SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* za/zo 26/27 juli - Iets bij Kano ofzo
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelul dat gemiddelde niet boeit, het is de meetlat waar elke toerder langs wordt gelegd. En minimaal 30 moet het zijn, zo niet dan toch.
Dus prima prestatie die 80 km met 30.2 km/h gemiddeld.![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:55 schreef nogeenmaarten het volgende:
Gelul dat gemiddelde niet boeit, het is de meetlat waar elke toerder langs wordt gelegd. En minimaal 30 moet het zijn, zo niet dan toch.
![]()
Deze talentloze mooiweertoerder is in twee jaar tijd pas 2x (nét) boven de 30avg gekomen
[ Bericht 1% gewijzigd door muzas op 26-06-2014 18:52:16 ]![]()
Hij heeft toch gelijk. Als je niet kan koersen, of niet all-round fit bent, dan moet je je voldoening maar halen uit elke rit met minstens 30 gemiddeld kunnen rijden.quote:Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
30 kan iedereen.
Daarom ga ik voor 20 gemiddeld. Om dat vol te houden terwijl je aan alle kanten voorbij wordt gestuifd door e-bikes en wielertoeristen heb je pas echt discipline en een ijzeren wil nodig.![]()
Zolang je de overige parameters niet weet, zegt een gemiddelde snelheid helemaal niets.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk. Als je niet kan koersen, of niet all-round fit bent, dan moet je je voldoening maar halen uit elke rit met minstens 30 gemiddeld kunnen rijden.
Wind mee, bergop, bergaf, groepje, regen, vriezen...![]()
er is maar 1 parameter en dat is gewoon keihard trappen om die 30 gemiddeld te halen. Geen kutsmoesjes zoals "ik woon in Limburg, hier haal je nooit de 30 gemiddeld"quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zolang je de overige parameters niet weet, zegt een gemiddelde snelheid helemaal niets.
Wind mee, bergop, bergaf, groepje, regen, vriezen...
Als je langzaam bergop gaat, kun je dat prima goedmaken in de afdaling. als het groepje je ophoudt of je beperkt in jouw ontwikkeling als serieuze wielrenner, dan moet je maar zonder groepje fietsen. Als het regent zit er lekker veel zuurstof in de lucht en kan je hard fietsen. Als het vriest moet je hard trappen om warm te blijven.Mijn foto's op Flickr!
quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
30 kan iedereen.
Daarom ga ik voor 20 gemiddeld. Om dat vol te houden terwijl je aan alle kanten voorbij wordt gestuifd door e-bikes en wielertoeristen heb je pas echt discipline en een ijzeren wil nodig.![]()
![]()
Op de heenweg naar het werk had ik dinsdag 33,7 km/h gemiddeld. Op de terugweg 32,1 km/h gemiddeld. Toch heb ik veel harder moeten trappen om die 32,1 km/h gemiddeld te halen dan die 33,7 km/h gemiddeld.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:41 schreef Gripper het volgende:
[..]
er is maar 1 parameter en dat is gewoon keihard trappen om die 30 gemiddeld te halen. Geen kutsmoesjes zoals "ik woon in Limburg, hier haal je nooit de 30 gemiddeld"
Als je langzaam bergop gaat, kun je dat prima goedmaken in de afdaling. als het groepje je ophoudt of je beperkt in jouw ontwikkeling als serieuze wielrenner, dan moet je maar zonder groepje fietsen. Als het regent zit er lekker veel zuurstof in de lucht en kan je hard fietsen. Als het vriest moet je hard trappen om warm te blijven.
Parameters bepalen net alles.![]()
Wattages willen we.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op de heenweg naar het werk had ik dinsdag 33,7 km/h gemiddeld. Op de terugweg 32,1 km/h gemiddeld. Toch heb ik veel harder moeten trappen om die 32,1 km/h gemiddeld te halen dan die 33,7 km/h gemiddeld.
Parameters bepalen net alles.![]()
Heb je een powermeter? Die berekende wattages van strava slaan volgens mij echt he-le-maal nergens op.
ps. Lekker 100k getoerd![]()
![]()
Die wattages van Strava slaan inderdaad helemaal nergens op. Net zo relevant als je eigen hartslag met die van een ander vergelijken.![]()
Kijk, now you're talking. Puike gemiddelden, jij bent een klasse toerderquote:Op donderdag 26 juni 2014 15:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Op de heenweg naar het werk had ik dinsdag 33,7 km/h gemiddeld. Op de terugweg 32,1 km/h gemiddeld. Toch heb ik veel harder moeten trappen om die 32,1 km/h gemiddeld te halen dan die 33,7 km/h gemiddeld.![]()
![]()
Ik verglijk de wattages hier toch met mezelf en niet met een ander? Dus die 2e zin snap ik in deze context niet...quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:21 schreef keesfietst het volgende:
Die wattages van Strava slaan inderdaad helemaal nergens op. Net zo relevant als je eigen hartslag met die van een ander vergelijken.
Het wattage zal voor mij altijd op dezelfde manier berekend worden.
Edit:
Oh, en ik heb ook wel een manier om hiermee wel te verglijken met anderen, maar goed.![]()
Mollema druk in voorbereiding op de Tour. Bijna niet meer fietsen en alleen nog core training. Hij heeft zijn zinnen gezet op de rozetrui (klassement allround fitste renner) in de Tour.
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik heb een extreem domme vraagBen mijn fietsje weer eens aan het schoonmaken. Maakt het eigenlijk uit hoe ik mijn voorwiel erin doe? Dus aan welke kant de snelspanner zit? Zo op het oog maakt het volgens mij geen verschil.
![]()
![]()
Maakt geen reet uit.
Maar als je soignee wilt fietsen moet die links. Daarom heb ik hem rechts, want ik heb ook een zadeltas, 750ml bidons en een pompje aan het frame.![]()
klopt, een bal op een bal blijft nooit liggen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:54 schreef muzas het volgende:
Ik vind dat uberhaupt al knap. Ik zou met mn tanden op de plavuizen klappen denk ik.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Als je er eenmaal banden om hebt zitten kan het wel uitmaken, want sommige banden hebben een bepaalde looprichting. Of je 'm voor dat je zo'n band omlegt links of rechts heb zitten maakt in principe niet uit. Ik houd gewoon standaard links aan, daar zit ie achter ook.![]()
Heb je ook een flappershirt, een zweetband om je hoofd en mountainbikeschoenen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maakt geen reet uit.
Maar als je soignee wilt fietsen moet die links. Daarom heb ik hem rechts, want ik heb ook een zadeltas, 750ml bidons en een pompje aan het frame.![]()
![]()
Vind het wel grappig dat jij laatst nog zat te janken dat buzz je zo moet hebben en je plezier vergalt terwijl je zelf geen haar beter bent. Serieus, áls je me quote is het alleen maar dit soort bagger. In dit geval 'grapje' zoveel maar it all adds up he? Je gaat je gang maar hoor. Maar redelijk hypocriet is het wel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
klopt, een bal op een bal blijft nooit liggen.![]()
Ja, dat is dan ook de echte reden dat ik de snelspanner rechts heb zitten. Ik heb geen zin om de buitenband om te draaien...quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:02 schreef muzas het volgende:
Als je er eenmaal banden om hebt zitten kan het wel uitmaken, want sommige banden hebben een bepaalde looprichting. Of je 'm voor dat je zo'n band omlegt links of rechts heb zitten maakt in principe niet uit. Ik houd gewoon standaard links aan, daar zit ie achter ook.![]()
![]()
Zo erg is het nu ook weer niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Heb je ook een flappershirt, een zweetband om je hoofd en mountainbikeschoenen?![]()
![]()
In herstel hartslag?quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:55 schreef nogeenmaarten het volgende:
Dus prima prestatie die 80 km met 30.2 km/h gemiddeld.Haters gonna hate.![]()
Dit ben ik met je eens!quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
30 kan iedereen.
Daarom ga ik voor 20 gemiddeld. Om dat vol te houden terwijl je aan alle kanten voorbij wordt gestuifd door e-bikes en wielertoeristen heb je pas echt discipline en een ijzeren wil nodig.Haters gonna hate.![]()
garpje!quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Vind het wel grappig dat jij laatst nog zat te janken dat buzz je zo moet hebben en je plezier vergalt terwijl je zelf geen haar beter bent. Serieus, áls je me quote is het alleen maar dit soort bagger. In dit geval 'grapje' zoveel maar it all adds up he? Je gaat je gang maar hoor. Maar redelijk hypocriet is het wel.
Je hebt gelijk hoor!Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Weer eens wat anders dan het standaard fietspraatje op een website of in een tijdschrift:
http://www.bikeradar.com/(...)e-regenerated-41456/![]()
![]()
Dank je, eindelijk een keer geen gezeik maar iets goed voor mijn motivatie.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:55 schreef nogeenmaarten het volgende:
Waar gaat de reis naar toe Gripper? Zwitserland?
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
Maakt geen reet uit.
Als je écht tegen de stroom in wil, doe hem dan achter ook rechts.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2014 18:51:37 ]![]()
Prachtig joh! Over gemiddeldes, zadelkampeertasjes en het aan de 'verkeerde' kant plaatsen van de snelspanners
.![]()
Haha je hebt m'n routes gezienquote:Op donderdag 26 juni 2014 18:13 schreef MarcoD het volgende:
Waar gaat de reis naar toe Gripper? Zwitserland?![]()
Was een beetje aan t tekenen en uitproberen, idd naar Zwitserland, maar pas in aug/sep hoor. Vooral klimmen, maar de fiets gaat ook mee. Voor de Simplon pas natuurlijk.Mijn foto's op Flickr!
salden heeft nieuwe website... gelukkig een stuk overzichtelijker dan die oude site van ze..everyone's a critic...
even you ! !![]()
Nou, vanavond zou ik weer een criterium rijden, zelfde als Patroon. Het ging niet echt lekker![]()
Gisteren raakte ik verkouden en daardoor heb ik vannacht zo goed als niet geslapen. Dus ik had bedacht dat ik vanochtend eerst maar even een klein uurtje moest fietsen om te kijken of mijn benen nog wilden. Dat rondje eindigde in een flinke regen/hagelbui, maar mijn benen werkten naar behoren, dus vanavond gewoon starten.
Ik kon tien ronden goed meerijden en merkte dat het in het midden van het peloton beter rijdt dan als laatste man. Zo nu en dan reed ik dan ook een paar plekken naar voren om mijn positie te bewaren. Na tien ronden ging het plots wat minder lekker, ik kreeg pijnlijke steken in mijn borst. Toen ben ik ook maar afgestapt, wel jammer, want ik kon het wel vrij goed bijbenen. Les voor de volgende keer: niet koersen als niet fit.
Patroon had trouwens een slimme manier om op de eerste rij te starten, hij reed gewoon het laatste stukje tegen de richting in toen iedereen op zijn plaats stond.![]()
![]()
Ik ben ook fucking verkouden.
Morgen maar weer trainen in de sportschool om beetje allround fit te worden.
Zaterdag & zondag in tent langs parcours NK![]()
![]()
![]()
Weten jullie nog dat Kaas zo anti-strava was? Ben benieuwd wanneer hij een Chinees frame of wielsetje koopt.![]()
En Grip, je hoeft geen situps te doen, een mooi rond buikje zoals je nu hebt vanwege verslapte buikspieren staat je ook prima. Droog en bol.![]()
En nu is zowaar Knut grappig, is Patroon is de nieuwe aids van dit topic. Jammer. En gaat Tom 'm nog volgen ook. Nog jammerderder.![]()
gast... zit je tampon scheef?? Doe eens ff relax...
weinig gegeten en daarom wat "grumpy"? gooi je frustraties er ff uit op de fiets ofzo!everyone's a critic...
even you ! !![]()
Kijk, zo zie je dat koersrijders de toerder niet snappen. Met twee vingers in je neus, voorwind, tegenwind, elektrisch ondersteund, hoge hartslag maakt allemaal niet uit. Je drinkt koffie en cola en je eet appeltaart en rijdt gemiddeld 30 of meer. Dat is toerder-style.quote:![]()
Bedenk dat je hier tussen toerders zit die eigenlijk koers willen rijden en winnen. Koers winnen ze niet, en daarom gaan ze toerders afzeikenquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:59 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Dank je, eindelijk een keer geen gezeik maar iets goed voor mijn motivatie.![]()
![]()
Meer dan 50% van dit topic is toerder.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:44 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Bedenk dat je hier tussen toerders zit die eigenlijk koers willen rijden en winnen. Koers winnen ze niet, en daarom gaan ze toerders afzeiken![]()
Ja dat was ook het enige wat goed ging vanavond.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:39 schreef gerwinner het volgende:
Patroon had trouwens een slimme manier om op de eerste rij te starten, hij reed gewoon het laatste stukje tegen de richting in toen iedereen op zijn plaats stond.![]()
Benen wilden niet echt, kon prima voorin volgen maar toen het een paar keer echt ff hard ging had ik niet de power om mee te springen. Ploegmaat kwam wel in de beslissende kopgroep terecht. Zaten nog wat renners van de andere grote ploeg bij dus dat was de slag. In de laatste ronde nog de sociaalste renner van het peloton (Binne de Haan, Tommeke kent hem wel) in goede positie gebracht door nog even vol op kop door te trekken met hem in mijn wiel. Meer zat er niet in vanavond. Op naar zondag.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
http://nos.nl/l/666941
Zijn wielrenners nou ook hufters als ze ergens tussen de struiken hun blaas tegen een boom legen?...Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything![]()
Die oude site was idd drama...die is volgens mij nog gemaakt op een Atari.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:38 schreef the_critic het volgende:
salden heeft nieuwe website... gelukkig een stuk overzichtelijker dan die oude site van ze..
ah ja joh, zodra iemand ergens beter in is, accepteren Oksel, gewoon accepteren.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:38 schreef Oksel het volgende:
En nu is zowaar Knut grappig, is Patroon is de nieuwe aids van dit topic. Jammer. En gaat Tom 'm nog volgen ook. Nog jammerderder.
Tom is een wijs man!
Maar wel een van de vroege webshops in nl geloof ik, samen met bike2build.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die oude site was idd drama...die is volgens mij nog gemaakt op een Atari.![]()
Voor veel mensen zijn wielrenners sowieso hufters......quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:58 schreef forty-two het volgende:
Zijn wielrenners nou ook hufters als ze ergens tussen de struiken hun blaas tegen een boom legen?...![]()
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Binnen bebouwde kom wel ja.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:58 schreef forty-two het volgende:
Zijn wielrenners nou ook hufters als ze ergens tussen de struiken hun blaas tegen een boom legen?...![]()
als ze het binnen de bebouwde kom doen wel ja, daarbuiten is het vrijquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:58 schreef forty-two het volgende:
Zijn wielrenners nou ook hufters als ze ergens tussen de struiken hun blaas tegen een boom legen?...
Edit Zoals Kaas ook al zeieveryone's a critic...
even you ! !![]()
MIsschien moet Kano eens wat strakker gaan modden (ook mijn posts), want ik vind dit topic geen flikker meer aan.![]()
Misschien moeten de users die het verpesten eens goed op hun achterhoofd krabben en zich aan gaan passen ipv dat ik kleuterleider mag gaan spelen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:38 schreef Oksel het volgende:
MIsschien moet Kano eens wat strakker gaan modden (ook mijn posts), want ik vind dit topic geen flikker meer aan.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
In TDF en GC ja. Niet in SPTquote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:42 schreef Oksel het volgende:
Maar je bent Moderator, je mod echter nooit. Geef mij die titel een week.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Er zit een knop rechtsbovenin met een kruisje erop.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:38 schreef Oksel het volgende:
MIsschien moet Kano eens wat strakker gaan modden (ook mijn posts), want ik vind dit topic geen flikker meer aan.![]()
![]()
LeatherFace, Ambrosius en Snakey zijn de mods hiero.
SPT / [SPT] Feedback. Met de heldenmod Leatherface die de Triatlon gaat doen hier kan je je klacht kwijtOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Grappig shirtje. Jammer alleen de Italiaanse vlag.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:40 schreef jsprbcn het volgende:
Ik heb ook weer wat fiets troep gekocht![]()
Castelli bodypaint 2.0 black bib
[ afbeelding ]
Howies Cadence jersey
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dhb goldline jersey
[ afbeelding ]![]()
Rare formaat zakjes. Is die ene speciaal voor een pompje?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Grappig shirtje. Jammer alleen de Italiaanse vlag.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Dat merino wol zit wel goddelijk hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:53 schreef jsprbcn het volgende:
Klopt.
Ik ben benieuwd hoe het zit etc. ik krijg ze volgende week binnen.![]()
![]()
Dat ziet er schier uit, waar heb je die shirts gekocht?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:53 schreef jsprbcn het volgende:
Klopt.
Ik ben benieuwd hoe het zit etc. ik krijg ze volgende week binnen..![]()
Once you go black..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:08 schreef jsprbcn het volgende:
Wiggle.co.uk voor 71¤ en 79¤ respectievelijk.
I like it black!![]()
Beetje onzin imho. Ik stop ook voor koffie, cola en een appeltaart en ik rijd koersen. En 30 of meer of minder gemiddeld met allerlei hartslagen, dat is ook afhankelijk van de wind, de route etc. En je bent pas echt toerder als je geen wedstrijden rijdt, ook die op de club niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:41 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Kijk, zo zie je dat koersrijders de toerder niet snappen. Met twee vingers in je neus, voorwind, tegenwind, elektrisch ondersteund, hoge hartslag maakt allemaal niet uit. Je drinkt koffie en cola en je eet appeltaart en rijdt gemiddeld 30 of meer. Dat is toerder-style.Haters gonna hate.![]()
Hallo heren,
Ik kom hier net kijken en zie dat het er gezellig aan toe gaat! Ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is Rob, ik ben 24 jaar. Ik woon in Brabant en ben deze zomer voor het eerst in mijn leven op een wielrenfiets gestapt. Ben er, door gebrek aan tijd, nu drie keer op gesprongen en vanavond zal rit 4 volgen. Heb de laatste keer (twee weken geleden) 60 kilometers gefietst a 30 km p/u. Moet het vooral van mijn basisconditie van het voetballen en mijn algemene fitheid hebben gok ik. Grootste belemmering op dit moment zijn mijn knieën. Die niet gewend zijn om steeds aan de trappers te trekken, waardoor ik last krijg van mijn knie.
Ik rij nu nog met geleende spullen van mijn broer (eigenlijk alles!) en heb er de ballen verstand van.
Wat ik deze zomer eigenlijk hoop te bereiken is dat ik samen met vrienden in het eerste weekend van augustus in staat ben om naar België te fietsen als we een weekend weg gaan (ergens tussen de 150 en 175 km)
als dat allemaal goed bevalt zal ik wellicht ook aan eigen spullen gaan denken.
Hopelijk kan ik hier af en toe terecht voor wijze raad enzo!![]()
Ik trek de schoen aan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien moeten de users die het verpesten eens goed op hun achterhoofd krabben en zich aan gaan passen ipv dat ik kleuterleider mag gaan spelen.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Deze man is nu al allround fitquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:38 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Hallo heren,
Ik kom hier net kijken en zie dat het er gezellig aan toe gaat! Ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is Rob, ik ben 24 jaar. Ik woon in Brabant en ben deze zomer voor het eerst in mijn leven op een wielrenfiets gestapt. Ben er, door gebrek aan tijd, nu drie keer op gesprongen en vanavond zal rit 4 volgen. Heb de laatste keer (twee weken geleden) 60 kilometers gefietst a 30 km p/u. Moet het vooral van mijn basisconditie van het voetballen en mijn algemene fitheid hebben gok ik. Grootste belemmering op dit moment zijn mijn knieën. Die niet gewend zijn om steeds aan de trappers te trekken, waardoor ik last krijg van mijn knie.
Ik rij nu nog met geleende spullen van mijn broer (eigenlijk alles!) en heb er de ballen verstand van.
Wat ik deze zomer eigenlijk hoop te bereiken is dat ik samen met vrienden in het eerste weekend van augustus in staat ben om naar België te fietsen als we een weekend weg gaan (ergens tussen de 150 en 175 km)
Hopelijk kan ik hier af en toe terecht voor wijze raad enzo!![]()
Welkom mede-voetballer. Jammer van die UI![]()
![]()
Welkom! Alvast een kleine tip. Niet aan je trappers trekken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:38 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Hallo heren,
Hopelijk kan ik hier af en toe terecht voor wijze raad enzo!Maar ik kan 't mis hebben...![]()
En gaat al 30km/hquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Deze man is nu al allround fit![]()
Welkom mede-voetballer. Jammer van die UIHaters gonna hate.![]()
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:43 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Haha dank heren. dame en heer!
Wat betreft die UI: De liefde die blijft die UI, kan ik wijzigen![]()
Ik ben een dame!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:43 schreef Hobbel_Rob het volgende:
[..]
Haha dank heren.
Wat betreft die UI: De liefde die blijft die UI, kan ik wijzigenHaters gonna hate.![]()
De techniek schort er nog aan, maar dat gaat wel goedkomen met veel oefenen!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:41 schreef Patroon het volgende:
[..]
Welkom! Alvast een kleine tip. Niet aan je trappers trekken.![]()
Binnenkort eens tijd om een 80 km zo hard mogelijk te rijden. Even kijken of ik patsgemiddeldes haal of mij voortaan bij de slome toerders moet aansluiten bij de meets.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |