quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:35 schreef Tamashii het volgende:
Ja ik las net even terug dus ik denk; deze TT maakt de omslag. Liefde is belangrijk.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:36 schreef Tamashii het volgende:
En ik ben moe, zit al in mijn badjas op de bank met een rood gezicht
Vingerwijzen is ook niet lief.quote:
Ja, zonder reden ga je nu ineens zeggen dat ik nooit zo lief doe.quote:
Was een grapje toch :$quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, zonder reden ga je nu ineens zeggen dat ik nooit zo lief doe.
Ik voelde mij serieus aangesproken.quote:
Hoeft helemaal nietquote:
Echt, of is dat ook een grapje?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:53 schreef Tamashii het volgende:
Hoeft helemaal nietik vind jou toch liehief.
Dat is leuk om te horen.quote:
niet echt ..quote:
dat niet maar prettig is andersquote:Op zaterdag 28 juni 2014 08:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet? Je lag er oncharmant bij?
Gluurbuurquote:
Dat hebben ze vast niet bewust zo geplandquote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
Leuk dit.
Mijn ouders hebben een familie BBQ gepland. Familie uit Sint Ma.arten, Du.bai, en Sch.otland komen over.
En de rest van ons gezin.
En waar ben ik? In Facking Ecuador![]()
Nou tis duidelijk hoor
O, das niet leuk neequote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
Leuk dit.
Mijn ouders hebben een familie BBQ gepland. Familie uit Sint Ma.arten, Du.bai, en Sch.otland komen over.
En de rest van ons gezin.
En waar ben ik? In Facking Ecuador![]()
Nou tis duidelijk hoor
vast niet, maar leuk is anders.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hebben ze vast niet bewust zo gepland
niet echt nee... en de meeste zijn nu in nederland, behalve mn zus. dus ik zou zeggen, doe dan nu iets en ook dan... dan kan ik sommige tenminste zien... maar nee hoorquote:
Heb je dat voorgesteld?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vast niet, maar leuk is anders.
[..]
niet echt nee... en de meeste zijn nu in nederland, behalve mn zus. dus ik zou zeggen, doe dan nu iets en ook dan... dan kan ik sommige tenminste zien... maar nee hoor
Ja, maar kon niet of zo... Beetje jammer weer.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb je dat voorgesteld?
Snap dat je ervan baalt
Ja, dan is het helemaal zuur.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar kon niet of zo... Beetje jammer weer.![]()
Ja vooral omdat ik altijd de gene ben die erom loopt te "zeuren" om een BBQ te doen.
ja hoorquote:
Ja, daar gaat het bij mij dus op misquote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:35 schreef Myraela het volgende:
Je belt je familie en vraagt of ze langskomen?
Want?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het bij mij dus op mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |