SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie dat nu zou moeten doen weet ik niet, ik weet niet of Andersen, Milik etc dat kunnen maar ik bedoelde dan ook meer in het algemeenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie zou ze dan moeten nemen nu?
[..]
Ben wel benieuwd naar hem![]()
![]()
![]()
maw: ajaxzonetwitter:JeroenLoer twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 14:40:41@voetbalzonenl Waarom is een oefenwedstrijd van Ajax zo belangrijk en die van andere ploegen niet? Zijn jullie een beetje partijdig? reageer retweet
![]()
Dus het is helemaal niet gek waarom De Jong die vrije trap nam zijn we het daar iig over eens. Zodra Schöne erbij is zal die ze weer gewoon nemenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wie dat nu zou moeten doen weet ik niet, ik weet niet of Andersen, Milik etc dat kunnen maar ik bedoelde dan ook meer in het algemeen![]()
Andersentwitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 28-06-2014 om 14:43:150-3! Andersen dolt wat verdedigers met de benen in de knoop, legt af en Becker scoort. Applaus van De Boer. #putaja reageer retweet
![]()
![]()
Van geen enkele club tegenstand komend seizoen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ze kunnen die schaal beter nu al geven![]()
Dat heeft de commentator al een aantal keer gezegd jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorig jaar werd het volgens mij 4-1 in putten![]()
Afgelopen seizoen ook maar weinig gehadquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van geen enkele club tegenstand komend seizoen.![]()
Voor de 102 punten komend jaar.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen ook maar weinig gehad![]()
Helaas nietquote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen ook maar weinig gehad![]()
Meteen ingrijpen en Vermeer in de spitsquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit soort uitslagen zijn niet des De Boers.![]()
Kenny Tete?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen nog Zivkovic en alle debutanten hebben gescoord.![]()
Lees het topic maar terug.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:42 schreef bjanaan het volgende:
0-10 lekker hoor. Wie hebben allemaal het netje gevonden?![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kenny_Tetequote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Deed vorig jaar ook al mee.
0-10 Ligeon
Hier staat van niet, tenzij je Jong Ajax ook meerekent![]()
11. Viergever 0-1, 33. Andersen 0-2, 39. Becker 0-3, 41. Milik 0-4, 42. De Jong 0-5, 48. El Ghazi 0-6, 50. Mirani 0-7, 51. El Ghazi 0-8, 59. El Hasnaoui 0-9, 78. Ligeon 0-10.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:42 schreef bjanaan het volgende:
0-10 lekker hoor. Wie hebben allemaal het netje gevonden?![]()
The following season saw Kenny receive his first call up for the AFC Ajax first team, alongside his team mate Riechedly Bazoer, with both youth exponents participating in the pre-season first team training camp in Austria.[6] Kenny Tete appeared in his first match for the Ajax first team on 29 June 2013 in a pre-season friendly match against SDC Putten.[7] The match ended in a 1–4 victory with Ajax, with Kenny playing the full second half coming on as a substitute for Ruben Ligeon in the 45' minute of the match.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kenny_Tete
Hier staat van niet, tenzij je Jong Ajax ook meerekent
Engelse wel.![]()
Prima vrije trap hoor. Vind hem sowieso wel goed spelen.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
11. Viergever 0-1, 33. Andersen 0-2, 39. Becker 0-3, 41. Milik 0-4, 42. De Jong 0-5, 48. El Ghazi 0-6, 50. Mirani 0-7, 51. El Ghazi 0-8, 59. El Hasnaoui 0-9, 78. Ligeon 0-10, 81. El Ghazi 0-11, 82. Ozan 1-11, 85. Sigthķrsson 1-12, 87. Sana 1-13.
Lekker hoor![]()
Het is wel Putten he.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:52 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Prima vrije trap hoor. Vind hem sowieso wel goed spelen.![]()
Zeker. Maar die vrije trap heeft natuurlijk niet zo veel met de tegenstander te maken, die zat er gewoon lekker inquote:.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Je vond hem ook gewoon goed spelenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zeker. Maar die vrije trap heeft natuurlijk niet zo veel met de tegenstander te maken, die zat er gewoon lekker in.
![]()
Jazeker. Dat deed hij ook ondanks dat het niveau van de tegenstander bedenkelijk was. Sigthorsson bakte er weer helemaal niets van en die stond tegen de zelfde tegenstand.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je vond hem ook gewoon goed spelenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Siggy is een klasse apart dat weten we onderhand toch wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jazeker. Dat deed hij ook ondanks dat het niveau van de tegenstander bedenkelijk was. Sigthorsson bakte er weer helemaal niets van en die stond tegen de zelfde tegenstand.![]()
Vooralsnog kan ik geen reden bedenken waarom wij geen kampioen zouden wordenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:34 schreef kurk_droog het volgende:
1 - 13 -> 1 + 13 = 14 > 14 = Cruijff -> Cruijf = Ajax = Kampioen 14/15![]()
Feyenoord wordt het sowieso niet aangezien ze helemaal leeggekocht gaan worden. PSV dan toch maar als concurrent?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:52 schreef Seam het volgende:
Feyenoord wordt het sowieso niet aangezien ze helemaal leeggekocht gaan worden. PSV dan toch maar als concurrent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat geld kunnen ze ook weer uitgeven.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:52 schreef Seam het volgende:
Feyenoord wordt het sowieso niet aangezien ze helemaal leeggekocht gaan worden. PSV dan toch maar als concurrent?proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Niet alles. Sowieso gaat er volgens mij een deel van de opbrengsten naar de investeerders.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ja, maar van nieuwe spelers weet je ook niet meteen wat ze kunnen brengen en het zijn toch belangrijke spelers die mogelijk verkocht wordenquote:![]()
Cillessen, Boer, Leeuwenburgh
Boilesen, Dijks
Denswil, Viergever
Veltman, van der Hoorn
Van Rhijn, Tete
Klaassen, Schone
Blind, Bazoer
Andersen, Duarte
Kishna, Muric
Milik, Zivkovic
Fischer, El-Ghazi
Riedewald, Becker, Mirani, Owusu, Acolatse bij Jong Ajax laten. Meleg verhuren.
Weg;
De Sa
Lukoki
Ligeon
Sigthorsson
Moisander
Serero
Vermeer
De Jong
Doe het zo maar.![]()
Ik vraag me eerlijk gezegd af of we ooit nog wel eens wat gaan zien van Bazoerquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Boilesen, Dijks
Denswil, Viergever
Veltman, van der Hoorn
Van Rhijn, Tete
Klaassen, Schone
Blind, Bazoer
Andersen, Duarte
Kishna, Muric
Milik, Zivkovic
Fischer, El-Ghazi
Weg;
De Sa
Lukoki
Ligeon
Sigthorsson
Moisander
Serero
Vermeer
De Jong
Doe het zo maar.
Serero mag blijven natuurlijk![]()
![]()
Eh? Die jongen mag nog in de A junioren spelen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vraag me eerlijk gezegd af of we ooit nog wel eens wat gaan zien van Bazoer
Serero mag blijven natuurlijk![]()
Ik had toch wel verwacht, zeker gezien de manier waarop hij gehaald werd, dat hij wat vaker had mogen ruiken aan het eerste en zijn debuut wel zou hebben gemaakt inmiddels. Of we ooit wat van hem gaan zien was wat overdreven inderdaadquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eh? Die jongen mag nog in de A junioren spelen.![]()
Zivko niet gescoord. PrutserHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Kan niet begrijpen waarom jij spelers als Serero, Moisander, de Jong en Vermeer weg wilt hebben. Die spelers, vooral de Jong zijn Ajax al een langere tijd trouw, hebben een leeftijd en ervaring, en hebben voor Ajax nog prima waarde. Je kan toch niet zomaar elke speler verkopen en er een jeugd mannetje in de plaats zetten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Boilesen, Dijks
Denswil, Viergever
Veltman, van der Hoorn
Van Rhijn, Tete
Klaassen, Schone
Blind, Bazoer
Andersen, Duarte
Kishna, Muric
Milik, Zivkovic
Fischer, El-Ghazi
Weg;
De Sa
Lukoki
Ligeon
Sigthorsson
Moisander
Serero
Vermeer
De Jong
Doe het zo maar.
Ligeon is een prima back-up voor van Rhijn, waarom dan Tete? Andersen als back-up voor Duarte die geen basisplaats heeft? Zeker Andersen heeft afgelopen seizoen laten zien dat ie zeker nog wat te kort komt om bij de eerste selectie te horen.![]()
Moisander, de Jong en Vermeer hebben allen 1 jaar contract en hebben aangegeven te willen vertrekken. Dus wat wou jij er mee doen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:51 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Kan niet begrijpen waarom jij spelers als Serero, Moisander, de Jong en Vermeer weg wilt hebben. Die spelers, vooral de Jong zijn Ajax al een langere tijd trouw, hebben een leeftijd en ervaring, en hebben voor Ajax nog prima waarde. Je kan toch niet zomaar elke speler verkopen en er een jeugd mannetje in de plaats zetten.
Ligeon is een prima back-up voor van Rhijn, waarom dan Tete? Andersen als back-up voor Duarte die geen basisplaats heeft? Zeker Andersen heeft afgelopen seizoen laten zien dat ie zeker nog wat te kort komt om bij de eerste selectie te horen.
Serero moet ook kiezen tussen verlengen of vertrekken, doe maar weg dan.
Tete kan van Rhijn opvolgen, Ligeon niet. Daarbij is hij al 22 en zal hij ook wel eens ergens willen spelen lijkt mij.![]()
Ik zou Moisander proberen te verlengen.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moisander, de Jong en Vermeer hebben allen 1 jaar contract en hebben aangegeven te willen vertrekken. Dus wat wou jij er mee doen?
Tete kan van Rhijn opvolgen, Ligeon niet. Daarbij is hij al 22 en zal hij ook wel eens ergens willen spelen lijkt mij.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ze hebben al een gesprek gehad, Moisander heeft aangegeven nog een keer naar het buitenland te willen.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zou Moisander proberen te verlengen.
Daarom is Viergever er ook al.![]()
Moisander en de Jong hebben nooit gezegd dat ze weg willen, ze beschouwen het alleen als een optie. Als er geen club komt deze zomer dan denk ik dat ze gewoon een jaar verlengen. Zij willen Ajax ook niet transfervrij verlaten. Vermeer ligt dan misschien iets anders, omdat hij gewoon wil spelen. In zijn geval een verkoop ok.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Moisander, de Jong en Vermeer hebben allen 1 jaar contract en hebben aangegeven te willen vertrekken. Dus wat wou jij er mee doen?
Tete kan van Rhijn opvolgen, Ligeon niet. Daarbij is hij al 22 en zal hij ook wel eens ergens willen spelen lijkt mij.
Serero gaat ook wel verlengen nu ie in de basis staat, die jongen wil zich ook ontwikkelen.
En zolang Ligeon niet gaat bitchen dat ie eerste rechtsback van Ajax wil worden, lekker twee in de rangorde laten dan. Hij speelt z'n wedstrijden bij Jong Ajax wel en staat klaar als van Rhijn er niet is.![]()
I know, toch hoop ik dat ze Moisander een goed aanbod doen zodat hij niet naar een 2e rangs club gaatquote:Op zondag 29 juni 2014 00:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ze hebben al een gesprek gehad, Moisander heeft aangegeven nog een keer naar het buitenland te willen.
Daarom is Viergever er ook al.. Hij moet blijven, ik ben aan hem gehecht geraakt
.
AFCA
Ik geloof dat er heel veel mensen zijn die een zwak voor Moisander hebben gekregen. Topgozer, en een onderschatte verdediger ook.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
I know, toch hoop ik dat ze Moisander een goed aanbod doen zodat hij niet naar een 2e rangs club gaat. Hij moet blijven, ik ben aan hem gehecht geraakt
.
![]()
Ja, zelfs ikquote:Op zondag 29 juni 2014 00:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik geloof dat er heel veel mensen zijn die een zwak voor Moisander hebben gekregen. Topgozer, en een onderschatte verdediger ook..
AFCA
Goed, dan interpreteer jij het zo maar. Prima.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:08 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Moisander en de Jong hebben nooit gezegd dat ze weg willen, ze beschouwen het alleen als een optie. Als er geen club komt deze zomer dan denk ik dat ze gewoon een jaar verlengen. Zij willen Ajax ook niet transfervrij verlaten. Vermeer ligt dan misschien iets anders, omdat hij gewoon wil spelen. In zijn geval een verkoop ok.
Serero gaat ook wel verlengen nu ie in de basis staat, die jongen wil zich ook ontwikkelen.
En zolang Ligeon niet gaat bitchen dat ie eerste rechtsback van Ajax wil worden, lekker twee in de rangorde laten dan. Hij speelt z'n wedstrijden bij Jong Ajax wel en staat klaar als van Rhijn er niet is.
Ajax moet weer eens hopen dat ze blijven en niet iemand alvast halen, dan is dit topic te klein.
Tete en Owusu moeten rechtsback spelen in Jong Ajax, Ligeon zit alleen maar hun ontwikkeling in de weg. Weg dus.![]()
Niets beters dan een je moeder grapje kunnen verzinnen...Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
De selectie voor het trainingskamp Oostenrijk:
Lucas Andersen
Riechedly Bazoer
Nicolai Boilesen
Siem de Jong
Stefano Denswil
Mitchell Dijks
Lerin Duarte
Viktor Fischer (om het herstel zo spoedig mogelijk te laten verlopen)
Mike van der Hoorn
Ricardo Kishna
Davy Klaassen
Peter Leeuwenburgh
Ruben Ligeon
Arek Milik
Niklas Moisander
Xavier Mous
Ricardo van Rhijn
Jairo Riedewald
Lesly de Sa
Tobias Sana
Lasse Schöne
Thulani Serero
Kolbeinn Sigthķrsson
Kenny Tete
Kenneth Vermeer
Nick Viergever
Richairo Živković![]()
El Ghazi was erg goed, gistermiddag. Verder Andersen en Sana ook, maargoed...wat zegt het allemaal he, tegen een zwakke hoofdklasser.Gourmetten of steengrillen?![]()
Mooie goals en acties van El Ghazi! Jammer dat ie niet mee mag naar Oostenrijk en De Sa bijvoorbeeld wel.![]()
Mag toch hopen dat de Sa (tijdelijk) vertrekt...quote:Op zondag 29 juni 2014 12:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooie goals en acties van El Ghazi! Jammer dat ie niet mee mag naar Oostenrijk en De Sa bijvoorbeeld wel.![]()
Ventje was 16 toen ie kwam. De meesten hier moesten nog balhaar kweken op die leeftijdquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik had toch wel verwacht, zeker gezien de manier waarop hij gehaald werd, dat hij wat vaker had mogen ruiken aan het eerste en zijn debuut wel zou hebben gemaakt inmiddels. Of we ooit wat van hem gaan zien was wat overdreven inderdaadBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ligt het in de planning dat hij dit seizoen al redelijk wat speeltijd krijgt in het eerste of gaat hij nog voornamelijk meedraaien bij jong Ajax?quote:Op zondag 29 juni 2014 12:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooie goals en acties van El Ghazi! Jammer dat ie niet mee mag naar Oostenrijk en De Sa bijvoorbeeld wel.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Kweenie hoor, maar een team met een bak meer ervaring dan dit had vorig jaar in de beker best moeite met amateursquote:Op zondag 29 juni 2014 11:58 schreef Silenus het volgende:
El Ghazi was erg goed, gistermiddag. Verder Andersen en Sana ook, maargoed...wat zegt het allemaal he, tegen een zwakke hoofdklasser.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ben benieuwd, zal komen voor de A1 neem ik aan?quote:Op zondag 29 juni 2014 22:23 schreef j0rdiiii het volgende:
Bailey komt morgen naar Nederland, zeggen ze iig.![]()
Jong Ajax al schijnt. De jeugd is net met vakantie, die beginnen later pas weer.quote:Op zondag 29 juni 2014 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben benieuwd, zal komen voor de A1 neem ik aan?![]()
Is dat die jamaicaan van die shady voetbalschool?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Je hebt zeker nog een vleugelaanvaller nodig, want Fischer speelt niet voorlopig. Vermeer en Serero hoeven niet weg. Duarte daarentegen mag meteen richting de MacDonalds/KFC gestuurd worden met zijn contract. Een creatieve (Ajax) speler met ervaring zoals Van der Vaart is ook wel wenselijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Boilesen, Dijks
Denswil, Viergever
Veltman, van der Hoorn
Van Rhijn, Tete
Klaassen, Schone
Blind, Bazoer
Andersen, Duarte
Kishna, Muric
Milik, Zivkovic
Fischer, El-Ghazi
Weg;
De Sa
Lukoki
Ligeon
Sigthorsson
Moisander
Serero
Vermeer
De Jong
Doe het zo maar.![]()
Dat dusquote:
Behulpzaam als een waterkraan.
quote:Ja man, naar binnen lopende rode baan!quote:
Man man man man
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat is minder, maar in ieder geval geen 3 strepen op de mouwen...quote:Op maandag 30 juni 2014 11:55 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Ja man, naar binnen lopende rode baan!
Man man man man![]()
Ik vind dit veel storender dan drie strepen.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat is minder, maar in ieder geval geen 3 strepen op de mouwen..."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik vind het shirt uit 2007-2008 ook mooier dan het huidige shirt.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Als je het shirt gewoon in de broek draagt zie je het niet droevige eikel. Voor de rest is het gewoon een bazenshirt.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:55 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Ja man, naar binnen lopende rode baan!
Man man man manBehulpzaam als een waterkraan.
quote:Op maandag 30 juni 2014 13:12 schreef HamburgerHenk het volgende:
ik mis de strepen, best lelijk zo leeg die mouwen![]()
![]()
Ja als m'n zusje wielen had dan was ze een kruiwagen. Als als als.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je het shirt gewoon in de broek draagt zie je het niet droevige eikel. Voor de rest is het gewoon een bazenshirt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op maandag 30 juni 2014 13:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja als m'n zusje wielen had dan was ze een kruiwagen. Als als als.![]()
![]()
Ga jij maar fappen op strepen op de mouwenquote:Op maandag 30 juni 2014 13:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja als m'n zusje wielen had dan was ze een kruiwagen. Als als als.
Kijk een rechte baan.
![]()
Machtig mooi manBehulpzaam als een waterkraan.
Stop een duim in je mond en ga uithuilen bij mama.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga jij maar fappen op strepen op de mouwen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mamagrapjesquote:Op maandag 30 juni 2014 13:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Stop een duim in je mond en ga uithuilen bij mama.
Zo sterk altijd.Behulpzaam als een waterkraan.
Echt een prachtig shirt zegquote:Op maandag 30 juni 2014 13:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga jij maar fappen op strepen op de mouwen
Kijk een rechte baan.
[ afbeelding ]
Machtig mooi man![]()
Meng je maar in de moeder van Dven.quote:Op maandag 30 juni 2014 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goeien discussie mag ik me er ook in mengen?Behulpzaam als een waterkraan.
Goed logo welquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Excuses echt een tering lelijk shirtquote:Op maandag 30 juni 2014 16:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Echt mooi hoor die kk lelijke rode baan onder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
man man man man man man
![]()
Je moet gewoon je muil houden als je mening niet klopt met de werkelijkheid.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:18 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Excuses echt een tering lelijk shirt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
man man man man man man
![]()
Ach ja, Dilrosun zijn mammie en pappie hebben een leuk baantje gekregen via City en verdienen vele malen meer dan zij nu doen, dan is de keuze voor hun makkelijk gemaakt.![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:12 schreef Happel het volgende:
twitter:VarkenoordWatch twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 14:56:27Rashaan Fernandes blijft ondanks interesse van oa Ajax bij Feyenoord. Hij tekent na z'n 16e verjaardag hoogstwaarschijnlijk een contract. reageer retweet
![]()
![]()
jullie laatste kampioenspremies werden in guldens betaaldquote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Nu is het helemaal een maandverband.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Echt mooi hoor die kk lelijke rode baan onder![]()
Ja leuk relevant man gr gr je moederquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
jullie laatste kampioenspremies werden in guldens betaald
Scheelt dat onze spelers in hun eentje een WK bij elkaar tikken, beetje Robben erbij. alles.
Nou doei he
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2014 15:24:13 ]![]()
Clasie inderdaad foutloos tot nu toequote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja leuk relevant man gr gr je moeder
Scheelt dat onze spelers in hun eentje een WK bij elkaar tikken, beetje Robben erbij. alles.
Nou doei he![]()
quote:![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Als je dit serieus een goede reactie vindt, terwijl de enige spelende jood Blind is die het nog eens kuhuhuhaankkuhuhslecht doet, dan heb je een steekje los.quote:![]()
Daar lig ik verder niet wakker van. Ignorance is bliss zeggen we maar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je dit serieus een goede reactie vindt, terwijl de enige spelende jood Blind is die het nog eens kuhuhuhaankkuhuhslecht doet, dan heb je een steekje los."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Blind was de beste eredivisie speler in groepsfase, laatste wedstrijd vond ik hem zwak, die plek van De Jong ligt hem nietquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je dit serieus een goede reactie vindt, terwijl de enige spelende jood Blind is die het nog eens kuhuhuhaankkuhuhslecht doet, dan heb je een steekje los.![]()
Eerste wedstrijd. Daarna was er geen poep aan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind was de beste eredivisie speler in groepsfaseInderdaad.quote:laatste wedstrijd vond ik hem zwak, die plek van De Jong ligt hem niet![]()
Ga toch lekker terug naar je eigen topic hmf... Wat Fernandes betreft, je weet zelf niet eens of Ajax wel bij Feyenoord heeft aangeklopt om te mogen praten met hem. Dan is dit makkelijk scoren.![]()
Hoe weet jij dat ik dit niet weet?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ga toch lekker terug naar je eigen topic hmf... Wat Fernandes betreft, je weet zelf niet eens of Ajax wel bij Feyenoord heeft aangeklopt om te mogen praten met hem. Dan is dit makkelijk scoren.
Knap dat jij dat weet.
Oké doei he doag![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik dit niet weet?
Knap dat jij dat weet.
Oké doei he doagAlsof jij connecties hebt bij het bestuur van Feyenoord.. Alsjeblieft
![]()
Chili vergeten zeker? Maar laat maarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd. Daarna was er geen poep aan.
[..]
Inderdaad.![]()
Oké man.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Alsof jij connecties hebt bij het bestuur van Feyenoord.. Alsjeblieft
Sowieso zou een enigszins slimme jongen begrijpen dat je die informatie eerder op Varkenoord vind bij een van de vele vrijwilligers.
Maargoed..
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2014 15:35:13 ]![]()
Alsof er 1 speler is die nu bij feyenoord speelt die niet blij als een kind naar Amsterdam zou komen rennen als er interesse was vanuit Ajax.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Nee, dat doen alleen ultieme hipsterhomo's zoals Noa Lang die sowieso al een fetisj hebben inzake 'n ster.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:35 schreef HeatWave het volgende:
Alsof er 1 speler is die nu bij feyenoord speelt die niet blij als een kind naar Amsterdam zou komen rennen als er interesse was vanuit Ajax.
![]()
Reemi, Frozen-assassin... Wat is dit met al deze salonjoden die ik nog nooit gezien heb?
Zeker oud AZ ofzo
dag
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2014 15:36:36 ]![]()
Elke, en dan ook elke huidige speler van feyenoord ziet in dat er veel meer te halen valt in Amsterdam, ze zouden er geen seconde over twijfelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, dat doen alleen ultieme hipsterhomo's zoals Noa Lang die sowieso al een fetisj hebben inzake 'n ster.
Rutte of de Boer, pittige keuze.
Get woke, go broke!![]()
Feyenoord*quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elke, en dan ook elke huidige speler van feyenoord ziet in dat er veel meer te halen valt in Amsterdam, ze zouden er geen seconde over twijfelen.
Rutte of de Boer, pittige keuze.
Duivendrecht*
Rutten*
De* Boer.![]()
Vertaling: je hebt 100% gelijk en heb geen weerwoord meerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feyenoord*
Duivendrecht*
Rutten*
De* Boer..
Get woke, go broke!![]()
Vertaling: praten met geestelijk gehandicapte Ajacieden heeft geen nut, daarom doe ik het ook maar niet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vertaling: je hebt 100% gelijk en heb geen weerwoord meer.
![]()
Idd, toch wel pijnlijk om te zien dat Clasie zo laag in de pikorde staat bij Louis. Doet er alles aan om te zorgen dat Clasie niet speelt.Die ziet ook gewoon dat hij tekort komt.quote:Snelle Egel![]()
Nee, dat klopt, je praat met mij.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vertaling: praten met geestelijk gehandicapte Ajacieden heeft geen nut, daarom doe ik het ook maar niet.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Beetje het Huntelaarprincipe, staan achter Depay, Lens en zelfs Kuijt. Terecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:52 schreef S0nic het volgende:
[..]
Idd, toch wel pijnlijk om te zien dat Clasie zo laag in de pikorde staat bij Louis. Doet er alles aan om te zorgen dat Clasie niet speelt.Die ziet ook gewoon dat hij tekort komt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2014 15:55:19 ]![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beetje het Huntelaarprincipe, staan achter Depay, Lens en zelfs Kuijt. Terecht natuurlijk.![]()
Ga even wandelen man, komt alleen maar onzin uit![]()
Ik hoef niet te wandelen hoor, ik zeg alleen maar wat ik gezien heb. Een bondscoach die deze drie spelers de voorkeur gaf als aanvallende speler annex wissel over Huntelaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
Ga even wandelen man, komt alleen maar onzin uit
Doei.![]()
![]()
Uh ja oké, ik had het over Clasie en niet Huntelaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beetje het Huntelaarprincipe, staan achter Depay, Lens en zelfs Kuijt. Terecht natuurlijk.Snelle Egel![]()
Uh ja oké, ik had het over Huntelaar en niet Clasie.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:58 schreef S0nic het volgende:
[..]
Uh ja oké, ik had het over Clasie en niet Huntelaar.![]()
je kan moeilijk huntelaar op linksback of linksbuiten zetten héquote:Op dinsdag 1 juli 2014 15:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beetje het Huntelaarprincipe, staan achter Depay, Lens en zelfs Kuijt. Terecht natuurlijk.
wat een debiel ben je soms ook![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
je kan moeilijk huntelaar op linksback of linksbuiten zetten hé
wat een debiel ben je soms ook![]()
![]()
![]()
sowieso past huntelaar niet in een 532 systeem, tegen mexico kon je hem perfect gebruiken met 433 plus dat je op de aanval moest (dus veel ballen in de 16) en dat leverde gelijk een assist en gol in een kwartiertje op![]()
![]()
Ik zou me bijna schamen Feyenoorder te zijn als ik dit zo leesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:15 schreef Hazzard het volgende:
Ik zou me bijna schamen Feyenoorder te zijn als ik dit zo leesOké man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit met een roede in mijn hand ter grootte van een lantaarnpaal ondertussen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk dat iedereen maar blijft reageren op HMF.![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:15 schreef Hazzard het volgende:
Ik zou me bijna schamen Feyenoorder te zijn als ik dit zo leesach, ik kan alleen maar lachen om dat "EIGEN JEUGDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."
zonder pelle was dat hele feyenoord met al hun jeugd afgelopen seizoen helemaal niks geweest![]()
jij hebt een tijdje flink zijn anus zitten schoonlikken dus jij bent de laatste die er wat over mag zeggenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk dat iedereen maar blijft reageren op HMF.![]()
Oké man.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij hebt een tijdje flink zijn anus zitten schoonlikken dus jij bent de laatste die er wat over mag zeggen![]()
Ik distantieer me van dit niveau. Derhalve ben je zeer hypocriet.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
jij hebt een tijdje flink zijn anus zitten schoonlikken![]()
je gebruikt het woordje derhalve verkeerdquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik distantieer me van dit niveau. Derhalve ben je zeer hypocriet.![]()
Als jij mijn anus likt, rimt Tyron GGMM zo diep dat hij buiten het rimmen tevens aan het tongzoenen is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik distantieer me van dit niveau. Derhalve ben je zeer hypocriet.![]()
quote:Ajax heeft drie spelers uit de eigen jeugdopleiding gecontracteerd. De voormalige A-junioren Danny Bakker (25 januari 1995), Xavier Mous (4 augustus 1995) en Milan Vissie (1 mei 1995) bereikten overeenstemming met de club. Het komende seizoen maken zij allen deel uit van de selectie van Jong Ajax.
Voor al deze spelers betreft het hun eerste contract. De verbintenissen kennen een looptijd van 2 jaar, tot en met 30 juni 2016. In alle contracten is voor Ajax een optie opgenomen voor nog een jaar, tot en met 30 juni 2017.
Milan Vissie (kopfoto) begint aan zijn derde seizoen bij Ajax. Daarvoor kwam hij uit voor AZ. De verdedigende middenvelder wil zich de komende twee jaar ontwikkelen bij Jong Ajax. ,,Ik ben rustig aan de bal, heb een goede inspeelpass en ik ben iemand die het hele team beter probeert te laten voetballen. Er wordt gezegd dat ik nog wel wat meer gif in mijn spel moet krijgen en meer moet coachen. Daarom is het goed om in de Jupiler League wedstrijden te spelen. Dan moet je strijden voor ieder punt, meekleunen om de overwinning."
Xavier Mous maakt ook deel uit van de selectie van Jong Ajax, maar is momenteel met het eerste elftal mee op trainingskamp naar Oostenrijk. ,,Dit is geweldig", zegt de keeper over zijn contract. ,,Ik zit al vanaf mijn tiende bij Ajax, hier doe je het uiteindelijk voor. In het begin was het aanpoten, maar de laatste jaren heb ik me goed kunnen ontwikkelen. En dat wil ik nu doorzetten. Dit is een mooie beloning, ik ga me twee jaar volledig geven."
Danny Bakker is middenvelder (zowel aanvallend als verdedigend) en heeft een sterke trap in zijn linkerbeen. ,,Hier spreekt vertrouwen uit", zegt de speler die al sinds de E1 bij Ajax speelt. ,,Het is een beloning voor het harde werk van de afgelopen jaren. De Jupiler League wordt een nieuwe uitdaging. Ik wil zo veel mogelijk wedstrijden spelen voor Jong Ajax, en in de toekomst hoop ik op een kans in Ajax 1."
Marc Overmars is blij dat hij de drie spelers vast heeft kunnen leggen. De directeur voetbalzaken hoopt dat het drietal zich de komende twee jaar gaat bewijzen. ,,Voor deze jongens is het hun eerste contract. Ze hebben de leeftijd dat het 'aanhaken' wordt of 'afvallen'. De komende twee jaar willen we gaan we kijken of ze echt kunnen doorbreken. Iedere training, iedere wedstrijd moeten ze Jong Ajax-trainers Andries Ulderink en Jaap Stam proberen te overtuigen van hun kwaliteit."
#eigenjeugd![]()
#UitAndereLanden?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
#eigenjeugd![]()
ah, hier heb je meerdere nachten over nagedacht zo te lezenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als jij mijn anus likt, rimt Tyron GGMM zo diep dat hij buiten het rimmen tevens aan het tongzoenen is.
viespeuk![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar of 2 jaar geleden van AZ gekomen, Vissie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HMF. Ik snap je kritiek, maar ga niet het WK en Feyenoord erbij betrekken. Want de Feyenoorders zijn degene die er niets van bakken, voetballend gezien.
AFCA
Ik deed al een poging, zuurkip.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:18 schreef GGMM het volgende:
Nog een poging; hou het een beetje inhoudelijk aub.![]()
Ajax oefent tegen Aalborg BK
Ajax speelt op zaterdag 12 juli een oefenwedstrijd tegen Aalborg BK. Het team van Frank de Boer treft de Deense opponent vanaf 14:30 uur op sportpark Middelmors, de thuishaven van Rijnsburgse Boys.
De Ajacieden bereiden zich deze week met een trainingskamp in Oostenrijk voor op het nieuwe seizoen 2014 - 2015. De trainingstrip wordt zaterdag afgesloten met een oefenduel met Wacker Innsbruck. De Amsterdammers spelen op 19 juli op Sportpark De Boshoek in Hardenbergook een vriendschappelijk duel met het Spaanse Real Sociedad.
Houd de website van Rijnsburgse Boys in de gaten voor de voorverkoop voor de wedstrijd tussen Ajax en Aalborg.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 20:36:00TRANSFERNIEUWS: @siemdejong heeft trainingskamp #Ajax in Oostenrijk verlaten en is gekeurd in Newcastle. Meer info: morgen in #Telegraaf reageer retweet
![]()
Zou toch jammer zijn dan hebben we nog maar twee spitsen waarvan een nog maar 18 jaar isquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:36 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 20:36:00TRANSFERNIEUWS: @siemdejong heeft trainingskamp #Ajax in Oostenrijk verlaten en is gekeurd in Newcastle. Meer info: morgen in #Telegraaf reageer retweet
![]()
We gaan hem missenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:36 schreef Gramulanion het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel bedankt Siem![]()
![]()
![]()
Hugo dacht in eerste instantie dat Nigel de Jong naar Newcastle ging.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Feest bij JR vanavond, bier aanwezig. Iedereen is uitgenodigd.![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Feest bij JR vanavond, bier aanwezig. Iedereen is uitgenodigd.![]()
![]()
twitter:FreekJansenVI twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 20:46:56Siem de Jong verruilt #Ajax voor #Newcastle United. De middenvelder gaat vijfjarig contract ondertekenen in Engeland. Meer zo op #VI.nl reageer retweet
![]()
Gemiddelde leeftijd van de selectie wordt wel heel laag volgend seizoen. Wordt veel wisselvalligheid ben ik bang.![]()
Siem is een ecte Ajacied
Hopelijk gaat het hem goed af daarIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
dit jaquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:53 schreef DeJori het volgende:
Siem is een ecte ajacied
Hopelijk gaat het hem goed af daar
afgelopen jaar was duidelijk zijn jaar niet maar daarvoor toch wel een belangrijke speler geweest![]()
Ja, dat weet ik toch niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Komt er nog een vervanger van buitenaf, j0rdiiii?
Klaassen is zijn vervanger. Pas als Serero weggaat halen ze iemand denk ik.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 21:05:32Akkoord tussen #Ajax en Newcastle United inmiddels bevestigd. Na vier kampioenschappen op rij kiest @siemdejong voor 5 jaar Premier League reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Mag wel een spits bij nu toch? Of gaan we het seizoen met 2 spitsen beginnen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik toch niet?
Klaassen is zijn vervanger. Pas als Serero weggaat halen ze iemand denk ik.![]()
Milik, Sightorsson en Zivkovic. Ik denk niet dat er iets bijkomt voordat Goalbeinn vertrekt.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mag wel een spits bij nu toch? Of gaan we het seizoen met 2 spitsen beginnen?
Wat ervaring op het middenveld zou er w.m.b. nu wel bij mogen komen.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Van Siem heeft Ajax veel plezier gehad, laatste seizoen door vnl. blessures was het minder.
Prima stap voor zowel Ajax als Siem.
Hopelijk ook nog een leuk bedrag gevangen al denk ik dat Overmars / Ajax niet moeilijk gedaan hebben over het transferbedrag en het Siem gunnen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Och god ben Goalbein helemaal vergetenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:11 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Milik, Sightorsson en Zivkovic. Ik denk niet dat er iets bijkomt voordat Goalbeinn vertrekt.
Wat ervaring op het middenveld zou er w.m.b. nu wel bij mogen komen.![]()
De machine![]()
![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 21:21:24De transfersom die Newcastle United aan #Ajax betaalt voor @siemdejong staat morgen in De #Telegraaf. #bestveelvoor1jaar reageer retweet
![]()
Denk het wel, er zijn altijd gewoon 2 spitsen. Sigthorsson en Hoesen waren de spitsen vorig seizoen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mag wel een spits bij nu toch? Of gaan we het seizoen met 2 spitsen beginnen?
De laatste jaren werden het alleen steeds veel meer door matig niveau of blessures. Bojan werd gehaald als buitenspeler, de Jong was nog steeds gewoon middenvelder.
Klaassen, Meleg, Kishna zijn er nog in geval van nood. Daarbij kan Zivkovic vrijwel altijd bij de selectie door de aangepaste regels. Enige puntje is dat ze jong zijn maar dat heeft Ajax op vrijwel alle posities.![]()
Siem
Bazenspeler, leuk bedragje waarschijnlijk. Alleen jammer dat er nu nog minder ervaring is in selectie. Zie toch graag een opvolger voor Poulsen komen, maar dat zal niet gebeuren want Bazoer.![]()
6 miljoen Pond (ongeveer 7.5 miljoen euro) volgens Daily Mail.
http://www.dailymail.co.u(...)maker-Siem-Jong.html![]()
De vraag is vast al 398 miljoen keer gesteld, maar waarom zit Siem de Jong eigenlijk niet bij de selectie van Oranje?
Edit: al gevonden, laat maar...
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2014 21:41:19 ]![]()
twitter:johnvanzweden twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 21:34:13De eerste nieuwe aankoop van #ADODENHAAG word #stekelenburg !!! Je hoort het hier eerst !!! #JOL #minoraiola reageer retweet
![]()
Watquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:johnvanzweden twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 21:34:13De eerste nieuwe aankoop van #ADODENHAAG word #stekelenburg !!! Je hoort het hier eerst !!! #JOL #minoraiola reageer retweet
![]()
![]()
Lijkt me sterk..quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Stekelenburgquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
RED ONS HENNIEGOD![]()
Hoe diep zink je danquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het waar is, lach ik me wel kapot.RED ONS HENNIEGOD![]()
ADO blaast dan wel meteen zijn salarishuis op... Natuurlijk hebben ze dan wel een investeerder, maar die overname is nog niet 100% rond...![]()
Dikke Jol er ook bij ?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van held bij Ajax naar lulletje rozenwater bij Foelhem en AS RomaRED ONS HENNIEGOD![]()
Maar even serieus... zou hij ineens niet meer kunnen keepen dan? Hij is 31, hij kan nog best een aantal jaartjes mee aan de top.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van held bij Ajax naar lulletje rozenwater bij Foelhem en AS Roma
Stel nu eens dat Cillessen zich dit WK zķ in de kijker speelt dat een buitenlandse club hem inlijft, waarom zou Ajax dan Stekelenburg niet terughalen?![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Sigthorsson, de Sa en Lukoki moeten nog even weg. Dat zou heerlijk zijn.![]()
Hoezo?quote:
Ik vind hem gewoon een hele matige speler die er altijd moest.
Wie nu aanvoerder trouwens? Blind of Moisander?Oh.![]()
Ik denk dat Moisander is en nu Blind reserveaanvoerderquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo?
Wie nu aanvoerder trouwens? Blind of Moisander?![]()
Moisander lijkt mequote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo?
We weten het wel hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo?
Stekelenburg naar ADO wie had dat ooit gedacht...Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Het blijven maar twitter-berichtenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:50 schreef Planga het volgende:
Stekelenburg naar ADO wie had dat ooit gedacht...![]()
Dat is gewoon een hoax lijkt me.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:50 schreef Planga het volgende:
Stekelenburg naar ADO wie had dat ooit gedacht...Oh.![]()
BAMtwitter:jackvangelder twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 22:03:01“@MikeVerweij: De transfersom die Newcastle United aan #Ajax betaalt voor @siemdejong staat morgen in De #Telegraaf.Nee hoor nu al.6 miljoen reageer retweet
![]()
hmm, had toch iets hoger gehooptquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:03 schreef Gramulanion het volgende:
BAMtwitter:jackvangelder twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 22:03:01“@MikeVerweij: De transfersom die Newcastle United aan #Ajax betaalt voor @siemdejong staat morgen in De #Telegraaf.Nee hoor nu al.6 miljoen reageer retweet
![]()
Het is 6 miljoen pond, dus 7,5 miljoen euro volgens de Daily Mail.quote:
dat valt nog mee als het waar is![]()
![]()
Wtfquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Goede reactie maar die zit niet onder de hoede van Mino Raiolaquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Helderquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Goede reactie maar die zit niet onder de hoede van Mino Raiola![]()
Is ook nergens voor nodig om daar 20 kilo aan te hangenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:52 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Very weight, much bar only squats.![]()
Inderdaad, dat zou nog te weinig zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is ook nergens voor nodig om daar 20 kilo aan te hangen
Deathlift or Die.![]()
Okquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou nog te weinig zijn."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dan snap je het niet helemaalquote:Op dinsdag 1 juli 2014 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou nog te weinig zijn.![]()
Siem heeft het prima gedaan de laatste jaren, hopelijk kan het in de PL voor hem ook zo mooi uitpakken![b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Nou ja beter nu dan eind augustus.twitter:siemdejong twitterde op dinsdag 01-07-2014 om 23:44:28Tijd voor een nieuwe stap in m'n leven en in m'n carriere, #Ajax ik zal je nooit vergeten #BEDANKT #Newcastle here I come! reageer retweet
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Forum Opties Forumhop: Hop naar: