SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* za/zo 26/27 juli - Iets bij Kano ofzo
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelul dat gemiddelde niet boeit, het is de meetlat waar elke toerder langs wordt gelegd. En minimaal 30 moet het zijn, zo niet dan toch.
Dus prima prestatie die 80 km met 30.2 km/h gemiddeld.![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:55 schreef nogeenmaarten het volgende:
Gelul dat gemiddelde niet boeit, het is de meetlat waar elke toerder langs wordt gelegd. En minimaal 30 moet het zijn, zo niet dan toch.
![]()
Deze talentloze mooiweertoerder is in twee jaar tijd pas 2x (nét) boven de 30avg gekomen
[ Bericht 1% gewijzigd door muzas op 26-06-2014 18:52:16 ]![]()
Hij heeft toch gelijk. Als je niet kan koersen, of niet all-round fit bent, dan moet je je voldoening maar halen uit elke rit met minstens 30 gemiddeld kunnen rijden.quote:Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
30 kan iedereen.
Daarom ga ik voor 20 gemiddeld. Om dat vol te houden terwijl je aan alle kanten voorbij wordt gestuifd door e-bikes en wielertoeristen heb je pas echt discipline en een ijzeren wil nodig.![]()
Zolang je de overige parameters niet weet, zegt een gemiddelde snelheid helemaal niets.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk. Als je niet kan koersen, of niet all-round fit bent, dan moet je je voldoening maar halen uit elke rit met minstens 30 gemiddeld kunnen rijden.
Wind mee, bergop, bergaf, groepje, regen, vriezen...![]()
er is maar 1 parameter en dat is gewoon keihard trappen om die 30 gemiddeld te halen. Geen kutsmoesjes zoals "ik woon in Limburg, hier haal je nooit de 30 gemiddeld"quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zolang je de overige parameters niet weet, zegt een gemiddelde snelheid helemaal niets.
Wind mee, bergop, bergaf, groepje, regen, vriezen...
Als je langzaam bergop gaat, kun je dat prima goedmaken in de afdaling. als het groepje je ophoudt of je beperkt in jouw ontwikkeling als serieuze wielrenner, dan moet je maar zonder groepje fietsen. Als het regent zit er lekker veel zuurstof in de lucht en kan je hard fietsen. Als het vriest moet je hard trappen om warm te blijven.Mijn foto's op Flickr!
quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
30 kan iedereen.
Daarom ga ik voor 20 gemiddeld. Om dat vol te houden terwijl je aan alle kanten voorbij wordt gestuifd door e-bikes en wielertoeristen heb je pas echt discipline en een ijzeren wil nodig.![]()
![]()
Op de heenweg naar het werk had ik dinsdag 33,7 km/h gemiddeld. Op de terugweg 32,1 km/h gemiddeld. Toch heb ik veel harder moeten trappen om die 32,1 km/h gemiddeld te halen dan die 33,7 km/h gemiddeld.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:41 schreef Gripper het volgende:
[..]
er is maar 1 parameter en dat is gewoon keihard trappen om die 30 gemiddeld te halen. Geen kutsmoesjes zoals "ik woon in Limburg, hier haal je nooit de 30 gemiddeld"
Als je langzaam bergop gaat, kun je dat prima goedmaken in de afdaling. als het groepje je ophoudt of je beperkt in jouw ontwikkeling als serieuze wielrenner, dan moet je maar zonder groepje fietsen. Als het regent zit er lekker veel zuurstof in de lucht en kan je hard fietsen. Als het vriest moet je hard trappen om warm te blijven.
Parameters bepalen net alles.![]()
Wattages willen we.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op de heenweg naar het werk had ik dinsdag 33,7 km/h gemiddeld. Op de terugweg 32,1 km/h gemiddeld. Toch heb ik veel harder moeten trappen om die 32,1 km/h gemiddeld te halen dan die 33,7 km/h gemiddeld.
Parameters bepalen net alles.![]()
Heb je een powermeter? Die berekende wattages van strava slaan volgens mij echt he-le-maal nergens op.
ps. Lekker 100k getoerd![]()
![]()
Die wattages van Strava slaan inderdaad helemaal nergens op. Net zo relevant als je eigen hartslag met die van een ander vergelijken.![]()
Kijk, now you're talking. Puike gemiddelden, jij bent een klasse toerderquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op de heenweg naar het werk had ik dinsdag 33,7 km/h gemiddeld. Op de terugweg 32,1 km/h gemiddeld. Toch heb ik veel harder moeten trappen om die 32,1 km/h gemiddeld te halen dan die 33,7 km/h gemiddeld.![]()
![]()
Ik verglijk de wattages hier toch met mezelf en niet met een ander? Dus die 2e zin snap ik in deze context niet...quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:21 schreef keesfietst het volgende:
Die wattages van Strava slaan inderdaad helemaal nergens op. Net zo relevant als je eigen hartslag met die van een ander vergelijken.
Het wattage zal voor mij altijd op dezelfde manier berekend worden.
Edit:
Oh, en ik heb ook wel een manier om hiermee wel te verglijken met anderen, maar goed.![]()
Mollema druk in voorbereiding op de Tour. Bijna niet meer fietsen en alleen nog core training. Hij heeft zijn zinnen gezet op de rozetrui (klassement allround fitste renner) in de Tour.
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik heb een extreem domme vraagBen mijn fietsje weer eens aan het schoonmaken. Maakt het eigenlijk uit hoe ik mijn voorwiel erin doe? Dus aan welke kant de snelspanner zit? Zo op het oog maakt het volgens mij geen verschil.
![]()
![]()
Maakt geen reet uit.
Maar als je soignee wilt fietsen moet die links. Daarom heb ik hem rechts, want ik heb ook een zadeltas, 750ml bidons en een pompje aan het frame.![]()
klopt, een bal op een bal blijft nooit liggen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:54 schreef muzas het volgende:
Ik vind dat uberhaupt al knap. Ik zou met mn tanden op de plavuizen klappen denk ik.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Als je er eenmaal banden om hebt zitten kan het wel uitmaken, want sommige banden hebben een bepaalde looprichting. Of je 'm voor dat je zo'n band omlegt links of rechts heb zitten maakt in principe niet uit. Ik houd gewoon standaard links aan, daar zit ie achter ook.![]()
Heb je ook een flappershirt, een zweetband om je hoofd en mountainbikeschoenen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maakt geen reet uit.
Maar als je soignee wilt fietsen moet die links. Daarom heb ik hem rechts, want ik heb ook een zadeltas, 750ml bidons en een pompje aan het frame.![]()
![]()
Vind het wel grappig dat jij laatst nog zat te janken dat buzz je zo moet hebben en je plezier vergalt terwijl je zelf geen haar beter bent. Serieus, áls je me quote is het alleen maar dit soort bagger. In dit geval 'grapje' zoveel maar it all adds up he? Je gaat je gang maar hoor. Maar redelijk hypocriet is het wel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
klopt, een bal op een bal blijft nooit liggen.![]()
Ja, dat is dan ook de echte reden dat ik de snelspanner rechts heb zitten. Ik heb geen zin om de buitenband om te draaien...quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:02 schreef muzas het volgende:
Als je er eenmaal banden om hebt zitten kan het wel uitmaken, want sommige banden hebben een bepaalde looprichting. Of je 'm voor dat je zo'n band omlegt links of rechts heb zitten maakt in principe niet uit. Ik houd gewoon standaard links aan, daar zit ie achter ook.![]()
![]()
Zo erg is het nu ook weer niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Heb je ook een flappershirt, een zweetband om je hoofd en mountainbikeschoenen?![]()
![]()
In herstel hartslag?quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:55 schreef nogeenmaarten het volgende:
Dus prima prestatie die 80 km met 30.2 km/h gemiddeld.Haters gonna hate.![]()
Dit ben ik met je eens!quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
30 kan iedereen.
Daarom ga ik voor 20 gemiddeld. Om dat vol te houden terwijl je aan alle kanten voorbij wordt gestuifd door e-bikes en wielertoeristen heb je pas echt discipline en een ijzeren wil nodig.Haters gonna hate.![]()
garpje!quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Vind het wel grappig dat jij laatst nog zat te janken dat buzz je zo moet hebben en je plezier vergalt terwijl je zelf geen haar beter bent. Serieus, áls je me quote is het alleen maar dit soort bagger. In dit geval 'grapje' zoveel maar it all adds up he? Je gaat je gang maar hoor. Maar redelijk hypocriet is het wel.
Je hebt gelijk hoor!Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Weer eens wat anders dan het standaard fietspraatje op een website of in een tijdschrift:
http://www.bikeradar.com/(...)e-regenerated-41456/![]()
![]()
Dank je, eindelijk een keer geen gezeik maar iets goed voor mijn motivatie.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:55 schreef nogeenmaarten het volgende:
Waar gaat de reis naar toe Gripper? Zwitserland?
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maakt geen reet uit.
Als je écht tegen de stroom in wil, doe hem dan achter ook rechts.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2014 18:51:37 ]![]()
Prachtig joh! Over gemiddeldes, zadelkampeertasjes en het aan de 'verkeerde' kant plaatsen van de snelspanners
.![]()
Haha je hebt m'n routes gezienquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:13 schreef MarcoD het volgende:
Waar gaat de reis naar toe Gripper? Zwitserland?![]()
Was een beetje aan t tekenen en uitproberen, idd naar Zwitserland, maar pas in aug/sep hoor. Vooral klimmen, maar de fiets gaat ook mee. Voor de Simplon pas natuurlijk.Mijn foto's op Flickr!
salden heeft nieuwe website... gelukkig een stuk overzichtelijker dan die oude site van ze..everyone's a critic...
even you ! !![]()
Nou, vanavond zou ik weer een criterium rijden, zelfde als Patroon. Het ging niet echt lekker![]()
Gisteren raakte ik verkouden en daardoor heb ik vannacht zo goed als niet geslapen. Dus ik had bedacht dat ik vanochtend eerst maar even een klein uurtje moest fietsen om te kijken of mijn benen nog wilden. Dat rondje eindigde in een flinke regen/hagelbui, maar mijn benen werkten naar behoren, dus vanavond gewoon starten.
Ik kon tien ronden goed meerijden en merkte dat het in het midden van het peloton beter rijdt dan als laatste man. Zo nu en dan reed ik dan ook een paar plekken naar voren om mijn positie te bewaren. Na tien ronden ging het plots wat minder lekker, ik kreeg pijnlijke steken in mijn borst. Toen ben ik ook maar afgestapt, wel jammer, want ik kon het wel vrij goed bijbenen. Les voor de volgende keer: niet koersen als niet fit.
Patroon had trouwens een slimme manier om op de eerste rij te starten, hij reed gewoon het laatste stukje tegen de richting in toen iedereen op zijn plaats stond.![]()
![]()
Ik ben ook fucking verkouden.
Morgen maar weer trainen in de sportschool om beetje allround fit te worden.
Zaterdag & zondag in tent langs parcours NK![]()
![]()
![]()
Weten jullie nog dat Kaas zo anti-strava was? Ben benieuwd wanneer hij een Chinees frame of wielsetje koopt.![]()
En Grip, je hoeft geen situps te doen, een mooi rond buikje zoals je nu hebt vanwege verslapte buikspieren staat je ook prima. Droog en bol.![]()
En nu is zowaar Knut grappig, is Patroon is de nieuwe aids van dit topic. Jammer. En gaat Tom 'm nog volgen ook. Nog jammerderder.![]()
gast... zit je tampon scheef?? Doe eens ff relax...
weinig gegeten en daarom wat "grumpy"? gooi je frustraties er ff uit op de fiets ofzo!everyone's a critic...
even you ! !![]()
Kijk, zo zie je dat koersrijders de toerder niet snappen. Met twee vingers in je neus, voorwind, tegenwind, elektrisch ondersteund, hoge hartslag maakt allemaal niet uit. Je drinkt koffie en cola en je eet appeltaart en rijdt gemiddeld 30 of meer. Dat is toerder-style.quote:![]()
Bedenk dat je hier tussen toerders zit die eigenlijk koers willen rijden en winnen. Koers winnen ze niet, en daarom gaan ze toerders afzeikenquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:59 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Dank je, eindelijk een keer geen gezeik maar iets goed voor mijn motivatie.![]()
![]()
Meer dan 50% van dit topic is toerder.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:44 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Bedenk dat je hier tussen toerders zit die eigenlijk koers willen rijden en winnen. Koers winnen ze niet, en daarom gaan ze toerders afzeiken![]()
Ja dat was ook het enige wat goed ging vanavond.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:39 schreef gerwinner het volgende:
Patroon had trouwens een slimme manier om op de eerste rij te starten, hij reed gewoon het laatste stukje tegen de richting in toen iedereen op zijn plaats stond.![]()
Benen wilden niet echt, kon prima voorin volgen maar toen het een paar keer echt ff hard ging had ik niet de power om mee te springen. Ploegmaat kwam wel in de beslissende kopgroep terecht. Zaten nog wat renners van de andere grote ploeg bij dus dat was de slag. In de laatste ronde nog de sociaalste renner van het peloton (Binne de Haan, Tommeke kent hem wel) in goede positie gebracht door nog even vol op kop door te trekken met hem in mijn wiel. Meer zat er niet in vanavond. Op naar zondag.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
http://nos.nl/l/666941
Zijn wielrenners nou ook hufters als ze ergens tussen de struiken hun blaas tegen een boom legen?...Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Die oude site was idd drama...die is volgens mij nog gemaakt op een Atari.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:38 schreef the_critic het volgende:
salden heeft nieuwe website... gelukkig een stuk overzichtelijker dan die oude site van ze..
ah ja joh, zodra iemand ergens beter in is, accepteren Oksel, gewoon accepteren.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:38 schreef Oksel het volgende:
En nu is zowaar Knut grappig, is Patroon is de nieuwe aids van dit topic. Jammer. En gaat Tom 'm nog volgen ook. Nog jammerderder.
Tom is een wijs man!
Maar wel een van de vroege webshops in nl geloof ik, samen met bike2build.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die oude site was idd drama...die is volgens mij nog gemaakt op een Atari.![]()
Voor veel mensen zijn wielrenners sowieso hufters......quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:58 schreef forty-two het volgende:
Zijn wielrenners nou ook hufters als ze ergens tussen de struiken hun blaas tegen een boom legen?...![]()
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Binnen bebouwde kom wel ja.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:58 schreef forty-two het volgende:
Zijn wielrenners nou ook hufters als ze ergens tussen de struiken hun blaas tegen een boom legen?...![]()
als ze het binnen de bebouwde kom doen wel ja, daarbuiten is het vrijquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:58 schreef forty-two het volgende:
Zijn wielrenners nou ook hufters als ze ergens tussen de struiken hun blaas tegen een boom legen?...
Edit Zoals Kaas ook al zeieveryone's a critic...
even you ! !![]()
MIsschien moet Kano eens wat strakker gaan modden (ook mijn posts), want ik vind dit topic geen flikker meer aan.![]()
Misschien moeten de users die het verpesten eens goed op hun achterhoofd krabben en zich aan gaan passen ipv dat ik kleuterleider mag gaan spelen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:38 schreef Oksel het volgende:
MIsschien moet Kano eens wat strakker gaan modden (ook mijn posts), want ik vind dit topic geen flikker meer aan.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
In TDF en GC ja. Niet in SPTquote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:42 schreef Oksel het volgende:
Maar je bent Moderator, je mod echter nooit. Geef mij die titel een week.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Er zit een knop rechtsbovenin met een kruisje erop.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:38 schreef Oksel het volgende:
MIsschien moet Kano eens wat strakker gaan modden (ook mijn posts), want ik vind dit topic geen flikker meer aan.![]()
![]()
LeatherFace, Ambrosius en Snakey zijn de mods hiero.
SPT / [SPT] Feedback. Met de heldenmod Leatherface die de Triatlon gaat doen hier kan je je klacht kwijtOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Grappig shirtje. Jammer alleen de Italiaanse vlag.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:40 schreef jsprbcn het volgende:
Ik heb ook weer wat fiets troep gekocht![]()
Castelli bodypaint 2.0 black bib
[ afbeelding ]
Howies Cadence jersey
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dhb goldline jersey
[ afbeelding ]![]()
Rare formaat zakjes. Is die ene speciaal voor een pompje?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Grappig shirtje. Jammer alleen de Italiaanse vlag.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dat merino wol zit wel goddelijk hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:53 schreef jsprbcn het volgende:
Klopt.
Ik ben benieuwd hoe het zit etc. ik krijg ze volgende week binnen.![]()
![]()
Dat ziet er schier uit, waar heb je die shirts gekocht?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:53 schreef jsprbcn het volgende:
Klopt.
Ik ben benieuwd hoe het zit etc. ik krijg ze volgende week binnen..![]()
Once you go black..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:08 schreef jsprbcn het volgende:
Wiggle.co.uk voor 71¤ en 79¤ respectievelijk.
I like it black!![]()
Beetje onzin imho. Ik stop ook voor koffie, cola en een appeltaart en ik rijd koersen. En 30 of meer of minder gemiddeld met allerlei hartslagen, dat is ook afhankelijk van de wind, de route etc. En je bent pas echt toerder als je geen wedstrijden rijdt, ook die op de club niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:41 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Kijk, zo zie je dat koersrijders de toerder niet snappen. Met twee vingers in je neus, voorwind, tegenwind, elektrisch ondersteund, hoge hartslag maakt allemaal niet uit. Je drinkt koffie en cola en je eet appeltaart en rijdt gemiddeld 30 of meer. Dat is toerder-style.Haters gonna hate.![]()
Hallo heren,
Ik kom hier net kijken en zie dat het er gezellig aan toe gaat! Ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is Rob, ik ben 24 jaar. Ik woon in Brabant en ben deze zomer voor het eerst in mijn leven op een wielrenfiets gestapt. Ben er, door gebrek aan tijd, nu drie keer op gesprongen en vanavond zal rit 4 volgen. Heb de laatste keer (twee weken geleden) 60 kilometers gefietst a 30 km p/u. Moet het vooral van mijn basisconditie van het voetballen en mijn algemene fitheid hebben gok ik. Grootste belemmering op dit moment zijn mijn knieën. Die niet gewend zijn om steeds aan de trappers te trekken, waardoor ik last krijg van mijn knie.
Ik rij nu nog met geleende spullen van mijn broer (eigenlijk alles!) en heb er de ballen verstand van.
Wat ik deze zomer eigenlijk hoop te bereiken is dat ik samen met vrienden in het eerste weekend van augustus in staat ben om naar België te fietsen als we een weekend weg gaan (ergens tussen de 150 en 175 km)
als dat allemaal goed bevalt zal ik wellicht ook aan eigen spullen gaan denken.
Hopelijk kan ik hier af en toe terecht voor wijze raad enzo!![]()
Ik trek de schoen aan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien moeten de users die het verpesten eens goed op hun achterhoofd krabben en zich aan gaan passen ipv dat ik kleuterleider mag gaan spelen.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Deze man is nu al allround fitquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:38 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Hallo heren,
Ik kom hier net kijken en zie dat het er gezellig aan toe gaat! Ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is Rob, ik ben 24 jaar. Ik woon in Brabant en ben deze zomer voor het eerst in mijn leven op een wielrenfiets gestapt. Ben er, door gebrek aan tijd, nu drie keer op gesprongen en vanavond zal rit 4 volgen. Heb de laatste keer (twee weken geleden) 60 kilometers gefietst a 30 km p/u. Moet het vooral van mijn basisconditie van het voetballen en mijn algemene fitheid hebben gok ik. Grootste belemmering op dit moment zijn mijn knieën. Die niet gewend zijn om steeds aan de trappers te trekken, waardoor ik last krijg van mijn knie.
Ik rij nu nog met geleende spullen van mijn broer (eigenlijk alles!) en heb er de ballen verstand van.
Wat ik deze zomer eigenlijk hoop te bereiken is dat ik samen met vrienden in het eerste weekend van augustus in staat ben om naar België te fietsen als we een weekend weg gaan (ergens tussen de 150 en 175 km)
Hopelijk kan ik hier af en toe terecht voor wijze raad enzo!![]()
Welkom mede-voetballer. Jammer van die UI![]()
![]()
Welkom! Alvast een kleine tip. Niet aan je trappers trekken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:38 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Hallo heren,
Hopelijk kan ik hier af en toe terecht voor wijze raad enzo!Maar ik kan 't mis hebben...![]()
En gaat al 30km/hquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze man is nu al allround fit![]()
Welkom mede-voetballer. Jammer van die UIHaters gonna hate.![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:43 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Haha dank heren. dame en heer!
Wat betreft die UI: De liefde die blijft die UI, kan ik wijzigen![]()
Ik ben een dame!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:43 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Haha dank heren.
Wat betreft die UI: De liefde die blijft die UI, kan ik wijzigenHaters gonna hate.![]()
De techniek schort er nog aan, maar dat gaat wel goedkomen met veel oefenen!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Welkom! Alvast een kleine tip. Niet aan je trappers trekken.![]()
Binnenkort eens tijd om een 80 km zo hard mogelijk te rijden. Even kijken of ik patsgemiddeldes haal of mij voortaan bij de slome toerders moet aansluiten bij de meets.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dat is trouwens wel iets wat je in de sprint volgens mij automatisch doet toch?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Welkom! Alvast een kleine tip. Niet aan je trappers trekken.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Moet ik nog even goed naar laten kijken, heb er zelf nog 0 verstand van, vanavond even langs de buurman (een fietsspecialist) om te kijken of het allemaal goed is (en de fiets uberhaupt niet te klein is). Heb hem nu op gevoel maar wat afgesteld. hahaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:46 schreef Tommeke het volgende:
Laat die UI maar staan
Is de afstelling van je fiets wel oke?![]()
Shit, afgelopen week meegedaan aan de clubtijdrit. Nu ben ik geen toerder meerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:37 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Beetje onzin imho. Ik stop ook voor koffie, cola en een appeltaart en ik rijd koersen. En 30 of meer of minder gemiddeld met allerlei hartslagen, dat is ook afhankelijk van de wind, de route etc. En je bent pas echt toerder als je geen wedstrijden rijdt, ook die op de club niet.![]()
![]()
Ja of staan de schoenplaatjes niet helemaal goed, dan kan je ook last van je knie hebben. Of te zwaar / te licht trappen.Haters gonna hate.![]()
Helaas pindakaasquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Shit, afgelopen week meegedaan aan de clubtijdrit. Nu ben ik geen toerder meer
Haters gonna hate.![]()
hahaha nu moet je afslanken en presteren bolle!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Shit, afgelopen week meegedaan aan de clubtijdrit. Nu ben ik geen toerder meerOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ja en aanzetten na bocht of gaatje dichtknallen etc. Maar normaal beter alleen drukken en niet "enkelen" of trekken aan de pedalen. De rendement winst weegt niet op tegen het rust moment als je alleen drukt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is trouwens wel iets wat je in de sprint volgens mij automatisch doet toch?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Check. Nu al aan het trainen voor de volgende editie. Ik had nl achteraf het idee dat er meer in gezeten had.....quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
hahaha nu moet je afslanken en presteren bolle!![]()
Kijk zeer bruikbare tips. Ik weet eigenlijk niet of ik dat doe of niet, maar dit is wel iets waar ik zeker op ga letten!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja en aanzetten na bocht of gaatje dichtknallen etc. Maar normaal beter alleen drukken en niet "enkelen" of trekken aan de pedalen. De rendement winst weegt niet op tegen het rust moment als je alleen drukt.![]()
Heb je schoenplaatjes met speling?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Jij bent geen slome toerder, t is alleen zo zonde van je talenten dat je op een toerdersfiets rijdt en niet op een echte wielrennersfietsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:45 schreef kanovinnie het volgende:
Binnenkort eens tijd om een 80 km zo hard mogelijk te rijden. Even kijken of ik patsgemiddeldes haal of mij voortaan bij de slome toerders moet aansluiten bij de meets.
Moet je maar eens op een mooie windstille avond met me mee op het ledig erf rondje. Verkeersluw, en dus genoeg kans om die 80-90 km in 35 gemiddeld af te raffelen. Mooi kop over kop rijden
Mijn foto's op Flickr!
Oh, en welkom Hobbel!Mijn foto's op Flickr!
Solo he? In een groep is het ook zo okselachtig. Want dan kan ik net zo goed patsen met dit soort ritjes: http://www.strava.com/activities/152392502quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij bent geen slome toerder, t is alleen zo zonde van je talenten dat je op een toerdersfiets rijdt en niet op een echte wielrennersfiets
Moet je maar eens op een mooie windstille avond met me mee op het ledig erf rondje. Verkeersluw, en dus genoeg kans om die 80-90 km in 35 gemiddeld af te raffelen. Mooi kop over kop rijdenOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik weet niet wat imho betekent, maar jij zou een goede toerder kunnen zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:37 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Beetje onzin imho. Ik stop ook voor koffie, cola en een appeltaart en ik rijd koersen. En 30 of meer of minder gemiddeld met allerlei hartslagen, dat is ook afhankelijk van de wind, de route etc. En je bent pas echt toerder als je geen wedstrijden rijdt, ook die op de club niet.![]()
Ja, je moet een koersje niet vergelijken met een rondje openbare weg natuurlijk. Maar met z'n tweeën of drieën volle bak rijden vind ik nog niet echt een groep hoor. Dus veel voordeel zal je er niet uit halen, je moet gewoon hard werken
Mijn foto's op Flickr!
Daar zou het zomaar aan kunnen liggenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:48 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Moet ik nog even goed naar laten kijken, heb er zelf nog 0 verstand van, vanavond even langs de buurman (een fietsspecialist) om te kijken of het allemaal goed is (en de fiets uberhaupt niet te klein is). Heb hem nu op gevoel maar wat afgesteld. haha![]()
![]()
imhoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:31 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Ik weet niet wat imho betekent, maar jij zou een goede toerder kunnen zijn.![]()
heb dezelfde bodypaint broek.. maar nu al 2e (1e onder garantie teruggestuurd) waarbij de naden van het zeem loslaten :Squote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:40 schreef jsprbcn het volgende:
Ik heb ook weer wat fiets troep gekocht![]()
Castelli bodypaint 2.0 black bib
[ afbeelding ]
Howies Cadence jersey
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dhb goldline jersey
[ afbeelding ]
Shirt is wel erg mooi.. (howies) is ie alleen niet wat aan de dikke kant? oogt een beetje warm voor in Spanjeeveryone's a critic...
even you ! !![]()
Dat probleem heb ik ook met die broek gehad. Zit verder wel fijnquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:58 schreef the_critic het volgende:
[..]
heb dezelfde bodypaint broek.. maar nu al 2e (1e onder garantie teruggestuurd) waarbij de naden van het zeem loslaten :S
Shirt is wel erg mooi.. (howies) is ie alleen niet wat aan de dikke kant? oogt een beetje warm voor in Spanje.![]()
Het is mijn eerste, dus ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:02 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook met die broek gehad. Zit verder wel fijn
Te warm denk ik niet hoor, hier kan het ook koud/fris zijn en ik heb het liever warm dan koud.![]()
30 gemiddeld is heel moeilijk te halen voor mij want woon in centrum Utrecht. Tegen de tijd dat ik de stad uit ben is het gemiddelde al totaal vern*ukt.
Maar goed, smoesjes van een zwakke toerder natuurlijk![]()
![]()
Hoevel weken krijg je daarvoor?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lekkere cyclo ook wel 330 km / 8000 hm![]()
[ afbeelding ]Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ga jij in de bergen fietsen????quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lekkere cyclo ook wel 330 km / 8000 hm![]()
[ afbeelding ]![]()
Pittig. Wel tof! Er zijn mensen die de tour du mt Blanc wandelen, en er dan 14 dagen over doen...
maar wat bedoelen ze met relais 1 en relais 2? Mag je t in 2 dagen doen? Dan worden het qua afstand en hoogtemeters gewoon 2 marmottons, en das niet zo spannend![]()
Ik heb pas voor mn komende zomervakantie in Zwitserland een rondje zitten uittekenen met de Simplonpas, afdalen naar de Italiaanse kant (meer van Locarno, ijsje eten, beetje chillen in mn witte pakje en naar de Italiaanse dames fluiten) en dan via een andere grote col weer terug. Probleem is een beetje dat in dat gebied de passen en tunnels vrij dun gezaaid zijn, want je zit midden tussen de hoogste 4000-ers van de Alpen. Dus het kortste rondje, terug via de gotthard pas en ook nog eens de Furkapass, komt op 280 km en bijna 8000 hm...
http://www.strava.com/routes/523284Mijn foto's op Flickr!
Nee, was naar aanleiding van dat filmpje. Ik heb mn vakantiedagen nodig om naar Japan te gaan he. Al kan je daar ook wel leuk in de bergen fietsen natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:37 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ga jij in de bergen fietsen????![]()
Pittig. Wel tof! Er zijn mensen die de tour du mt Blanc wandelen, en er dan 14 dagen over doen...
maar wat bedoelen ze met relais 1 en relais 2? Mag je t in 2 dagen doen? Dan worden het qua afstand en hoogtemeters gewoon 2 marmottons, en das niet zo spannend![]()
1 dag. Wel om 5 uur al starten. Vogens mij zijn het 2 rondjes vanuit dezelfde plaats
Ik heb pas voor mn komende zomervakantie in Zwitserland een rondje zitten uittekenen met de Simplonpas, afdalen naar de Italiaanse kant (meer van Locarno, ijsje eten, beetje chillen in mn witte pakje en naar de Italiaanse dames fluiten) en dan via een andere grote col weer terug. Probleem is een beetje dat in dat gebied de passen en tunnels vrij dun gezaaid zijn, want je zit midden tussen de hoogste 4000-ers van de Alpen. Dus het kortste rondje, terug via de gotthard pas en ook nog eens de Furkapass, komt op 280 km en bijna 8000 hm...
http://www.strava.com/routes/523284![]()
Als ik het verhaal van die tour de mont blanc kijk start je in 2 groepen, de ene fietst het rondje linksom en de anderen rechtsom, bij het beginpunt draai je om en rij je de andere kant weer op.![]()
Als ik naar die kaart van jou kijk klopt dat niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als ik het verhaal van die tour de mont blanc kijk start je in 2 groepen, de ene fietst het rondje linksom en de anderen rechtsom, bij het beginpunt draai je om en rij je de andere kant weer op.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Misschien is het stippellijntje een andere col die je maar in 1 richting doetquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ik naar die kaart van jou kijk klopt dat niet.
RELAIS : first participant: 156,8 km - 4100 D/+
second participant: 173,2 km - 3900 D/+
Switch participant at the Col du Grand St Bernard![]()
nee, t is een rondje, vanaf de Col des Saisies via Chamonix, de grens over naar Zwitserland, Martigny, Grote st bernhard, kleine st bernhard, Courmayeur, Bourg st maurice, en dan terug naar Col des Saisiesquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als ik het verhaal van die tour de mont blanc kijk start je in 2 groepen, de ene fietst het rondje linksom en de anderen rechtsom, bij het beginpunt draai je om en rij je de andere kant weer op.
edit: en stippellijntjes zijn in dit geval de grenzen tussen Italië, Frankrijk en Zwitserland poppekontje![]()
edit 2: en eigenlijk is t maar een laftakken race ook. Sta je als participant 2 een halve dag te blauwbekken bovenop die koude st bernhard pas tot je maatje eindelijk bovenkomt, zal je net zien dat ie een slechte dag heeft en niet vooruit te branden is. En dan kun je zijn schade nooit meer inhalen.
Doe m dan een keer solo op een mooie dag, integraal. Is het ook echt je eigen prestatie.
[ Bericht 15% gewijzigd door Gripper op 27-06-2014 12:10:11 ]Mijn foto's op Flickr!
die lijntjes zijn de landsgrenzen grappenmaker!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien is het stippellijntje een andere col die je maar in 1 richting doet
[ afbeelding ]
RELAIS : first participant: 156,8 km - 4100 D/+
second participant: 173,2 km - 3900 D/+
Switch participant at the Col du Grand St Bernardeveryone's a critic...
even you ! !![]()
Nee, niet dat stippenlijntje, dat lijntje rechtsboven bij "Sembrancher"quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:59 schreef the_critic het volgende:
[..]
die lijntjes zijn de landsgrenzen grappenmaker!![]()
Zie bovenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
nee, t is een rondje, vanaf de Col des Saisies via Chamonix, de grens over naar Zwitserland, Martigny, Grote st bernhard, kleine st bernhard, Courmayeur, Bourg st maurice, en dan terug naar Col des Saisies
edit: en stippellijntjes zijn in dit geval grenzen tussen Italië, Frankrijk en Zwitserland poppekontje![]()
![]()
A, nu het over bergen gaat. Mijn vriendin wil naar Noord Italië. Iemand tips waar heen te gaan voor mooie fietsplekken.Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!![]()
Jazeker. De dolomieten! Corvara, het Sella rondje, (en dus ook het parcours van de dolomieten marathon) Stelvio pas, Cortina d'Ampezzo en dan naar de passo di Falzarego, of de giro-koninginnerit van vorig jaar fietsen: de rit naar de Drei Zinnen hut.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:05 schreef No-P het volgende:
A, nu het over bergen gaat. Mijn vriendin wil naar Noord Italië. Iemand tips waar heen te gaan voor mooie fietsplekken.
Maar natuurlijk ga je niet alleen maar fietsen maar ook naar de mooiste bergen van Europa kijken en met je voeten in een koud meertje een gelato eten.
Italië
Mijn foto's op Flickr!
Ja het wordt een mix van bergwandelen en fietsen (en hardlopen en zwemmen). Rondom Corvara, Zuid Tirol dus, bij de Stelvio in de buurt zal ik eens rondzoeken.Sei wachsam,
Tof.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:21 schreef No-P het volgende:
Ja het wordt een mix van bergwandelen en fietsen (en hardlopen en zwemmen). Rondom Corvara, Zuid Tirol dus, bij de Stelvio in de buurt zal ik eens rondzoeken.
Hier moet je ook ff gaan kijken. De Drei Zinnen. Beroemd en berucht in de klimwereld.
Ook vlak bij Cortina d'Ampezzo
[ Bericht 6% gewijzigd door kanovinnie op 27-06-2014 12:38:41 ]Mijn foto's op Flickr!
hoe kreeg je dat nou voor elkaar Kano?Mijn foto's op Flickr!
Directe link van je foto plaatsen ipv je facebookpagina.quote:
Deze dus:
https://fbcdn-sphotos-f-a(...)598_2045872494_n.jpg
Die eindigt op .jpg. Je andere link niet, want die was naar een pagina. Ik heb je post geunlocked (doettie automatisch aanzetten), dan zie je de link die ik bedoel.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Wow, mooi gebied inderdaad en goed uitgangspunt om te fietsen. Alleen nog even een camping vinden die iets lager ligt, anders is het 's avonds wat kouder.Sei wachsam,
Je zal elkaar maar warm moeten houden op vakantie jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:40 schreef No-P het volgende:
Wow, mooi gebied inderdaad en goed uitgangspunt om te fietsen. Alleen nog even een camping vinden die iets lager ligt, anders is het 's avonds wat kouder.
Neem de Tacx dan wel mee om me warm te houden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je zal elkaar maar warm moeten houden op vakantie jaSei wachsam,
Ik ga op vakantie en neem mee:quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:44 schreef No-P het volgende:
[..]
Neem de Tacx dan wel mee om me warm te houden.
weet het niveau van je vriendin niet.. heb zelf gefietst in omgeving van comomeer/meer van Lugana (Porlezza). Was voor haar prima te doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:05 schreef No-P het volgende:
A, nu het over bergen gaat. Mijn vriendin wil naar Noord Italië. Iemand tips waar heen te gaan voor mooie fietsplekken.everyone's a critic...
even you ! !![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:44 schreef No-P het volgende:
[..]
Neem de Tacx dan wel mee om me warm te houden.![]()
![]()
In My Holy /humble Opinion. Ja maar helaas ik rijd ook wedstrijdenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:31 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Ik weet niet wat imho betekent, maar jij zou een goede toerder kunnen zijn.
Haters gonna hate.![]()
Weet er iemand trouwens hoeveel hoogtemeters er in Boogies Extreme 100km en 160km zitten? Ik kan dat nergens terug vinden. Een aantal collega's willen er gaan rijden.Haters gonna hate.![]()
Zijn er hier lui die een Oakley/Rudy Project/Bollé bril hebben? Is het die prijs waard? Ik fiets al een tijdlang tevreden met een simpel BBB brilletje van vier tientjes, maar wil een nieuwe bril aanschaffen. En dan zie ik de prijzen van genoemde merken. Het begint richting de 100 euro en prijzen rond de 150 euro zijn geen uitzondering. De Oakleys gaan zelfs tot ver boven de 200 euro uit.
Is het die prijs waard, of voldoet een UVEX of BBB bril van, laten we zeggen, 70 euro net zo goed?That's...Montgomery Clift, honey!![]()
Aliexpressquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:14 schreef Bismarck het volgende:
Zijn er hier lui die een Oakley/Rudy Project/Bollé bril hebben? Is het die prijs waard? Ik fiets al een tijdlang tevreden met een simpel BBB brilletje van vier tientjes, maar wil een nieuwe bril aanschaffen. En dan zie ik de prijzen van genoemde merken. Het begint richting de 100 euro en prijzen rond de 150 euro zijn geen uitzondering. De Oakleys gaan zelfs tot ver boven de 200 euro uit.
Is het die prijs waard, of voldoet een UVEX of BBB bril van, laten we zeggen, 70 euro net zo goed?![]()
![]()
Nou ja, laten we eerlijk zijn: dan heb je alleen maar een stukkie plastic wat eruitziet als een Oakley/Rudy of andere merkbril. Ziet er dus duur uit, maar t is nog steeds een goedkope kutbril met slechte kwaliteit glazen, plastic wat na een paar jaar vervormt/verkleurt/moe wordt.quote:
De mate van UV-bescherming, het contrast en kleurechtheid die je bij de dure lenzen in merkbrillen vindt, heb je echt niet voor die paar $ die je bij Ali betaalt.
Da's gewoon goedkoop plastic en een kleurige coating.Mijn foto's op Flickr!
Ik rij nog steeds met de bril die ik 4 jaar terug aangeschaft heb voor een tientje bij de decathlon
Hey mensen, ik heb een vraagje. Ik heb een slag in mijn wiel. Heb em er zelf al een keer uitgehaald, de FM ook al een keer, maar na een weekendje Ardennen zat ie er wéér in. Nu dus toch maar nieuw setje wielen kopen. Aangezien ik niet veel van fietsen bak, beperk ik me tot de pauper-categorie wielen. Ik twijfel tussen Shimano WH-R500 en 501, waarbij het voornaamste verschil de velghoogte is. 30mm om 24 mm. Maakt dat een verschil in stijfheid, denken jullie? Of loop ik nu moeilijk te doen om niets?![]()
Ik rij zonder bril. Eentwee vond dit op een gezamenlijk tochtje onbegrijpelijk, maar ik hield vol dat ik nergens last van had.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:23 schreef kanovinnie het volgende:
Ik rij nog steeds met de bril die ik 4 jaar terug aangeschaft heb voor een tientje bij de decathlon
Dat was natuurlijk net de dag dat er in een afdaling met 50 in t uur een vlieg in vloog![]()
Toch daarna ook geen bril gekocht.![]()
Die dure brillen heben vaak ook de mogelijkheid losse onderdelen te vervangen (neusbrug, pootrubbers, etc). En naam, vooral naam.
Ik rijd met een of andere cheap-ass oakley wannabe (geen namaak) van 3 tientjes. Houd de meuk ook uit mn ogen.![]()
Goede bescherming van ogen mag wat kosten ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:14 schreef Bismarck het volgende:
Zijn er hier lui die een Oakley/Rudy Project/Bollé bril hebben? Is het die prijs waard?
Tuurlijk betaal je bij Oakley deels voor de naam maar het zijn gewoon goede brillen.
Voor snowboarden heb ik 2 goggles (afhankelijk van weer kies ik bril met juiste kleur lens)
Voor fietsen heb ik een oakley met meekleurende glazen, dat is helemaal top
Kan je overdag mee fietsen als er felle zon is, maar ook als het gaat schemeren/donker is.![]()
Tsja, alles mag wat kosten. En ik vind die goedkope brillen prima zat werken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:28 schreef ddx het volgende:
[..]
Goede bescherming van ogen mag wat kosten ja.
Tuurlijk betaal je bij Oakley deels voor de naam maar het zijn gewoon goede brillen.
Voor snowboarden heb ik 2 goggles (afhankelijk van weer kies ik bril met juiste kleur lens)
Voor fietsen heb ik een oakley met meekleurende glazen, dat is helemaal top
Kan je overdag mee fietsen als er felle zon is, maar ook als het gaat schemeren/donker is.
Mijn geldvoorraad is uitputtelijk
Ben ook 2x bij Porlezza geweest. Camping Darna en avonds opstap naar discotheek Rozengarden hehequote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:02 schreef the_critic het volgende:
[..]
weet het niveau van je vriendin niet.. heb zelf gefietst in omgeving van comomeer/meer van Lugana (Porlezza). Was voor haar prima te doen.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Nog wat chicas kunnen hosselen met een interessant verhaal over blokkentraining?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ben ook 2x bij Porlezza geweest. Camping Darna en avonds opstap naar discotheek Rozengarden hehe![]()
Die Mont Blanc tocht is wel handig als je nieuwe strava challenge wilt halen trouwens.
(8800 hoogtemeters in 9 dagen)![]()
Klopt, broer heeft een neppe oakley. Frame is stuk slapper dan origineel en voor de ogen is het ook slecht. Door donkere glazen gaan de lenzen openstaan maar de schadelijke uv wordt niet tegen gehouden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou ja, laten we eerlijk zijn: dan heb je alleen maar een stukkie plastic wat eruitziet als een Oakley/Rudy of andere merkbril. Ziet er dus duur uit, maar t is nog steeds een goedkope kutbril met slechte kwaliteit glazen, plastic wat na een paar jaar vervormt/verkleurt/moe wordt.
De mate van UV-bescherming, het contrast en kleurechtheid die je bij de dure lenzen in merkbrillen vindt, heb je echt niet voor die paar $ die je bij Ali betaalt.
Da's gewoon goedkoop plastic en een kleurige coating.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Iedere dag 37 keer het kopje op en binnen is die challengequote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:34 schreef ddx het volgende:
Die Mont Blanc tocht is wel handig als je nieuwe strava challenge wilt halen trouwens.
(8800 hoogtemeters in 9 dagen)![]()
![]()
Ik fietste in die tijd niet. Maar met mijn stakke allround fit beachboy lichaam en snelle moves op de dansvloer had ik geen woorden nodig.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog wat chicas kunnen hosselen met een interessant verhaal over blokkentraining?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Voor 20 euri heb ik een bril van de Decathlon gehaald vorig jaar, met 4 kleuren verwisselbare glazen. Donker, roze, geel en transparant. Vooral de roze, die kennelijk 50% wegfiltert van de zon, heb ik dit voorjaar voortdurend opgehad langs de Rijn/Moezel, heel prettiig. En door een roze bril kijken wordt je best vrolijk van
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
Misschien toch maar tripje buitenland doen die week.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:35 schreef muzas het volgende:
[..]
Iedere dag 37 keer het kopje op en binnen is die challenge
Want beetje jammer als dit de eerste challenge zou zijn die ik niet haal dit jaar
Of natuurlijk weekje strava op telefoon gebruiken ipv garmin dan kom je ook wel aan de hoogtemeters.![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:37 schreef Patroon het volgende:
met mijn stakke allround fit beachboy lichaamquote:en snelle moves op de dansvloer had ik geen woorden nodig.
Bormio is wel een goede uitvalbasis, iig het dal waar Bormio in ligt. Valdisotto. Je kan er zeer goed eten in die vallei. Vruchten groeien aan de bomen en 't lokale vlees is er natuurlijk ook goed.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:05 schreef No-P het volgende:
A, nu het over bergen gaat. Mijn vriendin wil naar Noord Italië. Iemand tips waar heen te gaan voor mooie fietsplekken.
Je kan er de Stelvio, de Gavia, de Mortirolo, de Berninapas, de passo di Foscango, Forcola de Livigno, Ofenpas etc.![]()
Lief doenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:41 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ja doe maar voordat ik AIDS aan m'n ogen krijg.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:43 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Haha dank heren.
Wat betreft die UI: De liefde die blijft die UI, kan ik wijzigen
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Over iets aan je ogen krijgen gesproken, jij had toch pas fake-oakleys gevonden die wel van enige kwaliteit (en misschien wel met redelijk UV-werende lenzen) zijn?quote:Mijn foto's op Flickr!
Kano kan je dit even toevoegen aan de OP.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:01 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja doe maar voordat ik AIDS aan m'n ogen krijg.
Bedankt.![]()
Ja die jawbone was echt wel goed. Ff gekeken maar zie in mijn purchase history alleen dat de verkoper Jackie Chen heet en store nummer cn901671928. Zou je moeten kunnen vinden zo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Over iets aan je ogen krijgen gesproken, jij had toch pas fake-oakleys gevonden die wel van enige kwaliteit (en misschien wel met redelijk UV-werende lenzen) zijn?2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Is het het waard? Tja, ik vind van wel, iemand anders waarschijnlijk niet. Heb twee maanden geleden een radarlock path gekocht, fantastischquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:14 schreef Bismarck het volgende:
Is het die prijs waard, of voldoet een UVEX of BBB bril van, laten we zeggen, 70 euro net zo goed?
.![]()
Jammer dat ie nooit Groningen uit komt, en de rest van het land m dus nooit met een zucht kan nastaren als ie voorbij flitst. De mannen met gebalde vuisten omdat ze zich zo machteloos voelen naast zo'n oermens, en de vrouwen met halfgeopende mond en vochtige lippen van tomeloze geilheid.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Yankee is volgens mij echt een soigneegod.Mijn foto's op Flickr!
Over tomeloze geilheid gesproken, het is vrijdag en nog niets hier behalve serieus fietsgelul. Ik ben very disapoint. Moet het weer allemaal van MIJ komen?Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Is dat op eBay?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:12 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja die jawbone was echt wel goed. Ff gekeken maar zie in mijn purchase history alleen dat de verkoper Jackie Chen heet en store nummer cn901671928. Zou je moeten kunnen vinden zo.That's...Montgomery Clift, honey!![]()
Kan wel zeggen dat ik zin heb om te neuken en zuipen maar dat weet iedereen welquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Over tomeloze geilheid gesproken, het is vrijdag en nog niets hier behalve serieus fietsgelul. Ik ben very disapoint. Moet het weer allemaal van MIJ komen?
Ik ben zeker weten hetrosexueel maar voor Yankee maak ik een uitzonderingquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:43 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jammer dat ie nooit Groningen uit komt, en de rest van het land m dus nooit met een zucht kan nastaren als ie voorbij flitst. De mannen met gebalde vuisten omdat ze zich zo machteloos voelen naast zo'n oermens, en de vrouwen met halfgeopende mond en vochtige lippen van tomeloze geilheid.
Kano, jij bent gewoon de enige held hier. Je maakt het weer waar.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
![]()
Mag ik dat laatste plaatje buitengewoon fraai vinden? Ja dat mag ik.
Edit ik bedoel die blonde in het blauwe truiteje!Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Die ziet er imho uit als een goedkope slettebek maar dat kan natuurlijk net jouw smaak zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Mag ik dat laatste plaatje buitengewoon fraai vinden? Ja dat mag ik.
Edit ik bedoel die blonde in het blauwe truiteje!
Smaak? Ik wist niet dat ik van het hebben van smaak verdacht werd hierquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die ziet er imho uit als een goedkope slettebek maar dat kan natuurlijk net jouw smaak zijn
Zeker niet.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
En tijdens het fietsen gaat die clip ook regelmatig los.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:58 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Van Assos krijg je automatisch grote tetten zo te zien![]()
Ik zie dat als een voordeel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En tijdens het fietsen gaat die clip ook regelmatig los.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Nou, omdat een collega op vakantie is, heb ik vandaag al een paar keer gebeld met een Frans meisje van de heftruckfabriek, en ik kan je verzekeren dat alleen al van die stem mn bureau gaat wiebelen (zonder mn handen te gebruiken)quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Over tomeloze geilheid gesproken, het is vrijdag en nog niets hier behalve serieus fietsgelul. Ik ben very disapoint. Moet het weer allemaal van MIJ komen?
Dat schattige Engels met een Frans accent![]()
En dan ziet ze er nog eens heel goed uit ook. Een beetje zoals Alizée in haar hoogtijdagen.Mijn foto's op Flickr!
Marijn is leuk, en bovendien net na jaren weer vrijgezel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die ziet er imho uit als een goedkope slettebek maar dat kan natuurlijk net jouw smaak zijn
Mijn foto's op Flickr!
Godverdorrie! Ik ga rondjes daaro fietsen en een hosselpoging doen!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Marijn is leuk, en bovendien net na jaren weer vrijgezel.
Wiens fiets mag ik lenen?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Bedankt voor de antwoorden voor de spanner links. Volgende probleemOpeens valt mijn voorwiel niet meer lekker in de voorvork. Dat wil zeggen, die snelspanner en de andere kante van het wiel vallen maar tot de helft in de "inhammen" van de voorvork. Alsof het opeens groter is geworden ofzo. Slaat nergens op natuurlijk, maar ik snap hier dus helemaal niks van.
xoxo, wielernoob.![]()
Soms zit er een verdikking in de weg om je snelspanner er tussen te doen. Misschien moet je hem een beetje losdraaien aan de moerkant zodat je meer rijmte hebt? Ik heb dat bij mijn MTB ook.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:08 schreef Reljem het volgende:
Bedankt voor de antwoorden voor de spanner links. Volgende probleemOpeens valt mijn voorwiel niet meer lekker in de voorvork. Dat wil zeggen, die snelspanner en de andere kante van het wiel vallen maar tot de helft in de "inhammen" van de voorvork. Alsof het opeens groter is geworden ofzo. Slaat nergens op natuurlijk, maar ik snap hier dus helemaal niks van.
xoxo, wielernoob.
Of is dat het niet? Doe anders eens een foto?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Zet je fiets op zn kop en hamer het wiel op z'n plek. Wel een latje tussen de hamer en het wiel houden zodat je geen stootlek creeert.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:08 schreef Reljem het volgende:
xoxo, wielernoob.![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zet je fiets op zn kop en hamer het wiel op z'n plek. Wel een latje tussen de hamer en het wiel houden zodat je geen stootlek creeert.
Foto niet paraat. Ik heb nu aan de ene kant (dus de kant van de draaidop) het veertje verwijderd, en nu zit die weer fantastisch. Andere kant (kant van de snelspanner) zit dat veertje nog wel, en ook prima.
Is dat veertje ergens voor nodig? Zit prima zo![]()
![]()
oke thanksquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:09 schreef muzas het volgende:
Vriend van me heeft vorig jaar de 160 gedaan en volgens zijn strava waren het 2143hmHaters gonna hate.![]()
Oh ik dacht al zoiets, ik hoorde haar niet meer over haar vriend. Ze is ook veel weg voor haar werk. Misschien dat het daarom niet lekker liep ofzo. Ze is wel heel aardig.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Marijn is leuk, en bovendien net na jaren weer vrijgezel.Haters gonna hate.![]()
Die was me geeneens opgevallen!quote:
Als ze nog een gesoigneerde wielrenner zoekt, zeg maar dat ze me kan vinden op FOK! onder de naam kanovinnie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:44 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Oh ik dacht al zoiets, ik hoorde haar niet meer over haar vriend. Ze is ook veel weg voor haar werk. Misschien dat het daarom niet lekker liep ofzo. Ze is wel heel aardig.
Had je de veertjes verkeerd om misschien? De dunne kant moet naar binnen toe.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:25 schreef Reljem het volgende:
Foto niet paraat. Ik heb nu aan de ene kant (dus de kant van de draaidop) het veertje verwijderd, en nu zit die weer fantastisch. Andere kant (kant van de snelspanner) zit dat veertje nog wel, en ook prima.
Is dat veertje ergens voor nodig? Zit prima zo![]()
Nee, via aliexpress.comquote:2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Ik zou als ik jou was eerst een écht knappe fiets kopen, en dan pas een hosselpoging doen. Ze mag dan wel leuk zijn, t is wel een profrenster die mooie spulletjes gewend is. Die knerpende roestbak van jou kan alleen maar op een hoonlachje rekenen, dan denkt ze "haha een toerder" en geeft dan een puist gas waarna je dr als een stipje aan de horizon ziet verdwijnen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ze nog een gesoigneerde wielrenner zoekt, zeg maar dat ze me kan vinden op FOK! onder de naam kanovinnie.
Ik denk dat ze mn simplon wel mooi zou vinden. Evenals de mooie bobbel in mn fietsbroek.Mijn foto's op Flickr!
Ben je op cougarjacht ofzoquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ze nog een gesoigneerde wielrenner zoekt, zeg maar dat ze me kan vinden op FOK! onder de naam kanovinnie.![]()
![]()
Geen slettebak maar eentje uit de categorie van "zuigt het wit uit je ogen"!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die ziet er imho uit als een goedkope slettebek maar dat kan natuurlijk net jouw smaak zijn2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Roesten doet aluminium niet ouwe palletsorteerder! En het mooie spul zit bij mij op de fiets, in de vorm van een 30 cm ploertendoder, zoals elke FOK!ker heeft.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:54 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was eerst een écht knappe fiets kopen, en dan pas een hosselpoging doen. Ze mag dan wel leuk zijn, t is wel een profrenster die mooie spulletjes gewend is. Die knerpende roestbak van jou kan alleen maar op een hoonlachje rekenen, dan denkt ze "haha een toerder" en geeft dan een puist gas waarna je dr als een stipje aan de horizon ziet verdwijnen.
Ik denk dat ze mn simplon wel mooi zou vinden. Evenals de mooie bobbel in mn fietsbroek.Wat is er mis met cougars?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ze kent mij vast nog toen uit limburg. Dat wij haar aan het aanmoedigen waren met RIJDEN MET JE KUTJE!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dit kan niet meer mis gaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:59 schreef kanovinnie het volgende:
Ze kent mij vast nog toen uit limburg. Dat wij haar aan het aanmoedigen waren met RIJDEN MET JE KUTJE!![]()
Ik las slipjequote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:54 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was eerst een écht knappe fiets kopen, en dan pas een hosselpoging doen. Ze mag dan wel leuk zijn, t is wel een profrenster die mooie spulletjes gewend is. Die knerpende roestbak van jou kan alleen maar op een hoonlachje rekenen, dan denkt ze "haha een toerder" en geeft dan een puist gas waarna je dr als een stipje aan de horizon ziet verdwijnen.
Ik denk dat ze mn simplon wel mooi zou vinden. Evenals de mooie bobbel in mn fietsbroek.
Ik raak hier helemaal geinspireerd van, dus een gedicht speciaal voor jullie allemaal:
Als je me vraagt.
Een mooie fiets of een stel fraaie tieten?
Dan kan ik haast niet zeggen.
Waarvan ik meer kan genieten.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Man, man, man, aardige meid hoor die Marijn, en kan aardig fietsen, maar dan hebben jullie overigens in het dames peleton zeker alleen maar fietsen staan bewonderen? Ok, Bronzini zou tussen de heren niet opvallen maar er rijdt toch veel moois rond hoor.
En als ze al gaat soppen van een Gios, dan brengt ze vast haar eigen squirtlube mee bij het aanschouwen van een goddelijke BMC. of nie dan?2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Had ik wel goed, maar blijkbaar zat het verkeerd. Enfin, weer wat geleerd, je kan dus die hele snelspanner eraf halen en dan rustig dat bandje erop doenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:47 schreef gerwinner het volgende:
[..]
Had je de veertjes verkeerd om misschien? De dunne kant moet naar binnen toe..
Dank allen, wat een topic![]()
![]()
Nein. Critic misschien wel.quote:Ik ga er van uit dat je vrouw een fraai stel tieten heeft en dan beantwoord je je eigen gedachte'squote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik raak hier helemaal geinspireerd van, dus een gedicht speciaal voor jullie allemaal:
Als je me vraagt.
Een mooie fiets of een stel fraaie tieten?
Dan kan ik haast niet zeggen.
Waarvan ik meer kan genieten.
Mrs Fab is vanuit alle hoeken bekeken erg afleidend voor het fietsen. Als je dat bedoeltquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:06 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga er van uit dat je vrouw een fraai stel tieten heeft en dan beantwoord je je eigen gedachte's
Waarom zou je je snelspanner eraf halen om een bandje te wisselenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:06 schreef Reljem het volgende:
[..]
Had ik wel goed, maar blijkbaar zat het verkeerd. Enfin, weer wat geleerd, je kan dus die hele snelspanner eraf halen en dan rustig dat bandje erop doen.
Dank allen, wat een topic![]()
![]()
Ja precies.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Mrs Fab is vanuit alle hoeken bekeken erg afleidend voor het fietsen. Als je dat bedoeltOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Goedkope sletten, slechte muziek. Het is alweer kwart over bierOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ok!quote:
Critic toevallig nog aanwezig? Zit een beetje te twijfelen of ik gewoon ronde ga toeren of als er bekende rijden op sloten ook ter rijden op sloten.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Bart v b zal er wel zijn. Die doet niet anders dan woensdag en zaterdag koersenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:20 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ok!
Critic toevallig nog aanwezig? Zit een beetje te twijfelen of ik gewoon ronde ga toeren of als er bekende rijden op sloten ook ter rijden op sloten.![]()
Ik ga 's ochtends effe toeren denk ik en 's middags heb ik al andere dingen. Wat dat aangaat is 3 uur wel echt een kuttijd. Als ik iets heb op zaterdag is het vaak genoeg 's middags en/of 's avonds. Doe mij maar 10 uur 's ochtendsOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik fiets wel eens met die baas en je vuist ballen is er niet bij, want dan ben je al gelost.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:43 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jammer dat ie nooit Groningen uit komt, en de rest van het land m dus nooit met een zucht kan nastaren als ie voorbij flitst. De mannen met gebalde vuisten omdat ze zich zo machteloos voelen naast zo'n oermens, en de vrouwen met halfgeopende mond en vochtige lippen van tomeloze geilheid.![]()
De oude, wijze man snapt hetquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:06 schreef buzz1291 het volgende:
Man, man, man, aardige meid hoor die Marijn, en kan aardig fietsen, maar dan hebben jullie overigens in het dames peleton zeker alleen maar fietsen staan bewonderen? Ok, Bronzini zou tussen de heren niet opvallen maar er rijdt toch veel moois rond hoor.
En als ze al gaat soppen van een Gios, dan brengt ze vast haar eigen squirtlube mee bij het aanschouwen van een goddelijke BMC. of nie dan?
D'r rijdt veel mooier en vooral leuker spul rond dan die zure Marijn de Vries.![]()
Jup 3 uur is inderdaad een klote tijd, 1 uur trouwens ook maar iets minder, zondag ochtend 10 uur bij wheelerplanet is wat dat betreft wel een prima tijd.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bart v b zal er wel zijn. Die doet niet anders dan woensdag en zaterdag koersen![]()
Ik ga 's ochtends effe toeren denk ik en 's middags heb ik al andere dingen. Wat dat aangaat is 3 uur wel echt een kuttijd. Als ik iets heb op zaterdag is het vaak genoeg 's middags en/of 's avonds. Doe mij maar 10 uur 's ochtends
Ga ook wel lekker tempotoeren in de ochtend, kan ik 's middags nog wat anders doen![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:54 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik denk dat ze mn simplon wel mooi zou vinden. Evenals de mooie bobbel in mn fietsbroek.![]()
.![]()
Ikke misschien. Of nedereindseberg.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:20 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ok!
Critic toevallig nog aanwezig? Zit een beetje te twijfelen of ik gewoon ronde ga toeren of als er bekende rijden op sloten ook ter rijden op sloten.![]()
Ja, niet op uit de bocht want is recht stuk, maar heeft wel eens iemand een tik/duw/tegen elkaar aan in het peloton en zo via die reling de plomp in.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:01 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Is daar wel eens iemand de bocht uitgevlogen en zo plons in het water?Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ja ik vind het gewoon jammer omdat je er ook niemand mee stimuleert. Ik snap best dat hetgeen wat ik doe niets voorstelt, maar tot twee maanden geleden had ik nooit echt gesport. Dan hoor ik liever wat ik fout of goed doe oid.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:44 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Bedenk dat je hier tussen toerders zit die eigenlijk koers willen rijden en winnen. Koers winnen ze niet, en daarom gaan ze toerders afzeiken![]()
Waarom stelt jouw prestatie niks voor? Je moet naar je eigen vooruitgang kijken en daar waarde aan hechten. Maanden geleden nooit gesport en nu fiets je, dan is dat toch een enorme verbetering?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:20 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Ja ik vind het gewoon jammer omdat je er ook niemand mee stimuleert. Ik snap best dat hetgeen wat ik doe niets voorstelt, maar tot twee maanden geleden had ik nooit echt gesport. Dan hoor ik liever wat ik fout of goed doe oid.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Het is hier geen kusje kroel. Als jij komt patsen met je gemiddelde (dat deed je toch?) als binnenkomer dan krijg je daar opmerkingen over.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:20 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Ja ik vind het gewoon jammer omdat je er ook niemand mee stimuleert. Ik snap best dat hetgeen wat ik doe niets voorstelt, maar tot twee maanden geleden had ik nooit echt gesport. Dan hoor ik liever wat ik fout of goed doe oid.
Als je serieuze vragen hebt (zoals fietsafstelling, een snelspanner enzovoort) dan krijg je gewoon serieus antwoord.
Je moet het gewoon niet zo serieus nemen, tussen het gezeik door lezen en af en toe tegengas geven.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Kijk naar Patroon, die won aan het begin van het jaar geen koers en nu nog steeds niets, dan lijkt mij dt jij meer verbetering hebtOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik las laatst tussen het gezeik door...bleek er in een gesloten topic nog helemaal niks gepost
Beetje door de internetego's heen prikkenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:20 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Ja ik vind het gewoon jammer omdat je er ook niemand mee stimuleert. Ik snap best dat hetgeen wat ik doe niets voorstelt, maar tot twee maanden geleden had ik nooit echt gesport. Dan hoor ik liever wat ik fout of goed doe oid.Zitten zat prima gasten tussen.
![]()
Hey hey hey, omdat wij beter zijn dan jou betekend dat niet dat we ego's hebben! Prutstoerder! Ga je mond spoelen met slagroom!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:25 schreef fl4puit het volgende:
[..]
Beetje door de internetego's heen prikkenZitten zat prima gasten tussen.
+1quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:24 schreef kanovinnie het volgende:
Kijk naar Patroon, die won aan het begin van het jaar geen koers en nu nog steeds niets, dan lijkt mij dt jij meer verbetering hebtMaar ik kan 't mis hebben...![]()
Met appeltaart?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hey hey hey, omdat wij beter zijn dan jou betekend dat niet dat we ego's hebben! Prutstoerder! Ga je mond spoelen met slagroom!![]()
![]()
Je mag toch best trots zijn op zoiets? Ik liep niet te patsen, ik was gewoon blij met het feit dat ik zolang zo snel kon rijden, iets wat ik niet verwacht had.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is hier geen kusje kroel. Als jij komt patsen met je gemiddelde (dat deed je toch?) als binnenkomer dan krijg je daar opmerkingen over.
Als je serieuze vragen hebt (zoals fietsafstelling, een snelspanner enzovoort) dan krijg je gewoon serieus antwoord.
Je moet het gewoon niet zo serieus nemen, tussen het gezeik door lezen en af en toe tegengas geven.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:24 schreef kanovinnie het volgende:
Kijk naar Patroon, die won aan het begin van het jaar geen koers en nu nog steeds niets, dan lijkt mij dt jij meer verbetering hebt![]()
![]()
Dolomieten: erg mooi gebied. Maar wat ik zo lees ligt bijna alles boven 1000m, waardoor het op de camping voor ons niet heel prettig is: voor 's avonds buiten zitten, ontbijten in de zon is het vaak net wat te koud zonder 3 lagen fleece.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:30 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tof.
Hier moet je ook ff gaan kijken. De Drei Zinnen. Beroemd en berucht in de klimwereld.
Ook vlak bij Cortina d'Ampezzo
[ afbeelding ]Met haar niveau zit het wel redelijk goed. Ik fiets dan gewoon rustig en ga zelf wel wat zwaardere tochten doen in de vroege morgen. Semnoz, Forclaz, de la morte, grand serre etc komt ze wel gewoon fietsend boven, maar ik teken dan liever wat glooiende routes uit om rustig te fietsen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:02 schreef the_critic het volgende:
[..]
weet het niveau van je vriendin niet.. heb zelf gefietst in omgeving van comomeer/meer van Lugana (Porlezza). Was voor haar prima te doen.
Hoe zit het daar met de drukte, daar ben ik een beetje bang voor. Gardameer is me te druk iig.Ook hier denk ik dat het 's avonds vrij fris is door de hoogte. De campings die rond 600m liggen lijken me niet echt wat. Wel veel keuze aan bergen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bormio is wel een goede uitvalbasis, iig het dal waar Bormio in ligt. Valdisotto. Je kan er zeer goed eten in die vallei. Vruchten groeien aan de bomen en 't lokale vlees is er natuurlijk ook goed.
Je kan er de Stelvio, de Gavia, de Mortirolo, de Berninapas, de passo di Foscango, Forcola de Livigno, Ofenpas etc.
Zit zelf nu aan Valsugana te denken. Op 3/400m hoogte. Redekijk wat bergen in de omgeving. En dan bij Lago di Caldinazzo/Lago du Levico ofzo. Lastig, lastig.Sei wachsam,
Iemand een snelheids/cadanssensor nodig die ANT+ compatible is? Kreeg 'm niet aan de praat op m'n fiets en nu ik 'm er af heb gehaald doet die het opeens weer. (had in de tussentijd een nieuwe)![]()
Oakley hier. Ze zijn wel makkelijk door te verkopen als je er vanaf wilt en je hebt keuze uit heeeel veeel tinten. Gewoon op eBay kijken trouwens, zolang er genuine bij staat en je met Paypal betaald hoef je niet te vrezenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:14 schreef Bismarck het volgende:
Is het die prijs waard, of voldoet een UVEX of BBB bril van, laten we zeggen, 70 euro net zo goed?![]()
Wanneer wil je daar heen dan? Heb vorig jaar een midweek in Merano op de camping gestaan en dat was echt niet koud, in de ochtend werd het snel erg warm. Begin juli in Bourg d' oissans op camping gestaan en daar was de eerste nacht erg koud maar daarna gewoon goed te doen, als je zorg dat je in de ochtend gewoon kunt genieten van de opkomende zon is het niet heel koud is mijn ervaring.
Maar mijn ervaring met tussen de bergen kamperen is niet meer dan twee weken...If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Tja, je bent in de bergen dus kun je er niks van zeggen
Gebruikelijk is het op 1000 meter overdag rond 25 graden in juli/aug en 10-15 s nachts. Dus dat is inderdaad geen weer voor een korte broek, maar je kunt ook lekker bij een warme BBQ gaan zitten of mekaar helemaal suf neuken zodra de zon weg is.
Evengoed kan het hagelen, een graadje vriezen, etc. Maar goed: er bestaat geen slecht weer, alleen slechte kleding. Ik heb nog nooit oncomfortabel gestaan op hoge campings in de Alpen, gewoon lekker s avonds een muts op en donsjas aan ofzo.
En zorgen dat je tent s ochtends al de zon erop heeft staan. Lekker wakker worden
Mijn foto's op Flickr!
Ja dat was toen oook leuk in de tipi. Gripper helemaal blij dat het de 1e dagen zo regende
Omdat jij dit jaar zonodig alleen maar van die klotekoersen mot rije voor een gratis braadkip moet je die gezelligheid nu missen ja!!!Mijn foto's op Flickr!
Zelf voor een paar jaar terug bij Lago di Caldinazzo gestaan op camping Punta Indiana. Hoe het qua fietsen daar is weet ik eigenlijk niet want toen fietste ik nog niet. Ik weet wel dat het er lekker warm was en dat het ook 1 van de warmste meren is in Italië.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:11 schreef No-P het volgende:
Zit zelf nu aan Valsugana te denken. Op 3/400m hoogte. Redekijk wat bergen in de omgeving. En dan bij Lago di Caldinazzo/Lago du Levico ofzo. Lastig, lastig.![]()
Daar hebben wij niet zo veel zin in en de uitrusting ook niet voor. We hebben een klein tentje en weinig ruimte in de auto om veel mee te nemen bovendien. Wat warms aandoen geen probleem, maar moet voor ons niet te gek worden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:24 schreef Gripper het volgende:
Tja, je bent in de bergen dus kun je er niks van zeggen
Gebruikelijk is het op 1000 meter overdag rond 25 graden in juli/aug en 10-15 s nachts. Dus dat is inderdaad geen weer voor een korte broek, maar je kunt ook lekker bij een warme BBQ gaan zitten of mekaar helemaal suf neuken zodra de zon weg is.
Evengoed kan het hagelen, een graadje vriezen, etc. Maar goed: er bestaat geen slecht weer, alleen slechte kleding. Ik heb nog nooit oncomfortabel gestaan op hoge campings in de Alpen, gewoon lekker s avonds een muts op en donsjas aan ofzo.
En zorgen dat je tent s ochtends al de zon erop heeft staan. Lekker wakker wordenMerano ligt op 300m dus daar kan ik nog naar kijken. De Franse alpen zijn geloof ik net wat minder nat.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:19 schreef MarcoD het volgende:
Wanneer wil je daar heen dan? Heb vorig jaar een midweek in Merano op de camping gestaan en dat was echt niet koud, in de ochtend werd het snel erg warm. Begin juli in Bourg d' oissans op camping gestaan en daar was de eerste nacht erg koud maar daarna gewoon goed te doen, als je zorg dat je in de ochtend gewoon kunt genieten van de opkomende zon is het niet heel koud is mijn ervaring.
Maar mijn ervaring met tussen de bergen kamperen is niet meer dan twee weken...
We willen eind juli 2.5 weken gaan dus midden hoogseizoen.Sei wachsam,
Heel veel alcohol, word je ook warm van. Sliep als een roos in de ardennen dit voorjaar![]()
En de volgende ochtend heb je dan zo'n pijn aan je harses dat die kou je ook geen kudt meer uitmaakt.![]()
Gratis braadkipquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:29 schreef Gripper het volgende:
Omdat jij dit jaar zonodig alleen maar van die klotekoersen mot rije voor een gratis braadkip moet je die gezelligheid nu missen ja!!!Was het maar zo'n feest. Enkel een envelopje met paar centen
Opzich ook genoeg te fietsen, stelvio is een klein stukje met de auto. Je kan vanuit merano wel een paar leuke klimmetjes doen, maar andere grote namen dan de stelvio is iets lastiger.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:31 schreef No-P het volgende:
[..]
Daar hebben wij niet zo veel zin in en de uitrusting ook niet voor. We hebben een klein tentje en weinig ruimte in de auto om veel mee te nemen bovendien. Wat warms aandoen geen probleem, maar moet voor ons niet te gek worden.
[..]
Merano ligt op 300m dus daar kan ik nog naar kijken. De Franse alpen zijn geloof ik net wat minder nat.
We willen eind juli 2.5 weken gaan dus midden hoogseizoen.
In de buurt te fietsen, Jauffenpass, Timmelsjoch, klim naar Merano 2000 en nog wat klimmetjes naar liftstations. Daarnaast kan je prima redelijk vlak fietsen langs het water over een fietspad, dat fietspad loopt langs het water naar Bolzano en richting Prato.
Super mooie omgeving met allemaal fruitbomen, mooie tuinen en nog mooiere huizen. Ook korte steile klimmen zijn er te vinden,If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
In Porlezza geweest, voor eerst met racer (53/23) en kwam het dal niet uit ... provinciale weg naar Lugano en naar Comomeer waren niet echt lekker ivm verkeer. Een toerder moet daar echt een wat lichter verzet meenemen, Of je assertief opstellen op de provinciale weg.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:02 schreef the_critic het volgende:
[..]
weet het niveau van je vriendin niet.. heb zelf gefietst in omgeving van comomeer/meer van Lugana (Porlezza). Was voor haar prima te doen.
Verder prachtig! En lekker, correcte pizza's en 's morgens de lucht van koffie en ijs uit tentjes aan het meer![]()
![]()
Hmm, lastig. Levico terme heeft denk ik iets meer mogelijkheden dichtbij qua fietsen en het is wat warmer. Vanuit Merano is het weer makkelijker om de Stelvio enzo te bezoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sei wachsam,
critic moest gewoon werken tot 23uur... Ik houd vandaag even angstvallig buienradar in de gaten. maar als het droog blijft ga ik wel naar sloten jaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:20 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ok!
Critic toevallig nog aanwezig? Zit een beetje te twijfelen of ik gewoon ronde ga toeren of als er bekende rijden op sloten ook ter rijden op sloten.everyone's a critic...
even you ! !![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:36 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
In Porlezza geweest, voor eerst met racer (53/23) en kwam het dal niet uit ... provinciale weg naar Lugano en naar Comomeer waren niet echt lekker ivm verkeer. Een toerder moet daar echt een wat lichter verzet meenemen, Of je assertief opstellen op de provinciale weg.
Verder prachtig! En lekker, correcte pizza's en 's morgens de lucht van koffie en ijs uit tentjes aan het meerWij zaten op "internationale sportcamping" (niets "sport"aan, maarja.. ) in een soort houten blokhut. Eigen veranda in de ochtend om te ontbijten en lekker te zitten, eigen douche en keuken, maar wel op een camping. Heerlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:11 schreef No-P het volgende:
[..]
Dolomieten: erg mooi gebied. Maar wat ik zo lees ligt bijna alles boven 1000m, waardoor het op de camping voor ons niet heel prettig is: voor 's avonds buiten zitten, ontbijten in de zon is het vaak net wat te koud zonder 3 lagen fleece.
[..]
Met haar niveau zit het wel redelijk goed. Ik fiets dan gewoon rustig en ga zelf wel wat zwaardere tochten doen in de vroege morgen. Semnoz, Forclaz, de la morte, grand serre etc komt ze wel gewoon fietsend boven, maar ik teken dan liever wat glooiende routes uit om rustig te fietsen.
Hoe zit het daar met de drukte, daar ben ik een beetje bang voor. Gardameer is me te druk iig.
[..]
Ook hier denk ik dat het 's avonds vrij fris is door de hoogte. De campings die rond 600m liggen lijken me niet echt wat. Wel veel keuze aan bergen.
Zit zelf nu aan Valsugana te denken. Op 3/400m hoogte. Redekijk wat bergen in de omgeving. En dan bij Lago di Caldinazzo/Lago du Levico ofzo. Lastig, lastig.
Wij hadden inderdaad wel een 38/39 binnenblad en 28/32 achter gemonteerd.. maar dan was het prima te doen. Sommige wegen wel wat druk ja, maar die gewoon mijden en de binnewegen pakken dan is het heerlijk fietsen daar.. Als onze kleine iets groter is, dan gaan we zeker weer die kant op!everyone's a critic...
even you ! !![]()
het enige waar ik rekening mee hou in de bergen is dat ik een extra lange broek meeneem, extra trui of vest en een softshell jas. Het is niet alsof je extreem weer hebt als je op normale hoogtes zit.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:31 schreef No-P het volgende:
[..]
Daar hebben wij niet zo veel zin in en de uitrusting ook niet voor. We hebben een klein tentje en weinig ruimte in de auto om veel mee te nemen bovendien. Wat warms aandoen geen probleem, maar moet voor ons niet te gek worden.
[..]
Merano ligt op 300m dus daar kan ik nog naar kijken. De Franse alpen zijn geloof ik net wat minder nat.
We willen eind juli 2.5 weken gaan dus midden hoogseizoen.
Ga je echter op 2500 meter tussen de marmotten en de sneeuw kamperen, ja dan heb je wat extra's nodig.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
het mag best, maar het is zoooo nietszeggend. Ik heb dinsdag hard vanuit mijn werk naar huis geredem, daarna hard met een vriend gereden en toch een laag gemiddelde omdat ik 20 minuten langzaam rondjes heb gefietst omdat hij wat later was.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:05 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Je mag toch best trots zijn op zoiets? Ik liep niet te patsen, ik was gewoon blij met het feit dat ik zolang zo snel kon rijden, iets wat ik niet verwacht had.
[..]Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Als je altijd solo rondjes maakt van ongeveer dezelfde lengte en probeert zo hard mogelijk te fietsen, en geen hartslagmeter gebruikt, zoals de meeste beginnende toerders, is je gemiddelde snelheid uiteraard wel je enige referentiekader.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 08:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
het mag best, maar het is zoooo nietszeggend. Ik heb dinsdag hard vanuit mijn werk naar huis geredem, daarna hard met een vriend gereden en toch een laag gemiddelde omdat ik 20 minuten langzaam rondjes heb gefietst omdat hij wat later was.
En dan zegt het wel wat als je die boven een bepaald niveau weet te krijgen.
Dat het geen effectieve manier van trainen is, staat daar los van.![]()
Dan is het juist wel lekker, beetje koeling.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:33 schreef muzas het volgende:
Heel veel alcohol, word je ook warm van. Sliep als een roos in de ardennen dit voorjaar![]()
En de volgende ochtend heb je dan zo'n pijn aan je harses dat die kou je ook geen kudt meer uitmaakt.![]()
Eerlijk is eerlijk, hij begón niet met de snelheid. Was gewoon blij dat ie 80k had gefietst. Prima toch...![]()
Ja maar dat geldt voor bijna alles hier... Of Patroon nou 1e of 16e wordt in de koers, of Ivo nou 110 of 800km fietst, of oksel nou een ton weegt of algeheel fit is, of gripper nou op pornowielen of kartonnen kutzooi rijdt... etc... De één vindt 't interessant de volgende weer niet... Maar we delen hier volgens mij allemaal dat we dat soort dingen hier soms (graag) willen vertellen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 08:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is vooral dit, denk ik
[ afbeelding ]
Nou en tweemeter was blij dat ie 80k gefietst heeft. Helemaal goed, groter rondje dan de meeste mooiweerfietsers. En nog altijd 80k beter dan níet fietsen.![]()
Maargoed, zijn hier wijndrinkers?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
voor 4 euro 6 flessen die normaal 8 euro per stuk kosten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pinot Noir
Toch liever lekker bier of whisky![]()
Thuisbezorgd.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik ga al een rondje met mijn schoonvader rijden (mits droog), ik ben er dus niet bij.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 08:02 schreef the_critic het volgende:
[..]
critic moest gewoon werken tot 23uur... Ik houd vandaag even angstvallig buienradar in de gaten. maar als het droog blijft ga ik wel naar sloten jaIf You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
lol /donequote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
FHF / Lust er iemand een wijntje?? (TIP!)
Alstublieft gr gr![]()
Picadora - Cabernet Sauvignon Merlot
Die heb ik gekozen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Casa Safra Terra Alta DO Gran Reserva 2006
Had een iets aantrekkelijkere beschrijving in mijn ogen.ben benieuwd
![]()
Bijna goed, maar op het moment dah dat zwart witte wijven kader ooit een keer als eerste over de meet bolt, kunnen we wel een nieuw topic starten. Overigens wel een hoog TRV ontdek je plekje hier gisteren, het leek de ANWB op een drukke zaterdag wel!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 08:49 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja maar dat geldt voor bijna alles hier... Of Patroon nou 1e of 16e wordt in de koers, of Ivo nou 110 of 800km fietst, of oksel nou een ton weegt of algeheel fit is, of gripper nou op pornowielen of kartonnen kutzooi rijdt... etc... De één vindt 't interessant de volgende weer niet... Maar we delen hier volgens mij allemaal dat we dat soort dingen hier soms (graag) willen vertellen.
Nou en tweemeter was blij dat ie 80k gefietst heeft. Helemaal goed, groter rondje dan de meeste mooiweerfietsers. En nog altijd 80k beter dan níet fietsen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:27 schreef kanovinnie het volgende:
Picadora - Cabernet Sauvignon Merlot
Die heb ik gekozen.Kon je er nog meer kiezen danquote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:30 schreef muzas het volgende:
Casa Safra Terra Alta DO Gran Reserva 2006
Had een iets aantrekkelijkere beschrijving in mijn ogen.ben benieuwd
![]()
![]()
Ja. Welke heb jij dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Kon je er nog meer kiezen danOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Bam volOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: