Nee.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Historisch gezien juist? Het is een extremistische brij van complottheorieën.
Alles waar jij niks van afweet/begrijpt is natuurlijk allemaal een complot theorie. Dit verhaal hebben ALLE leiders/mujahideen van Al Qaida (voor 11 september 2001), Taliban, ISIS, AQAP, AQIN, Jabhat al Nusra etc al voor de laatste 30 jaar gezegd, maar het NOS journaal waar jij elke dag op fapt, die spreekt natuurlijk de waarheid.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Historisch gezien juist? Het is een extremistische brij van complottheorieën.
Ik weet niet waar je op reageert, maar het is in ieder geval niets wat ook maar enigszins met mijn opvattingen te maken heeft. Dat je massamoordenaars verheerlijkt moet jij weten, maar ik ga geen standpunten verdedigen die niet de mijne zijn.quote:
En nu met een echte bron?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:17 schreef theunderdog het volgende:
http://www.christianpost.(...)pay-poll-tax-122220/
"A Christian father who watched his wife and daughter get brutally raped by members of the militant group, Islamic State of Iraq and Syria (ISIS) because he couldn't pay them a poll tax in Mosul, Iraq, killed himself under the weight of the trauma this past weekend"
Takbeer !
![]()
Jouw plemp samengevat: Alleen westerse legers mogen doden en zijn altijd vrijheidsstrijders en nooit terroristen. Als de nabestaanden van de niet westerse strijders wraak nemen dan zijn het altijd terroristen en nooit vrijheid strijders of strijders tegen de bezetter. Onderwerp je aan de macht en de wil van het machtige westen anders ben je ongewenst. Einde samenvatting.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je op reageert, maar het is in ieder geval niets wat ook maar enigszins met mijn opvattingen te maken heeft. Dat je massamoordenaars verheerlijkt moet jij weten, maar ik ga geen standpunten verdedigen die niet de mijne zijn.
En drink eens wat minder koffie man. Jezus...
Slecht samengevat want ik heb nooit iets gezegd wat daar ook maar een beetje op lijkt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:20 schreef Hiper het volgende:
[..]
Jouw plemp samengevat: Alleen westerse legers mogen doden en zijn altijd vrijheidsstrijders en nooit terroristen. Als de nabestaanden van de niet westerse strijders wraak nemen dan zijn het altijd terroristen en nooit vrijheid strijders of strijders tegen de bezetter. Onderwerp je aan de macht en de wil van het machtige westen anders ben je ongewenst. Einde samenvatting.
Ik heb jou nooit de amerikanen terroristen zien noemen, dus de samenvatting is op zijn plaats.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Slecht samengevat want ik heb nooit iets gezegd wat daar ook maar een beetje op lijkt.
Lees nou even wat je zelf zegt man...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:23 schreef Hiper het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit de amerikanen terroristen zien noemen, dus de samenvatting is op zijn plaats.
Omdat christenbron, net als AINA, ook een christenbron, die zich weer baseert op al-Ghadeer, een sjiitische bron.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:19 schreef theunderdog het volgende:
Dat is geen bron omdat?
http://www.aina.org/news/20140623185542.htm
Ja dus?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:32 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Omdat christenbron, net als AINA, ook een christenbron, die zich weer baseert op al-Ghadeer, een sjiitische bron.
Dat is bij elke bron zo.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:33 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
De waarheid is het eerste slachtoffer in de oorlog, propaganda, etc.
Topic op slot omdat jij er niet tegen kunt dat je bron de grond in wordt geboord? Nee, doe maar niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:34 schreef theunderdog het volgende:
Dat is bij elke bron zo.
Laten we dit topic maar op slot zetten dan.
Die bron wordt op geen enkele manier de grond ingeboord.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:36 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Topic op slot omdat jij er niet tegen kunt dat je bron de grond in wordt geboord? Nee, doe maar niet.
Tjah, en zo is elke bron wel christelijk, sjiitisch, soennitisch, wahhabitisch, etc.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:33 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
De waarheid is het eerste slachtoffer in de oorlog, propaganda, etc.
En NRC?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Tjah, en zo is elke bron wel christelijk, sjiitisch, soennitisch, wahhabitisch, etc.
quote:Verschillende maatschappelijke organisaties in Nederland organiseren op 29/6/2014 een manifestatie in Den Haag tegen terrorisme overal ter wereld.
Deze manifestatie wordt gehouden voor alle liefhebbers van vrede en is open voor alle Nederlanders.
Gezien de terreur in verschillende landen ter wereld, in het bijzonder in Irak waar momenteel een terroristische organisatie de levens van vele burgers ondraaglijk maakt en vele misdaden tegen de mensheid begaat, is het onze morele plicht om het woord te verheffen tegen elke vorm van geweld, oppressie en onrechtvaardigheid.
Het baart ons zorgen dat er, naast de bekende landen in het Midden Oosten, mensen zijn in Europa en Nederland die deze zieke ideologie van terreur aanhangen en zelfs volgens deze gewelddadige ideologie handelen. De 130 extremisten die vanuit Nederland zich hebben aangesloten bij terroristische organisaties zijn daar een voorbeeld van.
De manifestatie heeft een drietal doelen:
1. Duidelijk maken dat er geen ruimte is voor terrorisme in welke vorm dan ook in onze wereld, en dat de gehele Nederlandse en internationale gemeenschap zich verenigt tegen deze gewelddadige ideologie.
Hiermee vragen wij ons overheid om alle vormen van steun aan terrorisme en terroristische organisaties strafbaar te stellen.
2. Duidelijk maken dat hier geen sprake is van een (inter)religieuze strijd, maar een strijd tussen terreur en de mensheid.
3. Onze steun aan de slachtoffers van terreur in de gehele wereld, en in het bijzonder in Irak.
Tijdens de manifestatie in Den Haag zal er allereerst een stille tocht worden gehouden vanuit de Koekamplaan naar het Plein voor het parlementsgebouw. Vervolgens komen verschillende sprekers aan bod op het Plein, alwaar ook een minuut stilte zal worden gehouden.
Komt allen! Verenig je tegen terreur!
Zondag 29 juni 2014
Start Koekamplaan om 15:00 uur
Vervolgens een stille tocht naar het Plein om aldaar de manifestatie te houden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |