quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:35 schreef Tamashii het volgende:
Ja ik las net even terug dus ik denk; deze TT maakt de omslag. Liefde is belangrijk.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:36 schreef Tamashii het volgende:
En ik ben moe, zit al in mijn badjas op de bank met een rood gezicht
Vingerwijzen is ook niet lief.quote:
Ja, zonder reden ga je nu ineens zeggen dat ik nooit zo lief doe.quote:
Was een grapje toch :$quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, zonder reden ga je nu ineens zeggen dat ik nooit zo lief doe.
Ik voelde mij serieus aangesproken.quote:
Hoeft helemaal nietquote:
Echt, of is dat ook een grapje?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:53 schreef Tamashii het volgende:
Hoeft helemaal nietik vind jou toch liehief.
Dat is leuk om te horen.quote:
niet echt ..quote:
dat niet maar prettig is andersquote:Op zaterdag 28 juni 2014 08:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet? Je lag er oncharmant bij?
Gluurbuurquote:
Dat hebben ze vast niet bewust zo geplandquote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
Leuk dit.
Mijn ouders hebben een familie BBQ gepland. Familie uit Sint Ma.arten, Du.bai, en Sch.otland komen over.
En de rest van ons gezin.
En waar ben ik? In Facking Ecuador![]()
Nou tis duidelijk hoor
O, das niet leuk neequote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
Leuk dit.
Mijn ouders hebben een familie BBQ gepland. Familie uit Sint Ma.arten, Du.bai, en Sch.otland komen over.
En de rest van ons gezin.
En waar ben ik? In Facking Ecuador![]()
Nou tis duidelijk hoor
vast niet, maar leuk is anders.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hebben ze vast niet bewust zo gepland
niet echt nee... en de meeste zijn nu in nederland, behalve mn zus. dus ik zou zeggen, doe dan nu iets en ook dan... dan kan ik sommige tenminste zien... maar nee hoorquote:
Heb je dat voorgesteld?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vast niet, maar leuk is anders.
[..]
niet echt nee... en de meeste zijn nu in nederland, behalve mn zus. dus ik zou zeggen, doe dan nu iets en ook dan... dan kan ik sommige tenminste zien... maar nee hoor
Ja, maar kon niet of zo... Beetje jammer weer.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb je dat voorgesteld?
Snap dat je ervan baalt
Ja, dan is het helemaal zuur.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar kon niet of zo... Beetje jammer weer.![]()
Ja vooral omdat ik altijd de gene ben die erom loopt te "zeuren" om een BBQ te doen.
ja hoorquote:
Ja, daar gaat het bij mij dus op misquote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:35 schreef Myraela het volgende:
Je belt je familie en vraagt of ze langskomen?
Want?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het bij mij dus op mis
Dat slaat natuurlijk ook weer nergens op, maar het moet wel handig zijn om zo zwart wit te kunnen denkenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan heb je kut familie en zou ik sowieso niet begrijpen waarom je ze zou willen zien.
Ja, wil ik ook wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk ook weer nergens op, maar het moet wel handig zijn om zo zwart wit te kunnen denken
True, ze gaan rondjes familie doen en zo... en vrienden.. ook voor de kinderenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat red je ook niet als het zo kort dag is en ws hebben ze ook al andere dingen staan, zo vaak zullen ze niet in Nl zijn?
Dan moet ik nu wel even zoeken naar iemand die mee wil want ik ga niet alleenquote:
Op jouw leeftijd nog een oma hebben.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd nog een oma hebben.
er komen nog tienduizend mensenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet ik nu wel even zoeken naar iemand die mee wil want ik ga niet alleen
Ghehe. Dan nog. Ik vind het eng om moeraskatjes in het wild tegen te komen.quote:
Dwerg met dikke buik dus.quote:
je herkende mij toch ook niet dinsdag?nquote:
Schat, ik had nog nooit foto van jou gezien maar wist achteraf wel wie je was!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je herkende mij toch ook niet dinsdag?n
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, ik had nog nooit foto van jou gezien maar wist achteraf wel wie je was!
Neemt niet weg dat ik je waarschijnlijk gewoon keihard voorbij zal lopen omdat ik je niet herken hoor.
Nog erger. Die ken ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:36 schreef Moeraskat het volgende:
H_J zag jou, ik had alleen oog voor mijn broodje en koffie.![]()
omdat je een foto hebt in je foboquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog erger. Die ken ik helemaal niet.
Ik voel mij begluurd.
wie ben jij nou weer.quote:
Niet zo'n grote mond eeh, ben net wakkerquote:
dusquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet zo'n grote mond eeh, ben net wakker
Ik vergeet altijd dat ik ook nog een fobo heb.quote:
Ja maar ja maar, zielig dit dat.quote:
wil je dan een geroosterdeboterham?quote:
Jaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wil je dan een geroosterdeboterham?
1 of 2? of 3 ? of 4? en wat wil je er op?quote:
2 svp en eh met kaas.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
1 of 2? of 3 ? of 4? en wat wil je er op?
Dit wijfje met moedergevoelens.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wil je dan een geroosterdeboterham?
heb net nieuwe kaas gekochtquote:
Vers vd pers. Mooi. Vd week had ik brood met schimmel. En ook opgegeten want ik at tijdens mijn werk. Tot ik naar dat brood keek en een grote schimmel in t midden zag.quote:
dat proef en ruik je toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vers vd pers. Mooi. Vd week had ik brood met schimmel. En ook opgegeten want ik at tijdens mijn werk. Tot ik naar dat brood keek en een grote schimmel in t midden zag.
Nee ik denk dat er verder nergens schimmel op zat want ik rook en proefde niks. Dus hopelijk was het net op tijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
IK DENK DE HEULE DAG AAN LOUISEEEEquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:56 schreef Tamashii het volgende:
Wacht maar tot ik straks de loterij win, dan neem ik haar mee naar een restaurant. Dan trakteer ik op een chique dineetje, en vraag ik bij het toetje om haar OHOHOHOH louiseeee louiseeee
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
IK DENK DE HEULE DAG AAN LOUISEEEE
Hij komt morgen ookquote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
IK DENK DE HEULE DAG AAN LOUISEEEE
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:55 schreef Moeraskat het volgende:
ik bedenk met ineens dat ik niet eens mijn bikini mee kan nemen.
ook al mag ik niet zwemmen. Daar pas ik natuurlijk niet meer in
picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
sorry, heb geen groothoeklens.quote:
he wat jammer nouquote:
Hai!quote:
Hallo meneer!quote:
Zeker nog nooit met eer en liefde anaal geneukt zeker? Amateur.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat voetbal voor seks gaat snap ik best maar de TT voor seks.![]()
![]()
Klopt. Nou en.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker nog nooit met eer en liefde anaal geneukt zeker? Amateur.
Daarom begrijp je niet dat die TT uiteindelijk gewoon over seks gaat.quote:
Ik heb het over de TT in Assen meneertje.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom begrijp je niet dat die TT uiteindelijk gewoon over seks gaat.
Gvd. Gelachen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker nog nooit met eer en liefde anaal geneukt zeker? Amateur.
Wat dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:35 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb zon probleem met een fucking fitness bedrijf. Gelukkig ikzelf niet maar een client van mij en het zijn gewoon vuule vieze afpersers.
Ik heb niks met mannen in leren pakken die met hun dijen trillende speeltjes stevig omklemmen. Vandaar dat ik die associatie niet maak.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb het over de TT in Assen meneertje.
Nja client van mij is daar in april begonnen. Per pin 56 betaald. Vervolgens niet opgezegd waarvan hij dacht dat dat niet hoefde. Nu afgelopen dinsdag per 1-7 opgzegd. Fitness wilde per 1-8 doen maar daar heb ik gelukkig stokje voor gestoken toen. Mailen zij mij nu terug, toch weer per 1-8 opzeggen en een openstaande rekening van 200 euro terwijl mijn clienr afgelopen week ook nog 50 heeft betaald. Waar the fuck bestaat die som geld dan uit. Hij heeft 100 betaald, 50 voor april en 50 voor juni. Dan zou hij alleen nog 50 voor mei moeten betalen toch? Maar er staat dus nog 150 open... Waardeloos.quote:
Ik heb er ook niets mee. Tinderslet wel. Heel veel ook zo te merken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb niks met mannen in leren pakken die met hun dijen trillende speeltjes stevig omklemmen. Vandaar dat ik die associatie niet maak.
Meedoen gaat voor seks idd.. kijken of bezoeken no wayquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het over de TT in Assen meneertje.
Vraag es wat hem zo opwindt aan die mannen in leren pakken met van die trillende speeltjes tussen hun benen. Hoe gay is dat?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb er ook niets mee. Tinderslet wel. Heel veel ook zo te merken.
Oh waardeloos ja. Vinden ze dan dat hij een half jaar moet betalen ook al heeft hij opgezegd?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nja client van mij is daar in april begonnen. Per pin 56 betaald. Vervolgens niet opgezegd waarvan hij dacht dat dat niet hoefde. Nu afgelopen dinsdag per 1-7 opgzegd. Fitness wilde per 1-8 doen maar daar heb ik gelukkig stokje voor gestoken toen. Mailen zij mij nu terug, toch weer per 1-8 opzeggen en een openstaande rekening van 200 euro terwijl mijn clienr afgelopen week ook nog 50 heeft betaald. Waar the fuck bestaat die som geld dan uit. Hij heeft 100 betaald, 50 voor april en 50 voor juni. Dan zou hij alleen nog 50 voor mei moeten betalen toch? Maar er staat dus nog 150 open... Waardeloos.
Ja toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
Meedoen gaat voor seks idd.. kijken of bezoeken no way
Het zijn lullos. Mijn client is 4x geweest. IN APRIL. Verder niet en dat weten ze. Maar dan zeggen ze: dat ik maar mee had moeten gaan toen hij het abo afsloot.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh waardeloos ja. Vinden ze dan dat hij een half jaar moet betalen ook al heeft hij opgezegd?
Nee ga ik niet vragen hij is eindelijk stil over iets wat mij totaal niet boeit, dalijk begint ie weer.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag es wat hem zo opwindt aan die mannen in leren pakken met van die trillende speeltjes tussen hun benen. Hoe gay is dat?
Ik had jou eigenlijk wel in Den Haag verwacht vandaag...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee ga ik niet vragen hij is eindelijk stil over iets wat mij totaal niet boeit, dalijk begint ie weer.
Ik ga morgen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had jou eigenlijk wel in Den Haag verwacht vandaag...
Sinds wanneer maakt zij de dienst uit?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga morgen.
Van GvsE moet ik bij veteranen en mannen wiens naam met een R begint uit de buurt blijven.
Na enig overleg en uitleg kon ik niet anders dan haar gelijk geven.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt zij de dienst uit?
Ik word bijna nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Na enig overleg en uitleg kon ik niet anders dan haar gelijk geven.
Snap ik.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na enig overleg en uitleg kon ik niet anders dan haar gelijk geven.
Ga je naar Parkpop morgen?quote:
Jawel!quote:
he jij.quote:
Gezellie, ook voetbal kijken daar?quote:
jij ook ?quote:
Kans is aanwezig ja.quote:
Misschien ga ik er naartoe, misschien ook niet. Is 10 minuten fietsen voor mij, dus ik beslis op het laatste moment wel of ik er naartoe ga. Lopen bekenden genoeg rond, dus altijd wel iets of iemand om bij aan te sluiten.quote:
aan mijn lijf geen polonaise.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien ga ik er naartoe, misschien ook niet. Is 10 minuten fietsen voor mij, dus ik beslis op het laatste moment wel of ik er naartoe ga. Lopen bekenden genoeg rond, dus altijd wel iets of iemand om bij aan te sluiten.
Ik ben er ookquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien ga ik er naartoe, misschien ook niet. Is 10 minuten fietsen voor mij, dus ik beslis op het laatste moment wel of ik er naartoe ga. Lopen bekenden genoeg rond, dus altijd wel iets of iemand om bij aan te sluiten.
Ik ben er toch.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:00 schreef Fascination het volgende:
Er komen niet echt geweldige acts toch?
Oeh.quote:
Met je knaltieten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |