SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* za/zo 26/27 juli - Iets bij Kano ofzo
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Zat, deze was wel een euro p/f duurder, maar evengoed maar een tientje voor 6 flessen. Fraumuzas bestelt nu ook nog een doos op 't adres van schoonmamsquote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Kon je er nog meer kiezen dan![]()
![]()
Dat ga ik ook nog even doen inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:37 schreef muzas het volgende:
[..]
Zat, deze was wel een euro p/f duurder, maar evengoed maar een tientje voor 6 flessen. Fraumuzas bestelt nu ook nog een doos op 't adres van schoonmams![]()
Zit er aan te twijfelen om er bij de buren 1 te bestellen, hun een fles te geven als dank![]()
Of is dat een bietje aso?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Je wordt al een echte wielrenner: eerst het bord (fles) van de buren leegeten (drinken) en dan aan dat van jezelf beginnen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:41 schreef kanovinnie het volgende:
Zit er aan te twijfelen om er bij de buren 1 te bestellen, hun een fles te geven als dank![]()
Of is dat een bietje aso?![]()
Ik ook, drink eigenlijk geen wijn maar het kan altijd nog door het etenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:30 schreef muzas het volgende:
Casa Safra Terra Alta DO Gran Reserva 2006
Had een iets aantrekkelijkere beschrijving in mijn ogen.ben benieuwd
![]()
Voor een tientje kan ik me daar geen buil aan vallen.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Ook ff besteld, al denk ik niet dat we wat krijgen...bedankt voor de tip Kano!Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Vandaag rust, morgen heuvelrug met de dinsdagdames en gripperquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Vanavond misschien een koersje in Workum. Als ik nog wat moraal krijg.
Morgen met m'n broertje fietsen. Hij wil ook dolgraag fietsen dus heb m'n oude fiets voor hem opgebouwd.![]()
gewoon rijden tip #19, harden the fuck up!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:43 schreef Tommeke het volgende:
Vanavond misschien een koersje in Workum. Als ik nog wat moraal krijg.
Morgen met m'n broertje fietsen. Hij wil ook dolgraag fietsen dus heb m'n oude fiets voor hem opgebouwd.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Vanavond misschien even kijken in Workum, morgenochtend even rustig rondje. Verder beetje rustig aan doen.
![]()
Als ik daar rij wil ik ook goed rijden. Dat rondje ligt me wel. Vanmiddag maar ff een paar uurtjes tukken en dan ff zien.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
gewoon rijden tip #19, harden the fuck up!![]()
damn damn damn... heb jij een ritje gemist zeg! Vanuit de start reed er een groep weg van +/- uiteindelijk 20 a 25 man.. hele koers niet terug gezien...quote:
En in peloton reden Annette Gerritsen, Laurien van Riessen en Diana Valkenburg mee.... Heerlijke billetjes om achter te zitten zeg!!
everyone's a critic...
even you ! !![]()
Kano, ik heb wel genoeg aan een extra trui en vind het geen probleem, maar moeder de vrouw heeft ook zo haar wensen.
Vandaag triathlon gehad, nog niet helemaal hersteld van 2 halven en het ging dan ook niet echt lekker. Totaal geen energie.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
Wat zijn dat voor hippe sokken?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:34 schreef LethalP het volgende:
Denk je je benen maar ff in te smeren want regen voorspelt, geen regen..
[ afbeelding ]![]()
ik heb niets gemist hoor. Mooie middag gehad dus nergens over te klagen. Hoeveelste was je? En hoe ging 't?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:29 schreef the_critic het volgende:
[..]
damn damn damn... heb jij een ritje gemist zeg! Vanuit de start reed er een groep weg van +/- uiteindelijk 20 a 25 man.. hele koers niet terug gezien...
En in peloton reden Annette Gerritsen, Laurien van Riessen en Diana Valkenburg mee.... Heerlijke billetjes om achter te zitten zeg!!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik ga morgen mijn eerste 100km rijden, heeft iemand nog tips bijv. qua eten, of andere dingen waar ik op moet letten?![]()
normaal ontbijten. Ik zou zeggen 4 eetdingen mee(rpen/koeken/bananen oid) en je komt er wel door. Goed eten en drinken. Dus om de 20 km iets naar binnen qua voeding en gewoon lekker drinken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:51 schreef tweemeter het volgende:
Ik ga morgen mijn eerste 100km rijden, heeft iemand nog tips bijv. qua eten, of andere dingen waar ik op moet letten?
Geen zorgen,, 100 km is goed te doen!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
En natuurlijk 30 gemiddeld HAHAHAHAOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |