abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141650590

Vanuit hun bolwerk Falluja, dat de Islamitische Staat in Irak en de Levant (ISIL) in januari van dit jaar in handen kreeg, probeert de beweging steeds meer regio's in Irak te veroveren. Met de bezetting van Mosul heeft ISIL strategisch een gevoelige klap uitgedeeld aan de Iraakse strijdkrachten, die na vier dagen van gevechten de moed hebben opgegeven en de stad zijn ontvlucht. Net als 500.000 burgers overigens.

Mosul is de hoofdstad van de dunbevolkte en voornamelijk uit woestijn bestaande provincie Nineveh, dat een 300 kilometer lange grens met Syrië deelt. Dat maakt de nederlaag extra pijnlijk: Irak is zijn controle over het grensgebied kwijt. Vanuit Mosul kunnen de ISIL-strijders gemakkelijk plaatsen ten zuiden van de stad binnenvallen om zo op te rukken richting Bagdad. Tot nu toe is het ze niet gelukt de hoofdstad in handen te krijgen. De wens is er wel.

Onderstaande map wordt veelvuldig op de sociale media gedeeld, het zou een map zijn van de uiteindelijke staat die ISIL wil vestigen in het Midden-Oosten.

-
pi_141651352
Sjiitishe kinderen met bomgordel om aanslagen te plegen in naam van Hussein RA.

pi_141651422
De zogenaamde "Axis of Evil" om de hele wereld om de tuin te leiden, terwijl het gewoon DIKKE vrienden zijn in oorlog tegen de soennieten.

pi_141651492
Sunni Mufti of Iraq Rafie Al-Rifai Justifies Anti-Government Rebellion

pi_141651603
pi_141651800
Interview: Saad Jawad on Iraq

zaterdag 28 juni 2014 @ 18:59:36 #7
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_141653344
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:54 schreef Hiper het volgende:

[..]

Ramadan begint morgen. Owja, de sjiieten doen altijd express een andere dag beginnen dan de soennieten, allemaal uit haat :).
Turkse Soennieten en Koerdische Soennieten beginnen vandaag al met de ramadan. :')
pi_141653423
Hiper, wat een mongool ben je ook.
Protège moi de mes désirs.
pi_141653560
Tijdens ramadan veiligheidsdiensten aanvallen?

Serieus? wauw man, mensen hebben geen schaamte meer.
pi_141653650
O, mijn doorluchtige reactie is ook maar weggehaald, want dat mag je natuurlijk niet zeggen?
I´m back.
pi_141653846
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 18:59 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Turkse Soennieten en Koerdische Soennieten beginnen vandaag al met de ramadan. :')
Koerden in Turkije ja.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_141653948
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 18:59 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Turken hier ook, Marokkanen nog niet. :').
Allemaal dezelfde Allah alles weten.
I´m back.
  zaterdag 28 juni 2014 @ 19:50:54 #13
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_141655620
Hiper heeft volgens mij een beetje een hekel aan alles wat niet soennitisch is :')
Ik ben inmiddels overleden
pi_141655859
wat zou dit kunnen betekenen?

quote:
Sjiitische voorman Irak wil van premier Maliki af
De vooraanstaande Iraakse geestelijke Ali al-Sistani (83) heeft vrijdag opgeroepen een nieuwe premier aan te stellen.
Sjiitische voorman Irak wil van premier Maliki af Foto: AFP

Hij zei volgens de nieuwszender al-Arabiya dat er een nieuwe eerste minister moet komen voordat dinsdag het parlement in crisisberaad bijeenkomt. Hij vroeg ook om een nieuwe president en parlementsvoorzitter.

Het was bekend dat al-Sistani geen fan is van de sjiitische premier Nouri al-Maliki, maar de oproep om Maliki te vervangen, is een heel duidelijke boodschap aan de impopulaire premier.

Maliki is al sinds mei 2006 premier. Hij wordt er in binnen- en buitenland van beschuldigd de conflicten tussen bevolkingsgroepen, met name de sjiieten, de soennieten en de Koerden, op de spits te hebben gedreven.

De weerstand tegen Maliki groeit nu terreurgroep ISIS optrekt richting Bagdad en Iraakse troepen geen passend antwoord hebben. ISIS liep eerder deze maand grote delen van Noord-Irak onder de voet en veroverde de steden Mosul en Tikrit.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_141655865
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 19:50 schreef Enchanter het volgende:
Hiper heeft volgens mij een beetje een hekel aan alles wat niet soennitisch is :')
Niet alles. Een christen is mij dierbaarder dan een twaalver sjiiet of een alawiet. Een christen zal nooit verbergen dat hij christen is. Een twaalver sjiiet en een alawiet zeggen dat zij moslims zijn om de buitenwereld voor de gek te houden terwijl zij zelf weten geen moslims zijn. Daarom is Iran een veel grotere vijand voor ons moslims dan de regeringen in de VS en Israel.
pi_141655960
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 19:07 schreef Ryan3 het volgende:
O, mijn doorluchtige reactie is ook maar weggehaald, want dat mag je natuurlijk niet zeggen?
Wat zei je?
pi_141656044
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 19:55 schreef Hiper het volgende:

[..]

Niet alles. Een christen is mij dierbaarder dan een twaalver sjiiet of een alawiet. Een christen zal nooit verbergen dat hij christen is. Een twaalver sjiiet en een alawiet zeggen dat zij moslims zijn om de buitenwereld voor de gek te houden terwijl zij zelf weten geen moslims zijn. Daarom is Iran een veel grotere vijand voor ons moslims dan de regeringen in de VS en Israel.
Het is een groot complot?
pi_141656167
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 18:18 schreef Hiper het volgende:
Sunni Mufti of Iraq Rafie Al-Rifai Justifies Anti-Government Rebellion

Net of niet alle Sunni's en arabieren in het algemeen blij waren dat de Amerikanen met Saddam gingen afrekenen. Clinton en later Bush hadden al een jaar of wat tanks opgespaard in Saudi Arabie, waardoor iedereen al wist dat er 'iets' ging gebeuren daar. De Amerikanen hadden ook van alle buurlanden van Irak toestemming gekregen om het luchtruim te gebruiken.
pi_141656324
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 19:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wat zei je?
Dat wmb elk geloof atavistisch is o.a.
I´m back.
pi_141656349
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 19:55 schreef Slayage het volgende:
wat zou dit kunnen betekenen?

[..]

Dat betekend taqiyya. Kort samengevat bedoeld Satanistani dat er een nieuwe iraanse pop, maliki moet vervangen en die zich voordoet als niet sectarisch en dus beter is in taqiyya dan al Maliki om de soennieten weer voor de gek te houden en de wapens neerleggen. Het is begonnen als ISIS tegen Maliki, maar nu is het alle soennieten tegen alle sjiieten. De soennieten/ISIS in Syrie en Irak strijden namens ALLE soennieten in de wereld en strijd zal niet eindigen totdat 1 van de 2 overblijft. Ieder land wat zich achter de iraakse regering schaart is automatisch in oorlog met de soennieten. De VS kiest weer de kant van hun broeders in ongeloof en polytheisme.
pi_141656616
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 20:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het is een groot complot?
Yup. Zowel vanuit historisch als religieus oogpunt collaboreerde Iran/de sjiieten altijd met de vijanden (de Tatars, de Mongols, de Kruisvaarders) van de soennieten. En het zijn altijd de sjiieten die opriepen om een eenheid te vormen tussen soennieten en sjiieten ten voordeel van de sjiieten en "israel moet van de kaart", allemaal om de soennieten te paaien. Een vijand die zich voordoet als vriend is gevaarlijker dan een vijand die openlijk zegt je vijand te zijn. Het Iraans masker begon beetje voor beetje te vallen toen Amerika, Irak binnen viel samen met de Iran. Het Iraanse masker is gelukkig nu definitief gevallen sinds Hezbollah de grens over stak om Assad te helpen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hiper op 28-06-2014 20:18:38 ]
pi_141656915
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 20:06 schreef Hiper het volgende:

[..]

Dat betekend taqiyya. Kort samengevat bedoeld Satanistani dat er een nieuwe iraanse pop, maliki moet vervangen en die zich voordoet als niet sectarisch en dus beter is in taqiyya dan al Maliki om de soennieten weer voor de gek te houden en de wapens neerleggen. Het is begonnen als ISIS tegen Maliki, maar nu is het alle soennieten tegen alle sjiieten. De soennieten/ISIS in Syrie en Irak strijden namens ALLE soennieten in de wereld en strijd zal niet eindigen totdat 1 van de 2 overblijft. Ieder land wat zich achter de iraakse regering schaart is automatisch in oorlog met de soennieten. De VS kiest weer de kant van hun broeders in ongeloof en polytheisme.
Vind je het heel gek. De VS kiest de realistische kant. Het oprichten van een kalifaat en het ronselen van immigranten uit Europa om massagraven mee aan te leggen is totaal niet realistisch en zal door niemand met gezond verstand gesteund worden. Al met al hebben ISIS en de andere clubjes nog het geluk dat de grootste vriend van Iran en Syrie, kameraad Putin zich er niet mee is gaan bemoeien.
pi_141656954
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 20:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat wmb elk geloof atavistisch is o.a.
En dat is erg omdat?
pi_141657092
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 20:13 schreef Hiper het volgende:

[..]

Yup. Zowel vanuit historisch als religieus oogpunt collaboreerde Iran/de sjiieten altijd met de vijanden (de Tatars, de Mongols, de Kruisvaarders) van de soennieten. En het zijn altijd de sjiieten die opriepen om een eenheid te vormen tussen soennieten en sjiieten ten voordeel van de sjiieten en "israel moet van de kaart", allemaal om de soennieten te paaien. Een vijand die zich voordoet als vriend is gevaarlijker dan een vijand die openlijk zegt je vijand te zijn. Het Iraans masker begon beetje voor beetje te vallen toen Amerika, Irak binnen viel samen met de Iran. Het Iraanse masker is gelukkig nu definitief gevallen sinds Hezbollah de grens over stak om Assad te helpen.
Je bent nogal aan het veralgemenen in je post.
pi_141657799
Triest dat er in een land als Nederland ook sterke sektarische discriminatie voorkomt. Was Hiper daarnaast niet eerder geband wegens het steunen van ISIS?
pi_141658018
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 20:36 schreef ChanceThePepper het volgende:
Triest dat er in een land als Nederland ook sterke sektarische discriminatie voorkomt.
Wauw. Toch nog iemand die het opmerkt. Ik heb verbijsterd mee zitten kijken in dit topic. Zoveel moordzuchtige pure haat om niets anders dan etniciteit. Ongekend.
pi_141658031
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 20:36 schreef ChanceThePepper het volgende:
Triest dat er in een land als Nederland ook sterke sektarische discriminatie voorkomt. Was Hiper daarnaast niet eerder geband wegens het steunen van ISIS?
lijkt me sterk
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_141658071
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 20:39 schreef Slayage het volgende:

[..]

lijkt me sterk
Mij niet. Het is een zuiver nazistische organisatie.
pi_141658175
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 20:39 schreef Jigzoz het volgende:
Zoveel moordzuchtige pure haat om niets anders dan etniciteit. Ongekend.
Niet om etniciteit maar omdat men de verkeerde religieuze stroming aanhangt. Hij haat sjiieten, jij gelovigen in het algemeen.
-
pi_141658264
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 20:40 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Niet om etniciteit maar omdat men de verkeerde religieuze stroming aanhangt. Hij haat sjiieten, jij gelovigen in het algemeen.
Ik zie Jigzoz niet oproepen tot het executeren van gelovigen.

Het is maar een detail hoor.
pi_141658370
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 20:40 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Niet om etniciteit maar omdat men de verkeerde religieuze stroming aanhangt.
Zelfde laken een pak.
quote:
Hij haat sjiieten, jij gelovigen in het algemeen.
Ik haat gelovigen helemaal niet. Sterker nog: er zijn moslims en christenen die ik tot mijn vrienden reken. Ik heb dikwijls harde kritiek op religie, maar ik zal nooit van mijn leven mensen dood willen hebben of anderszins willen beschadigen puur vanwege hun geloof.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2014 20:45:21 ]
pi_141659350
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 20:19 schreef Nintex het volgende:

[..]

Vind je het heel gek. De VS kiest de realistische kant. Het oprichten van een kalifaat en het ronselen van immigranten uit Europa om massagraven mee aan te leggen is totaal niet realistisch en zal door niemand met gezond verstand gesteund worden. Al met al hebben ISIS en de andere clubjes nog het geluk dat de grootste vriend van Iran en Syrie, kameraad Putin zich er niet mee is gaan bemoeien.
Het is een plicht van de moslims om het islamitisch kalifaat te herstellen en in een te leven. Het kalifaat is een schild van de moslims waarmee wij onszelf kunnen verdedigen en de verdeel en heers strategie van de westerse regeringen doorbreken. Geen enkele moslim accepteert de grenzen die opgelegd zijn door de westerse imperialisten genaamd het Sykes en Picot agreement. Geen enkele moslim accepteerde de neo-imperialisten die nu regeren over de moslims vanaf Marokko tot Indonesië. Door deze verdeel en heers strategie worden de grondstoffen geplunderd, moslims onderdrukt en uitgemoord en in groepen tegen elkaar opgezet allemaal omdat het pentagon dat wil.

Waarom wil het westen dat het kalifaat niet hersteld wordt?

- Een staat van de huidige 57 islamitische landen, betekend 1 leger, 1 economie, 1 leider.
- De islamitische kalifaat is dan de machtigste in de wereld en dus machtiger dan amerika.
- Alle banken met rente verdwijnen en worden vervangen door sharia banken met 0% rente. Alle alle arabieren hun geld daarop zetten, dan valt de Amerikaanse economie.
- Eind van de zionistische staat.
- De grondstoffen kunnen niet meer gejat worden door het westen.
- De moslims kunnen vrijuit hun religie beleven in zijn totaliteit.

Waar nooit over wordt gesproken (censuur) en waarom gebeuren er aanslagen in het westen?

- Het westen is al meer dan 1300 jaar in oorlog met de islam en de moslims, sinds de eerste kruisvaart in in het jaar 718.
- Het heeft meer dan 1200 jaar geduurd om het islamitische kalifaat ten val te brengen, wat gelukt is in 1924.
- Het westen (Frankrijk, Engeland en de VS) hebben gezworen dat nooit kalifaat hersteld mag worden.
- De bezetting van de gehele islamitische wereld door de Engeland, Frankrijk, Italie, Portugal. Daarom ging Nederland ook naar Indonesië en heeft daar 150.000 moslims afgeslacht.
- Palestina was bezet door Engeland en heeft een stuk land weggegeven aan de joodse emigratie uit Europa.
- De imperialistische bezetters bleven t/m de tweede wereldoorlog en hebben na hun terugtrekking overal neo-imperialisten neergezet die tot vandaag regeren, die de missie voort moeten zetten, namelijk geen sharia als wetgeving, seculiere democratie, sykes en picot grenzen in stand houden en erkenning Israel.
- De neo-imperialisten hebben allemaal een islamitische naam en uiterlijk, maar zijn van binnen ongelovigen die alleen maar uit zijn op meer macht en geld. Ze zijn veel gruwelijker/barbaarser dan hun meester in het witte huis.
- In elk islamitisch land zijn er Amerikaanse basissen actief die de neo-imperialist moet beschermen tegen zijn eigen bevolking.

ISIS wants to break all these shackles of slavery and opression door alle westerse poppen, de neo-imperialisten, te vernietigen. Daarom vormt ISIS een bedreigen voor de 2 grootste neo-imperialisten, koning abdullah in Saudi Arabie en koning abdullah II van Jordanie. Zodra het de islamitische staat herstelt wordt, vertrekken alle moslims erheen, zoals hoe de joden allemaal vertrokken uit de diaspora toen hun joodse staat gesticht werd.

EN dan de onvoorwaardelijke steun aan Israel, de aanwezigheid van Amerikaanse leger in Saudi Arabie en de sancties die de VS heeft opgelegd aan irak in de jaren 90' waarbij 1 miljoen kinderen om zijn gekomen door tekort aan voedsel en medicijnen + de eerder genoemde feiten heeft geleid tot de aanlag in New York op 11 september 2001.

Allemaal dood en verderf in de islamitische wereld in opdracht van het westen en dan zijn er nog mensen die claimen dat de aanslagen gebeuren omdat de moslims het westerse manier van leven (alcohol, varkensvlees en schaars geklede vrouwen) haten, wat de GROOTSTE leugen is aller tijden. Dont believe everything they tell you on the news.
pi_141659691
Waar heb ik opgeroepen tot moord en executies? Geen woorden in mijn mond leggen!
pi_141659727
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 20:53 schreef Hiper het volgende:
knip
Maar nu even eerlijk: jij als moslim hebt het toch helemaal niet zo verkeerd in een land dat je ziet als een van je vijanden?
pi_141659839
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 20:56 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Maar nu even eerlijk: jij als moslim hebt het toch helemaal niet zo verkeerd in een land dat je ziet als een van je vijanden?
Voordat ik daar antwoord op geef, hoe kom je erbij dat ik Nederland zie als 1 van mijn vijanden? En als jou het totaal niet interesseert wat ik een paar posts up heb getypt, stel mij dan ook geen debiele vragen.
pi_141659940
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 20:57 schreef Hiper het volgende:

[..]

Voordat ik daar antwoord op geef, hoe kom je erbij dat ik Nederland zie als 1 van mijn vijanden?
Ik dacht te lezen dat je schreef dat het westen in oorlog is met de islam? Nederland hoort bij het westen, lijkt me, en jij bij de islam.
pi_141659985
quote:

[..]

Het is een plicht van de moslims om het islamitisch kalifaat te herstellen en in een te leven. Het kalifaat is een schild van de moslims waarmee wij onszelf kunnen verdedigen en de verdeel en heers strategie van de westerse regeringen doorbreken. Geen enkele moslim accepteert de grenzen die opgelegd zijn door de westerse imperialisten genaamd het Sykes en Picot agreement. Geen enkele moslim accepteerde de neo-imperialisten die nu regeren over de moslims vanaf Marokko tot Indonesië. Door deze verdeel en heers strategie worden de grondstoffen geplunderd, moslims onderdrukt en uitgemoord en in groepen tegen elkaar opgezet allemaal omdat het pentagon dat wil.
Nee, moslims vechten zelf tegen elkaar dat is de eigen keuze. Juist als het Pentagon zich er niet mee bemoeit, broeien dit soort oorlogen op, want dan is de grote demoon 'Amerika' er niet.

quote:

- Een staat van de huidige 57 islamitische landen, betekend 1 leger, 1 economie, 1 leider.
- De islamitische kalifaat is dan de machtigste in de wereld en dus machtiger dan amerika.
- Alle banken met rente verdwijnen en worden vervangen door sharia banken met 0% rente. Alle alle arabieren hun geld daarop zetten, dan valt de Amerikaanse economie.
Sharia banken zijn er al ook in het westen. Als je een kalifaat gaat stichten doe je precies hetzelfde als wat de Amerikanen/Engelsen doen met hun verdeel en heers strategie, alleen zet je een ander poppetje op de troon.

De moslims kunnen in Nederland ook vrijuit in religie beleven. Je kunt roepen dat wij Kuffar(?) zijn en dood moeten op Youtube en bij Pauw en Witteman aanschuiven om het uit te leggen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Specularium op 28-06-2014 21:04:51 ]
pi_141659999
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 20:57 schreef Hiper het volgende:

En als jou het totaal niet interesseert wat ik een paar posts up heb getypt, stel mij dan ook geen debiele vragen.
Als je niet wil dat er op je gereageerd wordt, post dan niet op een forum.
pi_141660035
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 20:59 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik dacht te lezen dat je schreef dat het westen in oorlog is met de islam? Nederland hoort bij het westen, lijkt me, en jij bij de islam.
Nederland heeft 150.000 moslims in Indonesie afgeslacht, dat maakt de toenmalige regering een vijand en niet de huidige. Maar 150.000 is voor jou niet belangrijk he, want het zijn maar moslims toch?
pi_141660070
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 20:59 schreef Nintex het volgende:
De moslims kunnen in Nederland ook vrijuit in religie beleven. Je kunt roepen dat wij Kuffar(?) zijn en dood moeten op Youtube en bij Pauw en Witteman aanschuiven om het uit te leggen. Je mag hier alleen geen massagraven aanleggen, helaas.
Dat dus. Iedereen mag hier geloven wat hij of zij wil. het enige wat er van je gevraagd wordt is om anderen daar niet te veel mee lastig te vallen. Is dat al een oorlogsverklaring?
pi_141660211
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 21:00 schreef Hiper het volgende:

[..]

Nederland heeft 150.000 moslims in Indonesie afgeslacht, dat maakt de toenmalige regering een vijand en niet de huidige. Maar 150.000 is voor jou niet belangrijk he, want het zijn maar moslims toch?
Moet ik nou gaan doen alsof ik die slachting goedpraat? Natuurlijk ga ik dat niet doen. Dat is een van de zwarte bladzijden uit de recente Nederlandse geschiedenis waar de Nederlandse overheid nog altijd op een bijzonder gênante manier mee omgaat.

En waarom doe je alsof ik geen waarde hecht aan mensenlevens terwijl jij hier bloedvergieten toejuicht?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2014 21:03:48 ]
pi_141660225
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 20:56 schreef Hiper het volgende:
Waar heb ik opgeroepen tot moord en executies? Geen woorden in mijn mond leggen!
De posts waar je de acties van ISIS zit te verheerlijken zijn allemaal verwijderd.
Dat soort onzin tolereer ik hier niet.
pi_141660238
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 21:01 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat dus. Iedereen mag hier geloven wat hij of zij wil. het enige wat er van je gevraagd wordt is om anderen daar niet te veel mee lastig te vallen. Is dat al een oorlogsverklaring?
WAAR heb jij het over? IK HEB HET SPECIFIEK OVER DE 150.000 MOSLIMS DIE NEDERLAND IN INDONESIE HEEFT AFGESLACHT WAAR JIJ GEEN REET OM GEEFT. Waar haal jij debiele oorlogsverklaring vandaan?
pi_141660263
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 21:03 schreef Hiper het volgende:

[..]

WAAR heb jij het over? IK HEB HET SPECIFIEK OVER DE 150.000 MOSLIMS DIE NEDERLAND IN INDONESIE HEEFT AFGESLACHT WAAR JIJ GEEN REET OM GEEFT. Waar haal jij debiele oorlogsverklaring vandaan?
Doe eens rustig.
pi_141660330
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 21:03 schreef Hiper het volgende:

[..]

WAAR heb jij het over? IK HEB HET SPECIFIEK OVER DE 150.000 MOSLIMS DIE NEDERLAND IN INDONESIE HEEFT AFGESLACHT WAAR JIJ GEEN REET OM GEEFT.
Zie enkele centimeters hierboven.

quote:
Waar haal jij debiele oorlogsverklaring vandaan?
Het westen was toch in oorlog met de islam? Dat zei je toch net?

Leuk trouwens dat je ook meedoet aan capslock-dag.
pi_141660401
quote:

[..]

Waar nooit over wordt gesproken (censuur) en waarom gebeuren er aanslagen in het westen?

- Het westen is al meer dan 1300 jaar in oorlog met de islam en de moslims, sinds de eerste kruisvaart in in het jaar 718.
- Het heeft meer dan 1200 jaar geduurd om het islamitische kalifaat ten val te brengen, wat gelukt is in 1924.
- Het westen (Frankrijk, Engeland en de VS) hebben gezworen dat nooit kalifaat hersteld mag worden.
- De bezetting van de gehele islamitische wereld door de Engeland, Frankrijk, Italie, Portugal. Daarom ging Nederland ook naar Indonesië en heeft daar 150.000 moslims afgeslacht.
- Palestina was bezet door Engeland en heeft een stuk land weggegeven aan de joodse emigratie uit Europa.
- De imperialistische bezetters bleven t/m de tweede wereldoorlog en hebben na hun terugtrekking overal neo-imperialisten neergezet die tot vandaag regeren, die de missie voort moeten zetten, namelijk geen sharia als wetgeving, seculiere democratie, sykes en picot grenzen in stand houden en erkenning Israel.
- De neo-imperialisten hebben allemaal een islamitische naam en uiterlijk, maar zijn van binnen ongelovigen die alleen maar uit zijn op meer macht en geld. Ze zijn veel gruwelijker/barbaarser dan hun meester in het witte huis.
- In elk islamitisch land zijn er Amerikaanse basissen actief die de neo-imperialist moet beschermen tegen zijn eigen bevolking.

ISIS wants to break all these shackles of slavery and opression door alle westerse poppen, de neo-imperialisten, te vernietigen. Daarom vormt ISIS een bedreigen voor de 2 grootste neo-imperialisten, koning abdullah in Saudi Arabie en koning abdullah II van Jordanie. Zodra het de islamitische staat herstelt wordt, vertrekken alle moslims erheen, zoals hoe de joden allemaal vertrokken uit de diaspora toen hun joodse staat gesticht werd.

EN dan de onvoorwaardelijke steun aan Israel, de aanwezigheid van Amerikaanse leger in Saudi Arabie en de sancties die de VS heeft opgelegd aan irak in de jaren 90' waarbij 1 miljoen kinderen om zijn gekomen door tekort aan voedsel en medicijnen + de eerder genoemde feiten heeft geleid tot de aanlag in New York op 11 september 2001.

Allemaal dood en verderf in de islamitische wereld in opdracht van het westen en dan zijn er nog mensen die claimen dat de aanslagen gebeuren omdat de moslims het westerse manier van leven (alcohol, varkensvlees en schaars geklede vrouwen) haten, wat de GROOTSTE leugen is aller tijden. Dont believe everything they tell you on the news.
Je post is interessant en historisch van een komt bekeken maar op zich wel juist.

Het punt is alleen dat dit niet de daden van ISIS rechtvaardigt .
pi_141660432
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 21:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je post is interessant en historisch van een komt bekeken maar op zich wel juist.

Het punt is alleen dat dit niet de daden van ISIS rechtvaardigt .
Historisch gezien juist? Het is een extremistische brij van complottheorieën.
pi_141660536
Ik heb alleen uitgelegd, waarom er aanslagen gebeuren als wraak op westerse buitenlandse beleid en niet wegens de westerse levenstijl wat de westerse media keer op keer herhaald. Met westerse bedoel ik specifiek de VS, Frankrijk en Engeland en geen Nederland, Belgie of Duitsland etc. Nederland deed daar vroeger aan mee, nu niet meer. Nu zijn het alleen de 3 specifieke landen die ik heb opgenoemd. En ik heb uitgelegd waarom ISIS de strijd aangaat tegen de Iraakse regering.

Hier een 15 min durende video van een engels sprekende die dat allemaal haarfijn uitlegt. Om beter te begrijpen wat ik bedoelde te zeggen, raad ik iedereen aan om het te beluisteren.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')