Nee.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Historisch gezien juist? Het is een extremistische brij van complottheorieën.
Alles waar jij niks van afweet/begrijpt is natuurlijk allemaal een complot theorie. Dit verhaal hebben ALLE leiders/mujahideen van Al Qaida (voor 11 september 2001), Taliban, ISIS, AQAP, AQIN, Jabhat al Nusra etc al voor de laatste 30 jaar gezegd, maar het NOS journaal waar jij elke dag op fapt, die spreekt natuurlijk de waarheid.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Historisch gezien juist? Het is een extremistische brij van complottheorieën.
Ik weet niet waar je op reageert, maar het is in ieder geval niets wat ook maar enigszins met mijn opvattingen te maken heeft. Dat je massamoordenaars verheerlijkt moet jij weten, maar ik ga geen standpunten verdedigen die niet de mijne zijn.quote:
En nu met een echte bron?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:17 schreef theunderdog het volgende:
http://www.christianpost.(...)pay-poll-tax-122220/
"A Christian father who watched his wife and daughter get brutally raped by members of the militant group, Islamic State of Iraq and Syria (ISIS) because he couldn't pay them a poll tax in Mosul, Iraq, killed himself under the weight of the trauma this past weekend"
Takbeer !
![]()
Jouw plemp samengevat: Alleen westerse legers mogen doden en zijn altijd vrijheidsstrijders en nooit terroristen. Als de nabestaanden van de niet westerse strijders wraak nemen dan zijn het altijd terroristen en nooit vrijheid strijders of strijders tegen de bezetter. Onderwerp je aan de macht en de wil van het machtige westen anders ben je ongewenst. Einde samenvatting.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je op reageert, maar het is in ieder geval niets wat ook maar enigszins met mijn opvattingen te maken heeft. Dat je massamoordenaars verheerlijkt moet jij weten, maar ik ga geen standpunten verdedigen die niet de mijne zijn.
En drink eens wat minder koffie man. Jezus...
Slecht samengevat want ik heb nooit iets gezegd wat daar ook maar een beetje op lijkt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:20 schreef Hiper het volgende:
[..]
Jouw plemp samengevat: Alleen westerse legers mogen doden en zijn altijd vrijheidsstrijders en nooit terroristen. Als de nabestaanden van de niet westerse strijders wraak nemen dan zijn het altijd terroristen en nooit vrijheid strijders of strijders tegen de bezetter. Onderwerp je aan de macht en de wil van het machtige westen anders ben je ongewenst. Einde samenvatting.
Ik heb jou nooit de amerikanen terroristen zien noemen, dus de samenvatting is op zijn plaats.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Slecht samengevat want ik heb nooit iets gezegd wat daar ook maar een beetje op lijkt.
Lees nou even wat je zelf zegt man...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:23 schreef Hiper het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit de amerikanen terroristen zien noemen, dus de samenvatting is op zijn plaats.
Omdat christenbron, net als AINA, ook een christenbron, die zich weer baseert op al-Ghadeer, een sjiitische bron.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:19 schreef theunderdog het volgende:
Dat is geen bron omdat?
http://www.aina.org/news/20140623185542.htm
Ja dus?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:32 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Omdat christenbron, net als AINA, ook een christenbron, die zich weer baseert op al-Ghadeer, een sjiitische bron.
Dat is bij elke bron zo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:33 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
De waarheid is het eerste slachtoffer in de oorlog, propaganda, etc.
Topic op slot omdat jij er niet tegen kunt dat je bron de grond in wordt geboord? Nee, doe maar niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:34 schreef theunderdog het volgende:
Dat is bij elke bron zo.
Laten we dit topic maar op slot zetten dan.
Die bron wordt op geen enkele manier de grond ingeboord.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:36 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Topic op slot omdat jij er niet tegen kunt dat je bron de grond in wordt geboord? Nee, doe maar niet.
Tjah, en zo is elke bron wel christelijk, sjiitisch, soennitisch, wahhabitisch, etc.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:33 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
De waarheid is het eerste slachtoffer in de oorlog, propaganda, etc.
En NRC?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Tjah, en zo is elke bron wel christelijk, sjiitisch, soennitisch, wahhabitisch, etc.
quote:Verschillende maatschappelijke organisaties in Nederland organiseren op 29/6/2014 een manifestatie in Den Haag tegen terrorisme overal ter wereld.
Deze manifestatie wordt gehouden voor alle liefhebbers van vrede en is open voor alle Nederlanders.
Gezien de terreur in verschillende landen ter wereld, in het bijzonder in Irak waar momenteel een terroristische organisatie de levens van vele burgers ondraaglijk maakt en vele misdaden tegen de mensheid begaat, is het onze morele plicht om het woord te verheffen tegen elke vorm van geweld, oppressie en onrechtvaardigheid.
Het baart ons zorgen dat er, naast de bekende landen in het Midden Oosten, mensen zijn in Europa en Nederland die deze zieke ideologie van terreur aanhangen en zelfs volgens deze gewelddadige ideologie handelen. De 130 extremisten die vanuit Nederland zich hebben aangesloten bij terroristische organisaties zijn daar een voorbeeld van.
De manifestatie heeft een drietal doelen:
1. Duidelijk maken dat er geen ruimte is voor terrorisme in welke vorm dan ook in onze wereld, en dat de gehele Nederlandse en internationale gemeenschap zich verenigt tegen deze gewelddadige ideologie.
Hiermee vragen wij ons overheid om alle vormen van steun aan terrorisme en terroristische organisaties strafbaar te stellen.
2. Duidelijk maken dat hier geen sprake is van een (inter)religieuze strijd, maar een strijd tussen terreur en de mensheid.
3. Onze steun aan de slachtoffers van terreur in de gehele wereld, en in het bijzonder in Irak.
Tijdens de manifestatie in Den Haag zal er allereerst een stille tocht worden gehouden vanuit de Koekamplaan naar het Plein voor het parlementsgebouw. Vervolgens komen verschillende sprekers aan bod op het Plein, alwaar ook een minuut stilte zal worden gehouden.
Komt allen! Verenig je tegen terreur!
Zondag 29 juni 2014
Start Koekamplaan om 15:00 uur
Vervolgens een stille tocht naar het Plein om aldaar de manifestatie te houden!
Het is grote onzin bedoel je.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:06 schreef theunderdog het volgende:
Je post is interessant en historisch van een komt bekeken maar op zich wel juist.
Nee, het is zeer globaal gezien juist.quote:
Kom eens met een bron.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:53 schreef Hiper het volgende:
Het is een plicht van de moslims om het islamitisch kalifaat te herstellen en in een te leven.
"Het kalifaat" was gewoon een monarchie grotendeels in de Islamitische historie. Nog geen 60 jaar na de dood van de profeet zijn zijn opvolgers als kalieven omgelegd door medemoslims.quote:Het kalifaat is een schild van de moslims waarmee wij onszelf kunnen verdedigen en de verdeel en heers strategie van de westerse regeringen doorbreken.
Moslims zijn vanaf de dood van de profeet al immens verdeeld in verschillende met elkaar strijdende groepen. Daarnaast is het ook je eigen Mohammed ibn Abdelwahhab en de eerste Wahabbi-geleerden die de Ottomanen (en dus het Kalifaat waar je nu prat op gaat) als ongelovig en afgodendienaren verklaarde.. Maar toen ik het citaat (Arabisch) van hem met je deelde reageerde je niet meer. Dus hoezo van buitenaf alleen maar aangestuurd sektarisme? Ver voordat het Pentagon bestond vielen de eerste doden al, denk aan de kalieven. En toen de Amerikanen nog een burgeroorlog uitvochten tussen Noord en Zuid verklaarde Abdelwahhab's eerste volgelingen het Ottomaanse kalifaat tot ongelovigen die bevochten moesten worden.quote:Door deze verdeel en heers strategie worden de grondstoffen geplunderd, moslims onderdrukt en uitgemoord en in groepen tegen elkaar opgezet allemaal omdat het pentagon dat wil.
In dromenland ja. Nu weer effe back to reality.quote:- Een staat van de huidige 57 islamitische landen, betekend 1 leger, 1 economie, 1 leider.
De Moslims zijn vanaf de dood van de profeet al in oorlog met elkaar.quote:- Het westen is al meer dan 1300 jaar in oorlog met de islam en de moslims, sinds de eerste kruisvaart in in het jaar 718.
quote:-----knip-----wat ISIS verheerlijking
Wanneer gaan de Moslims eens eigen verantwoordelijkheid nemen? Dat is de vraag.quote:Allemaal dood en verderf in de islamitische wereld...
Onzin. Een groot deel van de moslims is nog even hypocriet als altijd. Alles is de schuld van Amerika, Israel en het Westen. Dat is religie voor je.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:23 schreef theunderdog het volgende:
Het overgrote deel van de moslims hebben allang hun verantwoordelijkheid genomen . Het is alleen een handjevol fundamentalisten die het moeten verzieken voor de rest.
Dit is echt onzin, maar wel offtopic.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:29 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Onzin. Een groot deel van de moslims is nog even hypocriet als altijd. Alles is de schuld van Amerika, Israel en het Westen. Dat is religie voor je.
Klopt inderdaad.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:23 schreef theunderdog het volgende:
Het overgrote deel van de moslims hebben allang hun verantwoordelijkheid genomen . Het is alleen een handjevol fundamentalisten die het moeten verzieken voor de rest.
vooroordeel,stigma's en bias dusquote:Op zondag 29 juni 2014 00:29 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Onzin. Een groot deel van de moslims is nog even hypocriet als altijd. Alles is de schuld van Amerika, Israel en het Westen. Dat is religie voor je.
