SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
OP VERZOEK VAN AMARANTHA
Braddiegod
Zoek je dan ook op Ess?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kwam hier eigenlijk omdat ik was geïntrigeerd door een post van Johannes naar mij in BNW SC waardoor ik ging sherlockenEn toen ging ik weer verder FOK!ken
Ik moet ook eens gaan slapen, morgen werkenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Ik moet eigenlijk gaan slapen want morgen de trein van 7 uur en moet nog spulletjes pakken maar heb eigenlijk geen zin.
Jij?
Gewoon doenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:44 schreef Amoeba het volgende:
Godverdomme nu wil ik nog een episode van GoT kijken.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik moet ook eens gaan slapen, morgen werkenNog wel last van m'n elleboog, en een klein beetje van m'n been
(aanrijding gehad
)
quote:
Ah, daarom schoot je op de muren.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik moet ook eens gaan slapen, morgen werkenNog wel last van m'n elleboog, en een klein beetje van m'n been
(aanrijding gehad
)
Tegenligger kwam aan op een eenrichtingsfietspad, al slingerend. Voor ik de keuze kon maken of ik er links of rechts langsging lag ik op de grond met een bloedend voorhoofdquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Tegenligger kwam aan op een eenrichtingsfietspad, al slingerend. Voor ik de keuze kon maken of ik er links of rechts langsging lag ik op de grond met een bloedend voorhoofdKlap opgevangen met mn been en elleboog waar ik nu dus last van heb
Goed bezig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:08 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Maar ik ben hier vandaag nauwelijks geweest![]()
Echt niet![]()
Maar misschien van vannacht en net het laatste uurtje
quote:
jup, en die tegenligger had alleen een klein beetje last van z'n beenquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
jup, en die tegenligger had alleen een klein beetje last van z'n beenIk mocht om 10 uur nog even met de ambulance om vervolgens 3 hechtingen te krijgen
ach t gaat wel weer. Alleen traplopen is kut.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ach t gaat wel weer. Alleen traplopen is kut.
Woensdag gebeurd, toen ik donderdagochtend wakker werd kon ik amper lopen. Gelukkig over nu
Wat raarquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Autoupdates falen blijkbaar, hij stond er bij mij niet tussen totdat ik refresh deed
Jup, ook nog niet eerder tegengekomen. En was gewoon benieuwd, iedereen gebruikt immer Ess als afkorting voor jouw naamquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat raar![]()
Maar hoezo wilde je dat weten?
Jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, ook nog niet eerder tegengekomen. En was gewoon benieuwd, iedereen gebruikt immer Ess als afkorting voor jouw naam
Essie is ook heel schattig, past wel bij jequote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Soms als ik echt goed sherlock dan zoek ik op zowel essnhills, ess en essie.
Hier op FOK!? Uhm ik zou niet weten wat onder populair valtquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Essie is ook heel schattig, past wel bij je![]()
Ben je een beetje populair?
Kan niet anders dat jij populair en geliefd bentquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier op FOK!? Uhm ik zou niet weten wat onder populair valtAls ik ergens binnen kom vallen is het meestal wel ess
![]()
als reactie enzo
![]()
En zo af en toe kom ik al sherlockend een gesprek over mij tegenMeestal positief gelukkig
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Kan niet anders dat jij populair en geliefd bent![]()
Ik vond dit tof om te vinden: http://fok.nl/sherlock/?by=&about=bondaasje¬intopic=0
Jup, vooral als het positieve reacties zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:25 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Soms is sherlocken wel even goed als je je even down voelt
Wel prima. Vast contract aangeboden gekregen van de werkgever. Ze hadden niets op of aan te merken op de manier hoe ik werk. Alles was precies volgens de procedures etc.quote:
Jaaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, vooral als het positieve reacties zijn
Wow wat super tof zeg!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wel prima. Vast contract aangeboden gekregen van de werkgever. Ze hadden niets op of aan te merken op de manier hoe ik werk. Alles was precies volgens de procedures etc.
Dit ben ik gaan vieren met een maat van mij (collega) en wat treindienstleiders die ik privé ook wel ken. Was een pittig avondje, laat thuis en kon amper meer lopen
Het adoratiegehalte is hoog bij Monitor. Maar hey, ik geef hem geen ongelijkquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaa![]()
En als er geen nieuwe positieve reacties zijn dan gluur ik stiekem even in monitors fobo en zie ik mij staan als favo user![]()
Of gluur ik even naar het dagcijfertopic
Zit echt op mijn plek jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow wat super tof zeg!Leuk om te horen dat het zo goed gaat met je baan!
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaa![]()
En als er geen nieuwe positieve reacties zijn dan gluur ik stiekem even in monitors fobo en zie ik mij staan als favo user![]()
Of gluur ik even naar het dagcijfertopic
LRquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Om vervolgens begeleid door Kate Bush door de kamer te springen uiteraard.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Het adoratiegehalte is hoog bij Monitor. Maar hey, ik geef hem geen ongelijk
Het moet niet te uitbundig inderdaad. Als je niet oppast levert het heimwee op.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
LR![]()
Ja precies
Al heeft dat in je eentje lang niet hetzelfde effect als met een hele familie natuurlijk.
Voordeel van alleen is dat je het wel naakt kan doen.
Welterusten en alvast een fijn weekendquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:34 schreef essnhills het volgende:
Maar goed LR, je timing is een beetje slecht want ik ging eigenlijk net slapen![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het moet niet te uitbundig inderdaad. Als je niet oppast levert het heimwee op.![]()
Gewoon een gematigd huppeltje en enkel tijdens het refrein.
[..]
Welterusten en alvast een fijn weekend
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zit echt op mijn plek jaHerzlich
Gewoon zo chill dat je baas zegt: "Mono, morgen functioneringsgesprek, 12 uur."
Best ja. Kom daar aan de volgende dag, hij zie me binnen komen lopen en gelijk: "Roken!"Daarna formaliteiten, niets op aan te merken, lekker achterover hangen en een beetje ouwehoeren. Geen stress, geen spanning.
Wordt aan gewerkt en het bericht verspreid in zoverre ik kon.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zouden degenen van de Team Johannes subpoule nog even de rest van het schema in willen vullen? Nu we boven aan staan neem ik het opeens serieus.
Ik zal hem proberen om serieus in te vullen, en tegelijkertijd niet te veel na te denken. Ik dacht ook niet na toen ik de groepfases invulde, en dat bracht mij een prachtig puntenaantal.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zouden degenen van de Team Johannes subpoule nog even de rest van het schema in willen vullen? Nu we boven aan staan neem ik het opeens serieus.
Wil je je gemiddelde score omlaag?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Thank youquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]Super man, klinkt ook echt als een plek voor jouw ja! Ben blij voor je
Dank je en stuur me morgen nog even een geheugensteuntje, want zelf heb ik het ook nog niet ingevuld aangezien ik nu mobiel ben.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt en het bericht verspreid in zoverre ik kon.
dan moet je een spiegel kopenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:17 schreef Ro-ald het volgende:
misschien weet ik helemaal niet dat ik blank ben ja verdomme :S
quote:
was eigenlijk om flippiee te plagenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Al voel ik mij wel uniek dat je het bij mij tenminste 1x toeliet. Ik ga nu met een zeer warm gevoel slapen.
Dat had ik al door desalniettemin stel ik het op prijs.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was eigenlijk om flippiee te plagen
sorry dat had ik niet mogen zeggen
Hoeveel heb je gedronkenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:21 schreef Ro-ald het volgende:
Ik luister stiekem naar Miley Cyrus in deze clip vind ik haar echt neukbaar
Ridders die beter zijn*quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Komt omdat er andere gemene ridders zijn
Hehequote:
Komt wel goed hoor. We misbruiken zijn tijd/hoge level nu om hem later aan de kant te kunnen schuiven en onze eigen prinsessen te verkrijgenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Komt omdat er andere gemene ridders zijn
brb even levelenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor. We misbruiken zijn tijd/hoge leven nu om hem later aan de kant te kunnen schuiven en onze eigen prinsessen te verkrijgen
Dat klinkt wel als een goed plan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor. We misbruiken zijn tijd/hoge leven nu om hem later aan de kant te kunnen schuiven en onze eigen prinsessen te verkrijgen
Aaaaaaight!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wel prima. Vast contract aangeboden gekregen van de werkgever. Ze hadden niets op of aan te merken op de manier hoe ik werk. Alles was precies volgens de procedures etc.
Dit ben ik gaan vieren met een maat van mij (collega) en wat treindienstleiders die ik privé ook wel ken. Was een pittig avondje, laat thuis en kon amper meer lopen
quote:
Je lijkt P_z welquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:27 schreef Ro-ald het volgende:
Ama & Flips houden jullie nog een beetje van me ?
pep is voor de zwakker coke is voor de strakkequote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nog even en hij gaat binnenkort poedersuiker snuiven
Dus niet voor jezelf. Snap je. Je luisterde VOOR haarquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik luisterde shoegaze al lang voor haar.
ik zei het zomaarquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[..]
[..]
En toen reageerde hij niet meer
wat een baas
Gelukkig snappen jullie wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus niet voor jezelf. Snap je. Je luisterde VOOR haar
haha jeetje, WP vertelde mij vanmiddag al dat ik grappig was maar dit slaat alles.
вєη נє ѕσмѕ єєη вяαвαηɗєя? ωαηт ιк ѕηαρ נє ηιєт {♥‿♥}quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gelukkig snappen jullie wat ik bedoel.
Nee jij bent Roaldquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:36 schreef Ro-ald het volgende:
Hallo ik ben wp dit is niet mijn verhaal maar ik ben boos
1337quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
вєη נє ѕσмѕ єєη вяαвαηɗєя? ωαηт ιк ѕηαρ נє ηιєт {♥‿♥}
rudequote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik spreek waarheden. Daar moet je maar gewoon content mee zijn.
Ik vond dit stiekem wel een glimlach waard.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
вєη נє ѕσмѕ єєη вяαвαηɗєя? ωαηт ιк ѕηαρ נє ηιєт {♥‿♥}
Brabanders moet je nooit gelovenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik spreek waarheden. Daar moet je maar gewoon content mee zijn.
Altijd als het over Brabanders/mij gaat ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vond dit stiekem wel een glimlach waard.
Wees niet bang. Ik ken een Limburger, en die pest ik zonder grappen dagelijks met het feit dat hij daar vandaan komt. Er zijn mensen die het echt zwaarder hebbenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Altijd als het over Brabanders/mij gaat ja.
oh, nou dan nietquote:
...quote:
Limburgers/Brabanders die nog daadwerkelijk in hun geboorte provincie wonen?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wees niet bang. Ik ken een Limburger, en die pest ik zonder grappen dagelijks met het feit dat hij daar vandaan komt. Er zijn mensen die het echt zwaarder hebben
[..]
oh, nou dan niet
Zou mee pesten.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wees niet bang. Ik ken een Limburger, en die pest ik zonder grappen dagelijks met het feit dat hij daar vandaan komt. Er zijn mensen die het echt zwaarder hebben
ben je een tienerccount op twitter geworden?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bєη נιנ мιѕѕcнιєη єєη Bяαвαη∂єя? ωαηт ιк gєℓσσƒ נє ηιєт {♥‿♥}
Je bent zelf een bitchquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:45 schreef wietparkiet het volgende:
Flippiee is echt een bitch
gofferdomme zeg
Wow, wat een uitdagende plan ditquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
...
Ik ga denk ik maar eens richting bed.
Nou inmiddels al een tijdje niet meer. Mag ik ze dan niet meer pesten?quote:[..]
Limburgers/Brabanders die nog daadwerkelijk in hun geboorte provincie wonen?
Zie je wel.quote:
Nee ben een gat in de marktquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ben je een tienerccount op twitter geworden?
baasquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee ben een gat in de markt
ben tieneraccount op FOK! geworden
Wollah flipsje jij vind dat uitdagende plan???quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent zelf een bitch
zo, die zit.
[..]
Wow, wat een uitdagende plan dit
[..]
Nou inmiddels al een tijdje niet meer. Mag ik ze dan niet meer pesten?
[..]
Zie je wel.
Tfoe je moest es weten, zemmel a bezem a mattiequote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wollah flipsje jij vind dat uitdagende plan???
Je bent zelf een bezem, bezemquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tfoe je moest es weten, zemmel a bezem a mattie
Hmm. Het is natuurlijk wel een hedendaagse held dat hij die rotzooi achter zich heeft weten en durven te laten en zich heeft weten te redden in de 'echte' wereld. Af en toe een complimentje voor deze heldendaad tussen het pesten door zou wellicht wel redelijk zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wow, wat een uitdagende plan dit
[..]
Nou inmiddels al een tijdje niet meer. Mag ik ze dan niet meer pesten?
Graag gedaan.quote:
hjb, ga terug naar de keuken jijquote:
Ja maar dan neemt hij mijn pesterijen niet meer serieusquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm. Het is natuurlijk wel een hedendaagse held dat hij die rotzooi achter zich heeft weten en durven te laten en zich heeft weten te redden in de 'echte' wereld. Af en toe een complimentje voor deze heldendaad tussen het pesten door zou wellicht wel redelijk zijn
Maar nee. Gewoon blijven pesten. Zijn achterbakse zuidelijke bloed stroomt immers nog altijd door zijn adderen![]()
Tot zover mijn FOK! tijd voor vandaag
Maar niet de apocalypse dat doen de vier ruitersquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En satan brengt vernietiging met zich mee.
Dat is waar...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hjb, ga terug naar de keuken jij
[..]
Ja maar dan neemt hij mijn pesterijen niet meer serieus
Ga je nu al weg?
Ewa mattie waz deze jy nie denke biggie zyn kzweer jy gwoon kk bekkie hauwe ja togquote:
Wow wat zeg jij ah z3hma ik zweer t ik heb neven die yugo's kennen toch ik laat ze je pakken ah kowedquote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is waar...Wel een zware last die je mee moet dragen. Voor je het weet heb je een reputatie van 'bitch' terwijl je enkel tracht om rechtvaardig en rechtlijnig te zijn
Hopelijk verzacht het dan tenminste de pijn ietwat dat ik die liefdevolle kanten wel van je blijf inzien.
[..]
Ewa mattie waz deze jy nie denke biggie zyn kzweer jy gwoon kk bekkie hauwe ja tog
ow wow wowquote:
Oh dat had ik nog niet zo bekeken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is waar...Wel een zware last die je mee moet dragen. Voor je het weet heb je een reputatie van 'bitch' terwijl je enkel tracht om rechtvaardig en rechtlijnig te zijn
Hopelijk verzacht het dan tenminste de pijn ietwat dat ik die liefdevolle kanten wel van je blijf inzien.
[..]
Ewa mattie waz deze jy nie denke biggie zyn kzweer jy gwoon kk bekkie hauwe ja tog
Geloof als in een religiequote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ow wow wow
[..]
Oh dat had ik nog niet zo bekeken.
Dat verzacht de boel wel degelijk, tenminste iemand die dat gelooft.
Ik hang het gematigde Flippieenisme aan. Ik volg mijn eigen pad zonder haar waarden en normen blind te volgen als een mak schaap. Toch heb ik dit geloof niet voor niks in mijn hart gesloten daar waar er vele raakvlakken zijn en ik het maar wat graag beleid.quote:
slaap lekker Ridder konijnquote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hang het gematigde Flippieenisme aan. Ik volg mijn eigen pad zonder haar waarden en normen blind te volgen als een mak schaap. Toch heb ik dit geloof niet voor niks in mijn hart gesloten daar waar er vele raakvlakken zijn en ik het maar wat graag beleid.
Nu echt weg. Einde bericht.
Mooi verhaal.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hang het gematigde Flippieenisme aan. Ik volg mijn eigen pad zonder haar waarden en normen blind te volgen als een mak schaap. Toch heb ik dit geloof niet voor niks in mijn hart gesloten daar waar er vele raakvlakken zijn en ik het maar wat graag beleid.
Nu echt weg. Einde bericht.
Ben nuchter.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij niet zo veel moet drinken
Mijn vrienden hebben tentamens en proefwerken ok.quote:
Ik heb geen vrienden dat scheeltquote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn vrienden hebben tentamens en proefwerken ok.
Ik ook niet echt eigenlijk. *boksquote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden dat scheelt
Sowieso al twee ruggen die je nu backstabt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ook niet echt eigenlijk. *boks
Hoe doe je een boks?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ook niet echt eigenlijk. *boks
Ik geloof dat zij en snow wel vriendinnen zouden kunnen zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sowieso al twee ruggen die je nu backstabt.
Ik bedoel andere personen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik geloof dat zij en snow wel vriendinnen zouden kunnen zijn
Okay white horse.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 02:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sowieso al twee ruggen die je nu backstabt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |