar ook niet mee eens.

quote:
Als jij ondanks alles nog akp liever als leider ziet: :')
We hebben verschillende weegschalen... Wat bij mij veel weegt, kan bij jou weinig wegen, en vice versa.

Bij mij komt het erop neer dat ik CHP en MHP in huidige staat niet vertrouw en acht ik ze ook niet capabel.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2014 17:12:16 ]
pi_142289415
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

Briljant.

[..]

Bangmakerij... :') Hij heeft zelf dit onderwerp onder de aandacht gebracht en zijn wens hierop uitgesproken. Lees je eerst even in. Dit merk je ook aan de dingen die hij zegt te willen doen wanneer hij president wordt; dingen die eigenlijk de bevoegdheden van een president te boven gaan.
pi_142289515
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:13 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Bangmakerij... :') Hij heeft zelf dit onderwerp onder de aandacht gebracht en zijn wens hierop uitgesproken. Lees je eerst even in. Dit merk je ook aan de dingen die hij zegt te willen doen wanneer hij president wordt; dingen die eigenlijk de bevoegdheden van een president te boven gaan.
Het is een referendum; het volk krijgt wat het wil. ^O^.

Met dank aan CHP en MHP. :s). Dat is het, niets meer, niets minder.
pi_142289576
Waarom zou men eigenlijk voor de oppositie moeten kiezen? Kunnen jullie mij overtuigen met de daadkracht van de oppositie?
pi_142289657
We blijven tijdens deze discussies overigens rondjes draaien. :').
pi_142289661
Hou je klep dan dicht als het lot van het land je verder niets boeit, oké? Ik kots op zogenaamd humanistische democraten als jij.
pi_142289784
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Hou je klep dan dicht als het lot van het land je verder niets boeit, oké? Ik kots op zogenaamd humanistische democraten als jij.
:D. Hahahahaha.

Geen verschil met jou en die AKP'ers die je uitkotst. :D. Zij denken precies zo. Mijn manier beste manier.

Dank je wel man. :D. En vooral ook omdat je me niet eens probeert te overtuigen. En omdat je het binnen 10 posts voor de tweede keer persoonlijk maakt.
pi_142290024
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

:D. Hahahahaha.

Geen verschil met jou en die AKP'ers die je uitkotst. :D. Zij denken precies zo. Mijn manier beste manier.

Dank je wel man. :D. En vooral ook omdat je me niet eens probeert te overtuigen. En omdat je het binnen 10 posts voor de tweede keer persoonlijk maakt.
Dan ben je echt een druiloor als je tot vandaag niets hebt meegekregen over alles wat ik hierover heb gezegd en wat mijn kijk hierop is. Ik doe niet mee aan de verkiezingen om jou te willen overtuigen van iets. Ga jij maar vrolijk Tayyip steunen. Doei.
pi_142290065
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 17:29 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Dan ben je echt een druiloor als je tot vandaag niets hebt meegekregen over alles wat ik hierover heb gezegd en wat mijn kijk hierop is. Ik doe niet mee aan de verkiezingen om jou te willen overtuigen van iets. Ga jij maar vrolijk Tayyip steunen. Doei.
_O-.

Alemsin, ik lig stuk om je gedrag. :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')