Dat heeft te maken met dat typische MENA (Midden-Oosten en Noord-Afrika) mentaliteit., en niet met de Islam.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:29 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Mwau, de islam wordt anders in Saoedi Arabië redelijk als onderdrukkingsmiddel gebruikt.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:43 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met dat typische MENA (Midden-Oosten en Noord-Afrika) mentaliteit., en niet met de Islam.
Want als het niet tegen Amerika is dan is het niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ook tegen het Amerikaanse imperialisme en het zionisme neem ik aan?
Precies.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:24 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Want als het niet tegen Amerika is dan is het niet goed genoeg?
Ik zou niet zo vroeg juichen als ik jou was.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:30 schreef happinessfordogs het volgende:
In hoeveel uur is Tikrit heroverd door het Iraaks leger? Dat hele ISIS is toch echt een lachertje gebleken zoals verwacht. Schreeuwen dat de moedjahedien de Levant gaan innemen maar bij de eerste de beste georganiseerde tegenslag laten ze het met bosjes afweten. ISIS = exit.
De moedjahedien zijn helemaal niet zo strijdvaardig zoals iedereen denkt. Ok, ISIS neemt haar verantwoordelijkheid aan het front maar zonder de hulp van de overige 90% kunnen ze geen een vesting verdedigen. Als ze 25% van wat ze veroverd hebben kunnen vasthouden dan zijn de sheikhs (sponsors) tevreden. Al-Baghdadi was veel te ambitieus. Hij had zich beter kunnen richten op een politieke oorloog.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik zou niet zo vroeg juichen als ik jou was.
Allemaal leuk en aardig maar vooralsnog hebben ze al verschillende Sunni plaatsen in bezit en niemand die er echt wat aan kan doen.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:39 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
De moedjahedien zijn helemaal niet zo strijdvaardig zoals iedereen denkt. Ok, ISIS neemt haar verantwoordelijkheid aan het front maar zonder de hulp van de overige 90% kunnen ze geen een vesting verdedigen. Als ze 25% van wat ze veroverd hebben kunnen vasthouden dan zijn de sheikhs (sponsors) tevreden. Al-Baghdadi was veel te ambitieus. Hij had zich beter kunnen richten op een politieke oorloog.
quote:Op zondag 29 juni 2014 01:43 schreef happinessfordogs het volgende:
Het leger is nooit echt op de vlucht geslagen. Het soenntische deel heeft gewoon geen weerstand geboden toen ISIS aankwam en de sjiieten die stand hielden moesten het ontgelden. Als het machtsvacuum omtrent Maliki is opgelost is ISIS helemaal geen interessante partij meer voor de soennieten.
Maliki steunt Syrië vanaf het begin van de oorlog al, Iraanse vliegtuigen met wapens voor Syrië mogen gewoon over Irak vliegen.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:44 schreef Nintex het volgende:
Het enige wat ISIS hoeft te doen is tijd te winnen. Tijd om een burgeroorlog te ontketenen en meer Europese moslims naar de Jihad te lokken. De Irakezen daarentegen moeten ISIS verslaan tot in Syrie en zelfs Europa(ronselaars) om te 'winnen'. Op dit moment voor Irak een onmogelijke opgave. Ten eerste politiek gevoelig, zeg maar dag tegen Amerikaanse/Europese steun als je bijvoorbeeld Assad bij gaat staan. Ze kunnen ook niets doen aan de aanwas van nieuwe strijders vanuit het westen.
ISIS aanhangers mogen ook vrij door Nederland en de rest van Europa bewegen al dan niet in een vliegtuig, maar dat betekend nog niet dat de Nederlandse regering de Jihad van ISIS 'steunt'. Met steun bedoel ik actieve militaire operaties van het Iraakse leger in Syrie, iets dat niet snel gaat gebeuren. De Irakezen zijn nog steeds puur bezig met het verdedigen van de eigen grenzen tegen buitenlandse rebellen.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:47 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Maliki steunt Syrië vanaf het begin van de oorlog al, Iraanse vliegtuigen met wapens voor Syrië mogen gewoon over Irak vliegen.
Europese moslims mogen alleen maar vestingen verdedigen en zijn niet van waarde in de strijd. Nogal logisch ook aangezien de gemiddelde Irakees op jonge leeftijd al leert omgaan met wapens. Als het vuistje van een kind groot genoeg is om een pistool vast te houden dan is is het oud genoeg om een pistool te dragen. Alle mankracht die er toe doet is al aanwezig. Dit is het en meer gaat het niet worden tenzij buitenlandse sponsoren (Amerika) zich gaan mengen in de strijd.quote:Op zondag 29 juni 2014 01:44 schreef Nintex het volgende:
Het enige wat ISIS hoeft te doen is tijd te winnen. Tijd om een burgeroorlog te ontketenen en meer Europese moslims naar de Jihad te lokken.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op zondag 29 juni 2014 02:00 schreef Slayage het volgende:
isisistan FTW!!!Jammer dat je er zgn grapje van maakt.SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stom dat ik keek. Morelimi bozdu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |