abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142307455
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 23:35 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Herkes kendi sikiyle oynuyor. Ik zeg t wat grof, maar t valt me zo tegen dat mensen zeggen we zijn nu rijker . klopt dat ben je. En zo snoert Erdogan ied er s mind. Stem op mij en ik maak je rijk. Gerisini bosver abi.

Let niet op de tikfouten. Mn mobiel tript.
Het gaat niet om rijk zijn... Ik snap niet waarom je zo focust hierop. Over de algehele linie zijn er verbeteringen, hoe je het wendt of keert. En dat zal niet alleen aan de AKP gelegen hebben, maar zij zijn wel aan de leiding. Je kunt de AKP kleineren door de (negatieve) uitspattingen van Tayyip, maar dat doet niets af aan het feit dat er wel verbeteringen zijn doorgevoerd in het afgelopen decennium. En het waren broodnodige verbeteringen, iets waar jij makkelijk over doet met 'yol yaptı', om maar iets te noemen. Die wegen en de vliegvelden waar jij zo makkelijk over doet zijn nodig om een goede infrastructuur te hebben en goed bereikbaar te zijn, en dus investeringen (uit het buitenland) binnen te halen.

De levensstandaard is gestegen tijdens de AKP. Ik snap niet waarom je dat niet wil inzien... Dat is waar unlabeled ook op doelt. Men kankert nu ook overal op, maar als je even stilstaat om te bedenken hoe het vóór 2002 was, denk ik dat je je mag beseffen dat de AKP veel vooruitgang heeft gebracht. En daar doe o.a. jij zo makkelijk over. Turkije was een vervallen staat en heeft een renovatie doorgaan, de basis is gelegd; het wordt tijd om de 'luxe'problemen zoals vrijheid van meningsuiting aan te pakken (wat we hier in het westen gewend zijn).

Tel daarbij op dat de voorgangers van AKP liepen te slapen; als het zo makkelijk was konden zij het ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2014 00:32:43 (-er, de -> het.) ]
pi_142307512
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 23:36 schreef Che_ het volgende:

[..]

AKP
Waarom niet op de Koerdische kandidaat? (Selahattin Demirtaş.)
pi_142307684
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 23:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het gaat niet om rijk zijn... Ik snap niet waarom je er zo focust hierop. Over de algehele linie zijn er verbeteringen, hoe je het wendt of keert. En dat zal niet alleen aan de AKP gelegen hebben, maar zij zijn wel aan de leiding. Je kunt de AKP kleineren door de (negatieve) uitspattingen van Tayyip, maar dat doet niets af aan het feit dat er wel verbeteringen zijn doorgevoerd in de afgelopen decennium. En het waren broodnodige verbeteringen, iets waar jij makkelijk over doet met 'yol yaptı', om maar iets te noemen. Die wegen en de vliegvelden waar jij zo makkelijk over doet zijn nodig om een goede infrastructuur te hebben en goed bereikbaar te zijn, en dus investeringen (uit het buitenland) binnen te halen.

De levensstandaard is gestegen tijdens de AKP. Ik snap niet waarom je dat niet wil inzien... Dat is waar unlabeled ook op doelt. Men kankert nu ook overal op, maar als je even stilstaat om te bedenken hoe het vóór 2002 was, denk ik dat je je mag beseffen dat de AKP veel vooruitgang heeft gebracht. En daar doe o.a. jij zo makkelijk over. Turkije was een vervallen staat en heeft een renovatie doorgaan, de basis is gelegd; het wordt tijd om de 'luxe'problemen zoals vrijheid van meningsuiting aan te pakken (wat we hier in het westen gewend zijn).

Tel daarbij op dat de voorgangers van AKP liepen te slapen; als het zo makkelijk was konden zij het ook.
Sorry. Ka n olabilir, maar wetende wat voor spellen ze spelen en hoe ze spreken over aleviete en hoe ze die achterstellen: oprotten met akp.

Jullie krijgen de banen en welvaart ja. Niet mijn neefje. Ja of hij moest even akp stemmen.

Ze hebben goeds gedaan, maar ook wel kapotgemaakt.
  maandag 14 juli 2014 @ 23:52:19 #279
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142307776
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 23:46 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom niet op de Koerdische kandidaat? (Selahattin Demirtaş.)
Niet representatief voor meerderheid, lijkt me.
pi_142307834
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 23:52 schreef Che_ het volgende:

[..]

Niet representatief voor meerderheid, lijkt me.
Akp wel dan? En dan minus de omgekochte/gedwongen/gestolen stemmen.
pi_142307845
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 23:50 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Sorry. Ka n olabilir, maar wetende wat voor spellen ze spelen en hoe ze spreken over aleviete en hoe ze die achterstellen: oprotten met akp.

Jullie krijgen de banen en welvaart ja. Niet mijn neefje. Ja of hij moest even akp stemmen.

Kijk, ik ben het geheel met je eens dat bepaalde groepen worden achtergesteld in Turkije. Het is nog lang niet op het niveau waar het zou moeten zijn...

Maar... Hoe was dat vóór de AKP? Was dat echt zoveel beter? Of was het juist slechter? Hadden de Alevieten het toen beter?
pi_142307887
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 23:53 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Jezus... Je blijft maar terugkaatsen richting de AKP...

Is CHP+MHP wel representatief voor de meerderheid?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2014 23:55:14 ]
  maandag 14 juli 2014 @ 23:56:28 #283
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142307941
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 23:53 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 00:04:57 #284
334993 AMAR420
waar is amar?
pi_142308316
caykur..
zzzzz
pi_142308666
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 23:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

^O^. Dit is dus de reden waarom ik een slogan als 'Ekmek için Ekmeleddin' een slechte vind. Alsof 'ekmek' het probleem is. Turkije is een halte verder, het gaat niet meer om 'ekmek' of overleven.

Je verbaast me af en toe wel, overigens. AKP spreekt meer de oudere generatie aan, de jongeren zijn eerer anti-AKP (omdat vrijheden op internet e.d.). Ik ben in ieder geval blij dat je de track record van AKP niet bagatelliseert.
Weetje wat het is zargon. Mensen die AKP stemmers cahil en verrader noemen hebben nooit honger geleden of op straat moeten leven. Tien jaar terug was dit echter orde van de dag voor velen in Turkije. Daarom niet gek dat men op AKP is gaan stemmen en nog steeds blijven stemmen. Zie die ramadan topicreeks for god sake. 24/7 gehuil omdat het nog lang geen iftar is en 9 van de 10 keer gaat het over eten. Tja, als je basisbehoeften niet zijn bevredigd is je keuze zo gemaakt.

Fokkers die niet voor rede vatbaar zijn verwijs ik naar de piramide van Maslow.

quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 23:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het gaat niet om rijk zijn... Ik snap niet waarom je er zo focust hierop. Over de algehele linie zijn er verbeteringen, hoe je het wendt of keert. En dat zal niet alleen aan de AKP gelegen hebben, maar zij zijn wel aan de leiding. Je kunt de AKP kleineren door de (negatieve) uitspattingen van Tayyip, maar dat doet niets af aan het feit dat er wel verbeteringen zijn doorgevoerd in de afgelopen decennium. En het waren broodnodige verbeteringen, iets waar jij makkelijk over doet met 'yol yaptı', om maar iets te noemen. Die wegen en de vliegvelden waar jij zo makkelijk over doet zijn nodig om een goede infrastructuur te hebben en goed bereikbaar te zijn, en dus investeringen (uit het buitenland) binnen te halen.

Juist!
pi_142308856
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 00:13 schreef Unlabeled het volgende:

Fokkers die niet voor rede vatbaar zijn verwijs ik naar de piramide van Maslow.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_142310698
quote:
99s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 00:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, die ja ;)
pi_142311197
Hebben jullie bezittingen in Turkije? Wordt je daarover belast in Nederland?
pi_142311526
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 23:50 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Daar komt de aap uit de mouw. Dus eigenlijk is er geen enkele geschikte partij en moeten we blanco stemmen.
pi_142311600
Marokkanen ook welkom?
pi_142312545
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 01:37 schreef Zachtaardig het volgende:
Marokkanen ook welkom?
Iedereen is welkom.

Er is overigens ook een Marokkanen-reeks: Topicreeks: Marokkanen op FOK. Tijdens de Ramadan is de Ramadan-reeks actief: Topicreeks: Ramadan Slowchat 2012 Editie - Nu met nog langere dagen!.
pi_142314080
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 01:33 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Daar komt de aap uit de mouw. Dus eigenlijk is er geen enkele geschikte partij en moeten we blanco stemmen.
Deze bezem dan.
pi_142314085
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 23:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jezus... Je blijft maar terugkaatsen richting de AKP...

Is CHP+MHP wel representatief voor de meerderheid?
Doe jij toxh ook.

Altijd gezegd: graag een mix van alle partijeb.
pi_142314092
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 23:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Kijk, ik ben het geheel met je eens dat bepaalde groepen worden achtergesteld in Turkije. Het is nog lang niet op het niveau waar het zou moeten zijn...

Maar... Hoe was dat vóór de AKP? Was dat echt zoveel beter? Of was het juist slechter? Hadden de Alevieten het toen beter?
Nee. En dat weet je. Mhp en Akp kunnen knuffelen op dat gebied. Toen was het alleen niet mogelijk dit alles ih openbaar te zeggen. Nu wel. Oh trouwens, Erbakan en co waren toen al bezig met hun haatspelletjes.
pi_142314108
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 07:10 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Deze bezem dan.
kaars
pi_142314132
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 07:17 schreef xaban06 het volgende:

[..]

kaars
Erkek givi davran oruspu gibi degil.
pi_142314170
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 07:22 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Erkek givi davran oruspu gibi degil.
orospulara orospu gibi davranmak gerekiyor.
pi_142314240
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 07:28 schreef xaban06 het volgende:

[..]

orospulara orospu gibi davranmak gerekiyor.
Etrafinda hep oruspu dolu herhalde hemen oruspu oldugumu anladin. :') :) ik zou graag willen verwijzen naar de wijf die je neukt maar ik hou mezelf gtaag wst hoger dan jij. Ermeni dolu. (
  dinsdag 15 juli 2014 @ 07:54:17 #299
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_142314307
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 00:13 schreef Unlabeled het volgende:

[..]

Weetje wat het is zargon. Mensen die AKP stemmers cahil en verrader noemen hebben nooit honger geleden of op straat moeten leven. Tien jaar terug was dit echter orde van de dag voor velen in Turkije. Daarom niet gek dat men op AKP is gaan stemmen en nog steeds blijven stemmen. Zie die ramadan topicreeks for god sake. 24/7 gehuil omdat het nog lang geen iftar is en 9 van de 10 keer gaat het over eten. Tja, als je basisbehoeften niet zijn bevredigd is je keuze zo gemaakt.

Wat een lompe argument :')

Het is een slowchat. Jij trekt gelijk onzin conclusies.

Boehoe, kijk ons het zwaar gehad hebben ;(

Er hebben wel meer mensen in armoede geleefd, voel je niet bijzonder of speciaal. Maar goed bij jou staat eer gelijk aan geld dus dat maakt al veel duidelijk.
pi_142314750
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 23:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik mag Erdoğan niet echt, met zijn dictatuur en vrijheidsbeperkende maatregelen. Het valt echter niet te ontkennen dat hij, afgezien van de eerdergenoemde punten, goed bezig is geweest. Hij had weliswaar de conjunctuur mee (wat een erfenis van de voorgaande regeringen geweest kan zijn) wat zijn werk makkelijker heeft gemaakt. Door goed beleid heeft hij daar goed gebruik van gemaakt, dat is wel iets wat je aan hem mag toeschrijven. :)

Zelfs de meest fanatieke MHP-fans in mijn familie beginnen langzaam maar zeker toe te geven dat Erdo ook goede dingen heeft gedaan. Niet hardop uiteraard. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')